Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Doom III screeny
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Doom III screeny

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Następny
Autor Wiadomość
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2002-11-03, 14:48      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
nie rozumiem tych komed...move left to mi zaczął iśc non stop w lewo....r_mode - nic sie nie dzieje...jak zmieni w konfigach, zeby strafe był pod strzałką??? w jednym pliku moge ale drugi jakos sie dziwnie wyswietla w edycji...
 
Reklamy
Yog-Sothoth





Post2002-11-03, 15:20      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Dariusz, rob to podczas gry, a r_mode dziala dopiero po restarcie.
Np chcesz miec pod strzalka w lewo chodzenie w lewo to piszesz w konsoli: bind leftarrow _moveleft , jak chcesz pod spacja miec skakanie to piszesz: bind space _moveup . Proste
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2002-11-03, 15:38      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
powiedzmy... ale wystarczylo w pliku doomtim zmenic - potem Home i mam na stale starfy
w 1024/768 mam max 19fps a jak ktos sie napatoczy i jeszcze strzal to 2
uruchomilem nawet mode 2 - nie wiem czy to bylo 320 rozdziałka ale pikslele wieksze jak przy defaulcie

pierwsza plansza to w sumie Resident Evil
łazienka rządzi
wiesz jaki jest kod do drzwi na trzecim poziomie? wszedłem tam ale przez noclip
 
Yog-Sothoth





Post2002-11-03, 16:01      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Tego kodu nie znam wlasnie Myslalem, ze moze cos w stylu 666, ale nie dziala
Teraz sie pobawilem i okazalo sie, ze sa tam jeszcze inne bronie dokladnie 4 - wszystkie z Q3, a 2 dzialaja ale bez dzwieku - rakietnica i plasmagun.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2002-11-03, 16:03      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
pod F12 jest give all ale sie wysypuje bo railguna coś nie może znaleźć...troche połaziłem po 3 (chyba) mapie i jest w sumie duża chodziłe chodziłem aż mnie coś zjadło
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2002-11-03, 16:38      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
komenda map e3/intro
oglądamy niezłe intro
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2002-11-03, 23:25      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Probably not many people know of this but there's another map included with this alpha besides the other 5.
Just type in "map empty" and it loads up a big empty room that looks like a holodeck from Star Trek. It's a good place to spawn enemies and lights without having a massive frame rate hit from the other levels.
Here's some binds to help you load up the lights and monsters in that level. Just copy and paste them into a cfg file and exec that cfg file when you start up the game. Edit the keys to your liking if you don't like them.

//LIGHTS
bind h "testlight lights/floorvent02"
bind i "testlight lights/floorvent01x"
bind u "testlight lights/flashlight3blue"
bind k "testlight lights/duolight01"
bind j "testlight lights/spot01drk"
bind b "testlight"
bind n "poplight" //this removes the last light created
bind , "testlight lights/blamplight"
bind . "testlight lights/brucedemo2"
bind / "testlight lights/duolight01"
bind l "testlight lights/floorgrate"
bind ; "testlight lights/floorvent01"
bind ' "testlight lights/floorvent01x"
bind p "testlight lights/grate4"
bind [ "testlight lights/mlight01"
bind ] "testlight lights/spot01drk"
bind \ "testlight lights/squarelight1"


//Monsters
bind KP_END "spawn monster_zombie_fat2"
bind KP_DOWNARROW "spawn monster_zombie_fat_ragdol
l"
bind KP_PGDN "spawn monster_zombie_commando_c
gun"
bind F1 "spawn monster_zombie_fat"
bind F2 "spawn monster_zombie_commando"
bind F3 "spawn monster_demon_pinky"
bind F4 "spawn monster_demon_imp"
bind F5 "spawn monster_demon_hellknight"
bind F6 "spawn monster_zombie_maint"
bind F7 "spawn char_scientist1"

bind BACKSPACE "reloadimages; reloadshaders; reloadmodels"

bind F9 "god"
bind F10 "noclip"
bind F11 "notarget"
bind F12 "give ammo"
bind * "screenshot"
bind PAUSE "pause"
bind - "spawn weapon_shotgun"
bind = "spawn weapon_machinegun"

Ale na moim celeronku wyciagnalem... 10fps No ale to pod win2000, moze pod win98 wyciagneloby te 15fps
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-11-04, 11:34      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
woow nie bylo m,nie od piatku a tu prosze Doom 3 Teraz tylko linka!!
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-11-04, 16:27      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
xxxxxxx jest i linka
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2002-11-04, 16:34      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Nie wiem Sewer czy tego linka mozesz tu umieszczac

BTW ten kod to 942 albo 924.
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-11-04, 16:37      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
A czemu niby nie moge?? To tylko demo i nawet Carmack sie wcale nie denerwuje ze ono " wycieklo "
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2002-11-04, 18:28      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
No bo nie mozesz sewer Carmack moze i sie nie denerwuje ale Activison tak zadne oficjalne serwisy nie mają tego na ftp'ach ani nie dają linków...
Jak ktoś będzie chciał ściągnąć to znajdzie go sobie tak szybko jak ty, prawda?
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-11-04, 18:31      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Nie to nie Jakby co to piszcie na priva
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-14, 01:17      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-14, 01:23      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
ups .. obejrzalem i nie mam pytan.... :O
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Doom III screeny Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: