[0] Could not connect to host!
[0] Could not connect to host!
Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » O symulacji w symulatorach
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

O symulacji w symulatorach

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Autor Wiadomość
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2003-12-16, 15:03      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
Toman : napisz ze wolisz ladne graficzne scigalki a gpl jest za trudne, a nie sciemniaj tu . poki nie bedziesz udowadniac ze colin 2 jest symulatorem, to nikt ci tu krzywdy nie zrobi
 
Reklamy
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2003-12-16, 15:42      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
A ja mam takie pytanie (dotyczy tych upiększaczy)

Z czego wynika fakt, że jeszcze w nascar nie powstały takie wozy "dodatkowe" - oprócz SC - jak ambulans, wóz obsługi toru czy też toe-track (tylko taki wizualny a nie na zasadzie teleportacji do pitu i czekanie aż sie czas odmierzy)?

Skoro zrobili latających w koło ludzików w pitstopie to czemu nie zrobili czegoś takiego, że na YF na miejsce wypadku dojeżdża ekipa techniczna i ludziki się wysypują na tor i zbierają jakieś tam częsci coś tam zmiatają i coś wysypują (w miejsce zaolejone), a dodatkowo komp analizowałby siłe uderzenia żeby określić w jakim "wirtualnym" stanie jest kierowca i gdyby np. była utrata przytomności to obraz by się zaciemniał a z replaya by było widać jak ludziki z ambulansu dobiegają do wraku i jakiejś tam pierwszej pomocy udzielają.

W przekroju całego sezonu komp blokowałby nam starty powiedzmy przez 2 wyścigi celem zasymulowania okresu rehablilitacji.

Nie ma wówczas żadnego "rozciągania flaków po całym torze" bo nie o to chodzi. Chodzi raczej o wrażenia za kółkiem jak się przejeżdża na YF obok miejsca wypadku i widzi się jak stoi gość i macha ręką ze trzeba jechać np. po wewnętrznej stronie toru, że gdzieś tam w oddali przy murze stoi ambulans na sygnałach a obok laweta która ma zabrac wrak z toru.

Takie rzeczy chyba do się dorobić do sima?
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2003-12-16, 15:47      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
Taaa. Ale nie wiem czy pamiętasz jak się domagaliśmy pit crew to 80% kierowców z tego forum sfuckało mnie że to tylko wydajność graficzną obniży. Dla mnie takie nieruchome pit crew też o dupę jest. czemu jak przeciwnik wjeżdża do pitów to nie widać krzątających się wokół niego mechaników? A tak w ogóle o czemu można przejechać mechanika czy tego pana na wylocie pitów?

A pamietacie głupiego PC? to zrobili go przeźroczystego. A Ty mówisz o tym żeby karetka czy tow-car./ To by się destruction derby under YF zrobiło.
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2003-12-16, 16:09      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
Chrzanić tam kolorowe a raczej przekolorowane chu..we coliny 3 i inne tam - one tez są do bani i bawiłem sie tymi tytułami przez chyba dzień - dwa. Colina 2 uzywam do zabawiania innych kto wogóle już nie ma z tym nic wspolnego to daje sobie szarpnąć z kółkiem - nieważne też.
Co do tego że mamy ograniczenia techniczne i nie wszystko da sie wyliczyc itd to smutne wciąz - chciałoby sie więcej.
chciałbym lecąc w iła po wykatapultowaniu miec mozliwość ucieczki jakiejś - przejścia do fpp jak w operation flashpoint i komunikowac się z kims z baza lub wezwac pomoc.
forum od gadania, gry do grania - więc nie stukam tych smutów w grach tylko na forum.
Chciałbym aby gry były wielopłaszczyznowe - a tak na marginesie czy ktos wie co dzieje się z niejakim Davidem Brabenem ? twórcą elite i frontiera?
marzę o produkcji kosmicznej z tej bazy.

i jeszcze jedno - szkoda że produkty typu lfs nie posiadają zaplecza jak nfs underground - fajna zabawa z tym tuningiem - oczywiscie zeby to było symulowane ładnie i odczuwalne później. Wszystko czego brakuje simom dzisiejszym to ciągle otoczka klimatyczna - nie wymagam wiele.
ot wchodząc do LOMACA jest fajne tło ale fajne dźwięki sa w menu - to szczegół ale jak pobudza mi wyobraźnie!
każdy z nas lubi objrzec filmik z gry swojej ulubionej - jakiś montaż - wielu ludzi robi to e własnym zakresie - dobarwia sobie szary i smutny tytuł i prezentuje go szerszej publicznosci w formie bardziej przyjemnej i widowiskowej .
podobało mi sie w gran turismo - efekcik flashy jak przejżdżało sie przed publiką wirtualną - mówcie co chcecie ale jakby takie r ozne smaczki dodać do gier które lubicie cieszylibyście się wprost proporcjonalnie do tego co program generowałby wokół waszej wirtualnej twórczości.
wiadomo po to online i forum zeby olac program i cieszyc sie na zywo, ale dopóki siedze w domu przy biurku i robie cos na niby - o chciałbym żeby inne rzeczy też działy sie bardziej na niby - to bawi. i choćny nie wiem jak poważny sim to gramy w niego nie po to żeby za chwile na ulicy coś opkazac ale używamy go jako formy rozrywki - odskoczni od dnia codziennego.
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2003-12-16, 16:12      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
jak to bylo w thorgalu ... Jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma .

ps. z kobialkami tez tak wybrzydzasz?
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2003-12-16, 21:34      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
i niech ta wypowiedź podsumuje i spuentuje mój wywód
a kobiałki to odienna tematyka - acz mniej zdecydowanie mniej wybrzydzam - i tu sie ma akurat odrotnie proporcjonalnie to niz w grach bo tu czym więcej pije tym bardziej mi sie wszystko podoba - z grami na odwrót
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2003-12-17, 00:14      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
Toman, moze powinienes jakiegos bloga zalozyc?
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2003-12-17, 00:34      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
bloga? - sory nie czaje
 
amfi





Post2003-12-17, 00:54      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
taki pamietnik.. sieciowy
 
kamkor





Post2003-12-17, 01:36      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
Albo napisz ksiazke ;]. Mozesz jeszcze sie zglosic do nowej edycji Baru i grac takiego filozofa Damiana, medytowac i spac na dworze ... No offence ofcourse here .

A tak na powaznie, to mi tam filozofie Toman'a nie przeszkadzaja, jego poglady, jego zdanie i tyle . Niektore mi sie nawet b. podobaja ;].

p.s.: W piatek na TVN o 23.05 leci ekstra film o futbollu, ''Meska Gra'', kiedys ogladalem na dvd i super byl . Np. jak gosciowi oko wypadlo/wybili to byla niezla beka . Polecam
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-12-17, 10:43      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
ToMaN102 napisał:
czy ktos wie co dzieje się z niejakim Davidem Brabenem ? twórcą elite i frontiera?
marzę o produkcji kosmicznej z tej bazy.


braben ma firme i dalej robi gry, tylko ze na ... telefony komorkowe w javie.. (serio!)

pograj we freelancera , dobry jest
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2003-12-17, 15:48      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
chodzi mi o tytuły, które oprócz strzelania i wogóle mają motywy handlowe - jakieś części i takie tam - grałem w x beyond the frontier - ale nudna atmosfera panuje - pozatym nie ma mozliwości lądowania na planetach.

dzięki za opnie
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2003-12-17, 15:52      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
ToMaN102 napisał:

chodzi mi o tytuły, które oprócz strzelania i wogóle mają motywy handlowe


We Freelancerze wlasnie je znajdziesz ...
 
robson





Post2003-12-17, 15:52      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
we freelancerze mozesz, mozesz takze handlowac (oprocz strzelania )
akurat wyszlo x2 - the threat kontynuacja serii, moze warto sprawdzic
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2003-12-17, 15:55      O symulacji w symulatorach Odpowiedz z cytatem
--a właśnie - x2 - taki benchmark wyszedł tez z tego tytułu - nie wiedzialem ze to kontunuacja freelancera.
hmm - ciekawe
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » O symulacji w symulatorach Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Login:
Hasło:
Pamiętaj mnie
Brak konta? Zarejestruj się!
[0] Could not connect to host!
[0] Could not connect to host! [0] Could not connect to host!