Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Doom III screeny
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Doom III screeny

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Następny
Autor Wiadomość
LoveBeer


Dołączył: 04 Sty 2003
Posty: 568
Miasto: nowy targ

Post2004-08-17, 12:37      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
e tam godocie grafa fajna. ale tylko grafa
plusem jest to ze na tym silniku predziej czy pozniej powstana jakies dobre tytuly
 
Reklamy
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-08-17, 13:11      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
jakim silniku? przeciez to jest juz stary silnik q3 tylko wlasnie kolory i uklad scian zmieniony
 
LoveBeer


Dołączył: 04 Sty 2003
Posty: 568
Miasto: nowy targ

Post2004-08-17, 13:46      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
moze, nie wiem, ale fakt faktem ze bumpmaping i dynamiczne swiatla robia tu wrazenie i nie przypominam sobie zeby wczesniej byly gdzies na takim poziomie
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-08-17, 13:49      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Richie gdzie znalazles info ze to silnik Q3 ?
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-08-17, 14:29      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
nie o engine graficzny mi chodzilo tylko chodzenia poruszania sie itd ten jest z q3, a graficzny jesli mowisz ze ci chodzilo - ja mam nadzieje, ze nic na nim nie wyjdzie
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-08-17, 14:35      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
heheh co za tekst chodzenie , poruszanie sie itd


to w takim razie kazdy shotef fpp jest na engine Q3 buehehehe
Pozatym Q3 jest o WIELE dynamiczniejszy i wogole nie podobny do D3 .
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-08-17, 14:39      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
dlaczego kazdy? co ty jak zwykle pleciesz? kilka jest na enginie q3, ja nie mowie ze jest on zly, wrecz przeciwnie dlugo w q3 i wczesniej q2 (choc tu engine wlasnie byl zupelnie inny) grywalem w klany ligi itdp ale robic taka rewolucyjna gre dlugo oczekiwana na starym enginie q3 to dla mnie kolejny kwas tej porazki o nazwie Doom3

Cytat:
Pozatym Q3 [...] jest wogole nie podobny do D3


#Rofl w ogole to chyba by musial chodzic na glowie a podskakiwac na rekach, a grawitacja musialaby byc jak z ksiezyca
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-08-17, 14:49      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
jeszcze o enginie cudownym d3 od grafikow 3d z forum

"gdyż mimo swej urody - Engine Dooma 3 i Quake 4 (to ten sam engine by id software) obsługuje w grze postacie 2000-6000 poly.... nie jest to jakieś gigantyczne osiągnięcie...

http://www.beyond3d.com/interviews/carmackdoom3/index.php - zobaczcie na stronkę z wywiadem z Johnem Carmagiem o renderingu enginie Dooma3.... a i własciwie o kartach graficznych do gier...

UTech np. obsługuje niezliczoną liczbe ścianek - zależną od sprzętu a nie samego engine\'a... w UT2003 postacie mają nawet 8000 ścianek (raz nawet spotkałem model 12.000) i silnik spokojnie to ciągnie razem z tłem...."

tak czy siak na D3 bedzie CoD2 w Vietnamie, Jedi Knight, Q4 i pewnie wiele innych, moze jak doloza jakiejs akcji inni autorzy to bedzie w co pograc chociaz pare wieczorow

Ostatnio zmieniony przez Richie dnia 2004-08-17, 14:53, w całości zmieniany 1 raz
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-08-17, 14:50      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Co ty Richie gadasz? bo ja nie łapie?
Ze niby w Doom3 mozna robic takie sztuczki jak w Q3 >? ze ma taki sam engine chodzenia ? a co to wogole jest engine chodzenia ? wez wytłumacz prosze.
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-08-17, 14:56      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:

UTech np. obsługuje niezliczoną liczbe ścianek - zależną od sprzętu a nie samego engine\'a... w UT2003 postacie mają nawet 8000 ścianek (raz nawet spotkałem model 12.000) i silnik spokojnie to ciągnie razem z tłem...."

Ta, jeszcze jakby takie gry pisano w asemblerze to by nie trzeba bylo super szybkich prockow, kart graficznych, etc.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-08-17, 14:57      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Sewer ty faktycznie cos kiepsko czaisz, grales w q1? q2? q3? widziales jak KOLOSALNE roznice byly w tych grach i w graniu w nie? no to teraz porownaj sobie na tej samej zasadzie q3 i d3 i bedziesz wiedzial o co mi chodzi...
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-08-17, 14:59      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Gralem i D3 nie ma zadnego z nimi porownania ani w kwesti multi ani single player.Q3 jest gra bardzo szybka a d3 taka gra nie jest - poruszanie , strzelanie jest w tych grach ZUPELNIE inne !!
 
LoveBeer


Dołączył: 04 Sty 2003
Posty: 568
Miasto: nowy targ

Post2004-08-17, 15:16      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
hehe alem narobil bigosu... a swoja droga q3 w mojej opinii w 'kwestii poruszania sie' byl podobny bardziej do q1 niz q2... wiec teraz d3 moze jest podobny po prostu bardziej do q2 niz q3

ale oczywiscie wywolujac burze (w szklance wody) mialem na mysli silnik graficzny.
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2004-08-17, 18:25      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
Zgodze się, że naprzykład Far Cry daje bardziej po gałach.
Ale nie wierze w to co widze - nie jestem w stanie wczuć się wizualnie w to że jestem na jakiejś wyspie bo to bidne jakies takie jeszcze juz o "hipkach" latających nie wspomne.

Lokacje z Dooma to wreszcie coś w co wierze widząc.
Tak jak kiedyś wierzyłem w gumisie i ich świat patrząc na bajke - dzisiaj niestety nie, dzisiaj mamy shreka i nemo. Plastycznosc textur dzięki oczywiscie bumpmappingowi to coś dzięki czemu świetnie to wygląda + oswietlenie + cienie nie do konca szczere.
Korytarze wyglądaja momentami fotorealistycznie, nigdzie nie ma płaskich powierzchini - nienawidze jak na texturce jest coś narysowane a później naciągnięte, tutaj jakoś to tak przemawia.

No i ładniejszych potworków jeszcze nie widzialem - nie tylko że ładne to duże ładnie się skalują. Nie czuję sie już goliatem pośród "hipków" że podchodząc do kogoś nie ma się jego oczu na własnych kolanach.

Mam tez momentami wraznie jakoby to był Q3 z bumpmapem.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2004-08-17, 21:09      Doom III screeny Odpowiedz z cytatem
http://doom3.filefront.com/file/Doom_recreation_mapE1M1;28994

pojawił sie pierwszy etap starego dooma do d3 ale ponoć mapa w wersji beta jest na razie słaba
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Doom III screeny Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: