2002-07-21, 17:43 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
pomysl jest b. dobry , jak dla mnie o wiele lepszy niz losowanie !! Popieram
Reklamy
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2002-07-22, 01:18 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
Mi tez pasuje...
Extra pomysl
robson
2002-07-22, 02:30 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
ilosc shift-row powinna byc ograniczona... imho do 1 na wyscig, bo znow bedzie destraction derby... takze powinien byc odstany w boxie, pomysl z chassisami ewentualnie moze byc, chociaz nie jestem goracym zwolennikiem, nie pamietam tylko czy na kazdej trasie jest klasa E... i mysle, ze jazda chassisem z klasy A te 2 czy 3 razy nie powinna byc przymusowa... jezeli ktos chce moglby jechac zamiast lotusem jakims slabszym wozem i zaliczyc to do klasy A...
poza tym nie rozwiazana jest sprawa dodatkow, zmian tras... np. Kyalami, monaco... powinnismy sie zasanowic nad karami za to w razie udowodnienia
Cris
2002-07-22, 18:34 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
pomysl Gregora jest cool !!!
wchodzę w to ! )
Cris
2002-07-22, 18:36 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
mam jeszcze jedna propozycje, abyscie rozwazyli sedziowanie !!
moim zdaniem metoda że każdy musi zobaczyc i ocenic bo jak nie to kara ! nie jest najlepsza !!
Czary
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola
2002-07-22, 20:44 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
Hi hi ,to tera ja (przecie jeżdżę w GPLa namiętnie ).
Chassisy z założeniami Grega to pomysł pierwszorzędny .
Może by tak zmniejszyć iloc wycigów do MP Ligi GPL (np. do 8) i dodać np Mistrzostwa o Puchar GPL (3 lub 4 wycigi), osobno punktowane, jeżdżone bolidami F2 lub F3 ?
Proponuję tez zmienić troszkę wyglšd wycigów (np. z carsetem z 1968 r, zmienić tory (Osring z obecnego na wersję z 1971, tak samo z Glenem), IMHO aby ożywić on-line w GPL potrzeba zmian
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2002-07-23, 02:16 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
Mi tez pomysł z chassisami bardzo się podoba
ShiftR też bym był za wprowadzeniem ale z ograniczeniami
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2002-07-23, 13:25 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
ilosc S-R'ow moglaby byc nieograniczona, ale ilosc punktow karnych przyznawanych za kolejne S-R'y rosłaby nieliniowo np. 1 S-R : - 5 pkt, 2 : -15 pkt (5 za pierwszy , 10 za drugi) itp. itd.
BTW: moznaby podzielic sezon na puchary- np. Ferrari Challenge, Lotus Cup itd. I Powiedzmy kazdy Puchar sklada sie z 3-4 wyscigow.
Banan
2002-07-23, 15:13 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
moim zdaniem pomysl nogal-a z s-r-ami jest bardzo dobry.
Roddy
2002-07-26, 19:00 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
PROPONUJE:
1) tylko DIV1 - max.19 zawodnikow,
2) 14 wyscigow co 2 (3) tygodnie, 11 oryginalnych +BH +Oring +jeszcze jeden
3) obowiazek przejechania samochodem kazdej marki (nie klasy) 2 wyscigow w sezonie (boski pomysl GREG )...
6) likwidacja podzialu samochodow na klasy - pozostaje tylko punktacja klasy A dopelniona o 4 koncowe pozycje do 19 miejsca.
Nie ma sensu dzielenia na klasy skoro kazdy predzej czy pozniej musi jechac kazdym z samochodow, zajecie wysokiego miejsca np. Copperkiem jest wystarczajaca nagroda gdyz do dyspozycji na nastepne wyscigi pozostaja szybsze wozy przez co szanse na zajecie kolejnych wysokich miejsc rosna.
7) Nieograniczona ilosc SZIFT-ERow, z nasetpujacymi konsekwencjami:
1-szy S-R -5 pkt.
2-gi S-R -10 pkt.
3-ci S-R -15 pkt.
itd. ( Nogal)
punkty za S-Ry sie sumuja, czyli 3 S-Ry = -30 pkt.
punkty karne przyznawane sa jedynie za S-Ry po crashach zawinionych przez siebie (czyli nie za to jezeli ktos nas rozwali) za S-Ry spowdowane w wyniku RA wszyscy uczestnicy dostaja punkty karne (za nieostrozna jazde)
i
Ostatnio zmieniony przez Roddy dnia 2002-07-26, 21:53, w całości zmieniany 1 raz
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2002-07-26, 19:49 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
nie no s-r spowodowany przez brawure nieuwaga itp przeciwnika nie moze byc karany
mozna zmienic kolejnosc wyscigow zeby nie bylo co roku tej samej kolejnosci ( moj syn moze losowac ) - luzna propozycja
karanie i wystawianie W propnuje zostawic bez zmian moze jest to troche uciazliwe ale spawdzilo sie w 100 procentach ewentualnie mozna zrezygnowac z karania ludzi ktorzy sie nie wypowiedzieli na temat wypadku ( jak bedzie jeakis watpliwy krasz to i tak burza zrobi sie na forum : ) a jak oczywiste RA czy W to kilka osob sie wypowie i po wszyskim ) wiadomo im wiecej ludzi sie wypowie tym lepiej
robson
2002-07-26, 19:57 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
co sie tak uparliscie na Gregora
co cesarskie oddajmy cesarzowi.. to byl post Grega
Roddy
2002-07-26, 21:57 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
niezgadzam sie Madey ze nie mozna karac S-R spowodowane przez brawurowa jazde bo wtedy ludzie nie beda sie starac jezdzic czysto bo zawsze mozna powiedziec ze niewyszlo i RA sie nalezy i nic sie nie stalo..
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2002-07-26, 22:41 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
chodzi mi o to jak ktos ciebie wypier.... i beedziesz musial zrobic s-r
za to nie powinno sie karac
Steiner
2002-07-26, 22:43 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
Pomysl Grega z chassisami na pewno ozywi lige,wreszcie zniknalby nudny obrazek kilunastu lot na starcie
Co do Shift-r rzeczywiscie niekaranie przy RA mogloby spowodowac narastanie brawury,potem na forum trudne decyzje w ocenie wypadku,dac RA zeby nikogo nie skrzywdzic czy W i jeden dostaje minusy (chodzi o trudne w ocenie sytuacje,nie o oczywiste).Mysle ze mozna dac punty karne za S-r przy RA dla uczestnikow,ale np.mniejsze niz przy S-r po wypadku kiedy ktos komus w dupsko wjechal,np. 1-wszy Shift-r po wypadku z wina jednego z uczestnikow za 5 punktor a po RA za 2,3 punkty.W koncu nieostrozna jazda i RA to nie to samo co np.ewidentne staranowanie kogos.