Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » screeny z Indycar od Codemasters
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

screeny z Indycar od Codemasters

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Autor Wiadomość
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-01-15, 21:49      screeny z Indycar od Codemasters Odpowiedz z cytatem
No chyba ze uwazasz, ze w Europie kompozyty weglowe sa 1000-krotnie drozsze niz w USA i stad ta roznica w wysokosci budzetow
 
Reklamy
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-01-15, 22:02      screeny z Indycar od Codemasters Odpowiedz z cytatem
padek przeczytaj moje posty wszystkie wczesniejsze bo piszesz glupoty i co wiecej, uzasadnienie ze sa to glupoty jest juz w moich poprzednich postach i nie chce mi sie powtarzac

kavoo jeden bolid f1 kosztuje tyle co team CART wydaje na:

wszystkich ludzi - kierowcow, ekipe w pitach
wszystkie wozy w sezonie ilosc zalezna od rozbic
wszystkie przejazdy po USA na wyscigi dla calej ekipy i sprzetu
wszelkie inne koszty ktore napisales i wiecej

padek technologia F1 jest blizej kosmicznej niz tej z CART a z tym ABSem to sie osmieszyles zupelnie w F1 nie ma ABS? biedacy technologia hamulcow ABS jest przy sterowaniu komputera a nie czlowieka zapobiegajace do pewnego stopnia blokowaniu kol w F1 PREHISTORIA
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2003-01-15, 22:57      screeny z Indycar od Codemasters Odpowiedz z cytatem
Richie paru głupot to ja mógłbym się w twoich wypowiedziach doszukać:

1. CARTY mają 1200 KM mocy - bzdura bo 850 - 900 KM, a IRL mniej.
2. IRL mają turbodołądowane silniki - bzdura bo wolnossące 3,5 l V8
3. W F1 jest ABS - bzdura został zakazany po 1992, oczywiscie rózne próby są podejmowane aby uskutecznić proces hamowania ale ABSu jak do tej pory nie ma!
4. Technologia F1 jest bliżej kosmicznej niż tej z CART - bzdura a uważasz że technologia CART to jest bliżej jakiej technologii?? Z epoki kamienia łupanego?? To niezła ta technologia skoro bolidy na Montrealu były TYLKO 5 sek wolniejsze na okrązeniu od F1. Inżynierowie pracujący dla zespołów CART czy NASCAR to specjaliści z doświadczeniem w NASA. Tacy inżynierowie własnie się wypowiadają że technologia wytworzenia takiego bolidu CART czy auta NASCAR jest bliska kosmicznej. A to że brak tam wyrafinowanej elektroniki wynika z regulaminów!

Natomiast do Kavoo w CART korzystają ze skrzyni sekwencyjnej. Jeśli taką miałeś na myśli mówiąc "manualna" to ja się z tobą zgadzam. Skrzynia ta jest pozbawiona synchronizatorów zatem można, trzymając gaz do dechy, nie używając sprzegła, na tzw "chama" wrzucać bieg do góry. Przy redukcji już wymagane jest użycie sprzegla.

Na koniec jeszcze sprawa kosztów. Nie mam informacji na ten temat więc się nie wypowiadam i nie ja rozpocząłem dyskusję o kosztach.
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2003-01-16, 00:02      screeny z Indycar od Codemasters Odpowiedz z cytatem
Pamietajcie o jednej bardzo waznej sprawie wplywajacej na roznice w kosztach pomiedzy seriami.

Otoz teamy wystepujace w USA bazuja na gotowych silnikach i gotowych chassisach ktore sa robione przez kilku wytworcow. Oczywiscie nie sprowadza sie to do tego ze teamy nie wydaja zadnej kasy na badania ale w porownaniu do F1 gdzie chassis jest praktycznie dzielem autorskim teamu roznica w kosztach musi wystepowac. Zreszta slabsze teamy F1 postulowaly wprowadzenie podobnych mozliwosci do F1 wlasnei z uwagi na gigantyczne koszty opracowywania nowych rozwiazan.

Druga sprawa. Padek piszac o tym ze w IRL nie trzeba miec duzych umiejetnosci jezeli chodzi o kierowcow to piszesz glupoty przez duze G. W kazdej serii kierowcy jada jak najszybciej moga a wiec na cienkiej granicy po ktorej przekroczeniu laduje sie w szpitalu a bolid nadaje sie do odbudowy. IRL nie rozni sie tym od innych serii tylko ze tutaj zagrozenia sa troche inne niz np. w CART. W IRL kierowcy walcza niejako w zwarciu (vide 3 wide) i jezeli w twoim mniemaniu ot taki sobie kierowca poradzi sobie z tym jadac blisko 300km/h to serdecznie wspolczuje. Zreszta wlasnie dlatego ze w IRL mamy do czynienia z walka w stylu Nascar jest to seria ktora popularnoscia w USA przebija CART a do niedawna bylo odwrotnie. Zreszta najmniejsza roznica na mecie pomiedzy 1 i 2 kierowca w historii miala miejsce wlasnie w IRL.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-01-16, 00:22      screeny z Indycar od Codemasters Odpowiedz z cytatem
>1. CARTY mają 1200 KM mocy - bzdura bo 850 - 900 KM, a IRL mniej.

maja do 1200KM mocy !!! obejrzyj sobie film o CART albo doczytaj, byc moze juz nie, ale jeszcze 2 lata temu TAK

>3. W F1 jest ABS - bzdura został zakazany po 1992, oczywiscie rózne
>próby są podejmowane aby uskutecznić proces hamowania ale ABSu
>jak do tej pory nie ma!

ja przeciez napisalem, ze nie ma sa inne technologie, czytaj:komputer sterujacy wszystkimi kolami i bolidem tak zeby hamowac najefektywniej

>skoro bolidy na Montrealu były TYLKO 5 sek wolniejsze na okrązeniu od
>F1.

ty naprawde jestes taki niepojetny czy tylko udajesz?

1. tutaj za to nalezy gratulowac kierowcom ktorzy potrafia tak okielznac auta i wykrecic takie czasy a w F1 komputerom i konstruktorom tych komputerow i bolidow
2. widac , ze jestes bardzo swiezy w temacie i nie orientujesz sie, ze 5 sekund to PRZEPASC, a i tak mowisz o torze, gdzie ta roznica jest wlasnie mala, na innych sa przewaznie wieksze

wiesz jaka jest roznica na torze w Brnie Moto GP miedzy klasa 125cm a klasa MotoGP czyli z motorami "F1 na 2 kołach" wg ciebie TYLKO 10sekund, ale to jest 10 x przepasc u nas w GPL mozna spojrzec analogicznie - jedziesz sobie na Monzie Lotusem 1.34 i patrzysz - o tylko 5s roznicy jade prawie tak samo szybko, a okazuje sie, ze roznice pomiedzy pierwsza 40stka na swiecie sa 0,5s moze teraz skumasz ile to jest 5-10s roznicy na torze

>Na koniec jeszcze sprawa kosztów. Nie mam informacji na ten temat
>więc się nie wypowiadam i nie ja rozpocząłem dyskusję o kosztach.

to doczytaj poogladaj cos oprocz artykulu w CKM
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2003-01-16, 00:22      screeny z Indycar od Codemasters Odpowiedz z cytatem
Vette ja się z tobą zgadzam ze byle kierowca nie wsiądzie do bolidu IRL i będzie pomykał jednocześnie ziewając i dłubiąc w nosie. W tym znaczeniu racja - każda seria wyścigowa jest sztuką. I to tyle na ten temat.

Natomiast nawet tacy kierowcy jak Jacques Villeneuve, Juan Pablo Montoya, Paul Tracy, Michael Andretti czy Jimmy Vasser z dozą ironii wypowiadali się o IRL. Stąd wnioskuję że przykładowi kierowcy wyżej wymienieni nie będą musieli się wykazywać aż takim kunsztem jadąc po owalu w IRL. Mając do dyspozycji dociążone aerodynamicznie bolidy jedyne co pozostaje to trzymać gaz w podłodze i jechać swoim torem by nie przeszkadzać innym (stąd właśnie te częste 2 wide - przykładem niech będzie nasza ligowa Daytona - bez restryktorów pewnie nie dałoby się przejechać okrązenia bez chociaż minimalnego spuszczenia z gazu). Jadąc po owalu w CART jest to znacznie trudniejsza sprawa wlasnie ze względu na wyższą moc i mniejsze dociążenie aerodynamiczne. Bolid CART jest szybszy na prostej od bolidu IRL i wymaga już używania hamulca w łukach ewentualnie chociaż odpuszczenia gazu.

I to dlatego właśnie poważniejsze wypadki (ze śmiertelnymi włącznie) zdarzają się w CART. W IRL tego nie ma (na szczęście - bo każdy poważny wypadek to nieszczęście - nie twierdzę ze coś takiego się nie może zdarzyć w IRL - wszystko się może zdarzyć, ale prawdopodobieństwo jest drastycznie mniejsze od CARTowego)

Tak więc sztuką oczywiście jest nawet jeżdżenie w IRL (jednak rasowy kierowca nie będzie mial większych trudności w aklimatyzacji).
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-01-16, 00:25      screeny z Indycar od Codemasters Odpowiedz z cytatem
padek78 napisał:
Mając do dyspozycji dociążone aerodynamicznie bolidy jedyne co pozostaje to trzymać gaz w podłodze i jechać swoim torem by nie przeszkadzać innym




na tym koncze rozmowe z fachowcem
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2003-01-16, 00:29      screeny z Indycar od Codemasters Odpowiedz z cytatem

nawet sie nie wlaczam do tej "dyskusji" - szkoda mojej klawiatury za 20 zl
 
robson





Post2003-01-16, 00:31      screeny z Indycar od Codemasters Odpowiedz z cytatem
hehe kij w mrowisko
i tak nie ma sie czym podniecac, juz ludzi e na racesimcentral mowia ze jezeli chodzi o multi to bedzie... splitscreen
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-01-16, 00:34      screeny z Indycar od Codemasters Odpowiedz z cytatem
wiec jeszcze raz tym razem dla panow z Codemasters:
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2003-01-16, 00:35      screeny z Indycar od Codemasters Odpowiedz z cytatem
Kilka linkow dla zainteresowanych :
http://www.howstuffworks.com/category.htm?cat=Racing -- cool strona warto zajrzec !!


http://www.indyracing.com/cars/index.php

hmm tylko 2 linki
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2003-01-16, 00:37      screeny z Indycar od Codemasters Odpowiedz z cytatem
kurde czy ludzie z IRL nie mogli sprzedac licencji komus kto umie zrobic pozadna symulacje (Papy !!) - przeciez takie za przeproszeniem gówienko wcale nie wplynie na rozpowszechnienie tej serii, a pozadna symulacja napewno przysporzylaby im "kliku" kibicow. NC !!
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2003-01-16, 00:46      screeny z Indycar od Codemasters Odpowiedz z cytatem
Rychu co ty chcesz udowodnić. W tematyce wyścigów siedzę od 6 roku życia. I porównując F1 do CART to dla mnie 5 sek to nie jest dużo patrząc na to z peryspektywy kosztów i zaawansowania technicznego.

Nie mieszajmy w to wyścigów motocyklowych bo akurat tor w Brnie ma takie łuki że 125 po tych łukach jeżdzą szybciej niż MotoGP. Tyle że MotoGP lepiej przyspieszają i są szybsze na prostych. Zatem i tu uważam że te 10 sek to niedużo (powinno być więcej) . Wszystko zależy od specyfiki toru a Brno pozwala własnie na TYLKO 10-cio sekundową różnicę.

A co do tych 1200 KM to proszę cię, co ty oglądasz, że takie informacje masz. To jest bzdura do kwadratu. Coś może źle zrozumiałeś albo chłopaki robili jakiś eksperymentalny silnik. 850 - 900 KM i kropka. Nawet dwa lata temu.

Dlaczego tak uparcie usilujesz wmawiać że w CART to kierowca jest tym który zasługuje na gratulacje a w F1 nie. Ja nie jestem z tych co to widzą tylko F1 i nic innego się nie liczy. Nawet wolę CART i inne serie wyścigowe. I nawet F1 mnie trochę brzydzi tym nadmiarem elektroniki. Ale tak czy owak nawet tak napakowanym elektronicznie bolidem trzeba umieć jeździć by wykręcać dobre czasy.
Komputer steruje, zgadza się, ale poszczególnymi podzespołami: pracą silnika, skrzynią biegów no ale nie kierownicą i pedałami. Dlatego ja bym również gratulował kierowcy (oprócz inżynierom i mechanikom oczywiście )

Wracając jeszcze do tych przykladowych 5-ciu sekund. Przepaść to jest, owszem ale w momencie gdy bolidy F1 zaczynają rywalizować z bolidami CART w jednym wyścigu. Jasne że wtedy 5 sek to przepaść. Ale porównując zaangażowanie finansowe i technologię to myślę, że to nie jest aż tak dużo.

Richie być może nawet uważamy podobnie tylko wyszliśmy z innego punktu widzenia.

A ponadto nie czytam CKM. A co tam może być ciekawego. Panny jedynie .
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-01-16, 01:17      screeny z Indycar od Codemasters Odpowiedz z cytatem
no i widzisz wpadka za wpadka mialem nie dyskutowac, ale czekalem specjalnie, az jeszcze raz uprzesz sie z tymi końmi zeby cie spunktowac skoro siedzisz w temacie wyscigow i silnikow od 6 roku zycia to powiedz mi czy slyszales o czyms takim jak KM, HP, ps i kW? a slyszales o czyms takim jak hamownia i okreslanie mocy silnikow/aut?? jesli nie to doczytaj i wroc bo nie zrozumiesz dalszej czesci mojego posta, jesli wiesz to za chwile zrob "aaaa no tak" puknij sie w glowie i zamilknij

otoz za oficjalna strona:"Horsepower - Approximately 900 hp"

nie wiem czy wiesz, ale w USA jedyna moca jaka podaje sie w autach, niewazne czy w wyscigach czy w Corvetcie sa HP czyli konie mechaniczne odpowiednik u nas KM 1:1

i jedynym sposobem, w jaki sie podaje moc aut jest to moc NA KOŁACH, a u nas nie

otóz Punto sprzedawane u nas w salonach, ktoro ma w papierach 55KM wg amerykancow mialoby jakies 42hp na kolach po zmierzeniu

samochody WRC maja ograniczenie do 300KM takze wg naszego (LAMERSKIEGO) okreslania mocy, wg amerykancow mialy by ok 240hp max

moja ibiza seryjnie ma 90KM a u amerykancow by miala 72hp

lapiesz juz? otoz program AVANTE uwazam, za jeden z najlepszych o tematyce samochodow i samolotow, jesli nie najlepszy, o mocy 1200KM uslyszalem na nim wlasnie oraz na filmie o CART zgranym do Divx z tego co pamietam od Sewera, wg naszego polskiego i europejskiego nazywnictwa (wiekszosc z nas nie wie o innym podawaniu wiec chyba mozemy sie trzymasz "naszego") te auta maja po 900hp czyli tak jak madry pan na AVANTE mowil:"do 1200 koni mechanicznych" tak sie w polsce mowi o samochodach i mocach wiec i ja mowie wg tej samej skali

vette byl w kanadzie na wyscigach 400metrowcow amerykanskich to mam nadzieje slyszal o tej roznicy mierzenia i podawania mocy cos na pewno, zreszta wystarczy uzyc wyszukiwarki na forum.tuning.info.pl lub forum.streetracing.pl i w 5 minut masz dokladnie opisane co jak i dlaczego, bo czesto tam takie wlasnie dyskusje byly i tlumaczenia laikom dlaczego Amerykanie podaja na oficjalnych stronach, ze Corvetta C05 (strzelam vette teraz z moca tylko! ) 300hp robi 400m na zawodach w 13s, a u nas Corvetta po tuningu na 450KM robi w 13,5s, mam nadzieje, ze sie cos o mocach i ich podawaniu nauczyles (ciekawostka w temacie: 100KM=101,3PS a nie 100=100 jak sie tez czesto podaje)



co do tego, ze roznica 5s to niewiele to niestety tylko i co do motocykli MotoGP ze biora zakrety wolniej niz 125cm tez to samo
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-01-16, 01:23      screeny z Indycar od Codemasters Odpowiedz z cytatem
jeszcze slowko dlaczego nasz sposob jest lamerski

Opel Astra 1.6 - 100KM w papierach u nas
Renault Megane 1.6 - bodajze 105KM w papierach u nas
Honda Civic (98-99 3d) 1.4 90KM w papierach

wg nas najmocniejszym autem jest renault, potem astra i honda

wg amerykancow jest dokladnie odwrotnie poniewaz dochodzi nam waga auta i straty mocy na kolach, dodatkowo PRAKTYKA wyjezdzajac tymi 3ma autami na hamownie lub na tor i scigajac sie potwierdza pomiary amerykancow - Hondzie zostanie NA KOLACH 78hp, astrze 75hp a Renault 70hp oczywiscie szczegolwe cyferki sa tylko przykladowe ale tak to wychodzi
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » screeny z Indycar od Codemasters Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: