Centrum Fanów Symulatorów » F1, MotoGP, Speedway, Rajdy » GP Australia start ...
Napisz nowy temat    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

GP Australia start ...

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Autor Wiadomość
PiotreQ





Post2002-03-03, 13:45      GP Australia start ... Odpowiedz z cytatem
Rocky przeczytaj dokładnie moje pytanie
Ja mówię o zatrzymaniu wyścigu a nie o wyjeździe PC gdzie są liczone okrążenia.
W sutyacji, gdzie taka ilość kierowców uczestniczy w wypadku na starcie nie z własnej winy, start powinien być powtórzony, żeby kierowcy mieli możliwość przesiadki do zapasowych bolidów.
Po wyścigu poszkodowani kierowcy wypowiadali się, że nierozumieją dlaczego wyścig był kontynuowany. Zresztą było widać jak po wypadku kierowcy biegusiem zasuwają do boksów. Niby po co, dla zdrowia
 
Reklamy
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2002-03-03, 14:01      GP Australia start ... Odpowiedz z cytatem
Z drugiej strony moze to taka nauczka ze trzeba uwacac na pierwszym zakrecie

MINARDI MA PUNKTY ... KONIEC SWIATA JEST BLISKI
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2002-03-03, 14:52      GP Australia start ... Odpowiedz z cytatem
no wlasnie PiotreQ sam sie mocno zdziwilem gdy po crashu nie bylo restartu. Identyczna sytuacja byla w zerszlym roku na Hockenheim gdy Schumi mial problem z lunch control i ktos przez niego identycznie przelecial jak dzisiaj Ralf. Wtedy tlumaczono to ze na torze bylo bardzo duzo odlamkow i zagrazalo to bezpieczenstwu. No ale F1 jest bardzo dziwna.

Dimax-> oczywiscie ze Montoya zrobil blad. Przypomnij sobie restart kiedy Schumi go wyprzedzil bez problemow bo JPM zapomnial ze ma zimne oponki i zwiedzil pobocze.

W sumie tylko pierwsze 15 okrazen bylo ciekawe.
A ferrari wygralo dzieki oponom i bardzo dobremu chassis... bo silnik ustepowal wyraznie moca. Widac bylo to przy probacvh wyprzedzania Renault i Montoyi..
 
Rocky


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 602
Miasto: Świnoujścia

Post2002-03-03, 15:28      GP Australia start ... Odpowiedz z cytatem
Piotrq a ty przeczytaj dokladnie moga odpowiedz

I dlatego JPM wlasnie wyprzedzil Schumiego bo ten pojechal za szeroko przedostatni zakret. I dzieki temu ogladalismy chyba z 5 lapow walki o 1 pozycje, pozniej noody"

Napisales to ?nie?wiec to nie bylo do ciebie tylko do Dimaxa czytaj moze dokladniej.
 
PiotreQ





Post2002-03-03, 15:39      GP Australia start ... Odpowiedz z cytatem
Cytat:

On 2002-03-03 12:15, Rocky napisał:
Co to za brednie ogladales ten wyscig w ogole?


Myślałem, że to do mnie W takim razie przepraszam
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2002-03-03, 16:37      GP Australia start ... Odpowiedz z cytatem
Rocky skoro ty walisz cytatami to ja tez rzuce
"Gdy samochód bezpieczeństwa opuszczał tor, lider (DC) wyścigu tak bardzo chciał uciec konkurentom, że wypadł z toru jeszcze zanim rozpoczął nowe okrążenie i w efekcie spadł na piąte miejsce. Błąd na tym samym zakręcie popełnił także Michael Schumacher. Niemiec pozostał na torze i utrzymał pozycję, ale nie na długo. Montoya był bardzo blisko i na prostej startowej wysunął się na prowadzenie"

Chyba ty nie ogladales wyscigu
"MS zwolnil zeby jego nie udezyc" - ciekawe po co skoro DC byl kilkanascie metrow przed nim po za tym tu nie ma mowy o asekuracyjnym hamowaniu tylko raczej o spoznionym hamowaniu MS przez co ledwo utrzymal sie na torze a DC byl juz daleko na trawie z przodu
I nawet jezeli tak stwierdzil sam MS po wyscigu to to tylko przygrywka dla ukrycia bledu i mimo ze mu kibicuje - widze to
Zreszta dzis na DSF 20:15 powtorka mozemy przesledzic to jeszcze raz

Vette racja teraz se przypominam blad JPM
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2002-03-03, 17:11      GP Australia start ... Odpowiedz z cytatem
A tu slowa MS z Press Conference
"Next safety car, Trulli obviously was gone by then, David gave us a favour in going wide - it almost happened to me as well, I went wide too - and I think this was one of the reasons he had a good ride at me because I didn't have the right exit of the last corner, couldn't take the speed because the line was wrong in the corner before so it meant that the last corner was wrong, and he easily passed me. I couldn't do anything about that"

To jest dokladnie to co ja napisalem - zupelnie nie znajac jeszcze w tamtym czasie tego co mowil MS itd...
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-03-03, 18:50      GP Australia start ... Odpowiedz z cytatem
Cytat:

On 2002-03-03 11:59, Dimax napisał:
A mi wlasnie ciezko sobie przypomniec zeby JPM zrobil jakikolwiek blad chyba jako jedyny ciagle przebywal na torze na optymalnej lini


To ja ci Dimax przypomne... mi bedzie latwo
Jeden z pierwszych lapow po restarcie - hamowanie przed T3 (prawy 90 stopni).
JPM opoznia hamowanie (byc moze przegapia braking point, bo z nikim na dobra sprawe nie walczyl o pozycje), na wejsciu w T3 zarzuca mu dupe, wiec robi szybka kontre i przez to musi wyjechac z zakretu na trawke
W dokladnie tym samym miejscu jeszcze przynajmniej raz trafil mu sie dokladnie taki sam blad - tyle, ze udalo mu sie utrzymac na torze.

Ale ze to bylo wczesnie rano - powiedzmy ze jestes usprawiedliwiony 0


 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2002-03-03, 19:02      GP Australia start ... Odpowiedz z cytatem
jesli dobrze pamietam to MS zaatakowal po zewnetrznej przed zakretem (mysle ze specjalnie nastraszyl kolumbijczyka) ktory potem staral sie zamknac zewn i za szeroko wyjechal i wtedy MS latwo wyprzedzil go po wewn.

co do przewagi opon to wg relacji i tego co zrozumialem (bylo po niemiecku) to byla ona wyrazna przede wszystkim na qualach - ktos mowil ze generalnie micheliny sa lepsze na niskie temp.
poza tym wygladalo to tak jakby tylko ferrari mialo traction control z prawdziwego zdarzenia (albo MS ma to cos ) wszystkich nosilo albo na hamowaniach albo na wyjsciach a ferrari jechalo jak po szynach.

 
PiotreQ





Post2002-03-03, 19:32      GP Australia start ... Odpowiedz z cytatem
Jeśli chodzi o opony, to micheliny są cienkie przy niskich temperaturach. Przy wyższych są lepsze, ale nie od Bridgestone'ów. Co najwyżej im dorównują, chociaż dużo zależy od konkretnego toru.
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-03-03, 19:50      GP Australia start ... Odpowiedz z cytatem
shit a ja musialem jechac na chate i nie obejrzalem wyscigu ( moze lookne replaja na DSF.
Cóż wygral moj faworyt EXSTRA
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2002-03-03, 19:56      GP Australia start ... Odpowiedz z cytatem
Sorry Kavoo ale juz wczesniej sobie o tym przypomnialem
Cytat:

Vette racja teraz se przypominam blad JPM

sek w tym ze w RTL czasem nie wiele widac a przynajmniej wtedy ja malo widzialem
aha i w tej sytuacji JPM podobno najechal na plame oleju czy cos takiego przyznaje to on sam jak i MS
 
Gyc


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 435
Miasto: Wrocław

Post2002-03-03, 20:51      GP Australia start ... Odpowiedz z cytatem
Minardi wykonalo dzisiaj plan co najmniej na dwa nastepne sezony...teraz pewnie nie beda sie juz starac
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-03-03, 21:25      GP Australia start ... Odpowiedz z cytatem
Cytat:

On 2002-03-03 18:32, PiotreQ napisał:
Jeśli chodzi o opony, to micheliny są cienkie przy niskich temperaturach. Przy wyższych są lepsze, ale nie od Bridgestone'ów.


Hehe zabrzmialo to tak jakbysmy oprocz Michelina i Bridgestone mieli jeszcze trzeciego dostawce gumek w F1
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2002-03-03, 22:32      GP Australia start ... Odpowiedz z cytatem
no ja obejrzalem wyscig dopiero teraz , bo w wrocilem do domu po 2 i po okolo 8 browarkach. I mysle - juz sie nie oplaca isc spac. Perzebralem sie , siadam przed kompem i ... zasnalem. Mama mnie znalazle jak spalem w pozycji embrionalnej na ... podlodze przed kompem .
Moje wrazenia:
-niekiepski wypadek na pierwszym lapie , tylko mogli zrobic restart.
-b.ladna walka schumiego z reszta
-kompromitacja DC i innych ktorzy opuszczali tor wyjatkowo czesto
-gratulacje dla Webber'a i Salo

 
Centrum Fanów Symulatorów » F1, MotoGP, Speedway, Rajdy » GP Australia start ... Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do: