Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
Autor Wiadomość
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2002-09-15, 18:04      Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003 Odpowiedz z cytatem
czyli ??
 
Reklamy
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2002-09-15, 18:49      Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003 Odpowiedz z cytatem
czyli Madey ma rację że jest tak jak Piotreq mówi
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2002-09-15, 19:36      Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003 Odpowiedz z cytatem
fok !! Ale co to znaczy co Piotreq mowi
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2002-09-15, 19:52      Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003 Odpowiedz z cytatem
noo... ale masz kłopot z jakimiś konkretnymi wyrazami czy z całym zdaniem ogólnie?
albo może powiedz na jaki język ci przetłumaczyć
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2002-09-15, 21:54      Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003 Odpowiedz z cytatem
jak wg tego co napisal Piotreq kierowca ktory ma disco bedzie sklasyfikowany ??
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2002-09-15, 22:36      Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003 Odpowiedz z cytatem
no tak samo jakby miał awarię
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2002-09-15, 23:41      Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003 Odpowiedz z cytatem
K^%$$a czyli ?? Speedy mowie serio
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2002-09-16, 00:59      Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003 Odpowiedz z cytatem
Serio to to wygląda tak:
jest narysowana linia oznaczająca metę siedzi tam gościu albo gościowie ze stoperami/komputerami i klasyfikują kierowców wg tego kto kiedy tą linię przekracza. I wali ich czy ktoś tam gdzieś ma awarię, kolizję czy disco a może jedzie nadal tylko 5km/h. Dla nich liczy się tylko kto, kiedy minął linię mety. Zwycięzca mija linię mety przejeżdżając zaplanowany dystans i w tym momencie jest po wyścigu, reszta kończy swoje okrążenia i zjeżdża do boksu, zdublowani też zjeżdżają i nie jadą już całego zaplanowanego dystansu.
Zakładamy tak: (zbierzność nazwisk przypadkowa ) Mlodzinski prowadzi na Monaco i na ostatnim okrążeniu się rozbija, Krosnicki wygrywa wyścig za nim linię mety przekracza Dworakowski ze stratą powiedzmy 5 okrążeń i też w tym momencie kończy już wyścig. Faktem jest że dystans który przejechał Jack to Mlod miał już 5 lapów wcześniej. W normalnej klasyfikacji Mlod choćby nawet się zabił na tym ostatnim okrążeniu to będzie sklasyfikowany jako drugi ze stratą okrążenia, Jack trzeci ze stratą 5 okrążeń.
U nas wg. dotychczasowych reguł Jack będzie drugi a Mlod bez punktów bo nie dojechał do mety a te okrążenia przewagi które sobie wyrobił to sobie może nimi podetrzeć dupę.
Po zmianach miało by być zdaje się tak że Mlod dostałby punkty za ostatnie miejsce ale TYLKO w przypadku disco a w przypadku awarii albo wypadku to już nie.

Roddy powiedział - My mamy disconecty więc dlatego musimy brać poprawkę.
A dla mnie disconect to awaria tak jak powiedział Piotreq. Tak jak w realu masz awarie, wybuchają silniki, łamią się zawieszenia, wycieka olej, gubią się biegi, każda głupia uszkodzona pierdoła może uniemożliwić dalsze jechanie tak u nas jakiś kabelek, jakaś centralka, modem itp. Z punktu widzenia kierowcy nie widzę różnicy.
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2002-09-16, 01:04      Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003 Odpowiedz z cytatem
Aha w kwestii formalnej waszego konkretnego przypadku to nie wiem który byłby sklasyfikowany ten wasz kierowca bo ty, Robson i Roddy to tak to zagmatwaliście z tymi cytatami i wogóle że nic z tego nie rozumiem i nie chce mi się tego analizować, sorry
 
Roddy





Post2002-09-16, 07:18      Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003 Odpowiedz z cytatem
ok, bedzie tak:
wywale z regulaminu wszystkie punkty lub ich fragmenty, ktore maja lub moga wplywac na ustalanie klasyfikacji koncowej.
Klasyfikacje koncowa bede ustalal wg przyjetej zasady z wyscigow, traktujac disco jako crash.
Jesli mialbym byc dokladny powinno byc 90% dystansu a nie 80% jak obecnie... ale to juz chyba ma mniejsze znaczenie.
 
robson





Post2002-09-16, 08:30      Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003 Odpowiedz z cytatem
Speedy napisał:
Aha w kwestii formalnej waszego konkretnego przypadku to nie wiem który byłby sklasyfikowany ten wasz kierowca bo ty, Robson i Roddy to tak to zagmatwaliście z tymi cytatami i wogóle że nic z tego nie rozumiem i nie chce mi się tego analizować, sorry


no ja od poczatku mowie zeby byla klasyfikacja wg zasad jakimi kieruje sie f1 i GPL
nawet w zeszlym roku jezdzilismy sobie z Roddym i Vette, organizowalismy rozne wypadki i przypadki bo nie chcieli uwierzyc, ze jest tak jak jest
 
Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Organizacja ligi Online- sezon 2002/2003 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: