2002-09-15, 18:04 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
czyli ??
Reklamy
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2002-09-15, 18:49 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
czyli Madey ma rację że jest tak jak Piotreq mówi
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2002-09-15, 19:36 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
fok !! Ale co to znaczy co Piotreq mowi
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2002-09-15, 19:52 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
noo... ale masz kłopot z jakimiś konkretnymi wyrazami czy z całym zdaniem ogólnie?
albo może powiedz na jaki język ci przetłumaczyć
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2002-09-15, 21:54 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
jak wg tego co napisal Piotreq kierowca ktory ma disco bedzie sklasyfikowany ??
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2002-09-15, 22:36 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
no tak samo jakby miał awarię
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2002-09-15, 23:41 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
K^%$$a czyli ?? Speedy mowie serio
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2002-09-16, 00:59 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
Serio to to wygląda tak:
jest narysowana linia oznaczająca metę siedzi tam gościu albo gościowie ze stoperami/komputerami i klasyfikują kierowców wg tego kto kiedy tą linię przekracza. I wali ich czy ktoś tam gdzieś ma awarię, kolizję czy disco a może jedzie nadal tylko 5km/h. Dla nich liczy się tylko kto, kiedy minął linię mety. Zwycięzca mija linię mety przejeżdżając zaplanowany dystans i w tym momencie jest po wyścigu, reszta kończy swoje okrążenia i zjeżdża do boksu, zdublowani też zjeżdżają i nie jadą już całego zaplanowanego dystansu.
Zakładamy tak: (zbierzność nazwisk przypadkowa ) Mlodzinski prowadzi na Monaco i na ostatnim okrążeniu się rozbija, Krosnicki wygrywa wyścig za nim linię mety przekracza Dworakowski ze stratą powiedzmy 5 okrążeń i też w tym momencie kończy już wyścig. Faktem jest że dystans który przejechał Jack to Mlod miał już 5 lapów wcześniej. W normalnej klasyfikacji Mlod choćby nawet się zabił na tym ostatnim okrążeniu to będzie sklasyfikowany jako drugi ze stratą okrążenia, Jack trzeci ze stratą 5 okrążeń.
U nas wg. dotychczasowych reguł Jack będzie drugi a Mlod bez punktów bo nie dojechał do mety a te okrążenia przewagi które sobie wyrobił to sobie może nimi podetrzeć dupę.
Po zmianach miało by być zdaje się tak że Mlod dostałby punkty za ostatnie miejsce ale TYLKO w przypadku disco a w przypadku awarii albo wypadku to już nie.
Roddy powiedział - My mamy disconecty więc dlatego musimy brać poprawkę.
A dla mnie disconect to awaria tak jak powiedział Piotreq. Tak jak w realu masz awarie, wybuchają silniki, łamią się zawieszenia, wycieka olej, gubią się biegi, każda głupia uszkodzona pierdoła może uniemożliwić dalsze jechanie tak u nas jakiś kabelek, jakaś centralka, modem itp. Z punktu widzenia kierowcy nie widzę różnicy.
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2002-09-16, 01:04 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
Aha w kwestii formalnej waszego konkretnego przypadku to nie wiem który byłby sklasyfikowany ten wasz kierowca bo ty, Robson i Roddy to tak to zagmatwaliście z tymi cytatami i wogóle że nic z tego nie rozumiem i nie chce mi się tego analizować, sorry
Roddy
2002-09-16, 07:18 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
ok, bedzie tak:
wywale z regulaminu wszystkie punkty lub ich fragmenty, ktore maja lub moga wplywac na ustalanie klasyfikacji koncowej.
Klasyfikacje koncowa bede ustalal wg przyjetej zasady z wyscigow, traktujac disco jako crash.
Jesli mialbym byc dokladny powinno byc 90% dystansu a nie 80% jak obecnie... ale to juz chyba ma mniejsze znaczenie.
robson
2002-09-16, 08:30 Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
Speedy napisał:
Aha w kwestii formalnej waszego konkretnego przypadku to nie wiem który byłby sklasyfikowany ten wasz kierowca bo ty, Robson i Roddy to tak to zagmatwaliście z tymi cytatami i wogóle że nic z tego nie rozumiem i nie chce mi się tego analizować, sorry
no ja od poczatku mowie zeby byla klasyfikacja wg zasad jakimi kieruje sie f1 i GPL
nawet w zeszlym roku jezdzilismy sobie z Roddym i Vette, organizowalismy rozne wypadki i przypadki bo nie chcieli uwierzyc, ze jest tak jak jest