Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » samochod - porade poprosze
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

samochod - porade poprosze

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Następny
Autor Wiadomość
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2003-11-11, 13:49      samochod - porade poprosze Odpowiedz z cytatem
Gregor jak masz plastikowe kolektory to jedynym wyjsciem jest wlasnie instalacja z wtryskiem gazu zeby wyeliminowac niebezpieczenstwo strzalu w kolektor, wiec taka zwykla za 2000 sie do tego nie nadaje.
 
Reklamy
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2003-11-11, 14:01      samochod - porade poprosze Odpowiedz z cytatem
Nie wiem na czym to polega (technologicznie). Swoje info oparłem na wiedzy Richiego. A że pilismy REDSa to... no.

BTW: pomyliłem sie w spalaniu. pali 8.1 dla tego odcinka o którym wspominałem. Właśnie podliczyłem trase powrotną (567km). W wiekszości autostrada 160km/h. i spalanie 8.2l/100. No czyli nie tak całkiem źle
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-11-11, 18:37      samochod - porade poprosze Odpowiedz z cytatem
qrcze nie bylo mnie 4 dni online a tu

Gregor jesli jeszcze nie pojechales po ta padake HDI to ZAPOMNIJ i przeczytaj najpierw ten post

HDI to PADLINA zarowno wg wlascicieli TDI czyli najlepszych turbodiesli o czym potem, jak i wedlug wlascicieli HDI! i wszelkich innych

od 1,5 roku tyle samo co na naszym forum czasu spedzam na glownym forum polskim TDI - www.forum.streetracing.pl > TDI tutaj znajdziesz tak wielka kopalnie wiedzy o turbodieslach, silnikach, ich uzytkowaniu, spalaniu, awaryjnosci, chipowaniu jak u nas na forum o kierownicach, simach itd

uzytkownicy takich jak chcesz kupic HDI to glownie na tamtym forum : Christo, kubek, ostatnio keyser , ich postow szukaj

dlaczego HDUI to padaka na przykladzie porownania do TDI

wg tunerow: vtech, masters (3 pierwsze miejsca w klasie TDI w MP na 400m, 75% chipowanych diesli w Wawie), Expert tuning HDI to najgorsza padlina bo:

- ma najmniejsza moc seryjna ze wszystkich turbodiesli
o ile niemieckie TDI maja zawsze w prezencie kilka KM i Nm do kilkunastu wiecej niz fabryka przewiduje, o tyle HDI nigdy nie maja tyle nawet co powinny miec rekord to byl 110KM, ktore mialo 86KM i trzeba bylo wymieniac wtryski zeby w ogole dojsc do serii

- wersja 90KM nie ma intercoolera nawet jak to sie ma do osiagow, temp silnika, podkrecania osiagow chyba nie musze wyjasniac? padaka, trzeba zakladac samemu IC od 110KM wersji lub innego auta, dorabiac rurki itd i dopiero mozna krecic, ostatnio uzytkownik keyser wlasnie taka wersje masz dlugi watek na forum TDI chce krecic i tunerzy jak i uzyytkownicy (poczytaj koniecznie) mowia mu co ma zrobic - sprzedac HDI, niestety, brutalna acz rozsadna rada podczas gdy z TDI 90KM tak jak mialem w Ibizce robisz 112-125KM samym programem bez dymienia w HDI z 90KM zrobienie 110KM to szczyt marzen, bo cytuje z forum TDI IMHO najlepszego tunera w tej chwili w kraju "osiagniecie 130KM jak to jest napisane w ofertach firm vtech itp mozecie wlozyc miedzy bajki, powyzej 110KM robi sie dymiaca lokomotywa i szybko sprezarka lubi sie wysrac" co do Vtechu Tomek Pirowski szef Vtechu od chiptuningu diesli jest takze na forum TDI - nie polecalbym tej firmy ale to wolalbym juz dlaczego na priv

- poza tym wtryski bosha czy siemensa (takie 2 rodzaje wystepuja tam) w HDI to nieporozumienie technologiczne, duzo problemow zarowno z tuningiem jak i awariami z nimi, kosztuja 2000zl, soft oficjalnie 2000zl IC do wersji 90KM ok 500zl + rurki i za 4500zl masz HDI, ktore jezdzi gorzej i tak od 90KM niepodkrecanej TDI w podobnej wagi budzie

co do kupna francuzow mechanicy, tunerzy i uzytkownicy po paru latach uzytkowania na naszych drogach takze maja zdanie jasne nt ich kupna i awaryjnosci - moge tylko powiedziec znow - zapraszam na forum tdi do poczytania

generalnie HDI jest wsrod turbodiesli synonimem padaki, a jego kupno to dokladnie to samo, jak ktos u nas na forum pyta sie czy do GPL dobrze jest kupic kierownice Twin Turbo bez splita

w kazdym razie - nigdy HDI, juz gownianie DTI zelowe, czy przestarzale fordowskie stare diesle w nowych obudowach dla niepoznaki sa lepsze, ze wszystkich rodzajow turbodiesli HDI jest na koncu listy, a przy okazji jak ktos z forum jeszcze kiedys bedzie chcial podciagnac turbodiesla o 30% mocy i momentu i wydac na to 2000zl+ to niech sie do mnie zglosi, dla moich znajomych zalatwie to za grosze, a nie takie kwoty lacznie z hamowaniem przed i po, strojeniem wg wlasnych upodoban i potrzeb itd itp
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-11-11, 18:47      samochod - porade poprosze Odpowiedz z cytatem
a teraz dla Oducka

jechalem tym Hyundaiem do Zamoscia z kumplem

wersja 3d , 1.5 86KM ale nie w automacie, bardzo przyzwoicie jezdzi, generalnie pozytywne wrazenia, tylko to jest rocznik cos ok 1994 mowil czyli kilka latek mlodszy, o dziwo wspominal o bardzo tanich czesciach wszelkich do niego w Sabacie
 
Gr00bY





Post2003-11-11, 20:15      samochod - porade poprosze Odpowiedz z cytatem
Richie - coś chyba nie czytałeś nowych rewelacji nt. HDi. Marek z Vtechu już robił 130KM z tego silniczka, więc jesteś nie na bieżąco. Najlepsze jest to, że robił to nadal bez IC Fakt, że TDi są bardziej podkręcalne, ale nie taka ta 90-tka zła jak ją malują

 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-11-11, 20:19      samochod - porade poprosze Odpowiedz z cytatem
no pare ostatnich dni nie czytalem bo mnie nie bylo a Marek to zrobil wiele aut np. golfa na 220KM passata na 437Nm tylko wiesz co z tymi autami sie dzialo w Modlinie nie? ani razu nie wystartowaly, zawsze padaly jeszcze przed startem a to pasek poszedl , a to wysral sie golf 2 razy, ja bym tam auta nie oddal, zreszta wystarczy co mowia tunerzy _oprocz_ Vtechu inni expert czy masters poczytac padlina lepiej nie ruszac bo smierdzi, jak zobacze w koncu auto spod rak Vtechu np. takie HDI jak dojezdza do mety jakiejkolwiek i nie dymi to uwierze (impossible ) bo jak wiesz na hamowni mozna i 150KM zrobic (moja Ibiza na rolkach hamowni do 140KM dochodzila ) tylko co z tego - bez IC nie ma sensu tym jezdzic temp dochodzaca do 100stopni czarna smuga dymu z tylu auta i awaria za chwilke pewna
 
Gr00bY





Post2003-11-11, 20:29      samochod - porade poprosze Odpowiedz z cytatem
Zapomniałem o najważniejszym - samochód na litere "F" się nie kupuje z zasady

(Francuskich, Fiatów, Fordów i fłoszczyzny).

PS. Ja nie mówie, że HDi 90KM jest dobrą bazą do tuningu klekota. Mówie poprostu, że cokolwiek da się dłubnąć.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-11-11, 20:35      samochod - porade poprosze Odpowiedz z cytatem
o qrde Gregor ja dopiero spojrzalem ile ty chcesz kasy dac za tego puga prawie 40 tys zl? i to bity sprowadzany?

to za ta kase sam mialem ostatnio kupowac i 2 autka mialem na oku:

2001 rok znajomy prawnik, auto z salonu kupione przez niego, komplet papierow, serwisowany tylko w ASO, przebieg 52 tys km, 1.9 JTD 100KM (130KM na dzien dybry chipkiem samym) full opcja climatronic itd itp 34500zl!!!! silnik bez porownania, autko polemizowalbym tez ...

2001 rok takze Leon, klima reczna, poza tym full opcja Spirit 110KM (140KM na dzien dobry chipkiem samym) sprowadzany jak ta Xara 38500zl !

oba silniki TDI i JTD gwarantuje kosmos w porownaniu z ta nedza 90KM bez IC w Pugu, a i auta bym wolal oba od francuza
 
Gr00bY





Post2003-11-11, 20:41      samochod - porade poprosze Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:

oba silniki TDI i JTD gwarantuje kosmos w porownaniu z ta nedza 90KM bez IC w Pugu, a i auta bym wolal oba od francuza


Nowe JTD i TDi PD to zdecydowanie najbardziej podkręcalne klekoty
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2003-11-11, 20:57      samochod - porade poprosze Odpowiedz z cytatem
no to mnie kur*&^)*&( zalamales, doslownie w tej chwili mialem dzwonic do kolesia i sie umawiac dokladnie na czwartek/piatek,
musze jechac do roboty, zaraz jeszcze cos skrobne, eeeech......
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-11-11, 20:59      samochod - porade poprosze Odpowiedz z cytatem
sorry za OT : zadzwon do mnie z pracy bedzie szybciej pogadamy mam pare pomyslow
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2003-11-11, 21:43      samochod - porade poprosze Odpowiedz z cytatem
ja pierd**&^*& sie ze 2 miechy rozgladam za autkiem i jak sie w koncu zdecydowalem to taki kwiatek - wiadomo ze wolalbym leona w tym samym roczniku/przebiegu/wyposazeniu z silnikiem TDI 110 ale to jest minimum 5 tys wiecej kaski ja zakladalem sobie limit 32.000 az trafilem na ta ksare (moge ja miec za 37k moze troche mniej) a to jest auto 2002 i 37k przebiegu ma za granica wiec zadne inne salonowe jezdzone w polsce od 2001 sie nie umywaja musialyby byc o nastepne 5k tansze czyli tak jak planowalem do 32k,
co do francuzow to wiem ze potrafia byc chimeryczne i lubia sie psuc w nich pierdoly ale zato oferuja wiele innych rzeczy i mam duzo naocznych dowodow wsrod znajomych ze tez potrafia jezdzic bez awaryjnie tak samo jak potrafia sie sypac np. salonowe nowe oktavie
co do bezawaryjnosci to uznaje jedynie wyzszosc japonczykow i to jest dla mnie po za dyskusja, fiata nie cierpie organicznie, z wlochow jedynie alfy (awaryjne na maxa) mi sie podobaja, z innych to tak jak napisalem leon jest dla mnie ok,
rzeczywiscie szkoda, ze nie wiedziales wczesniej ze szukam autka
zaraz zadzwonie, pogadamy
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-11-11, 21:55      samochod - porade poprosze Odpowiedz z cytatem
w turbodieslach niemcy koncernu VAG (audi vw seat skoda) bija na łeb japonce jesli chodzi o same silniki, bo japonce diesli dopiero sie ucza, chociaz juz Toyocie zaczyna to bardzo dobrze wychodzic powoli, jakbym mial net i widzial twoje posty to bym dzis w bialej podlasce bo siedzialem tam dwa dni ta Xare obejrzal co za pech

co do ceny to tak jest zawsze albo srednio brzydki Golf z szybami na korbke z zajebistym silnikiem TDI albo ladny w srodku francuz z full elektryka i klima oraz ch** silnikiem, to zawsze ciezkie wybory, reszte na drucie pogadamy
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2003-11-11, 23:37      samochod - porade poprosze Odpowiedz z cytatem
jeszcze co do francuskiej mysli technicznej - diesle akurat tez niezle im wychodzily chociaz wiadomo ze TDI jest najlepsze jednak po udanym silniku TDCI forda nastepne konstrukcje ford i PSA robia razem, w uzytkowaniu codziennym HDI nie jest zle i tez czytalem relacje z jazd po zalozeniu chipa z samymi pozytywami, ja wole miec fulwypas w srodku, przyzwoity silnik i unikatowy samochod (xsar coupe jest bardzo malo) niz zajebisty silnik, gorsze wyposazenie i pospolita bezduszna niemiecka karoserie,
o gustach sie nie dyskutuje
rozmawialem z gosciem przed chwila - sprawa odwleka sie do piatku bo juz kogos umowil, jesli sie autko ostanie, w co watpie , to moge sie umowic na sobote, wiec na dzien dzisiejszy dalej szukam
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-11-11, 23:58      samochod - porade poprosze Odpowiedz z cytatem
spoko rozpuscilem wici niestety znajomi handlarze mowia zgodnie, ze teraz w temacie TDI jest _ciezko_ cokolwiek znalezc, co oznacza _drogo_ po prostu TDI zrobilo sie popularne "dzieki" cenom paliw i osiagom nowoczesnych w nich technologii i teraz kazdy kto bierze np. passata na firme łyka auto, ktoro ma 2 x lepsze osiagi od zwyklej benzyny i 3 x mniej kasy żre z baku, najlepiej podobno poczekac do maja, wtedy ceny aut maja podobno spasc dosc drastycznie...
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » samochod - porade poprosze Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 14, 15, 16  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: