Dla tych co grają na piracie
"Valve zabanowało 20.000 kont, które używały pirackiego klucza 5J52E-FVKXV-882FQ-YJXRQ-DOD98. "
Reklamy
Matey
Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy
2004-11-23, 16:23 Halflife2 - screeny
no to se pograli
camer
Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin
2004-11-23, 17:10 Halflife2 - screeny
SEWER napisał:
Dla tych co grają na piracie
"Valve zabanowało 20.000 kont, które używały pirackiego klucza 5J52E-FVKXV-882FQ-YJXRQ-DOD98. "
sorki ale nie czaje (bo jeszcze nie gralem). kumpel mowil, ze Zone Alarmem zblokowal hl2 jak chcialo cos wysylac i spoko sobie pogrywa. To o jakie konta chodzi i w czym mu ten ban bedzie przeszkadzal??
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2004-11-23, 17:41 Halflife2 - screeny
Cytat:
Half-Life 2 zawiera poważny błąd. Charakteryzuje się on spadkiem liczby klatek animacji podczas skręcania w korytarzach lub wejściu na nowe terytoria. Usterce towarzyszy zapętlenie się dźwięku i to właśnie dzięki temu ostatniemu czynnikowi zwrócono uwagę na problem. Biorąc pod uwagę, że rozgrywka w Half-Life 2 jest wyjątkowo płynna, tego typu błędy mogą doprowadzić użytkowników do prawdziwej frustracji.
Firma Valve Software nie zamierza zostawiać graczy w potrzebie. Prawdopodobnie jeszcze dzisiaj, w godzinach wieczornych pojawi się patch, który eliminuje kłopotliwy błąd. O znalezieniu lekarstwa poinformował przedstawiciel koncernu – Erik Johnson i to właśnie on potwierdził prace nad łatą.
a wiec jednak burak a nie mało RAMu...
Snake-
Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa
2004-11-23, 18:02 Halflife2 - screeny
No ja sie wlasnie tez zastanawiam co ten ban daje... Bo skoro juz sie gre aktywuje to gra sie przeciez offline
Skoczyłem dzisiaj HL2. Refleksje po przejściu? Rewelacja, po prostu to było to na co czekałem. Może troche za krótka, a może za dużo grałem. Niestety nie dało się od tego łatwo oderwać
Dla tych co również skończyli gre, lub skończą lada moment - polecam fajny wątek z teoriami i spekulacjami nt fabuły HL2:
http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?t=53675&page=1&pp=15
(UWAGA: Zawiera spojlery)
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2004-11-23, 18:15 Halflife2 - screeny
no to może ktos w końcu powie jak to jets z tymi chapterami??? autorzy chwalili sie ze kazdy rozdzial to 3-4 godziny grania a lącznie miałobyc ponad 70pare godzin rozgrywki....miales tyle?
na gol'u wyczytalem jak jeden gosc kupił gre we wtorek a skonczyl ja w czwartek LOL - teraz bedzie se czekal na HL3....
a z tymi pirackimi kopiami to nie rozumiem...jak system mogl zarejestrowac ten sam serial dla ilus uzytkowników??? bez sensu...
poza tym offline nieoffline - mi czasem steam wariuje i nie pracuje offline bo nie moze znalzc danych loginu...musi sie połaczyc i koniec
70 godzin No way... Grałem na hard i przejście całości zajęło mi tak na oko około 20-25h. Niektóre chaptery są naprawdę długie, natomiast końcowe są żenująco krótkie (13 i 14 skończyłem w godzinę, a miałem nadzieje na jeszcze jedną nockę gry gdy je zaczynałem).
Pozatym sporo leveli które widzieliśmy na filmikach przed wydaniem gry nie znalazło się w pełnej wersji
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2004-11-23, 18:24 Halflife2 - screeny
ups - moja pomyłka - nie 70 godzin a ok 40...ale te 20 to i tak za mało, albo szedłes jak burza
szumi
Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań
2004-11-23, 18:59 Halflife2 - screeny
Hehe. A kto zgadnie jaki jest rekord przejscia HL1?
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2004-11-23, 20:32 Halflife2 - screeny
rock.jpg
Opis:
Rozmiar:
156.94 KB
Odsłon:
1255 raz(y)
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2004-11-23, 21:25 Halflife2 - screeny
DariuszM napisał:
a wiec jednak burak a nie mało RAMu...
nie pierwszy i nei ostatni podejrzewam ludzie juz ciskaja gromy na valve ze tyle bugow wypuscila (na forach steampowered , halflife2.net id pelno tego jest)
mnie tylko wkurza ten blad z pamiecia, a reszta ujdzie w tloku
a co do rozgrywki to nie skonczylem jeszcze (i przy moim tempie skoncze pewnie w okolicach trzech kroli albo i nawet na walentynki ) ale pare niedociagniec juz widac - np liniowosc na maksa jednak, jak w jedynce, poza tym niezrownowazona interaktywnosc (mozna zniszczyc/otworzyc/uzyc/wejsc) tylko to co przewidziane zostalo w scenariuszu, nie ma mozliwosci zabrniecia na przyklad nie tym kanalem w nie ta czesc miasta... ale i tak jest ok, fuckin' close to incredible
PS> a z tymi piratami to biglol pol swiata upgradeowalo swoje kompy za ciezka kase "zeby HL2 chodzil jako tako" a jak juz to ich upragnione cudo wyszlo to tylko kombinuja jak pirata zdobyc zeby zaoszczedzic to 100zl dobre
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2004-11-23, 21:32 Halflife2 - screeny
a to nie jest o twoim problemie?
Cytat:
A small number of Half-Life 2 customers have been experiencing problems while playing the game, and we have traced these issues to corrupt Steam cache files. We've released a Steam update to help resolve these issues. If you have been experiencing problems such as crashing during gameplay or startup of Half-Life 2, please restart Steam and then click on one of the links below. Steam will then automatically verify your cache files. The verification process will take roughly five minutes to complete.
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2004-11-23, 21:41 Halflife2 - screeny
moze i o moim ale niestety nie skutkuje zreszta nie tylko mi - jak juz pisalem, mnostwo uzytkownikow sie skarzy, zreszta juz od czasu premiery CS:Source bo on tez ma ta przypadlosc i do dzis Valve niczego nie zrobilo ...