Centrum Fanów Symulatorów » Symulatory lotu » DEAD is DEAD
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

DEAD is DEAD

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 133, 134, 135 ... 171, 172, 173  Następny
Autor Wiadomość
-kopi-





Post2004-03-26, 14:26      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
24.07.43 Lecimy eskotowac paru naszych koloegow ktorzy polecieli laggami z prezentem od stalina.Przed lotniskiem spotykamy 6 190. Lecialem na koncu dosc rozleklej formacji wiec walka rozkrecila sie na dobre jak dolecialem. Zobaczylem jak ktos z naszych strzela do foki ale kolejna usiadla za nim wiec sie ja stracilem go poszla w ostry nurek. Zauwazylem jescze 1 foke ale juz 3ja atakowalo wiec sobie ja odpuscilem.
Przed powrotem do domu zatakowalismy jeszcze konwoj .Udalo mi sie znisczyc 1 czolg i dwie ciezarowki.
Zglaszam 1 fw190 pewny, 1 czolg ,2 ciezarowki pewne .
 
Reklamy
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2004-03-26, 18:40      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
W zwiazku z tym, ze ostatnio przybylo nam pilotow, nie wszyscy zdazyli sie zapoznac z regulaminem (ktory jest dostepny na stronie, ale od dluzszego czasu wymaga aktualizacji - wersje robocze kraza w .doc'ach miedzy ludzmi ), wrzucam tu obowiązujący wyciag z regulaminu:

REGULAMIN:

* gramy w Ił-2 Forgotten Battles
* max dwa awatary "żywe" (zastrzeżenie: awatary należą do przeciwnych stron konfliktu, nie dotyczy to awatarow „hospitalizowanych” lub zaginionych, którzy potencjalnie mogą powrócić do czynnej służby)
* nie ma ograniczeń którą stronę konfliktu się wybiera
* misja musi być na odpowiednim poziomie trudności (najlepiej generowana losowo), ze startem i lądowaniem, z raportem przesłanym po walce tam gdzie trzeba (aktualnie: na forum)
* przeprowadzona na ogólnodostępnym serwerze (umożliwiającym min 4 graczy)
* misje tylko online (minimum 3 graczy)
* HONOR i UCZCIWOŚĆ

ODZNACZENIA I AWANSE – aktualne informacje dostępne są na stronie w dziale regulamin

MALOWANIA W WWS (siły powietrzne ZSRR):
Wszyscy piloci mają prawo umieścić na swoich samolotach własne oznaczenia – napisy, symbole zestrzeleń, prywatne symbole lub znaczki. Należy to jednak wykonać w taki sposób, aby nie pokrywało się to z oznaczeniami nakładanymi na samolot przez grę, czyli nr boczny i oznaczenia identyfikacyjne państwa.

Dla początkujących awatarów dostępne są jedynie malowania w podstawowych kolorach:
w lecie: oliwkowozielone / zielone lub (od 43r.) szarozielone / szare.
w zimie: białe
Spód samolotu malowany w obu przypadkach na jasnoniebiesko lub szaroniebiesko. W zimie spód w skrajnych przypadkach może być biały.

Piloci od stopnia porucznika w górę mogą na swoich samolotach domalowywać własne elementy. Oczywiście nie powinny one budzić zastrzeżeń jeśli chodzi o ich realistyczność. Nie powinny one również przykrywać więcej niż 50% kamuflażu.

FORMACJA

Najmniejszą formacją samolotów jest para (podczas misji myśliwskiej) lub trójka (podczas misji szturmowej).
Para składa się z prowadzącego i skrzydłowego. Prowadzący ma zawsze numer nieparzysty, a skrzydłowy – parzysty. Skrzydłowy ma obowiązek trzymać się przez cały czas lotu za swoim prowadzącym, chyba że ten zaleci inaczej.
2 pary tworzą klucz. Prowadzący klucza ma zawsze numer 1, 5, 9 lub 13. Klucz jest podstawową formacją bojową. Prowadzący pary ma obowiązek trzymać się za swoim dowódcą klucza.
W przypadku lotu szturmowego prowadzący ma jeden z numerów odpowiadających prowadzącemu klucza, natomiast jego dwaj skrzydłowi mają numery następne po numerze prowadzącego. Trójka samolotów jest również nazywana kluczem w takim przypadku.

Najczęściej loty wykonuje się w sile 2 kluczy. Zazwyczaj pierwszy klucz leci wtedy z przodu i obserwuje przednią i lewą część nieba. Drugi klucz leci z tyłu z prawej strony, nieco wyżej i zajmuje się obserwacją tylnej i prawej strony nieba.

Zabronione jest latanie pojedynczo. Samotny samolot jest bardzo łatwym celem, więc po zgubieniu reszty formacji, należy ją jak najszybciej odnaleźć.

Start, dolot do celu i powrót do bazy odbywa się w formacji:
Eskadra:
1 - Dowódca eskadry
2 - Skrzydłowy dowódcy eskadry
3 - Prowadzący II parę
4 - Skrzydłowy prowadzącego II parę
5 - Dowódca II klucza
6 - Skrzydłowy dowódcy II klucza
7 - Prowadzący II parę w II kluczu
8 - Skrzydłowy prowadzącego II parę w II kluczu.
Każdy powinien zachować miejsce w ugrupowaniu. Zasady wejścia do walki i inne przepisy reguluje Regulamin Walki Powietrznej.
Dowódca eskadry - decyduje o wykonaniu misji i ilości paliwa oraz rodzaju zabieranego uzbrojenia.


ZASADY KORESPONDENCJI RADIOWEJ

Zasady ogólne:

1. Podczas lotu nie zaśmiecamy radia niepotrzebną korespondencją.
2. Wzywającemu pomocy nie przerywamy meldunku.
3. Wykonujemy wszystkie polecenia dowódcy lub prowadzącego
4. Nie przerywamy niczyjej korespondencji


Wywołanie kogoś przez radio odbywa się za pomocą kryptonimu lub numeru bocznego samolotu.
Kryptonim- ksywka przyjęta przez pilota.
Przykład wywołania:
Tu jedynka, dwójka jak słyszysz?
Dwójka- na pięć, (cztery, trzy)

Przy każdorazowym użyciu radia należy bezwarunkowo podać swój kryptonim lub numer boczny.

Pilot, który opuści samolot w sposób inny niż po lądowaniu na przyjaznym lotnisku, nie ma prawa odzywać się przez radio. To samo dotyczy pilota, który zginie, zanim opuści samolot

Szczegółowe opisy korespondencji jak również aktualna wersja regulaminu znajdą się niebawem na stronie.

[EDIT: wycialem z obowiazków dcy eskadry decydowanie o awansach, to należy do sztabu eskadry - reprezentowanego przez administratorów strony]

Ostatnio zmieniony przez Snake- dnia 2004-03-26, 21:01, w całości zmieniany 1 raz
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2004-03-26, 19:50      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
Miejmy teraz tylko nadzieję, że wszyscy wezmą to sobie do serca...
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2004-03-26, 20:38      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
To jest to
 
^kiler


Dołączył: 09 Maj 2003
Posty: 511
Miasto: Radom

Post2004-03-26, 21:24      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
I %$%#^&^$#^$# NARESZCIE!!!!!!BO ostatnio wszyscy mysleli ze to jakas zabawa!!!!BACZNOSC I QRDE DO SZYKU!!!!!To maja byc powazne misje-co prawda bylbym za rozluznieniem jezeli chodzi o raporty ale ostatnio wszystko sie rozwalalo!!!!JESTEM ZA I ZARZADZAM KONIEC ROZLUZNIENIA!!!!!!!!
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2004-03-26, 21:26      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
To se po pijoku juz nie polatasz
 
^kiler


Dołączył: 09 Maj 2003
Posty: 511
Miasto: Radom

Post2004-03-26, 21:32      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
Darkman napisał:
To se po pijoku juz nie polatasz

A KIEDYS LATALEM?????
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2004-03-26, 21:35      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
No ale u Ruskich to kielich przed lotem to byl standard
A zima to jeszcze z 1 czy 2 dodatkowo na rozgrzanie
 
^kiler


Dołączył: 09 Maj 2003
Posty: 511
Miasto: Radom

Post2004-03-26, 21:38      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
CHCIALBYM PRZYPOMNIEC SZEREGOWEMU DARKMANOWI ZE-DO SZYKU QRDE!!!!!!!
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2004-03-26, 21:40      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
^kiler napisał:
Darkman napisał:
To se po pijoku juz nie polatasz

A KIEDYS LATALEM?????


W powietrzu byłeś ale z lataniem niewiele to miało wspolnego fakt
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2004-03-26, 21:42      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
I jeszcze jakas faszystowska rozglosnie nam wlaczales na kanal
 
Darkman


Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy

Post2004-03-26, 21:42      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
Buhaha
 
^kiler


Dołączył: 09 Maj 2003
Posty: 511
Miasto: Radom

Post2004-03-26, 21:49      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
JA TU PORZADEK ZAPROWADZE!!!!!A ROZGLOSNIE TO WROG PUSZCZAL A NIE JA!
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2004-03-27, 00:02      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
Oj rzeczywiście wyjątkowo sie porobiło ostatnimi czasy - wyjątkowo luźno - popieram i będę sie starał dostosowywać, a wszystko dla uzyskania jak największej przyjemności z wczuwania się w realnego pilota.
Externale jak kogoś bawią w czasie misji niech sie zastanowi po cholere sie bawi w DIDa - nie wiem jak niektórzy startuja nie widząc tego co przed nimi na wprost samolotami bez przedniego kólka..... itd itp
 
ToMaN102


Dołączył: 08 Cze 2002
Posty: 362
Miasto: Tychy GG 4433011

Post2004-03-27, 00:46      DEAD is DEAD Odpowiedz z cytatem
obie misje do bani
pierwsza
2 FW -190 zestrzeliłem i wywaliło mnie z gry (mój operator jest pewnie z samoobrony)
druga
jakośc połączenia internetowego + frustracja z tego powodu + przycięcie grafiki spowodowały wpierniczenie się w Stukasa - dno

Wielkie dzieki za cierpliwość!
 
Centrum Fanów Symulatorów » Symulatory lotu » DEAD is DEAD Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 133, 134, 135 ... 171, 172, 173  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: