Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2004-08-05, 16:32 Doom III screeny
CZYLI co nie instalowac tych driverow co tytus dal ?
wzrasta wydajnosc czy nie i ewentualnie o ile ?
Reklamy
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2004-08-05, 17:21 Doom III screeny
Tak na oko to mi te drivery daly ok 10-15% szybszego D3 w 1280x1024
Teraz jak gram w 800x600 w high to mam caly czas fps na poziomie 50-60 fps (w 1280 ok 30-40fps) W timedemo wyszlo ok 45 fps czyli nie jest zle
Madey jeszcze sie pytasz czy instalowac?
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2004-08-05, 19:17 Doom III screeny
A u mnie nie zmienily kompletnie nic w rozdzialce 1024 ... zmierzone frapsem przy identycznych ustawieniach w tych samych lokacjach.
W 1280 nie testowalem ...
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2004-08-05, 19:33 Doom III screeny
Madey napisał:
CZYLI co nie instalowac tych driverow co tytus dal ?
wzrasta wydajnosc czy nie i ewentualnie o ile ?
Pewnie ze instalowac ... przy okazji beda lepiej chodzic inn gry w OpenGL takie jak Quake 3 (niektorzy nawet twierdza ze Doom to podrasowany engine quake'a)
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2004-08-05, 20:01 Doom III screeny
ehh pogralem troche w tego dooma i mi zapal minal
jest nudny ciagle te same lokacje alpha lab 1 alpha lab2 ciagle jakies rurki blachy nuuuuuuuuuuuda
sposob straszenia jest ciagle taki sam i juz sie do niego przyzwyczailem
musze poszukac kodow chociaz nigdy tego nie robie ale strzelanie w tej gierce to jakies nieporozumienie zero przyjemnosci
mysle ze HL2 wygra ta rywalizacje z doom 3 jak to sie mowi z paluszkiem w dupie
LoveBeer
Dołączył: 04 Sty 2003
Posty: 568
Miasto: nowy targ
2004-08-06, 00:00 Doom III screeny
pozowlicie ze wkleje swoje pierwsze wrazenia z gp bo drugi raz pisac nie bede :
VERY first impressions
- ekran ladowania, menu - opisywac tego nie ma po co ale skoro daw zaczal odczucie ? gdzie ja to... aaa ! halo. to mi przypomnialo halo
- plynnosc - zaczalem na max detalach w 640 - kicha straszliwa. zjechalem z detalami stopien nizej - prawie ok. pojechalem w 800x600 - tak samo. mysle mysle - suwak jeszcze raz w dol, rozdzialka 1280x1024 i... olsnienie - jest plynnie. oczywiscie bywa ze szarpnie ale nie dokucza to. nie badalem roznicy wygladu miedzy medium detalami a max ale - po I - nie chce wiedziec, bo jutro polece do sklepu i wydam 1000 pln na nowa grafike a teraz jest lato i wole wpakowac to w rower - po II - w 1280 na medium i tak wyglada to dla mnie o wiele lepiej niz w 800 na high.
aha - bump maping to 80% wygladu tej gry - wylaczcie i d3 zacznie wygladac jak.. kazda inna gra
sprzet p4 2 ghz, gf 4200.
- gra - hmmm... nie jest zle. wyglada cacy, klimat ok. zaczne od konca (reczej koncowych uwag ) - tu bede mial przeciwne zdanie co daw - poczatek to rzeczywiscie cos ala... kurcze - nie wiem - jak ta scenka z unreala kiedy po kolei gasly swiatla - czekasz az cos sie wydarzy ale (w przeciwienstwie do u) sie nie wydarza. a potem boom i jest juz rzeznia. tak - mozna sie tego bylo spodziewac bo to w koncu doom, ale jednak za duzo tego strzelania - mam nadzieje ze jednak klim zwyciezy ze znudzeniem ciaglym strzelaniem. aha - ten poczatek to istotnie tylko parenascie minut - duzo duzo za malo
co do samego klimu - gre otrzymalem awansem (mi by sie sciagla pewno gdzies na jutro) - przyniosl ja kumpel i mowi: klima jak w ss2 - chodzenie, strzelanie, straszy i na dodatek podobnie jak tam sa notatki do zbierania itd. ale ja sie nie zgadzam - przyznaje pogralem tylko 'troche' ale jest to zwykla strzelanka - lata swietlne za ss2 jesli chodzi o poprowadzenie akcji a przede wszystkim 'interakcji' dla mnie najblizsze jest to klimatem do polaczenia singla z kwaka 2 z residentem w pierwszej osobie. niekoniecznie wziete z tych gier co najlepsze.
ale powtarzam pierwsze zdanie - nie jest AZ TAK zle
(ps: latarka - na lcdku tez w zasadzie sie bez niej obchodzi choc sa miejsca czarne jak smola i tu nie pomoze nawet jasnosc i kontrast na full swoja droga co to za marine co nie potrafi pistoletu i latarki rownoczesnie trzymac ?? czy ja jestem az taki tuman ze nie doszedlem ja to sie robi ?)
jak pogram to napisze cos wiecej (albo i nie jak wiecej nic nie bedzie )
pierwsza konkluzja: fajny shooter ale poki co nie dorasta hl czy ss do piet (IMHO)
Dołączył: 04 Sty 2003
Posty: 568
Miasto: nowy targ
2004-08-06, 10:18 Doom III screeny
lefty napisał:
System Shock 2
oczywiscie ze system shock
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2004-08-06, 19:05 Doom III screeny
hehe ss2 -> seurios sam 2
System Shock 2 rzadzi , mam go nawet jeszcze na dysku i przechodze jeszcze raz od poczatku ale z grafa w 1280x1024 i texturami lepszymi...
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2004-08-08, 17:44 Doom III screeny
fajnie tak sobie gadacie o tych screenach z doom3
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2004-08-08, 18:24 Doom III screeny
Cytat:
Wlasnie ze napisali o tym w readme Speedy!!! Trzeba bylo dokladnie czytac
- Unzip the compressed file you've just downloaded. It contains 2 files : this read, and a folder named "mesh".
- Simply copy and past the mesh folder in your main System Shock game directory.
For example, if you've installed System Shock in c:/SShock2,
Then just copy the "mesh" folder inside it... You will then have it at c:/SShock2/Mesh
- Lauch the game