Centrum Fanów Symulatorów » Symulatory lotu » DEAD is DEAD
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

DEAD is DEAD

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 140, 141, 142 ... 171, 172, 173  Następny
Autor Wiadomość
Jaceqp





Post2004-04-22, 20:41      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
14.09.1943r.
---------------
Nareszcie po X czasu ponownie wzbijamy się w powietrze. Na rozgrzewkę tylko jedna misja. Zaraz po starcie pojawiają się 109'tki. Pech chciał, że jedna z nich zaraz usiadła na mnie. Zanim sobie odpuściła (na skutek ostrzału kolegów) zacząłem tracić olej i paliwo. Zbiorniki zapełnione do połowy mozolnie acz sukcesywnie zaczęły się opróżniać. W okolicy kręcił się jeszcze jeden szkop. Po kilku podejściach przeciskając się między AI na niskiej wysokości odrąbałem niemcowi skrzydło. Obrałem kurs za resztą formacji ale po 2-3 min. lotu zdechł mi silnik z braku paliwa więc musiałem szybować do macierzystego lotniska. Lądowanie bez przeszkód. O mało jednak nie zginąłem, gdyż nad lotniskiem pojawiło się luftwaffe i jedna czy 2 bf-109 otworzyły do mnie ogień. Z płonącego samolotu udało mi się wyskoczyć i odbiec na tyle daleko, że późniejsza eksplozja nie zakończyła mojego życia.
STATS:
=====
1xBF-109
 
Reklamy
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2004-04-23, 11:37      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
A gdzie reszta raportow ? Bo chyba nie sam Oldwin z JackiemP latali ? Talgot widze tez tam zaliczyl jakies atrakcje...

O nowych sie na razie nie upominam. A co to za jedni wlasciwie byli ?
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2004-04-23, 17:26      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
Co trzeba miec na AEP dołatane, zeby wszystko OK chodzilo w onlinie?? Probowalem niesmialo na HL, ale komp sie non stop wiesza, albo mnie wywala zaraz po loadzie misji
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2004-04-23, 17:38      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
Jedynie Sound Patch jeśli masz Time Out'y z nienacka... Powinien chodzić bez problemów goły - może jakiś problem sprzętowy?
 
Talgot


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 667
Miasto: Dopiewo

Post2004-04-23, 21:25      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
14.09.1943
PK
 
Harry





Post2004-04-24, 22:43      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
15 Września 1943r.

Lecimy bobmardować ponad 90km od lotniska....zaraz po wyruszeniu wlatuje we mnie mój kochany skrzydłowy AI.....jednak fartownie zdołałem wyskoczyć z samolotu z zatrzymanym silnikiem. Skok wykonałem jeszcze przed linią frontu takze ŻYJE

Nic nie zgłaszam (oprócz tego AI co to we mnie wleciał) LOOOL
 
Talgot


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 667
Miasto: Dopiewo

Post2004-04-24, 23:19      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
15.09.1943
Lecimy zniszczyć wrogi port, cel udaje nam się znaleźć, ale że bombami nie robimy wielkich strat to atakujemy pobliskie lotnisko gdzie akurat stacjonują wrogie maszyny, przy którymś z kolei nawrocie zahaczam śmigłem o coś na ziemi i jestem zmuszony lądować kilka kilometrów od wrogiego lotniska.

Zniszczone cele naziemne 2x AAA + 1x samolot

Dice roll requested Sat 24-Apr-2004 21:18:08 GMT
============================================================
Czy Talgot wrócił?
============================================================
Rolling d100:
55
============================================================

Dice roll requested Sat 24-Apr-2004 21:18:47 GMT
============================================================
Czy Cyber wrócił?
============================================================
Rolling d100:
10
============================================================
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2004-04-25, 12:35      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
15.09.1943
Cel - niemiecki port. Jako, że po dolocie do celu portu nie dostrzegłem, atakuję pobliskie lotnisko. Bombą niszcze stojący na ziemi Ju-88, i przechodzę do ataku działkami. Niszcze kolejnego, i w trakcie wybuchy mam freeza... Trzymam wajchę lekko do siebie i czekam na rozwój wydarzeń. Udało sie nie rozbić, acz maszyna szurając brzuchem po wrogim lotnisku gubi skrzydła i zapala się. Korzystając z zamieszania na niemieckim lotnisku i wciąż trwającego ostrzału kolegów biegnę co sił do pobliskiego lasu. Następnego dnia korzystając z pomocy praworządnych obywateli docieram do bazy.

Zgłaszam
2xJu88 zniszczone na ziemi
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2004-04-25, 23:21      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
CyBeR napisał:
Jedynie Sound Patch jeśli masz Time Out'y z nienacka... Powinien chodzić bez problemów goły - może jakiś problem sprzętowy?

Zassalem ze strony Yoya patch na timeouty (to ten mg_snd.dll ??) , bo rzeczywiscie zaraz po loadzie misji mi sie pojawialy... Wystarczy toto wkleic do Ila, tak? Po tym patchu mam zwis kompa po loadzie Pomaga ctrl+alt+del i zaraz potem alt+F4... ale nie zawsze )
 
OldWin


Dołączył: 17 Wrz 2001
Posty: 338
Miasto: Białystok

Post2004-04-25, 23:53      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
16.09: 2x109 + Ju88 - dead
17.09: 2x109
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2004-04-25, 23:55      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
16.09

Patrol w okolicach lotniska. Pojawiają się Bf-109. Pierwszej odrąbuje skrzydło, drugiej gasze silnik i odprowadzam do ziemi... Trzecia jest dość uparta - władowuję w nią cały zapas ammo z działek, dymi mocno, lecz po chwili zaciera silnik i wali w ziemię...

Zgłaszam:
3x Bf-109 zniszczone

17.09

Patrol tym razem 50km od lotniska. Zaraz po starcie atakują nas 4 messery, lecz zajmuje się nimi drugi klucz. Nad rejonem patrolu spotykamy jeszcze dwie grupy Bf'ek. Jedną łamię na pół, a resztę koledzy posyłają do piachu w iście mistrzowskim tempie.

Zgłaszam
1x Bf-109 zniszczony
 
Yatzek


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin

Post2004-04-25, 23:56      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
16.09

Atak na Ju87 + osłona
Wyjątkowo celny szkopek w junkersie psuje mi silnik i dżemi karabiny, a dwóch szkopków w "chudych" zapala siedzenie pode mną... dobrze, że szybko zauważyłem... wyskakuję nad naszym terenem


17.09

Patrol.. spotkanie z grupą 8 109tek ... strzelam tu i tam.. puszczam komuś dym, ale kto inny go dobija.

nic...

ale dwie kolejene kreseczki na plus
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2004-04-25, 23:59      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
ceer napisał:
...patch na timeouty (to ten mg_snd.dll ??)


Ten patch pomaga w sytuacjach gdy lecisz sobie spokojnie, masz niski stabilny ping i ni stąd ni z owąd jest timeout... Problem przez Ciebie opisany nie bardzo mi pod to podchodzi. Ja bym spróbował reinstall Iła zrobić - jak nie pomoże to windy
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2004-04-26, 01:17      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
16.09

Patrolujemy okolice naszego lotniska. Wkrotce pojawiaja sie pierwsze wrogie maszyny - 4 bf109. Jednak dalej jest silniejsza grupa - 8-9 ju88 i jeszcze chyba 4 bf109 eskorty. Ide za prowadzacym (Oldwinem) na bombowce. Na nas ida 109tki, ale 2 z nich przeganiam z kaemow Oldwinowi z ogona. Widze jak Oldwin podpala jeden z bombowcow i sam ustawiam sie do ataku. Wybieram ostatnia maszyne z grupy i od 500m otwieram do niej ogien z kaemow. Ze 100m jeszcze tuz przed odejsciem udaje mi sie trafic z 37mm i widze fruwajace wielkie platy poszycia ! Uciekajac poza zasieg strzelcow ogladam sie przez ramie i widze plonacy silnik swobodnie lecacy w dol, niemiecki bombowiec w niekontrolowanym kokrociagu i pierwszych spadochroniarzy opuszczajacych zniszczona maszyne.
Strzaly dookola kabiny szybko przywracaja mnie do rzeczywistosci. Szybki unik, pelny gaz, ogladam sie przez ramie - 2 bf109 siedza mi na ogonie i pruja z dzialek. Do tego bardzo celnie ! Czuje kilka trafien, po owiewce sypia sie jakies odlamki... Split-S, nabieram predkosci, zeby sie oderwac i wolam mojego prowadzacego na pomoc. Cale szczescie ten szybko sie pojawia, wiec podprowadzam mu Niemcow na strzal. Po chwili beefki odpuszczaja widzac niebezpieczenstwo, a ja mam chwile na ocene uszkodzen... Dziur zadnych nie widze, maszyna prowadzi sie dosc poprawnie, choc jakby lekko sciagalo... Za to z silnika wydobywa sie niepokojacy dym. Rzut oka na kontrolki, na razie wszystko w normie. Do bazy niedaleko, wiec nie bede sie wycofywal.
Atakuje jedna z tych bf, ktore sie rozdzielily po ataku Oldwina. Po kilku nawrotach wypracowuje sobie pozycje strzelecka i otwieram ogien z duza poprawka z 300m. Ku mojemu zdziwieniu strzelaja tylko skrzydlowe kaemy ! Obie polcalowki na dziobie sie zaciely !
Kolejna seria i kilka pociskow z 37mm nie wyrzadzaja wiekszej szkody beefce, ale teraz juz zdecydowanie mam przewage. Jeszcze jedna seria, z 250-200m i bf109 sie zapala. Zostawiam go, bo pojawil sie nastepny. Oldwin caly czas walczy z drugim, wiec nadal jest 2 na 2.
Podczas walki z tym nowym bf, zerkam co jakis czas na plonaca 109tke - kreci sie w szerokiej spirali na znizaniu, ale spadochronu nigdzie nie widac. Pilot musial sie w srodku uwedzic... Minute pozniej beefka wybucha jeszcze w powietrzu.
Tego nowego beefa szybko trafiam kilka razy seriami z kaemow z daleka. Przydaje sie dodatkowa amunicja kal 7mm, nie musze jej oszczedzac. W koncu pilot wrogiej maszyny poddaje sie i wyskakuje.
Gdy szukam Oldwina, zeby do niego dolaczyc, zauwazam 2 ju87 w okolicy naszej bazy. Melduje o nich przez radio i atakuje.
Niestety pierwszy atak byl zle wymierzony - za szybko ide od dolu i wyskakuje w efekcie za wysoko, prosto pod lufy strzelcow. Ci dziurawia mi zbiornik paliwa, ale mi udaje sie trafic z 37mm. Pierwszy sztukas z oderwanym skrzydlem wali sie do ziemi.
Do drugiego zabieram sie ostrozniej i gesto ostrzeliwuje z karabinow. Ustawiam sie do ataku od przodu z gory, odkladam poprawke do 37ki i trafiam w koncowke skrzydla. Widze, ze kawalki blach sie odrywaja i juz oczami wyobrazni widze junkersa bez skrzydla w korkociagu ! Ale za wczesnie - to urwala sie jedynie lotka i jeszcze jakies fragmenty... Kolejny atak od gory, tym razem z karabinow i czarny dym bucha z silnika Niemca. Pilot zaczyna ostro manewrowac, a ja z sikawek celuje po kabinie. Ogien nie jest jednak zbyt celny i w efekcie trafiam ogolnie po calym kadlubie i skrzydlach. Gdy jednak podchodze blisko do sztukasa, trafiam go z 37ki i tym razem maszyna nie wytrzymuje trafienia. Zaloga wyskakuje, a ja melduje przez radio, ze mam na wykonczeniu amunicje, powazne uszkodzenia i niewielki zapas paliwa. Dca pozwala mi na powrot do bazy, wiec laduje zaraz za Cyberem, ktory rowniez wlasnie wrocil.

zglaszam 1 x ju88, 2 x bf109, 2 x ju87 pewnie zestrzelone


18.09

Misja patrolowa, ja prowadze cala grupe. Nad lotniskiem naszym pojawiaja sie 2 bf109, jednak szybko zostaja zdjete. Idziemy w rejon i tam znajdujemy 2 grupy po 4 bf109. Dziele nas na 2 czesci i rzucamy sie osobno z gory na Niemcow. Walka jednak szybko laczy sie w jeden kociol. My jednak od poczatku mamy przewage. Ja zaraz trafiam jednego z Niemcow, ktory zaczyna gubic olej. Zostawiam go jednemu z naszych, chyba Yatzy i schodze na wystawionego bardzo ladnie innego Niemca. Spadam na niego z gory w blyskawicznym ataku. Z 400m otwieram ogien z kaemow i juz po ulamku sekundy jestem 100m od niego i przymierzam z dzialka. Efekt obserwuje juz praktycznie po minieciu Niemca - celny pocisk pozbawil go skrzydla.
Od tej pory juz walka toczy sie pod nasze dyktando. Jedyna strata to jeden z nowych pilotow - zameldowal, ze wpadl w plaski korkociag i, mimo nawolywan zeby skakal, staral sie do konca wyprowadzic maszyne. Nie udalo sie...

zglaszam 1 x bf109 pewnie zestrzelony
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2004-04-26, 19:07      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
CyBeR napisał:
ceer napisał:
...patch na timeouty (to ten mg_snd.dll ??)


Ja bym spróbował reinstall Iła zrobić - jak nie pomoże to windy


No chcesz zebym sie kawa zachysnal (to a'popos reinstalu windy )
OK - dzieki, jakos powalcze, juz nie zamiecam watku DIDa

Ostatnio zmieniony przez ceer dnia 2004-04-26, 19:09, w całości zmieniany 1 raz
 
Centrum Fanów Symulatorów » Symulatory lotu » DEAD is DEAD Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 140, 141, 142 ... 171, 172, 173  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: