czytam fora, przegladam oferty, ale ciagle to "glupie" Bravo mi w glowie.. moze do grudnia mi przejdzie
w 308 podoba mi sie jego przestronne wnetrze z przodu ale tylko ze wzgledu na przestronnosc, bo stylem jest mdle i nijakie
niestety zadne z aut ktore biore pod uwage nie wzbudza we mnie takich emocji jak Fiat ... o AR159 nie pisze, bo to nie ta liga cenowa. FAP wprowadzil na rynek serie limitowana Tour de Pologne - pakiet w zestawie jest wart jakies 75tys (jest to co ja bym chcial + klima auto) a autko kosztuje 65tys... gdybym mial teraz kupowac to bym go wzial, a czesc kasy ktorej nie mam rozlozyl bym na raty.
Tour De Pologne z silnikiem 1.4 TJet 120KM, wzialem w promocyjnym kredycie (1 rok OC+AC+NW gratis; 2 lata kredytu 0%; 3 lata gwarancji), zatem liczylo sie od wyzszej ceny (ok. 64tys). Udalo mi sie zbic do 61.600zl, do tego alarm i 2gi komplet dywanikow na zime gratis.
Wersja TDP to cos jak Dynamic + pakiet Sport + klima automatyczna + ESP + halogeny. W tej chwili w ofercie jest Dynamic NAV (ma pakiet Sport + Blue&Me), ale jesli dorzucic do niego te dodatki ktore ma TDP, to wychodzi o okolo 8tys drozej. Przy zakupie za gotowke Tour de Pologne byl za 59tys.
Odebralem swojego Fiata i .... jestem w nim zakochany Tak jak jeszcze wczoraj mialem mieszane uczucia i pewien nie dosyt ze to nie Alfa, tak dzisiaj po przejechaniu 115km ( ) juz wiem ze dobrze webralem... a przede wszystkim silnik. Zdaje sobie sprawe, ze 150KM dawalo by wiekszego banana na twarzy, ale i tak jest super w porownaniu z tym co mialem w Astrze... 68KM
To czego mi brakuje: zlacza USB (cholerne Blue & Me), popielniczki (nie pale, ale...) .... hmmm.. no i to by bylo na tyle.
To co mnie wkurza: ludzie sie ogladaja, gdy uzywa sie spryskiwacza przednich szyb to nadmiar plynu laduje na bocznej lewej szybie i jest zapaskudzona, brak uchwytu do podnoszenia klapy bagaznika. Znalazlem na tylnej wycieraczce jakas srubke... ciekawe co mi sie rozpada Zauwazylem tez, ze wszystkie reflektory sa delikatnie zaparowane - nie bylo tego przy odbiorze auta. Stawiam na to, ze po prostu musza sobie popracowac zeby wilgc znikla i juz sie wiecej nie pojawi. A jesli nie to reklamacja... w koncu czego ja sie spodziewalem, toz to Fiat Denerwujacy jest tez dzwiek glosnikow, zwlaszcza wysokich tonow.. jakis taki.. hm.. nie wiem, chyba za bardzo przywyklem do dzwieku w Oplu. Aaah.. no i boje sie go zostawiac na parkingu pod sklepem bo zaraz jakis wsiok mi go poobija... ale mam nadzieje ze ta fobia niedlugo mi przejdzie
To by bylo na tyle wrazen z pierwszego dnia. Ladnie sie zbiera do wyprzedzania, srednie spalanie spadlo z 17l na 13.1l ... i pewnie dalej bedzie spadalo, pytanie tylko do ilu
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2008-10-17, 10:05 samochod - porade poprosze
rozumiem że te 13L to dlatego bo mocno mu deptasz ?
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2008-10-17, 10:08 samochod - porade poprosze
Czacha napisał:
Aaah.. no i boje sie go zostawiac na parkingu pod sklepem bo zaraz jakis wsiok mi go poobija... ale mam nadzieje ze ta fobia niedlugo mi przejdzie
Do pierwszej rysy, poźniej coraz mniej boli
Czacha napisał:
To by bylo na tyle wrazen z pierwszego dnia. Ladnie sie zbiera do wyprzedzania, srednie spalanie spadlo z 17l na 13.1l ... i pewnie dalej bedzie spadalo, pytanie tylko do ilu
Spalanie na 100% spadnie .. a moim zdaniem to nawet tyle nie wynosi. Komputer pokazuje sobie, a rzeczywistosc sobie. Mysle ze po nastepnym tankowaniu wszystko mu sie pouklada, bo chwilowe gdy jade 60km/h na 4 biegu pokazuje 6l/100km.. Po prostu musi dojsc do siebie
Przed chwila na ogonie siedzial mi gosc w Stilo. Chyba mu sie podobalo moje Bravo bo ciagle za mna jechal.. ja gazu, to on gazu.. ja wolniej, to on tez wolniej Zdziwilem tez jakiegos goscia w Golfie TDI .. ale tak to jezdze spokojnie
Co do wnetrza - ta wersja (sail zwana przez niektorych sport) na zywo prezentuje sie 1000000x lepiej niz na fotach
emge
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk
2008-10-17, 18:55 samochod - porade poprosze
Rozumiem, że tam jest Turbo? Jeśli tak to pamiętaj nie pałuj na zimnym
I daj mu na luz troche bo silnik musi sie dotrzec nie wolno katować nowego silnika. Tak więc przez chwile włacz opcje "emeryt mode" bo jak zaczniesz go katowac to mozesz sie szybko niemiło zdziwic
Spokojnie, nie przekraczam 4tys obrotow, przewaznie zmiana biegow w granicach 2tys
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2008-10-18, 10:02 samochod - porade poprosze
na parkingu przed sklepem stawiaj skośnie na dwóch miejscach
co do tego przekraczania obrotów to jak emeryt też nie możesz jeździć, bo silnik się ułoży mułowato i nie będzie miał pełenej mocy, jak dojdzie do optymalnej temperatury to spokojnie można dawać wyższe obroty, byle nie zbliżone do czerwonego pola.. a najlepiej co niedługi czas przedmuchać go na trasie trochę