Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Halflife2 - screeny
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Halflife2 - screeny

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 29, 30, 31  Następny
Autor Wiadomość
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2004-11-21, 17:40      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Oduck juz pewnie wszystkie beczki poznosil z okolicy, aby ruszyc dalej
 
Reklamy
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2004-11-21, 18:12      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
nie wiem gdzie jestescie ale ja do tej pory zadnych beczek nie musialem ukladac ale smiganie slizgaczem bajer
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2004-11-21, 18:49      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Jest ten HL2 tak samo irytujaco zrecznosciowy jak jedynka? Bo choc to byl najnaj FPS wszechczasow , to czasami z elementami zrecznosciowymi przesadzali
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-11-21, 19:08      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
O jakie to elementy zrecznosciowe w HL ci chodzi?
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2004-11-21, 19:25      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
To bylo 5 lat temu, ale... tam byly jakies beczki, sreczki do ustawiania, latanie z granatami wokol smoka w hali i dopadanie do drabinek poki byl ogluszony, lazenie po drabinie pareset metrow w gore by wcisnac guzik i spowrotem...
O swiecie Xen (tak mu bylo) i skakaniu z chmurki na chmurke nie wspomne...
Pytam, bo dzis juz nie potrafie poswiecic pol godziny przy kompie by odpowiednio wskoczyc na jakas kladke
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-11-21, 20:25      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
No ale tak jest w kazdej grze FPP jesli chodzi o gre single player. Tak bylo w Sin, Blood 2, Quake, Quake2, Doom i wielu wielu innych Jak chcesz sobie tylko pobiegac i postrzelac do przeciwnika nie martwiac sie o zadne przyciski, dzwignie, drzwi, etc. to sobie wlacz multiplayera i zagraj online
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2004-11-21, 20:57      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Halflife to byla wlasnie jedyna chyba gra w ktorej te elementy meni nie irytowaly, nawet jak skakalem po tych chmurkach chyba ze dwa czy trzy dni bo nie moglem wcelowac potem sie okazalo ze w ktorejs dziurze byl teleport, ale juz wtedy nie byl mi potrzebny

nie podpowiadajcie mi z tymi beczkami wiec, na razie jeszcze nie potrzebuje pomocy
 
Algrab E3X


Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin

Post2004-11-22, 04:22      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Silnik gry niesamowicie zoptymalizowany, zero zaciec kiedy kilka innych "nowych" gier juz cielo, no nie mozna sie oderwac od grania jak za czasow HL1, brawo
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2004-11-22, 09:31      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Co tu duzo mowic - gra jest kurewsko dobra
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2004-11-22, 22:11      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
lefty napisał:
No ale tak jest w kazdej grze FPP jesli chodzi o gre single player.


W HL bylo tego szczegolnie wiele. I mi tez to srednio przeszkadzalo 5 lat temu, ale teraz gibanie
10 (biegnij/kucnij/skocz/kucnij)x30
20 pauza - siusiukupkaprzespijsie
30 goto 10
...wydaje sie nieco irytujace. I nie porownuj Lefty zrecznosciowek z HL do tych z QII, bo to jak jazda motorem i rowerem
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-11-22, 22:33      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
ceer a moze juz po prostu jestes za stary na gry ?
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2004-11-22, 22:48      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Grajac w FPSy czesto sam do tego stwierdzenia dochodze...
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2004-11-23, 11:11      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
mam pytanie - czy ktorys z was cierpi na wysypywanie sie gry z powodu bledu "pamiec nie moze byc read" ? bo mi czasem to wyskakuje i wkurza mnie powoli, na forach zagranicznych mnostwo ludzi o tym jeczy, zarowno w HL2 jak i w CS:S (wiec wyglada to na jakis bug w silniku Source albo w tym pieprzonym Steamie)
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2004-11-23, 11:20      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Full demo chodzi jak malina bez wpadek czy zaciec. Ale znajac zycie jak dzisiaj udam sie do MM i przytaszcze do domu oryginal (bo takie produkcje trzeba wspierac ) to zaczna sie schody ...
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2004-11-23, 11:40      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
U mnie nie ma zadnych problemow - nie mialem jeszcze zadnej wywalki HL2.
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Halflife2 - screeny Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 29, 30, 31  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: