Jako ze ostatnio kierownictwo rozwiazywalo dziwny problem ligowy na temat ilosci zawodnikow w teamie moze przy okazji rozwiazmy nastepny problem ligowy - w kierownictwie zasiada 2 czlonkow THM i jeden czlonek AT
Moze jakies nowe wybory zeby bylo po rowno dla kazdego i mozliwosc ustalenia czegos wspolnie a nie odgornie za kurtyna ?
Moze kierownictwo powinno liczyc np po jednym czlonku z kazdego teamu ?
Ta, zaloze sie, ze ten watek zniknie szybciej niz go zalozyles
dlaczego? czyzbys posadzal kogos o nieuczciwosc? prosze mowic jak juz to otwarcie kogo i o co
ja chetnie zobacze kogos nowego, kto bedzie wkladal tyle godzin pracy w swoim "wolnym prywatnym" czasie co dotad kazdy z kierownictwa w organizacje ligi, regulaminow, servera, strony i nie wymiekl, bo mu sie przestalo chciec, mimo, ze nie raz byla ochota... czekam na propozycje, jedyna osoba, ktora jest od tego roku bardzo zasluzona to dla mnie Maxym
no nikt nie wybieral, bo kierownictwo sie wyklarowalo ROBIAC I TWORZAC TA LIGE OD 3 LAT, ale teraz jak juz wszystko jest zrobione i dziala, to trzeba nowo powstalym teamom rozumiem stworzyc mozliwosc porzadzenia troche? moze o to chodzilo Dimaxowi ja w kazdym razie chetnie oddam obowiazki serverowo decyzyjne komus innemu i poscigam sie dla relaksu majac czas tylko na wlasny trening, Piotreq chetnie odda sedziowanie, a kavoo chetnie odda kwestie pisania regulaminow itd tylko wydawalo mi sie, ze demokracje juz przerabialismy z rok czy dwa teamu i nie wyszlo? bo po miesiacu Dimax jakos z sedziowania wymiekles .. no nic chetnie poczytam liste kandydatow do rzadzenia, serio
Odnosie tematu to musze przyznac ze jest ciekawy i nie tyle zebym posadzal kogokolwiek o nieuczciwosc.
Rozwiazanie ze w sklad kierownictwa wchodza szefowie zespolow jest jak najbardziej sluszne i rozwiazanie takie bylo w mojej propozycji regulaminu.
Co to da ??
Moim zdaniem wiele bo kazdy zespol bedzie mial glos i wglad w sytuacje ligii, ale oczywiscie nic za darmo osoby takie powinny miec tez troche obowiazkow i z tym powinny sie liczyc. Nie od dzis wiadomo ze sklad dzisiejszego kierownictwa ma bardzo malo czasu i z wielu obowiazkow nie moze sie terminowo wywiazac, wiec takie rozwiazanie powinno byc takze zbawienne dla nich samych.
Na dzien dzisiejszy przypominam ze po prawie 2 miesiacach od ruszenia ligi zostal wprowadzony system kar i czekaja 3 zalegle wyscigi do ocenienia w serii chellenge. Pozatym kierownictwo jest w wiekszej mierze skupione na serii Championship i seria Chellenge popada w nielaske, wiec ktos z div2 bylby mile widziany
Napewno niesadze ze przez to zrobi sie zbytni chaos, chyba ze ktos ma jakies obiekcje to ktoregos szefa zespolu ??
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
Wymieklem z wiadomych przyczyn do ktorych lepiej nie wracajmy... Richie tez nie byles wtedy bez winy
aha PiotreQ jak z nim wtedy rozmawialem tez byl bliski rezygnacji bo caloksztalt wszystkiego mu sie bardzo nie podobal ale zacisnal zęby i zostal zeby dopilnowac pewych spraw
i wcale nie chce rzadzic tylko od czasu do czasu denerwuja mnie jak i 50% innych ludzi z ligi niektore wybryki kierujacych na przestrzeni ostatnich 3 lat i tylko tyle, a glos ludu czesto nie ma znaczenia nawet w przypadku przeglosowanych rzeczy, Liga jest dla nas dla wszystkich i wszyscy ja tworzymy a nie kierownictwo
Richiemu mowilem niedawno ze jak nie ma czasu np zajmowaniem sie replayami bo na stronie nie pojawialy sie 2 tyg to z checia moge sie tym zajac, powiedzial ze nie ma zadnego problemu i nie musze
Z prehistorycznych rzeczy byl problem z Nascarem4 i jego spatchowaniem i braku czasu i cierpliwosci Richiego, zaproponowalem ze moge przez VNC sie tym zajac i go spatchowac, nie dalo rady tak wiec z mojej strony checi sa...
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
Dimax ale z replayami, ktorych przez 2 tygodnie nie bylo, powiedzialem ci jasno i wyraznie, zeby sobie przegladarke odswiezyl, bo wrzucilem je od razu po wyscigu i okazalo sie, ze byly wiec nie wiem po co wlasna wpadke i to zenujaca przytaczasz tu jako przyklad w ogole co do pomocy VNC takze przypomne ci - powiedzialem, ze jak mam ci dac haslo czego zrobic NIE MOGE bo taka jest umowa, logowanie IP kto sie laczy moze byc tylko moje lub kavoo albo nam zabiora serek chcesz tego!? wiec nie wiem znow po co taki przyklad podajesz bzdurny... co do checi przypomne wszystkim strone www.nascar.pl - KAZDY moze w KAZDEJ CHWILI dodac tam jednym przyciskiem newsa, relacje, nowe pliki, wszystko, czy ktos to robi od kiedy ani ja ani kavoo nic nie piszemy? NIE, bedzie ktos cos robil bedac w kierownictwie, skoro teraz nie robil? dla mnie pytanie jest retoryczne, mysle , ze kolejnosc tak samo jak w naszym przypadku powinna byc odwrotna trochen ie wydaje ci sie? najpierw cos zrobic, a potem domagac sie mandatu poselskiego
Richie, ale o czym ty mowisz? Nikt nie mowi, ze nie macie zaslug dla ligi wiec dlaczego odrazu sie zaslaniasz takim argumentem?! Nie mowimy tez o tym, ze komus sie nie chce nic robic! Nam chodzi tylko o podejmowanie decyzji w sprawach ligowych. Nie moze byc tak, ze cos wam (kierownictwu) sie nie spodoba to odrazu zmieniacie regulamin i nikt nie moze waszej decyzji zakwestionowac. Czy my zawodnicy mamy jeszcze jakies prawa oprocz prawa do jezdzenia? Dlaczego w trakcie sezonu wprowadza sie wymog teamow max 4osobowych? Dlatego, ze komus z was cos nie pasowalo w jednym z teamow? Dlaczego wiec na takich decyzjach maja tracic inni? Nie znam innych osob (oprocz ciebie i Kavoo, Piotreq ani razu w tej sprawie sie nie wypowiedzial na forum), ktore mialy cos przeciwko dotychczasowym skladom teamow. Jesli chcieliscie wprowadzic wymog teamow 4osobowych, trzeba bylo zrobic ankiete na forum, niech zawodnicy sie wypowiedza.
Rozwiazujac swoj problem (bo ja bym tego nie nazwal problemem ligowym) stworzyliscie problemy innym zawodnikom W watku z regulaminem moje dwa ostatnie posty pozostaly bez odpowiedzi. Spytalem Kavoo o to czy mozna sie jeszcze spodziewac odpowiedzi na nie to mi odpisal, ze nie. Na koncu napisal mi:
"ale to jest wasz teamowy problem ktory musicie sami rozwiazac my rozwiazalismy problem ligowy"
to tak jak w filmie bylo:
"nie mamy panskiego numerka i co pan nam zrobi?"
Ja nie chce zmieniac skladu kierownictwa, chce tylko aby niektore, wazne sprawy (np. ta z ustalaniem liczby zawodnikow w teamie) dotyczace bezposrednio nas zawodnikow, byly z nami wczesniej przedyskutowane (chocby w formie ankiety) i decyzje byly podejmowane wiekszoscia glosow, wtedy nikt nie bedzie mial do innyc pretensji.
A co do zaslug to pominales McLarena. Gdyby nie on to nadal nie byloby tabeli kar div2 w regulaminie.
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
tabelki w ostatnich 5 wyscigach sezonu2002 pewnie same sie robily
stwierdzilem ze checi sa bo o to miales zastrzezenia, btw w tak bzdurnych sytuacjach jak zmienianie fundamentalnego przepisu w srodku sezonu dyskusja rozgorzalaby wierz mi szybko i bylaby dluga na 19 zakladek i na koncu byloby glosowanie i po sprawie
PS pewnie musze sobie odswiezyc przegladarke 78 raz zeby zobaczyc replay NC div2 ?
Moze kierownictwo powinno liczyc np po jednym czlonku z kazdego teamu ?
Prosze bardzo - sa wakaty na stanowiskach sedziow w Challenge. Zapraszam w takim ukladzie po jednym z driverow np. z MBT i SoL do PRACY w Kierownictwie. A PiotreQ - z racji malej ilosci wolnego czasu - chetnie, jak mniemam, ograniczy sie do roli Kierownika Komisji Sedziowskiej zatwierdzajacego kary.
To jak? Od kiedy bierzecie sie do roboty?
No, chyba ze chcialbys byc w Kierownictwie tylko po to, zeby GADAC. Od gadania masz forum, i nie musisz byc do tego w Kierownictwie - sprawnie ci to idzie nawet bez uczestnictwa we "wladzach" Ligi.
Ostatnio zmieniony przez kavoo dnia 2003-10-20, 17:32, w całości zmieniany 1 raz
I jak mniemam, jesli zgodzilbym sie na dolaczenie do kierownictwa i sprzeciwie sie zapisowi w regulaminie o max 4osobowych teamach to wy (Kavoo i Richie) wywalilibyscie ten zapis z regulaminu? Watpie
Do zadań Kierownictwa Ligi należy organizacja i zarządzanie wyścigami ligowymi, ocena wypadków oraz rozwiązywanie sporów. W uzasadnionych okolicznościach Kierownictwo Ligi ma również prawo (po wcześniejszej konsultacji z Kapitanami teamów) modyfikować niniejszy Regulamin.
Powiem szczerze, że nie wiem kto jest kapitanem w teamach. Nawet nie wiem kto jest kapitanem THM
ja sie tylko zastanawiam jak na szybko da sie obgadac jakis problem czy decyzje a nieraz jest taka potrzeba z 7dmioma ludzmi naraz...
Oczywiscie ze na szybko moze byc problem ale takie sytuacje sa sporadyczne zazwyczaj jest troszke czasu.
Odnosnie rzadzenia to prosze nie rozumiec mnie zle bo nie chodzi mi o to zeby sie dorwac do wladzy i porzadzic (i zapewne innym tez) ale aby pomoc kierownictwu bo co by nie mowic niemaja wystarczajacej ilosci czasu na prowadzenie ligi (chyba ze sie myle i niektore opoznienia wynikaja z innych powodow).
Pozatym nawet w F1 FIA podejmuje wiele decyzji z porozumieniu z zespolami