Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » O symulacji w symulatorach
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

O symulacji w symulatorach

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Autor Wiadomość
Ozone


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England

Post2003-12-11, 22:41      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
O!!! To jest juz mozliwosc sprawdzania skoku zawieszenia?! No to chyba jednak zrobie update. Dzieki Yaper
 
Reklamy
Yaper


Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa

Post2003-12-11, 22:46      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
Tylko czasem nie sciagaj tych 140 MB bo to full wersja do odblokowania,
jak chcesz sie w demko pobawic to najlepiej to zassac.
http://www.liveforspeed.net/file_rsc.php?name=LFS_S1D_DEMO.zip

Mi sie nawet wydaje ze przez te odboje to takie podskakiwanie bryki jeszcze bardziej daje sie we znaki.
 
kamkor





Post2003-12-11, 23:04      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
Ozone w jakiej wersji LFS robisz te testy? ja gralem w te kilka pierwszych tylko niestety demek sprzed co najmniej pol roku, moze od tamtej pory duzo sie zmienilo?


To ty Richie jestes absolutnie nie na czasie .... Teraz te twoje oceny wobec lfs sa troche nie fair, skoro jezdziles w wersje z przed pol roku, a nie w aktualna.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-12-12, 01:27      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
sciagam juz w/w wersje wiec
 
kamkor





Post2003-12-12, 02:41      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
Hehehe, widze, ze Richie tez nocke masz ... ja wlasnie kotor'a koncze grajac po dobrej stronie mocy ;].

Edit:
I co richie, testowales juz demo s1?
 
Yaper


Dołączył: 29 Sie 2002
Posty: 899
Miasto: Głowno - Warszawa

Post2003-12-12, 22:03      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
Pozwole sie wtracic cos co moze swiadczyc na temat symulowania w LFSie.
http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=124513

Mysle ze jezeli ekipa robiaca MRT5 przed stworzeniem kolejnej ewolucji swojego bolidu bedzie korzystac z LFSa do symulowania zachowiania sie nowej konstrukcji to chyba nie jest z LFSem najgorzej.
 
kamkor





Post2003-12-12, 23:11      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
A oto kawalek wypowiedzi jednego z kierowcow/tworcow prawdziwego mrt5 :
Kod:
(...)Hope you all enjoy our last year car, we maybe be back with a new version of it (MRT6) next summer. Some major dynamic changes are currently evaluated with the help of LFS for our MRT6.(...)


SOURCE: http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=124612
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2003-12-15, 20:05      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
aby moja gadka nie była gołosłowna - cały czas namiętnie pomykam w live for speeda, nascara + moda touring, z lekka gpla.
ściągnąłem ostatnio demko nascara od EA! naprawdę wywaliłem - chciałem znależć jakiś dawód na to co pisałem wcześniej, czyli chciałem walnąć jakieś screeny porównawcze z tych samych miejsc. dalej mówie tylko o audio video chciałem pociągnąć. werdykt??? - przez zbyt długie wysiadywanie przed kompem zbytnio sie rozmażyłem i wybiegłem chyba z chęciami w przyszłość .
Produkt EA to jakaś szpetna podróba - i nie bede mówił o realiźmie i przyjemności z jazdy, na koniec przeczytałem dzisiaj recke z gry.wp.pl
NIE !!!!!!! JA NIE CHCE BYĆ ZA TAKIEGO POSTRZEGANY - TO NIE ja!!
ten facet nie wie o czym pisze. oni wszyscy sa podpłacani - to już pewne.

w colina już nie gram bo nudzi, wiadomo inne mamy czasy - pisałem o wspomnieniach.
colin 2 ma bardzo przyjemny Force feedback - ot cała symulacja. o całej reszcie nie mówie.
ogolnie stwierdzam że potrzeba mi jakiegoś innego wyświetlania obrazu niż monitor.
odkąd kupiłem kompa zrzedzę. i tak doszedłem do tego że jeśli idzie o audio/video to monitor kłamie - traktuje obraz wyswietlany zbyt sztucznie jak coś zaaranżowanego( to oczywista kwestia podświadomości)
mam nadzieje że będzie mi dane opgrać kiedyś na wyświetlaczu - na ścianie gdzie dobiore sobie rozmiar wyświtlania do realnego 1/1 - i nie bedzie już tej nadjaskrawości czy nadostrości i pikselozy.
a może powinienem przesiąść się na radka - nie wiem, ale słyszałem ze maja dużo wydajniejszy anti aliasing.
sorki że psuje temat fizyczności i techniki którą doceniam jak najbardziej, wizualnością - estetyką ba - wszak nie od parady faceci uznawani sa za wzrokowców - wzrocznośc to mój problem.
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2003-12-15, 20:14      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
sprawa fpp - wydaje mi sie, że tutaj tez fiza musi być - i tutaj akurat jestem totalnie odmiennego zdania niż w temacie jeżdżonym. flashpoint to pozycja kultowa itd. ale nie wystrzegam sie nowości i bardzo chętnie po nie sięgam.
zagrałem ostatnio w max payne2, deus ex2 demo, doom 3 demo, call of duty, medla of honour najnowszy dodatek breakt.... - .

krótko - pierwsze co zrobiłem w demie deus ex2 to strzeliłem w żarówke - i po jej nierozbiciu się wywaliłem gierke. temat fpp jest totalnie olany jesli chodzi o fize - miła zajawka to max payne 2 gdzie jest już wreszcie jakieś oddziaływanie. gdzie flaki w fpp z 2 giej wojny? - gdzie realizm - i w sumie znowu wale w strone wizualizacji - chciało by sie przeżyc interaktywnie oczywiście tylko sceny drastyczne rodem z szeregowca ryana. na czym stanąłem ? - - może kiedyś do tego dojde - na razie jestem wybrednym poszukiwaczem.
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2003-12-15, 20:53      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
Hmm.. Toman - dobrze, że chłopaki zaczęli się kłócić o LSF w tym topicu, bo byłby on totalnie do luftu...
Sorry.. ale jakiś nastrój filozoficzny Cię naszedł ?
żarówka nie gaśnie - wyrzucasz grę ?
Max Payne 2 - realistyczny ? (fakt pudła są tam ciekawe)
Marzą ci się ultrarealistyczne flaki ?
Chciałbyś przeżyć drastyczne sceny z Rayana? (na szczęście wirtualnie) - zdaje się wyszła gra dla Ciebie - Manhunt... zerknij na jakis trailer...
TPTCC jest zbyt trudne w prowadzeniu ?
W Nascarze "bandy nakierowują na tor jazdy" ?
"skręcam kołami to czemu auto wali prosto bez żadnej reakcji – takie coś nie zdarza się w realu " ? (what?)
"czy powstanie gra którą pokocham za pierwszym dotknięciem kiery????"
"usłyszeć wiarygodny dźwięk " w Locon'nie ?? (widziałeś kiedyś na żywo odrzutowiec? )
GPL ma kolorystykę trzymająca klimat ?? (pamiętam addon do WG ... próbował)
"wnosze myśl że symulacja komputerowa często na siłe wpycha pewne rzeczy z reala, ale niekonsekwentnie trzyma reszte w fasonie." ??? what ??
Te bzdury o Falconie ?
I ten styl pisania nawiedzonego kaznodziei skrzyżowanego z Hamletem i Parsivalem

sorry... nie chciało mi się nawet oodpowiadać (mimo interesującego tytułu) .. ale ciągniesz dalej, mimo że nikt nie kuma o co Ci chodzi


Sorry.. może pojechałem ostro po Tobie... ale Ty też dajesz ostro do pieca tą odjechaną gadką o "poszukiwaniu" (znaczy sie marudzeniem)


OK.. to jak to teraz jest z tymi sprężynami w LFS, Richie ? OK?
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-12-15, 21:07      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem


sprezyny LFS musze uwierzyc na razie Ozonowi, bo mimo prob nie udalo mi sie zrobic setupow jakie opisywal i mam tylko nedzne demo z autkami sprzed roku, ale cosik podskakuje faktycznie prawidlowo nawet przy ustawieniu mniej wiecej takim jak mowilem wyeliminuja latanie dupa po lodzie w zakretach nawet w 100 konnych przednionapedowkach wbrew prawom fizyki i doswiadczen z reala, wydadza jakies nowe demo z innym torem i autem i chetnie sie "nawroce" na LFS..

no jeszcze robia zmiane temp opon i ich zuzycie, oby szybko

BTW cos autorzy LFS wspomnieli ze robia NEW SUSPENSION WORK, czyzby jednak OLD nie bylo ok ?
 
w126


Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa

Post2003-12-15, 23:14      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
Moj ulubiony watek znowu ruszyl. ToMaN, nic sie nie przejmuj, potrzebni sa nawiedzeni kaznodzieje.

Oczywiscie, ze obecne zawieszenie w LFS jest nie OK, bo trudno sobie wyobrazic cos bardziej uproszczonego, no chyba zeby usunac 'bumpstops' i dac takie samo tlumienie w obie strony. Przeciez teraz kola chodza gora-dol idealnie pionowo, nie ma zadnych zmian pochylen kol i ich rozstawu, zadnej elastycznosci przegubow. To cos jakby podwojny wahacz poprzeczny o nieskonczonej dlugosci.

Jednak mimo uproszczen i niedoskonalosci jest cos w LFS, co nie ma poki co konkurencji. Jest RB4 z centralnym dyfrem lepkosciowym, w ktorym mozna sobie ustawic rozdzial momentu obrotowego i stopien zblokowania osi, i mozna nim jezdzic po trasach rallycrossowych.
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2003-12-15, 23:58      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
ok - widzisz - jednak każdy temat coś wnosi - a ten na przykład juz wniósł tyle że pokazuje jakim rozmówcą jest Yatzek.
nie wiem jaki jest problem w tym żeby sobie po kimś pojechać - żaden , ale osoby które nagle bez jakiejś polemiki, albo próby chociaz nawiązania dialogu wpadają kogos zjeba..ć - cóż - powinienem cię przeprosić czy jak? nie trafiam do ciebie? ok- jeśli masz ochote po kimś pojechac pokaż i zaprezentuj swój pogląd - wytknąć może każdy buc, jednak jeśli nie chce ci sie czytać/pisać moich smutów oszczędź mi takich wytykanek bo nie obrażam nikogo myslę tym co pisze a kieruję sie jedynie chęcią podzielenia się z kimś swoimi poglądami, a na tym forum jest kupa osób w temacie, więc z uśmiechem na twarzy obserwuje wszelakie zdania odmienne, jednak twój post mnie nie rozbawia niestety bo nic nie wnosi.

nie myslisz chyba że twardo siedze w domu wymyślając jakieś głupoty, poprostu szukam zaczepki w chaotycznym przekładaniu myśli na klawiaturę - dzięki takim zajawkom pojawia się dużo tytółów o których warto pogadac i zawsze coś można wycedzić.
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2003-12-16, 00:03      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
i już poprawiam "tytuł" - pozatym mam nadzieję że znane ci jest pojęcie przejaskrawiania czegoś dla zwiększenia obrazowości mimo całego tego chaosu .
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2003-12-16, 00:04      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
Toman - nie znasz Yatzka więc nie pierd**, OK?

Yatzek bardzo trafnie podsumował i streścił twoje rozległe filozofie które dla mnie w oryginalnej postaci były zbyt szerokie bym mógł je zrozumieć
Zresztą Yatzka puenty są zawsze trafne ale nigdy nie złośliwe.
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » O symulacji w symulatorach Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: