prosze..
w takich ustawieniach gram 800X600 medium i cienie wylaczone
doom3 2004-08-04 00-38-44-29.jpg
Opis:
Rozmiar:
45.63 KB
Odsłon:
1432 raz(y)
doom3 2004-08-04 00-37-49-03.jpg
Opis:
Rozmiar:
52.73 KB
Odsłon:
1441 raz(y)
doom3 2004-08-04 00-27-59-93.jpg
Opis:
Rozmiar:
45.76 KB
Odsłon:
1432 raz(y)
doom3 2004-08-04 00-27-57-21.jpg
Opis:
Rozmiar:
42.36 KB
Odsłon:
1422 raz(y)
doom3 2004-08-04 00-27-55-01.jpg
Opis:
Rozmiar:
52.91 KB
Odsłon:
1417 raz(y)
doom3 2004-08-04 00-27-48-76.jpg
Opis:
Rozmiar:
37.3 KB
Odsłon:
1411 raz(y)
doom3 2004-08-04 00-26-40-62.jpg
Opis:
Rozmiar:
61.77 KB
Odsłon:
1451 raz(y)
doom3 2004-08-04 00-24-53-62.jpg
Opis:
Rozmiar:
22.08 KB
Odsłon:
1464 raz(y)
doom3 2004-08-04 00-24-35-59.jpg
Opis:
Rozmiar:
29.55 KB
Odsłon:
1455 raz(y)
Reklamy
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2004-08-04, 08:30 Doom III screeny
ja sobie sprawdzilem timedemo i mi wyszla srednia 20 fps. Low detail, 640x480, r8500
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2004-08-04, 09:44 Doom III screeny
znalazlem cos takiego .. pewnie sie przyda aviDemo .. niech ktos prawdzi give doom95 a jak zadziala to skruna wrzuci.
aviDemo - nagrywa rozgrywkę do pliku AVI
benchmark - uruchamia tryb benchmarkowania
doomhell - przeskakuje wszystkie poziomy i przenosi nas do ostatniego
freeze - zatrzymuje akcję na ekranie
gfxinfo - wyświetla informacje o karcie graficznej
god - uaktywnia tryb "Boga" (God mode)
noclip - umożliwia przechodzenie przez ściany
notarget - stajemy się niewidoczni dla wrogów
com_drawfps 1 - wyświetla licznik FPS (klatek na sekundę)
give all - daje wszystkie bronie i amunicję
give doom95 - uruchamia grę Doom sprzed dziesięciu lat
give keys - daje wszystkie klucze do wszystkich drzwi
give weapon_machinegun - daje pistolet maszynowy
give weapon_shotgun - daje strzelbę
give weapon_plasmagun - daje działko plazmowe
give weapon_bfg - daje BFG
give weapon_chainsaw - daje piłę łańcuchową
give weapon_rocketlauncher - daje wyrzutnię rakiet
status - wyświetla statystyki gry
quit - wychodzi z gry
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2004-08-04, 19:25 Doom III screeny
Pogralem troche (wieczorkiem part two ) i na moim nie jakims super kompie z marnym 9500pro wszystki chodzi super plynnie w 1280x1024 w medium detail lub w high ale tylko 800x600 (w 1280 jest lekki slajd ) - tak gram bo roznicy duzej rozdzialki nie widze Czyli ta gra nie ma takich super wymagan!
Pewnie Kavoo lub Richiemu teraz na tych wypasionych radkach bedzie wszystko fruwalo
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2004-08-04, 19:29 Doom III screeny
Tytus napisał:
Czyli ta gra nie ma takich super wymagan!
Tez tak uwazam W 1600x1200 wszystko na full spoko mozna grac, czasami sie tylko przycina
Sprawdzone, odinstalowane
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2004-08-04, 19:36 Doom III screeny
kavoo a doszedles chocby do jakiegos potworka ??
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2004-08-04, 19:41 Doom III screeny
U mnie zadnej roznicy nie widze jak walcze z potworkami - wyszystko plynne U kavoo tez tak pewnie bedzie
Najlepsze ze nie widze roznicy "tak na oko" w trybach ultra -> high -> medium Ladnie dopracowali kod gry w porownaniu do tej alphy ktora krazyla po necie rok temu
ps jak uzyskac konsole w grze? bo tylda u mnie nie dziala Chce sie pobawic cheatami
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2004-08-04, 19:55 Doom III screeny
ctrl+alt+~
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2004-08-04, 19:56 Doom III screeny
Doszedlem, wszystko chodzi plynnie, zadne latarki czy inne kurestwa nie obnizaja framerate. Jednego nawet napierdalalem latarka, bo nie chcialo mi sie z powrotem na pistolet przelaczac
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2004-08-04, 21:35 Doom III screeny
Wyszly wlasnie stery do ati specjalnie zoptymizowane dla dooma3 Ja u mnie widze znaczaca poprawe w 1280x1024
To zależy co porównywać... Jeśli grafe to wydaje mi się że ten test z 3dsmarka jest ładniejszy. Natomiast jeżeli chodzi o fps - to Doom chodzi o wiele lepiej - test chodził w miare dobrze dopiero na kartach zgodnych z Dx9 a jak widzisz na screenach na karcie zgodnej dx8.1 Doom chodzi bardzo ładnie
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2004-08-05, 13:06 Doom III screeny
Ludzie? Co wy z tymi directx-ami .. Doom3 dziala w OpenGL
A OpenGL nic, a nic nie korzysta z bibliotek dx? Po co w takim razie przy instalacji Doma jest zaznaczone, że dx9.0b required?
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2004-08-05, 13:21 Doom III screeny
obejrzyj sobie co jest ladowane w czasie startu. Wlacz konsole i przewin page up do gory. Zreszta te nowe stery ATi to jest przepisany sterownik OpenGL