Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Doom III screeny
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Doom III screeny

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Następny
Autor Wiadomość
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-08-04, 00:58      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
prosze..
w takich ustawieniach gram 800X600 medium i cienie wylaczone
doom3 2004-08-04 00-38-44-29.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  45.63 KB
 Odsłon:  1432 raz(y)

doom3 2004-08-04 00-38-44-29.jpg

doom3 2004-08-04 00-37-49-03.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  52.73 KB
 Odsłon:  1441 raz(y)

doom3 2004-08-04 00-37-49-03.jpg

doom3 2004-08-04 00-27-59-93.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  45.76 KB
 Odsłon:  1432 raz(y)

doom3 2004-08-04 00-27-59-93.jpg

doom3 2004-08-04 00-27-57-21.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  42.36 KB
 Odsłon:  1422 raz(y)

doom3 2004-08-04 00-27-57-21.jpg

doom3 2004-08-04 00-27-55-01.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  52.91 KB
 Odsłon:  1417 raz(y)

doom3 2004-08-04 00-27-55-01.jpg

doom3 2004-08-04 00-27-48-76.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  37.3 KB
 Odsłon:  1411 raz(y)

doom3 2004-08-04 00-27-48-76.jpg

doom3 2004-08-04 00-26-40-62.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  61.77 KB
 Odsłon:  1451 raz(y)

doom3 2004-08-04 00-26-40-62.jpg

doom3 2004-08-04 00-24-53-62.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  22.08 KB
 Odsłon:  1464 raz(y)

doom3 2004-08-04 00-24-53-62.jpg

doom3 2004-08-04 00-24-35-59.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  29.55 KB
 Odsłon:  1455 raz(y)

doom3 2004-08-04 00-24-35-59.jpg

 
Reklamy
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2004-08-04, 08:30      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
ja sobie sprawdzilem timedemo i mi wyszla srednia 20 fps. Low detail, 640x480, r8500
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2004-08-04, 09:44      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
znalazlem cos takiego .. pewnie sie przyda aviDemo .. niech ktos prawdzi give doom95 a jak zadziala to skruna wrzuci.

aviDemo - nagrywa rozgrywkę do pliku AVI
benchmark - uruchamia tryb benchmarkowania
doomhell - przeskakuje wszystkie poziomy i przenosi nas do ostatniego
freeze - zatrzymuje akcję na ekranie
gfxinfo - wyświetla informacje o karcie graficznej
god - uaktywnia tryb "Boga" (God mode)
noclip - umożliwia przechodzenie przez ściany
notarget - stajemy się niewidoczni dla wrogów
com_drawfps 1 - wyświetla licznik FPS (klatek na sekundę)
give all - daje wszystkie bronie i amunicję
give doom95 - uruchamia grę Doom sprzed dziesięciu lat
give keys - daje wszystkie klucze do wszystkich drzwi
give weapon_machinegun - daje pistolet maszynowy
give weapon_shotgun - daje strzelbę
give weapon_plasmagun - daje działko plazmowe
give weapon_bfg - daje BFG
give weapon_chainsaw - daje piłę łańcuchową
give weapon_rocketlauncher - daje wyrzutnię rakiet
status - wyświetla statystyki gry
quit - wychodzi z gry
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2004-08-04, 19:25      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Pogralem troche (wieczorkiem part two ) i na moim nie jakims super kompie z marnym 9500pro wszystki chodzi super plynnie w 1280x1024 w medium detail lub w high ale tylko 800x600 (w 1280 jest lekki slajd ) - tak gram bo roznicy duzej rozdzialki nie widze Czyli ta gra nie ma takich super wymagan!
Pewnie Kavoo lub Richiemu teraz na tych wypasionych radkach bedzie wszystko fruwalo
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2004-08-04, 19:29      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Tytus napisał:
Czyli ta gra nie ma takich super wymagan!

Tez tak uwazam W 1600x1200 wszystko na full spoko mozna grac, czasami sie tylko przycina
Sprawdzone, odinstalowane
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-08-04, 19:36      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
kavoo a doszedles chocby do jakiegos potworka ??
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2004-08-04, 19:41      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
U mnie zadnej roznicy nie widze jak walcze z potworkami - wyszystko plynne U kavoo tez tak pewnie bedzie
Najlepsze ze nie widze roznicy "tak na oko" w trybach ultra -> high -> medium Ladnie dopracowali kod gry w porownaniu do tej alphy ktora krazyla po necie rok temu

ps jak uzyskac konsole w grze? bo tylda u mnie nie dziala Chce sie pobawic cheatami
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-08-04, 19:55      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
ctrl+alt+~
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2004-08-04, 19:56      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Doszedlem, wszystko chodzi plynnie, zadne latarki czy inne kurestwa nie obnizaja framerate. Jednego nawet napierdalalem latarka, bo nie chcialo mi sie z powrotem na pistolet przelaczac
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2004-08-04, 21:35      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Wyszly wlasnie stery do ati specjalnie zoptymizowane dla dooma3 Ja u mnie widze znaczaca poprawe w 1280x1024

http://www2.ati.com/drivers/wxp-w2k-DOOM-HOTFIX-8-05-040727a-017086E.exe
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2004-08-05, 01:30      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
W jakim stopniu to jest adekwatne do 3D marka 2003 do testu z taką gierka FPP kosmiczną?
Dzieki za screeny:)
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2004-08-05, 13:03      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
To zależy co porównywać... Jeśli grafe to wydaje mi się że ten test z 3dsmarka jest ładniejszy. Natomiast jeżeli chodzi o fps - to Doom chodzi o wiele lepiej - test chodził w miare dobrze dopiero na kartach zgodnych z Dx9 a jak widzisz na screenach na karcie zgodnej dx8.1 Doom chodzi bardzo ładnie
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2004-08-05, 13:06      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Ludzie? Co wy z tymi directx-ami .. Doom3 dziala w OpenGL
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2004-08-05, 13:11      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
A OpenGL nic, a nic nie korzysta z bibliotek dx? Po co w takim razie przy instalacji Doma jest zaznaczone, że dx9.0b required?
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2004-08-05, 13:21      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
obejrzyj sobie co jest ladowane w czasie startu. Wlacz konsole i przewin page up do gory. Zreszta te nowe stery ATi to jest przepisany sterownik OpenGL
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Doom III screeny Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: