Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » WAZNE!!!
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

WAZNE!!!

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Czy uwazasz, ze w Regulaminie wysokosci kar powinny byc z gory ustalone?
TAK
58%
 58%  [ 10 ]
NIE
41%
 41%  [ 7 ]
Wszystkich Głosów : 17

Autor Wiadomość
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-12-03, 16:16      WAZNE!!! Odpowiedz z cytatem
vette czy przeczytales dobrze watek na pewno aby? czy wg Ciebie to, ze sedziowie poswiecaja swoj cenny czas tlumaczy danie komus za 4 wypadki w ktorych jest niewatpliwie winien kierowca X tylko 10pkt, podczas gdy inni dostaja tyle lub wiecej za jeden podobny? mysle, ze Dimax jednak powinien grzecznie tak jak i ja grzecznie pytalem powiedziec skad za 4 wypadki wziela sie kara tylko 10pkt, skoro Dimax zarzuca, ze wykasowalem kary specjalnie w tej chwili, zeby nie wyszlo oszustwo (rozumiem ze kavoo lub moje) na wierzch, to chyba moge zazadac grzecznie wyjasnien absurdalnie niskiej kary danej sobie miedzy siedziami, ta sprawa rzuca bardzo ciemnie swiatlo na uczciwosc oceniania wypadkow przez sedziow (a moze to tylko pomylka ktora wtedy trzeba sprostowac? nie mowie ze nie przeciez!), a nie odpowiadanie na grzeczna prosbe wyjasnienia tylko to swiatlo zaciemnia

nie bylbym uparty w tej prosbie, gdyby nie to..ze... obejrzalem te replaye i nie znalazlem w zaden sposob powodow, dla ktorych ze 4 wypadki mozna by dac mniej niz 4 x 5pkt = 20pkt a osobiscie mysle, ze kazdy inny driver niz drugi sedzia dostalby ok 30pkt za te wlasnie 4 wypadki, czy nie mamy wiec prawa zapytac skad te 10pkt tylko? nie mamy prawa wiedziec czy na pewno aby sedziowie sa uczciwi wobec nas, "bo zapis w regulaminie mowi ze nie mozna dyskutowac"??? vette???
 
Reklamy
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2002-12-03, 16:33      WAZNE!!! Odpowiedz z cytatem
W takim razie po co powstal ten zapis ?

przeciez w ten sposob sami doprowadziliscie do sytuacji ze sedziowie nie musza sie nikomu tlumaczyc ze swoich decyzji... a teraz SAMI im zarzucacie ze nie ma nad nimi zadnej kontroli.

I macie pretensje o to do sedziow ?

Ostatnio zmieniony przez vette dnia 2002-12-03, 16:37, w całości zmieniany 1 raz
 
Lewy


Dołączył: 27 Paź 2002
Posty: 616
Miasto: Białystok

Post2002-12-03, 16:34      WAZNE!!! Odpowiedz z cytatem
Co tu sie porobiło panowie ( nie jest to chyba az tak bardzo wazna rzecz zeby psuc kontakt osobiste, w nascarze chodzi o sciganie juz nie pamietacie, wiem ze to bardzo dziwna sprawa z tym ocenianiem wypadkow, ale to przecierz nie oto chodzi ) Ta dyskusja bardzo mi przypomina rozmowe z moim Adminem wiec moze pozostane neutralny Gdybym mial prawo glosowac chyba bym zaglosowal na NIE ale nie mam owego.
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2002-12-03, 16:37      WAZNE!!! Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
1. Dimax jesli nie cofniesz oskarzenia, ktore rzuciles ktore podwaza dla mnie sens prowadzenia i jezdzenia dalszego w lidze o usuwaniu (moglem to zrobic tylko ja a tabelka jest pusta z karami od 2 miesiecy kiedy czyscilem ja zeby przerobic na kary do ligi n2002 tylko tego widocznie nie zauwazyles


tak i dlatego wyrazilem swoje prywatne zdanie na tem temat i dopisalem "moze" bo nie wiedzialem faktycznie czy wczesniej tam cos bylo czy tez nie,
wiec to byly tylko moje domysly aby podgrzac atmosfere bo bez niej ta liga chyba nie ma poprostu szans na przetrwanie, ciagnie sie ten smrod od samego poczatku a konca nie widac

Richie napisał:

2. Dimax czy moglbys wyjasnic WCZORAJ rzucone do Ciebie pytanie od kavoo o 4 wypadki zapunktowane na w sumie 10pkt? szczerze mowiac nie chce zabierac stanowiska za zadna ze stron


A powinienes

"Po zgłoszeniu na forum wszystkie protesty będą szczegółowo przeanalizowane przez Komisję Sędziowską (skład: vette, PiotreQ oraz jako zatwierdzający kary Richie)..."

Chyba jasno widac ze gdy jeden z sedziow jest zamieszany w crasha to ten 3 zatwierdzajacy powinien dojsc do glosu ?
wyciag z ICQ dla pewnosci (gdzies ze 2 tyg temu):

Dimax: a wogole z tego co wiem to ty powinienes w takich przypadkach oceniac wypadki jednego z sedziow
Richie: nom


tak wiec jezeli sie pomylilem i mialem jakies zboczone podejscie do wypadkow PiotrQa (nie mowie ze tak nie jest!! ale o tym moze pozniej) po 4 godzinach bezustannego ogladania 130 wypadkow z Bristolu to czemu Richie nie odezwales sie, nie przejrzales tych replayow i nie powiedziales holahola tutaj i tutaj tak byc nie moze bo to i to
dodam ze Richie wlasnie ani razu nie odezwal sie z jakims problemem ze "ten i ten wypadek moim zdaniem zasluguje na inna kare" zawsze PiotreQ wysylal plik do niego z karami i koniec.kropka. bylo OK bez zastrzezen, no to co ja na to moge ? przeciez wiadomo ze beda takie wypadki ze czlowiek, ktory jest istota nieomylna tak na marginesie, bedzie mial jakies super extremalnie inne zdanie na dany temat niz 90% inych ludzi - przylkad ? - glosowanie na forum w sprawie wypadku Richie-Tiges gdzie tylko 1 osoba na 10 stwierdzila ze wine ponosi Richie
i tak samo moze byc qrfa tutaj dlatego wypadek powinni oceniac ZAWSZE przynajmniej 2 ludzi a nie ja SAM

Na poczatku jak kavoo zrezygnowal i Richie mi zaproponowal sedziowanie powiedzialem mu kilka rzeczy (ile to juz 2 miesiace?) wyciag z ICQ:

Dimax: czy chce byc sedzia Nascar 2002 ligi ? heh
no nie wiem duzo klotni jak widze maja sedzowie
Richie: bo kavoo zrezygnowal po tym jak piotreq chcial MNIE wlpic kare za tigesa :OOO 2 godziny tlumaczyl piotreqowi i w koncu powiedzial ze nie bedzie sie osmieszal podpisujac pod taka decyzja bzdurna, mozesz sprobowac 1 wyscig na przyklad nikt bata nad toba nie trzyma
Dimax: moim zdaniem sedziow powinno byc 3
wtedy nie ma mozliwosci zeby decyzja byla jakas extremalnie bzdurna bo tylko 1 osoba moze miec odmiene zdanie w jakiejs sprawie a 2 bedzie mialo przyblizone i stanowiace wiekszosc
Richie: ale to jeszcze dluuzej by trwalo ustalanie kar a i tak jest zawsze obsuwa
poza tym jest trzech ale w tym wypadku ja nie moglem bo ze mna byl wypadek zadecydowac



co do wypadkow prosilem juz 2 razy aby pokazac te 4 wypadki i z checia sie o nich wypowiem nie mam ich dalej wie cmoze sprobuje sam...

piotreq_123_jack - wjazd w dupe - wedlug mnie Jack dosc wolno wchodzi w zakret tzn wolniej niz "powinno?" sie to robic (to jest cecha charakterystyczna Jacka) PiotreQ rozpoczyna hamowanie w dobrym miejscu i nie wyrabia sie przed Jackiem wjezdzajac w niego na wejsciu w luk ze speedem 105mph (Jack ma ok 98) gdzie nastepuje warp
ocenilem to jako RA chyba moj blad ale jak juz mowilem niech ktos sprobuje ogladac 5h rozne wypadki z zajebistymi nazwami plikow gdzie glownie u mnie wlasnie to potegowalo zlosc i znerwicowanie o czym zreszta pozniej napisalem PiotrQowi mailem

piotreq_185_lefty - PB troche wynosi przy wyprzedzaniu ale tu jest ewidenty warp i nie widac aby lefty znajdowal sie na torze PB wiec RA

piotreq_202_kaem - spin PB - dalem 5pkt i napisalem "masz szczescie ze ceer juz wczesniej byl rozwalony bo wtedy nalezaloby sie 10 za zniszczenia innych"

piotreq_219_aro - wjazd w dupe - Jack na wejsciu w luk hamuje do 90! mph, z tylu robi to aro a dalej PB ktory i tak zaczyna hamowanie przed normalnym punktem i nie wyhamowuje, do tego mamy tu znowu warpy
napisalem przy tym jasno ze jak dla mnie predzej sprawca wypadku jest Jack niz PiotreQ - RA

piotreq_232_ceer - warp i uderzenie bokiem ale tu mimo warpu i tak bylby crash - 5pkt

to tyle odemnie, jak widze glownie ten 1 wypadek moze wzbudzac emocje reszte gdybym ocenial ponownie nie zmienilbym punktacji (wedle tego jak ocenialismy do tej pory crashe)
nie mailem z kim skonsultowac moich wyrokow tak wiec thx za to i teraz widze ze jestem sam winny calemu zlu w naszej lidze
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-12-03, 16:38      WAZNE!!! Odpowiedz z cytatem
zeby sie kazdy nie klocil co wyscig dlaczego dostal 5 a nie 3 pkt kary a inny dostal 10

nadal nie odpowiedziales mi na pytanie, czy w przypadku horrendalnego, niejasnego, miedzy sedziami, ocenienia siebie nawzajem i dania bardzo podejrzanej zanizonej ilosci punktow nie mamy prawa spytac sie "dlaczego"? czyli ten zapis gwarantuje sedziom nawet dawanie sobie 5pkt za 10 wyraznych wypadkow wzajemnie i nikt nie moze pisnac ani slowa bo vette bedzie przypominal punkt ze nie wolno??

OK trzymajmy sie wiec regulaminu, przypadki wypadkow sedziow powinny byc: a) dane do rozpatrzenia na forum w przypadku niejasnosci oceny jednego z sedziow b) dane do oceny mnie

zadno z tych wyjsc nie mialo miejsca, wiec rozumiem Dimax jako drugi sedzia nie mial zadnych watpliwosci zeby dac tylko 10pkt za 4 wypadki z winy Piotreqa

Prosze wiec Dimaxa tylko o ocene tych 4 wypadkow ze swojego kajetu do mnie na maila moze tak bedzie latwiej to wyjasnic skoro nie mamy prawa wg regulaminu jako kierowcy nawet pytac o niejasne oceny zalatwmy to wg regulaminu, czekam na maila i dzieki z gory
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2002-12-03, 16:45      WAZNE!!! Odpowiedz z cytatem
A nei widzisz Richie ze tak naprawde cala dyskusja na temat zmiany systemu kar jest tylko pretekstem do wlasciwej dyskusji czyli braku obiektywizmu sedziow ? A to jest niedpuszczalne... tyle sie mowi i pisze jaka liga jest cool a tu powstaja takie kwiatki... osobiscie bardzo bym sie zdziwil gdyby sedziowie po tej calej burzy dalej chcieli ciagnac sedziowanie.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-12-03, 16:46      WAZNE!!! Odpowiedz z cytatem
o Dimax wyprzedziles mnie w tym wyjasnieniem thx

widze ze probujesz teraz zgonic cos na mnie? nidy nie mialem potrzeby oceniania jako trzeci, nie podeslal mi nikt replayow, a ja przeciez mam wystarczajaco z paroma ligami roboty (akurat wtedy jakbys chcial wiedziec robilem z kavoo nowe nascar.pl!) i jako sedzia Nascara jak to zasugerowales nigdy nie mialem czasu i nie bede mial na pewno przegladac wszystkich replayow, jesli mam cos ocenic, to trzeba i podeslac i powiedziec obejrzyj ocen i odeslij bo sie nie zgadzamy, niestety mam roboty z tym wszystkim tyle co z ty z sedziowaniem x 5 wiec nie wymagaj pliz odemni zebym wiedzial kto mial ile wypadkow i na co zasluguje, po to sa sedziowie i po to jest propozycja wlasnie taryfikatora, zeby NIE BYLO WIECEJ WATPLIWOSCI CO DO KAR, ale wy sedziowie nie chcecie zeby bylo latwiej chcecie nadal babrac sie DLUZEJ, ale za to miec wolna reke hmm sam pomysl jak to wyglada, biorac pod uwage, ze WIEKSZOSC ludzi CHCE MIEC TARYFIKATOR i WOLI TO nic oddawac oceny w rece sedziow zaleznie od tylko ich wlasnej oceny wypadkow

proponuje wiec uszanowac wole ludzi i przyjac to co woli wiekszosc, a dzieki czemu sedziowie beda mieli mniej roboty i krocej im to wszystko zajmie

co do ocen twoich wypadkow Piotreqa nie potrafie odpowiedziec, poniewaz moje oceny sa calkowicie inne, ja dalbym tam 25pkt szczerze mowiac po obejrzeniu ich w te i spowrotem wczoraj wieczorem na wszystkie strony, zadne warpy ani nic innego nie zmieniaja faktu ze jak driver jedzie za kims 20mph szybciej i jest od niego 3m za tylkiem to wiadomo ze WJEDZIE mu w dupe i to ze akurat na milisekunde przed wjazdem w dupe pojawil sie maly warp i nie widac dotyku dokladnie na replayu IMHO nic nie zmienia
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2002-12-03, 16:46      WAZNE!!! Odpowiedz z cytatem
masz o gory

a o pkt A i B pierwsze slysze
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-12-03, 16:50      WAZNE!!! Odpowiedz z cytatem
vette napisał:
A nei widzisz Richie ze tak naprawde cala dyskusja na temat zmiany systemu kar jest tylko pretekstem do wlasciwej dyskusji czyli braku obiektywizmu sedziow ?


nie zgadzam sie z toba calkowicie i uwazam, ze nie doczytales tego watka!

poniewaz powodem do dyskusji nad brakiem obiektywizmu jest BRAK CHECI MIMO WOLI WIEKSZOSCI GLOSUJACYCH do wprowadzenia taryfikatora, ktory prace sedziom by usprawnil i przyspieszyl, a zabral jedynie mozliwosc dawania kar zaleznie od widzimisie, to jest dla mnie powodem podejrzen i nic innego

jestem pewien, ze bez tej calej dyskusji w ankiecie "Ile punktow kary nalezy sie za ponizsze 4 wjazdy w dupe driverowi X" 99% ludzi zaglosowaloby na 20-30pkt, kara jednak skonczyla sie na 10pkt i takie niedorzecznosci jak to wlasnie czy malo co nie dostanie kary PRZEZE MNIE, za to ze Tiges MNIE wjechal w tylek widzac z 400m, takie wlasnie niepotrzebne watpliwosci rozwial by TARYFIKATOR, za ktorym jest wiekszosc ludzi.EOT.
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2002-12-03, 16:57      WAZNE!!! Odpowiedz z cytatem
ja wcale nie jestem przeciw taryfikatorowi
jezeli uwzglednione tam beda widelki

tylko ze to DUZO nie zmieni raczej no chyba ze ktos inny bedzie sedzia (ja juz raczej nie chce bo za duzo nerwow to kosztuje czlowieka z natury spokojnego i niechcacego zadnych klotni) bo teraz nie bedzie problemu czy 5pkt w ta czy 5 w ta ale czy on faktycznie zawinil 100% czy moze nie az tak bardzo i wina jest po obu stronach - bedzie wiecej RA gdy sytuacje beda sporne


Richie co do twojego sedziowania nie chodzilo mi o to ze ty masz byc ten 3 nonstop sciagajacy wszystkie replaye tylko ze powinienes byc tym ktory ocenia wszystkie wypadki sedziow tak aby nigdy nie zdarzylo sie ze tylko 1 osoba bedzie oceniac wypadek bo to bzdura jest
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-12-03, 17:07      WAZNE!!! Odpowiedz z cytatem
Dimax ale ja ci przeciez napisalem wyraznie - mam problem zeby zdazyc po 5 dniach wyciac swoje replaye a co dopiero kontrolowac czy ktorys z sedziow mial wypadek, a moze nie, a moze dwoch, jak cos mam zrobic to trzeba mi wyslac, przypomniec, kazac zrobic a ja zrobie w pierwszej wolnej chwili sorry ale sam wystarczy ze uzeram sie z serkiem, tenbitem, serwisem, klasyfikacjami i to tylko liga nascara o innych nie wspominam...

ja naprawde juz powiedzialem co mialem do powiedzenia - ocena 10pkt za wyzsze wypadki kto zechce obejrzec ten sam niech sobie odpowie czy jest odpowiednia i sprawiedliwa w stosunku do innych driverow jak Adik czy Sewer ktorzy za mniejsze i mniej wypadkow otrzymali juz 20-25pkt nie raz, ja ta odpowiedz znam - jest to ocena mocno krzywdzaca w/w driverow i mocno nie fair

nie winie ciebie, winie wlasnie brak wytycznych czyt. taryfikatora
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2002-12-03, 17:26      WAZNE!!! Odpowiedz z cytatem
i dlatego sedziow powinno byc 3 moim zdaniem wracamy do pkt wyjscia do rozmowy wtedy co kavoo odszedl 2 miechy temu

czyzbym wiedzial czym to grozi juz wtedy ?
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-12-03, 17:29      WAZNE!!! Odpowiedz z cytatem
Dimax podalem ci od dawien dawna od poczatku ligi Nascar 4 zasady w takich przypadkach juz wyzej:

1.jesli jeden sedzia ma wypadek drugi ze mna ocenia
2.jesli obaj maja wypadek oceniaja wszyscy wspolnie na forum co juz kilkukrotnie mialo miejsce jak sie kavoo z Piotreqiem kiedys stukneli i glosowania byly na forum obylo sie bez problemow

punktem wyjscia na przyszlosc niech bedzie to co napisalem post wyzej - trzeba mi powiedziec:"drugi sedzia mial wypadek, wez ze mna ocen, tu link do wypadku, masz czas do jutra do 20, nara" tyle.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-12-03, 17:38      WAZNE!!! Odpowiedz z cytatem
Notka techniczna: nie zgadzam sie pod zadnym pozorem mimo ze nic sie nie stalo z tego powodu na jakiekolwiek cytowanie mojej PRYWATNEJ korespondencji z kimkolwiek na icq,gg,mailem. Jest to wbrew wszelkim zasadom komunikacji w Internecie i zasadom kultury. Nie bede z taka osoba wiecej nigdy rozmawial co by sie nie stalo jesli to sie jeszcze kiedys powtorzy.
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-12-03, 17:51      WAZNE!!! Odpowiedz z cytatem
Richie takie cytowanie bylo juz z pare razy na tym forum... nie wiem nawet czy ty tez tak nie robiles...
Sam tez tego nie popieram i nie stosuje
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » WAZNE!!! Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: