2002-08-16, 12:42 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
Le mans to tez bardzo ciekawa propozycja- na tym torze naprawde jest gdzie wyprzedzac
Reklamy
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2002-08-16, 15:13 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
Richie napisał:
wysilek,koszt dla wielu, aby jechac i dojechac do mety w wyscigu GPL jest tak duzy, ze kazdy kto dojedzie zasluguje na punkt!
Swiete slowa...
Wujo
Ford
Mondeo Cosworth
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771
2002-08-17, 00:33 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
Nie, no to ma byc argument? My mamy sie scigac,
a nie chodzic za rece po parku To nie
paraolimpiada by nie bylo przegranych.
Na punkt trzeba sobie zasluzyc!!!
Ktos musi przegrac by wygrac mogl ktos! A jak
juz tak bardzo chcecie, to za sam udzial mozemy
dac 1 punkt i finito !!!
2002-08-17, 00:53 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
z CARTami Wujo cos pomieszales
CART:
20,16,14,12,10,8,6,5,4,3,2,1
+1 za pp
+1 za najwieksza liczbe okrazen na prowadzeniu
Steiner
2002-08-17, 22:40 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
IMHO lepiej punktacje zostawic a traska dodatkowa-jestem za RAtlanta.
robson
2002-08-18, 20:34 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
jeszcze slowko o S+R ach bo jutro wyjezdzam
Gregor napisał:
jeszcze slowko co do kar za S-R'y - IMHO sam S-R jest juz kara bo traci sie kilka/kilkanascie sek co najczesciej jest rownoznaczne ze strata pozycji i punktow wiec po co komplikowac sprawe
ja uwazam wprost przeciwnie... to nie kara tylko zajebista nagroda, trenujesz 2 tygodnie zeby dobrze pojechac a normalnie w wyscigu jak wypadnisz lub masz inne zdarzenie na 1 zakrecie, na 3 kolka do konca, gdziekolwiek to konczysz wyscig, a S+R jest zajebista nagroda, bo mozesz spasc nawet kilka pozycji ale mozesz DALEJ JECHAC, jak za duzo stracisz to mozesz "miec nadzieje" , ze komus tez sie cos przydarzy... a o wyscigach bez wypadkow mozemy na razie zapomniec, bo juz nie bedziemy tak ostroznie jezdzic skoro sa S+R y. i tu mi sie nie podoba, lub zle zrozumialem, ze jest nieograniczona liczba S+R,
i tak wiekszosc twierdzi, ze nie jezdzi dla punktow wiec nie odczuja odebrania kilku punktow, mysle, ze nalezy ograniczyc do 2 gora 3 S+R na wyscig, co to za wyscig w ktorym ktos shifteruje 5 razy ?
jak byla gdzies mowa o ograniczaniu S+R to sory
poza tym aby ograniczyc hotlapowanie, shift R powinnnismy takze odczuc w danym wyscigu tzn, po S+R zjazd do boksu, mogloby to nawet zastapic kary punktowe za SR
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2002-08-19, 01:24 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
tia, ja jednak mysle ze stare zasady div1 czyli zjazd do pitu po s-r z wlasnej winy jest OK i wiecej dokladac nie trzeba bo beda dodatkowe komplikacje a s-r + zjazd do pitu to jest juz min. 10 a czesto >20 sek w plecy (+zimne oponki +full paliwka) co na pewno eliminuje z pierwszej 3-ki a na wyrownanych torach pewnie i z 10-tki
Roddy
2002-08-19, 08:16 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
Jezeli kara za S-Ry mialby byc zjazd do pitu to rzeczywiscie z punktami nie ma sensu sie bawic. Zjazd do pitu zatrzymanie i odczekanie ok. 10 sek na pozwolenie wyjazdu w polaczeniu z S-R to moim zdaniem strata tak duza ze praktycznie eliminujaca nawet najlepszych z walki o dobre pozycje.
Z jednej strony upraszcza to sprawe bo nie trzeba liczyc ile punktow komu zabrac za S-Ry, z drugiej jednak mamy do czynienia z ograniczona mozliwoscia oceny przez kierowce kto zawinil w zdarzeniu ktorego wynikiem byl S-R. Dochodzic moze zatem do sytuacji ,ze zaden z kierowcow uczestniczacych w wypadku nie bedzie poczuwal sie do winy i nie zjedzie do pitu... a w wyniku anlaliz powyscigowych okarze sie ze jednak byl winny i co wtedy z delikwentem zrobic ?
Chyba zeby wprowadzic przymus zjazdu do pitu dla KAZDEGO kierowcy ktory musial zrobic S-R bez wzgledu czy byl winny spowodowania wypadku czy nie. Ma to swoje uzasadnienie logiczne - samochod rozbity - chlopaki w picie musza go wyklepac zeby mozna bylo kontynuowac jazde
Ma to dobre strony:
1. nie trzeba liczyc punktow za S-Ry
2. sprawa S-Row rozwiazuje sie sama w czasie trwania wyscigu.
Jednak jest tez minus:
1. W przypadku gdy ucierpi kierowca zupelnie niewinny na skutek np. ewidentnego wjazdu w dupe... ponosi on niewspulmiernie wysoka kare za S-R w porownaniu do sprawcy wypadku. Defakto ponosi identyczna kare, ba czasem moze wieksza jezeli sprawcy uda sie wyjsc calo z wypadku (a przypadki takie nie sa zadkoscia online)
Nalezaloby zatem wprowadzic dodatkowa kare, przyznawana po wyscigu (do konfiskaty punktow za wyscig wlacznie), dla kierowcy ktory spowodowal wypadek ,ktorego wynikiem byl S-R innego kierowcy
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2002-08-19, 11:47 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
mysle ze mozemy zostawic s-r tak jak byly omawiane czyli nieogrnaiczona ilosc itp z tych wlasnie powodow o ktorych pisal roddy
moga byc niesprawiedliwe
robson widzi wszyskto w czarnych kolorach ja mysle ze nie bedzie tak zle i nie bedzie non stop s-erowania przynajmniej jesli chodzi o driverow z pierwszej ubieglorocznej div
Wujo
Ford
Mondeo Cosworth
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771
2002-08-23, 08:40 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
No wiec jak to bedzie z ta punktacja? Dacie sie namowic, albo
inaczej....dacie sie sprowadzic na dobra, jedyna sluszna
droge? Argumenty "bo tak" i ten ze kazdy zasluguje
na punkt sa lekko ze tak powiem.......nieprzekonywujace.
PS jesli chodzi o tor to jestem za LE MANS (moze byc
ciekawie na tym ostatnim wolnym odcinku)
Gregor
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw
2002-08-26, 14:06 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
proponuje Rody zebys ustalil 'odgornie' sposob punktacji i dodatkowy tor (ewentualne glosowanie) bo termin zbliza sie nieublaganie i dobrze byloby miec ta dyskusje juz z glowy
Banan
2002-08-30, 21:30 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
Wujo napisał:
Nie, no to ma byc argument? My mamy sie scigac,
a nie chodzic za rece po parku To nie
paraolimpiada by nie bylo przegranych.
Na punkt trzeba sobie zasluzyc!!!
swiete slowa
robson
2002-09-01, 23:53 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
Roddy napisał:
Jednak jest tez minus:
1. W przypadku gdy ucierpi kierowca zupelnie niewinny na skutek np. ewidentnego wjazdu w dupe... ponosi on niewspulmiernie wysoka kare za S-R w porownaniu do sprawcy wypadku. Defakto ponosi identyczna kare, ba czasem moze wieksza jezeli sprawcy uda sie wyjsc calo z wypadku (a przypadki takie nie sa zadkoscia online)
Nalezaloby zatem wprowadzic dodatkowa kare, przyznawana po wyscigu (do konfiskaty punktow za wyscig wlacznie), dla kierowcy ktory spowodowal wypadek ,ktorego wynikiem byl S-R innego kierowcy
no nie wiem, normalnie jak Cie ktos wywali to konczysz wyscig, ja w takiej sytuacji przyjalbym "kare" S+R + postuj w boksie bez wahania... zreszta spytajmy ludzi, ktorzy zostali wten sposob potraktowani w ostatnim sezonie czy obrazili by sie na taka "kare"
ale trzeba w kazdej sytuacji zjezdzac albo wogole... bo bedzie zamieszanie no cyba, ze ktos bedzie w stanie obejrzec sobie replay zanim zdecyduje sie nie zjezdzac no i tak samo trzeba zdecydowac z BF, albo zjezdzamy albo nie
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-09-01, 23:58 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
jestem za starym sprawdzonym rozwiazaniem - za shift trzeba stanac w picie (zadne odstawanie 10s!!!) tylko tak jak bylo stanac i ruszyc
to czyja to byla wina itd to juz calkiem inna sprawa - winny dostanie kare wg regulaminu
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2002-09-02, 00:23 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
No dobra a co z tą punktacją?
IMO punktacja taka jak w MotoGP jest OK. Choć osobiście mam chyba hardcorowe podejście do tematu i naprawdę najbardziej chciałbym prawdziwą punktację tak jak było w F1. Pomyślcie tylko jak bardzo wtedy cieszy każdy wywalczony punkt. Nagradzanie każdego kierowcy punktami, nawet za ostatnie miejsce to chyba nie to...