Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Autor Wiadomość
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-10-21, 01:44      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
wiesz co jednak idz spac napisalem przeciez wyzej, ze po przedstawieniu sprawy przez Dimaxa, na czym polega problem, a nikt nie powinien byc pokrzywdzony w ten sposob jak wy bylibyscie w takim ukladzie, jestem sklonny wprowadzic pomysl Dimaxa ze zgloszeniem do wyscigu, jutro dokonczymy temat, ja tu chce dobrze, a ty konczysz, ze trudno, koniec chlip chlip dobranoc
 
Reklamy
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2003-10-21, 02:04      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
To ja juz calkiem nie kapuje o co ci chodzi. Najpierw twardo odpierasz nasze argumenty, mowisz, ze nie zmienicie tego zapisu w regulaminie a teraz nagle otwierasz sie na czyjes pomysly? No ale ok, skoro chcesz ciagnac temat dalej to nie widze problemu, porozmawiamy w dzien
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-10-21, 02:15      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
dobrze napisales - nie kapujesz, szkoda, dopiero od Dimaxa tutaj dowiedzialem sie, ze zostaniecie we 2 a nie 3/2 bo musicie zwolnic Sewera przy takim obcieciu itd i to napisalem dla mnie ciut zmienia postac rzeczy, a pomysl Dimaxa w takim wypadku pasuje, URT wtedy tez musialoby typowac tylko 4 punktujacych, tylko ze... dla mnieto nadal nie fair, bo ci nie punktujacy np. na Daytonie oczywiscie, ze nadal beda pracowac dla kolegow z teamu bedac pod jedna bandera, niz dla siebie - kiedy byliby osobnym teamem, dodatkowo wtedy nie punktujacy nie zdobywaja punktow dla zadnego teamu, nie rozumiem naprawde wtedy sensu juz dla nikogo w utrzymywaniu wspolnej nazwy i teamu dla wiecej niz 4+ ewentualny rezerwowy kierowca, no ale klocic z uciesnionymi tez mi sie juz nie chce, skoro nawet jak ktos chce dobrze dla ogolu, to i tak znajdzie sie jeden co mu nie pasuje, drugi co poczuje sie skrzywdzony, trzeci ktory nie zgodzi sie z przekory, czwarty, ktory nie zgodzi sie na jakakolwiek zmiane w regulaminie, piaty , ktory poprze drugiego bo sa z jednego teamu, szosty bo sie jego o zdanienie spytalo najpierw itd pamietacie ten skecz z zarowka na usenecie dla mnie to to samo, a i tak za rok wszyscy 6ciu przyznaja, ze trzeba by ograniczyc ilosc osob w teamie i znow sie nie wyspalem, eot na dzis.
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2003-10-21, 11:23      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Zmieni to duzo gdyz zmiana jaka proponujecie wprowadzona w polowie sezonu wszystko nam psuje, zostajemy z 2 ludzmi w div1 i 2 w div2 i od tej chwili nie mamy szans z nikim o nic walczyc gdy pozostale teamy maja 4 a jeden 3 osoby
Gdyby przedstawic taki problem PRZED sezonem szukalibysmy odpowiednich ludzi i ich odpowiednia ilosc do danej ligi zeby miec jakies szanse teraz w srodku sezonu jest po ptakach punkty w 3 wyscigach zdobylismy tu i tam a po rozpadzie zespolu albo tracimy na tym ze jedziemy 2/2 albo na tym ze zespol z div2 traci punkty bo jechali w 2 zamiast poszukac jeszcze 2 ludzi i jechac w 4 od poczatku sezonu - a tego robic nie chcielismy bo sumienie nam podpowiadalo ze 6 os w teamie w tym jeden nie jezdzacy czyli de facto 5 os jest max na co mozna sobie pozwlic tak bylo od zarania dziejow w naszej idze i pierwszy zespol ktory powstal THM mial 5 osob. AT tez mial 5 osob potem 6 gdy Ozone stal sie czlonkiem honorowym

Aha nawet jakbysmy teraz podzielili team nakazem sadowym to wspolpraca trwalaby nadal na i poza torem i wyszloby na to samo jak by bylo max 4 ludzi w diwizji a 5 czlowiek nawet jak bedzie mogl jechac, co jest bylo bardzo trudne do uzyskania w poprzednich latach bo zawsze cos komus wypadlo, to sam czy z teamem sol2 w pojedynke czy w parze i tak nie ma szans
 
PiotreQ





Post2003-10-21, 12:05      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
W kwesti połowy sezonu...
Do tej chwili odbyły sie 3 wyścigi z 20
Coś z tą połową nie teges )
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2003-10-21, 12:23      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
no i co z tego ? jestesmy w srodku sezonu nie na poczatku nie na koncu i to powoduje ze dostajemy po dupie i w zasadzie tylko nasz zespol

widzielsicie kiedys zeby zmieniala sie ilosc zawodnikow w zesple w jakims sporcie w srodku rozgrywek ? moze w F1 ? moze w pilce noznej ? albo Nascarze, w siatkowce ? i nawet jezeli sa wprowadzane zmiany w regulaminach to najczesciej sa dyskutowane z prezesami i szefami zespolow a czesto maja jakis okres przejsciowy lub sa wprowadzane od nowego sezonu

i teraz co wam szkodzi zrobic max 4 ludzi punktujacych do teamu w wyscigu ? czyli utrzymac to co jest - a 4 ludzi bedzie sie liczylo w teamie my nic nie musimy robic URT tez a MBT moze przyjac tak jak chcialo i dalej chce Cybera do div2 zeby tam jezdzil caly sezon
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-10-21, 12:53      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
nie, nie jestesmy w srodku sezonu, tylko w TRAKCIE, a to slusznie Piotreq zauwazyl duza roznica, co do reszty zgadzam sie i nie widze problemu, ze wzgledu na "krzywde", jakaby sie w takim wypadku faktycznie stala SoLowi
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2003-10-21, 12:59      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Richie, napisalem przeciez, ze nie chce mi sie juz klocic wiec jestem gotowy przystac na wasza propozycje teamow max 4osobowych. Dimax napisal jak wygladalby nasz team po odejsciu niektorych zawodnikow to dopiero wtedy zrozumiales o co chodzi. Przed chwila wlaczam komputer, wchodze na forum i czytam co tam ciekawego wymysliles no i okazuje sie, ze jednak pomysl Dimaxa tez jest zly bo (zacytuje tylko fragment bo nie chce calego zdania wklejac) "tylko ze... dla mnieto nadal nie fair bo..." To porozmawiajcie w kierownictwie jeszcze raz o tej sprawie i dajcie nam jasna odpowiedz.

--EDIT--
Dopiero po wyslaniu posta zauwazylem twoj Richie. Czyli mamy rozumiec, ze pomysl Dimaxa zostal zaakceptowany?
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-10-21, 13:16      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
nie wiem po co kombinujesz mimo wyspania sie widze do 13 z moimi postami, napisalem przeciez dokladnie to co powtarzasz nie wiem po co - dla mnie to nadal nie tak jak powinno byc, ale nie chce mi sie klocic i jestem sklonny sie na to zgodzic co Dimax zaproponowal
 
PiotreQ





Post2003-10-21, 13:30      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
1. Takie rozwiązanie może być wprowadzone na okres przejściowy (jak długi - do ustalenia)
2. Jak już tak bardzo was boli ta jawna niesprawiedliwośc to zawodnicy którzy punktuja dla zespołu w danym wyścigu muszą byc podani z odpowiednim wyprzedzeniem i bez prawa zmiany. Dlaczego ? A no dlatego, że np. zgłaszacie, że Kowalski w najblizszym wyścigu nie punktuje. Dwa dni potem okazuje się, że Jankowski nie może jechac z przyczyn osobistych, wiec szybko zmieniacie zawodnika niepunktującego na Jankowskiego. To jest niedopuszczalem i nie fair w stosunku do teamów, które nie maja "zapasówki"
3. MaXyM musi się najpierw wypowiedzieć czy takie rozwiązanie jest do zaadoptowania w serwisie ligowym.
4. Od ograniczenia liczby zawodników w teamie nie ma (na dzień dziesiejszy) prawdopodobnie odwrotu.
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2003-10-21, 13:39      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
nie wiem po co kombinujesz mimo wyspania sie widze do 13 z moimi postami, napisalem przeciez dokladnie to co powtarzasz nie wiem po co - dla mnie to nadal nie tak jak powinno byc, ale nie chce mi sie klocic i jestem sklonny sie na to zgodzic co Dimax zaproponowal

Tak gwoli scislosci to pomysl byl moj
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-10-21, 13:50      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
PiotreQ napisał:
2. Jak już tak bardzo was boli ta jawna niesprawiedliwośc to zawodnicy którzy punktuja dla zespołu w danym wyścigu muszą byc podani z odpowiednim wyprzedzeniem i bez prawa zmiany. Dlaczego ? A no dlatego, że np. zgłaszacie, że Kowalski w najblizszym wyścigu nie punktuje. Dwa dni potem okazuje się, że Jankowski nie może jechac z przyczyn osobistych, wiec szybko zmieniacie zawodnika niepunktującego na Jankowskiego. To jest niedopuszczalem i nie fair w stosunku do teamów, które nie maja "zapasówki"

Ja sie tylko moze zapytam o jedno - KTO bedzie nad tym wszystkim panowal? Nawet, jesli MaXyM dostosowalby do tego pomyslu serwis, to i tak ktos musi sie tym zajmowac - czyli przed kazdym wyscigiem zbierac informacje, kto w danym teamie tym razem nie punktuje i wprowadzac te informacje do serwisu.

Sporo roboty dla Kierownictwa z jednego tylko powodu - bo jakis team sie maze jak baba.
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2003-10-21, 20:54      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Przyznam szczerze że nie uśmiecha mi sie taka modyfikacja serwisu. Po pierwsze to sporo zmian co pociągnie za sobą błedy. Po drugie w tym momencie jestem urobiony po uszy. Pewnie za 2 tyg sie coś zmieni.

Oczywiście sie da. CHoćby jak zgłaszanie provów. Tyle że np. moznaby to zmieniać najpóźniej ileś godzin przed wyścigiem.
Ale ogólnie wolałbym aby regulamin jednoznacznie okreslał zasady które nie byłyby zależne od systemu. Z różnych powodów. Chociażby dlatego że zaczynam to widzieć po prostu jak dziecinadę: za duzo ty zapisywania się zgłaszania etc.
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2003-10-21, 21:23      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Nie trzeba nic dostosowywac zawodnik ktory nie bedzie punktowal teamowo zalozmy na 24-36h przed wyscigiem sie okresli i to bedzie postanowione - wystarczy ze w bazie wykasuje pole TEAM i juz nie beda liczone punkty do teamu wy nic nie musicie robic tylko osoba ktora nie punktuje a w razie wpadki wlepi mu sie kare chcecie ? moge nad tym czuwac i tak w tej chwili sprawa bedzie dotyczyc tylko URT jako ze maja 7 ? zawodnikow w div2, my mamy 2 tu i 3 tam i dopoki 2 osoby nie awansuja lub 3 nie spadna u nas problemu nie ma

kavoo jak macie sposob aby zwrocic nam utracone pkt przez mozliwosc jazdy 2 dodatkowych kierowcow w div2 i 1 w div1 w 3 rozegranych juz wyscigach - nie ma problemu nie bedziemy sie stawiac wtedy nic nie tracimy

bo przed sezonem nawiasem mowiac mielismy chetnego z div2 do teamu i mu podziekowalismy bo nie bylo miejsc tak samo rozpatrywalismy jeszcze 1 kandydature do div1 ale z tego samego powodu nawet nie pytalismy go o zdanie wiec jak widac gdybyscie podjeli taka decyzje przed sezonem nie byloby tez klopotu
 
McLaren


Dołączył: 07 Sty 2003
Posty: 736
Miasto: Białystok GG:1156269

Post2003-10-21, 21:31      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
PiotreQ napisał:
lefty napisał:

Czy my zawodnicy mamy jeszcze jakies prawa oprocz prawa do jezdzenia?

Ten fragment pewnie wywoła burzę protestów, górnicy wyjdą na ulicę a policjanci rozpoczną strajk włoski
Lefty - a kto ci powiedział, że zawodnicy mają jakieś prawa ? Jeżdżenie w Polskiej Lidze Nascar to nie jest żadne prawo ale przywilej (przynajmniej ja to tak odbieram)


Dokladnie przywilej , ale dla odmiany bycie w kierownictwie to obowiazek w czuwaniu nad przestrzeganiem regulaminu. Jak pisalem kilka zakladek wczesniej obowiazkiem sedzow (kierownictwa) jest przedstawienie kar, regulaminowy czas mija o 22:00 czyli za 30 min. Czy zostaly przewidziane kary za niewywiazanie sie z takiego obowiazku ?? moze po -1lap dla sedziow i kierownictwa za kazdy dzien zwloki


kavoo napisał:
Dimax napisał:
czy bedzie mozliwa wymiana czyli tzw transfery miedzy teamami gdy zajdzie potrzeba 5 razy w sezonie ?

Nie sadze, zeby na cos takiego Kierownictwo sie zgodzilo. Bo to kolejny sposob na "kombinowanie punktami"


Kierownictwa nikt nie musi pytac o zgode wyznacznikiem obowiazujacych zasad jest regulamin, i jesli jest on dziurawy, a widac ze jest skoro sa w trakcie sezonu takie nieporozumienia to nalezalo ta sprawe zamknac przed rozpoczeciem sezonu. Sadze ze w takiej sytuacji jeszcze nie raz moze dojsc do takich nieporozumien wiec jesli kierownictwo ma zamiar cokolwiek do regulaminu dopisac to niech zrobi to teraz (do tej srody zeby przed nadchodzacym wyscigirm byly znane zasady obowiazujace w reszcie sezonu) lub czeka z tym do konca sezonu, bo nie zmienia sie zasad gry w trakcie rozgrywki.
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: