Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Doom III screeny
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Doom III screeny

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Następny
Autor Wiadomość
Fil


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 654
Miasto: Krakow GG:5823965

Post2004-08-02, 16:04      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
udowodnij
 
Reklamy
kamkor





Post2004-08-02, 16:17      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
No dobra.. Pogralem..

Gra chodzi plynnie u mnie w rozdzielczosci 640x480, na detalach medium i z wlaczonymi wszystkimi opcjami advanced . I szczerze mowiac to wcale nie wyglada zle.. Wyglada bardzo dobrze, a i tak najwazniejsze sa cienie, ktore mam wlaczone .

Sama gra polega na tym: Dalej dojdziemy -> lepsze potworki/lepsza bron -> itd. itd.(Kavoo sie nie mylil, hehe) Na szczescie jest super dzwiek i klimat .(Dwa razy podskoczylem na krzesle ze strachu hehe).

ps. sprzet: athlo2000XP+, Geforce 4ti 4200 126 mb, 512 ram.

p.p.s.: Reszte grania zostawiam na wieczor/noc

EDIt:

W doom'ie 3 jedna sprawa mnie denerwuje. Latarka, dokladniej chodzi mi o taka sytuacje:

1. Wlaczamy latarke -> Widzimy potworka.
2. Przelaczamy sie na bron -> Nie ma potworka .
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2004-08-02, 18:53      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
No to skoro sa takie wymagania sprzetowe to porazka - nawet nie uruchamiam - granie 640x480 na 19" monitorze to jakis lol
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-08-02, 19:34      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Nastepny kurka wodna co nie wie ile pamieci maja karty graficzne Kamkor, karty graficzne mialy 1, 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128 i 256 MB

A z ta latarka to ktos pisal na GOLu, ze strasznie ilosc fps spada jak sie ja wlaczy
 
kamkor





Post2004-08-02, 19:57      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
lefty napisał:
Nastepny kurka wodna co nie wie ile pamieci maja karty graficzne Kamkor, karty graficzne mialy 1, 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128 i 256 MB


My bad

lefty napisał:

A z ta latarka to ktos pisal na GOLu, ze strasznie ilosc fps spada jak sie ja wlaczy


Ja takiego zjawiska nie zauwazylem .
?ooaaah.jpg
 Opis:  ?OOOAAAH
 Rozmiar:  25.01 KB
 Odsłon:  1326 raz(y)

?ooaaah.jpg

 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2004-08-03, 08:55      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
i ja sobie pogralem na sprzecie a1700+, r8500, 512 MB, ECS k7s5a..

i szok :O .. da sie grac ... co prawda w low deatail i w 640x480, ale na 15' monitorze nie wyglada to najgorzej. Latarka nie zwalnia FPS. Przyciecia trafiaja sie, ale niezbyt czesto i da sie przezyc.
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-08-03, 09:19      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Jak dla mnie to padaka Przeciez nie bede gral w 640-480 .. hehehehe Wsio wyglada spox nawet w 800X600 - ale jak odpalilem fraps zeby sprawdzic fps to kopara w dol... Maxymalna ilosc 60 fps mam tylko patrzac na sciane i to w niektorch tylko miejscach a tak to od 10 do 30 mniej wiecej heh
a jak u kolegow z tymi radkami 9800 i x800 ????
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2004-08-03, 09:28      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Ja z czystej ciekawosci (bo fascynatem tematu nie jestem i po chwili wypieprze ten badziew z dysku z wielkim hukiem ) umowilem sie z kumplem ze pozycze od niego Dooma na testy, dzisiaj albo jutro bede mial to zerkne jak to wyglada.
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2004-08-03, 21:23      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Nie przepadam za gatunkiem, ale trzeba przyznac, ze klimat, przynajmniej na poczatku, jest calkiem calkiem ... szczegolnie po zmroku i z odpowiednim sound'em na uszach

Co do rozdzialki to w sumie tam i tak gowno widac, szczegolnie bez latarki ... wiec nawet 1024x na 22" nie dyskwalifikuje na razie tytulu
Wydaje mi sie ze chodzi nawet szybciej od Deusa drugiego ...
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-08-03, 21:34      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Radze wylaczyc cienie w advenced-- roznicy nie widac praktycznie a wydajnosc wzrasta
 
kamkor





Post2004-08-03, 22:07      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
SEWER napisał:
Radze wylaczyc cienie w advenced-- roznicy nie widac praktycznie a wydajnosc wzrasta


Zartujesz? Doom3 bez cieni?

ps. Bez cieni to juz w ogole nie ma mowy o strachu w doomie 3
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2004-08-03, 22:07      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Wyłączyć cienie - przecież klimat tej gry właśnie z nich sie składa w głownej mierze... To tak jakbym conajmniej napisał w wątku o gpl że jak się włączy helpy to się łatwiej jeździ
 
Madey


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia

Post2004-08-03, 23:39      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
nie no musze przyznac ze gierka robi wrazenie
dawno naprawde dawno nie przestraszylem przy grze jak wlasnie w doomie3
raz to az podskoczylem i mnie zimny pot oblal ( akcja z lusterkiem )
nie no wymiata doomek3 jezeli chodzi o straszenie i grafe a dziala calkiem przyzwoicie
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-08-03, 23:42      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Dla mnie wylaczenie cieni to niewielka strata , sami sprawdzcie u siebie.
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2004-08-03, 23:49      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Byście sie pochwalili jakimis screenami a nie tylko gadu gadu - pamiętajcie o tytule wątku
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Doom III screeny Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: