Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Doom III screeny
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Doom III screeny

Idź do strony 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Następny
Autor Wiadomość
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-05-24, 10:12      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
 
Reklamy
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2002-05-24, 22:38      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
minimalne wymagania Radosław 8500
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2002-05-24, 22:47      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Lub GF3
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2002-05-24, 23:30      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Ehm, to ja moze pojde sprawdzic moja skarbonke swinke czy juz jest pelna
A do takiej karty to z pewnoscia bedzie potrzebny procek ponad 1GHz (tak z 1.5GHz conajmniej)
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2002-05-24, 23:33      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
premiera w 2003, 1ghz i gf3 zawędrują już pod strzechy
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2002-11-02, 17:44      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
wyciekła wczoraj wersja alpha z targów E3 - grał ktoś?
 
Nester





Post2002-11-02, 20:36      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
P.S. Ja wlasnie zasysam

uuuu..bez linków mi to proszę...choć to tylko demo, to jednak mało oficjalnie się ukazało
DariuszM
 
Yog-Sothoth





Post2002-11-02, 22:40      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Ja juz mam ta alphe Hmm poczatkowo szokuje "szybkie dzialanie" gry, na oko okolo 12-15 fps, do tego walka to masakra, ale po radach skasowalem cfg i juz widac roznice, do tego warto wylaczyc r_shadows i r_spectacular - zauwazalna roznica, na oko kolo 30-40fps nawet w niektorych miejscach, ale neiwiem czemu teraz dzwiek sie rabie :/ a jak potforek spory sie dorwie do ciebie, to juz masakra
Gra bedzie rzadzic jako sf horror, pozatym dopracuja dobrze i bedzie mozna spokojnie grac.
Jak zbindowac komende "screenshot" pod F5? bo bind f5 "screenshot" nic nie daje, tylko bezposrednie wpisanie w konsoli 'screenshot' robi zrzuta...
 
Yog-Sothoth





Post2002-11-03, 00:10      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Udalo sie zalaczyc wyswietlanie fps, jak i robic normalnie screenshoty, podsumowujac widac, ze ta gra nie bedzie az tak wymagajaca, potrafi dobrze chodzic, nawet gdy jest przeciwnik na ekranie, ale potrafi tez zwolnic do 1-2 fps przy jakiejs lokacji - dopracuja i da sie dobrze grac.



Screenshoty u mnie sa pod adresem http://rlyeh.netfirms.com/doom3/shot0000.jpg az do shot0041.jpg.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2002-11-03, 00:17      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
yog - czy to nie ty czasem miałeś 5 fps w nascarze??? a tu nagle w d3 masz 43????
obym na GF2 coś zobaczył....
 
Yog-Sothoth





Post2002-11-03, 00:32      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
A zobacz screen nizej
Zrobilem sobie miech temu upgrade kompa, wiec juz nie narzekam, procz malego dysku, no i marnej grafiki, bo tylko Geforce 1.
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2002-11-03, 02:40      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Mysle, ze linki mozna dawac, gdyz ta wersja wyciekla raczej umyslnie
Carmack sie wypowiadal w tej kwestii i nie byl jakos specjalnie oburzony... Nawet nazwal to "technology demo"
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2002-11-03, 10:34      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
O kurde...jeśli Alien vs Preator było starszną grą, to doom3 nie mieści się w skali Mam nadzieje ze dołożą do tego jakąś klimatyczną muzykę w tle. grafika super, dźwięk podobny jak w AvP buduje nastrój grozy, przeciwnicy chyba najbardziej dopracowani ze wszystkich FPP, ale też najbardziej obrzydliwi.
Tylko coś rozdzielczość mam niską- Yog-można to jakoś zmieniać?? A klawisze?? bo mam skręcanie głową pod strzałkami...
Jak włączyć fps??
 
Yog-Sothoth





Post2002-11-03, 12:42      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Rozdzialki jeszcze nie udalo mi sie rozgrysc, ale doszedlem do reszty opcji W sumie to opiera sie w wiekszosci na poleceniach z Q3:
reload - wiadomo
_moveleft - strafowanie w lewo
_moveright - wiadomo
_forward - do przodu
_back - do tylu
_moveup - skok
_movedown - kucniecie
screenshot - wiadomo
seta com_drawfps 1 lub same com_drawfps 1 - wlacza fps
zeby zwiekszyc o wiele fps dzialanie mozna wylaczyc te 2 opcje, roznice widac, ale da sie spokojnie grac:
r_specular 0
r_shadows 0
 
Yog-Sothoth





Post2002-11-03, 13:04      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Rozdzialke zmienia sie komenda:
r_mode x gdzie x to: 3-640x480, 4-800x600, 5-1024x768
Pozatym pod plus i minus jest zmniejszanie wielkosci ekranu przy minimalnej wiekszosc widze kolo 60 fps
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Doom III screeny Idź do strony 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: