Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Następny
Autor Wiadomość
PiotreQ





Post2003-10-22, 08:30      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Cytat:
Kierownictwa nikt nie musi pytac o zgode wyznacznikiem obowiazujacych zasad jest regulamin, i jesli jest on dziurawy, a widac ze jest skoro sa w trakcie sezonu takie nieporozumienia to nalezalo ta sprawe zamknac przed rozpoczeciem sezonu. Sadze ze w takiej sytuacji jeszcze nie raz moze dojsc do takich nieporozumien wiec jesli kierownictwo ma zamiar cokolwiek do regulaminu dopisac to niech zrobi to teraz (do tej srody zeby przed nadchodzacym wyscigirm byly znane zasady obowiazujace w reszcie sezonu) lub czeka z tym do konca sezonu, bo nie zmienia sie zasad gry w trakcie rozgrywki.

chcesz miec monopol na władze, monopol na zwycięstwa etc to sobie załóż własną ligę. Jeździj sobie sam i sam ustanawiaj regulaminy. jak dla mnie to możesz nawet regulaminowo się sam wykluczyć z własnej ligi.

WIęc albo będziecie współpracowac z resztą albo podpiszcie się "to nasza własna prywatna liga. wstęp wzbroniony".


Czy tu kogos pojebało ??? Czy ktoś tu stawia kierownictwu jakies ultimatum ??? Czy do was nic nie dociera ???
Zastanówice się chwilę nad własnymi słowami i zrozumnie to, że to jest właśnie nasza własna liga, stworzyliśmy ja dla siebie, żeby czerpać radość ze wspólnego ścigania a nie żeby użerać się z pokrzywdzonymi przez los dzieciakami. Chcecie z nami jeździć to zapraszamy chętnych, ale nikogo przecież nie trzymamy na siłę.
 
Reklamy
Marcus





Post2003-10-22, 08:38      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem

Co sie dzieje???? i pomyslec ze jak uzywam w domu porzekadla:"Stare,dobre czasy" to mowia mi ze...zgredzieje!!!!
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2003-10-22, 08:43      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Pytanie dla siebie czy dla siebie?
Bo Liga żyje dzięki WSZYSTKIM zawodnikom. więc jeśli to MY tworzymy ligę to mamy prawo być traktowani na równi.
"Chcecie z nami jeździć..." no jednak liga jest Wasza. Może jednak sprecyzujecie czyja bo wygląda na to że to Wy nam łaskę robicie. Jestem naprawdę wzruszony.

Sposób w jaki np. Kavoo rozmawia z innymi kierowcami świadczy że w dupie ich zdanie jakiekolwiek by nie było. I wyrazili podobną opinię wszyscy co mieli odwagę wziąść udział w tej dyskusji.
Ja sobie na takie traktowanie nie pozwolę.

Ostatnio zmieniony przez MaXyM dnia 2003-10-22, 08:45, w całości zmieniany 1 raz
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-10-22, 08:44      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Sewer powtorze jeszcze raz to samo, co MaXyMowi - odp*** sie ode mnie, bo to nie JA sobie wymyslilem nowy przepis, tylko CALE KIEROWNICTWO
I licz sie ze slowami, bo zachowujesz sie jak smierdzacy gowniarz.

Teraz do MaXyMa - po raz kolejny mylisz adres, pod ktory piszesz. To NIE JA wymyslilem usuwanie nazwy teamu w danych kierowcy, to byla wlasnie jedna z tych bezsensownych propozycji, o ktorych wspominasz.

Propozycja, zeby kazdy team mogl miec kilku driverow w Champs i kilku w Challenge tez jest bez sensu. A to dlatego, ze podzial na dywizje nie jest sztywnym podzialem na dwie osobne Ligi! To nadal jest JEDNA Liga, podzial zostal wprowadzony po to, zeby kierowcy nowi badz z mniejszym doswiadczeniem mogli nabywac umiejetnosci nie wplywajac na przebieg walki najlepszych o tytul.
Dlatego tez nie moze byc zgody na pomysl SoL, zeby teamy mogly miec np. 6 driverow - 3 w Champs i 3 w Challenge, bo predzej czy pozniej i tak kazdy, kto potrafi dobrze jezdzic (badz sie tego nauczy) awansuje do Champs. I wtedy wracamy do punktu wyjscia.
Rozumiem doskonale, ze jest problem dla SoL, bo tylko oni sa podzieleni miedzy Champs i Challenge. Ale nic na to nie poradze, a jedynymi osobami, ktore moga cos na to poradzic - sa oni sami. Niech jezdzaca w Challenge czesc SoL sie sprezy i pokaze, ze dobrze jezdzi. Awansuja do Champs i nagle zniknie ten "problem", ktory rzekomo uniemozliwia SoL walke na "rownych szansach" w generalce teamowej.

Jazda w 10-ciu czy 12-tu nie podoba mi sie dokladnie tak samo, jak wielu innym kierowcom w Champs. Ale:
1. to bylo konieczne, zeby Liga przestala byc Liga Hotlaperow, a stala sie Liga NASCAR,
2. taki stan rzeczy nie bedzie sie dlugo utrzymywal, bo sukcesywnie szeregi Champs beda zasilane kolejnymi wyrozniajacymi sie driverami z Challenge.

Dlatego tez JEDYNYM rozsadnym wyjsciem jest taka zmiana, ktora Kierownictwo wprowadzilo, bo jest to zmiana uwzgledniajaca wszelkie mozliwe sytuacje, ktore moga wystapic W PRZYSZLOSCI.
Propozycje SoL sa propozycjami doraznymi, ktore moglyby byc "oplacalne" dla nich samych na krotka mete, po czym znowu za miesiac, dwa czy szesc problem by sie pojawil.

Wiecej argumentacji nie bedzie, bo uwazam ze ta jest w 100% wystarczajaca.

A to, ze ktos uwaza ze i tak nikt z Challenge do Champs nie awansuje bo "Kierownictwo ma w dupie slabszych driverow" i "Challenge zostalo porzucone jak pies pod brama schroniska", to... jego sprawa i jego problem.

Do awansu do Champs potrzeba troche wiecej niz jeden dobrze pojechany wyscig. Na ktorejs zakladce Dimax burzyl sie, ze Jack i Padek ladnie pojechali Vegas i zasluguja na awans. I tak, jak mu odpowiedzialem - co z tego, skoro 2 tygodnie wczesniej Jack na Carolinie sam spinowal jak rookie? To samo, jesli chodzi o drugi przyPadek - wczorajszy trening i forma Padka przekreslaja dobre wrazenie, jakie pozostawil po Vegas.
Najpierw trzeba wyeliminowac te slabosci, a potem porozmawiamy o awansie. Nie wystarczy tylko szybko jezdzic.
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2003-10-22, 08:56      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Dzieki za dokładną odpowiedź wreszcie.
Jednak wobec tego co piszesz mam usprawnienie ktore podawalem wczesniej. Nie ograniczac ilosci kierowców w zespole tylko ilość tych kierowców jadących w jednej dywizji.

Wtedy po pierwsze będzie pewna elastyczność przy przechodzeniu między dywizjami i załatwi sprawę SoL. po drugie umożliwi zespołowi walke o punkty w obu dywizjach. Z tym ostatnim przypadkiem sie nie zgodziles i w sumie nie wiem czemu np URT nie moze zajac ostatniego miejsca w Div1 i ktoregos z czolowych w Div2? czemu to przeszkadza?

Jeśli są tego jakies minusy to może takie należałoby ew wylapac i rozwazyc. na pewno beda one mniejszosciowe. A mam wrażenie ze przy takim przepisie będzie mniej kombinacji.
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-10-22, 09:09      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
MaXyM napisał:
i w sumie nie wiem czemu np URT nie moze zajac ostatniego miejsca w Div1 i ktoregos z czolowych w Div2? czemu to przeszkadza?

A kto ci powiedzial ze nie moze? Oczywiscie ze moze, i to poczawszy od Daytony - McLaren od poczatku sezonu ma prawo do startow w Champs.
Jakby charakternie dolaczyl do Champs, to bylaby dokladnie taka sytuacja, o ktorej mowisz - jezdzac i punktujac samodzielnie w Champs prawdopodobnie zamykalby w barwach URT tabele teamowa, a pozostali trzej kierowcy URT walczyliby o teamowe mistrzostwo w Challenge.

Czyli masz to, co chciales, i to w zgodzie z nowo wprowadzonym przepisem.

MaXyM napisał:
Dzieki za dokładną odpowiedź wreszcie.

Jak bedziesz kulturalnie wykazywal chec do poznania argumentow Kierownictwa, to bedziesz otrzymywal dokladne odpowiedzi. Jesli bedziesz pyskowal jak wczesniej (czy tak, jak Sewer ostatnio), to bedziesz otrzymywal to, na co twoj ton zasluguje.

Proste
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2003-10-22, 09:20      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Oj nieprawda. Przyglądnij się moim postom od początku i były spokojne i kulturalne. dopiero potem nerwy zaczęły mi puszczać.

Co do ww. propozycji. Jaka jest przeszkoda żeby URT miało 3 zawodnikow w jednym div i 3 w drugim? albo np. po 4. I to byłby górny limit ilości kierowców w teamie. ?
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-10-22, 09:34      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
MaXyM napisał:
Jaka jest przeszkoda żeby URT miało 3 zawodnikow w jednym div i 3 w drugim? albo np. po 4. I to byłby górny limit ilości kierowców w teamie. ?

Skoro zadajesz to pytanie, to znaczy ze nie przeczytales (lub nie zrozumiales) tego, co pare postow wczesniej napisalem.

Proponuje wiec cofnac sie troche, przyczytac dokladnie i przeanalizowac w spokoju - nie bede drugi raz pisal tego samego.
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-10-22, 09:38      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
MaXyM napisał:
Oj nieprawda. Przyglądnij się moim postom od początku i były spokojne i kulturalne. dopiero potem nerwy zaczęły mi puszczać.

Czyzby?

MaXyM w swoim pierwszym poscie w tym topicu napisał:
Myślę że nie potrzebujemy tu Fidelów Kastro w ilości > 0.
[...]
Dlatego oczekuję (oczekujemy) aby:
1. Członkowie obecnego Kierownictwa wypowiedzieli się każdy z osobna: czy chce nadal być w Kierownictwie i czy jest w stanie temu podołać - jeśli nie to sorry. Ale należy odejść na zasłużona emeryturę

Jesli dyskusje zaczynasz od wyciagania teorii o dyktaturze i domagasz sie glow, to jakos ciezko mi uwierzyc w to, ze jest to "spokojna i kulturalna" prosba o przedstawienie argumentow, jakimi kierowaly sie wladze Ligi przy wprowadzaniu w zycie nowego przepisu.
 
witek_p


Dołączył: 24 Sty 2003
Posty: 1251
Miasto: Katowice GG 2425547

Post2003-10-22, 09:43      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
MaXyM napisał:
Co do ww. propozycji. Jaka jest przeszkoda żeby URT miało 3 zawodnikow w jednym div i 3 w drugim? albo np. po 4. I to byłby górny limit ilości kierowców w teamie. ?

Ale MaXyM i tak po jakimś czasie będzie problem bo jak w Div1 będziecie mieli już 4 to nikt więcej nie będzie mógł awansować. A tak po wprowadzeniu tego zapisu do regulaminu (albo zostanie już sam nie wiem) teraz macie zgrzyt i to dość poważny, ale jak w przeciągu 1-2 wyścigów to "wyczyścicie" to naprawdę może być ciekawie w Div2 i Div1 a oto chyba chodzi w całej lidze.
Jeszcze jedno, masz po 4 w Div 1 i 2 i nagle wylatujesz z jakiegoś powodu do Div2, to co, nie będziesz startował, albo karzesz nowemu odpuścić wyścig?
A poza tym po co ta cała kłutnia, przecież na torze walczymy, to po cholerę jeszcze na forum, jak takie coś przeczyta ktoś nowy, kto chciał dołączyć do ligi to mu się odechce na 100%.
Pozdr.
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2003-10-22, 10:10      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Uważam że w świetle sytuacji, gdzie nagle w trakcie sezonu wprowadzamy przepis, powinno sie umozliwić płynne jego wdrożenie.

Dlatego lepiej jeśliby na chwilę obecną jego wprowadzenie ograniczyło tylko liczebność URT a na przyszłość zapobiegło kłopotliwym sytuacjom (vide moja propozycja 4+4).
Zwiększenie liczebności tamu przez awans lub spadek do/z dywizji można by ograniczyć przez zapis że:
- osoba zmieniająca div może reprezentować swój team pod warunkiem że ilość zawodników zespołu w tej dywizji nie przekracza dopuszczalnego limitu.

Przypadek ten zdarzy sie tak rzadko że będzie to właściwie tylko zapis dla samego zapisu. A umozliwi bezbolesne wdrożenie nowego przepisu.

Kavoo, jesli dobrze zrozumiałem jedynym argumentem przeciw mojemu pomysłowi było tylko to że nie chcesz aby w lidze były tylko 4 teamy walczace w roznych dywizjach. Nie widze żadnego minusa takiej sytuacji. Bo całość problemu przeciez obiera się o ilość zawodnikow należących do zespołu w ramach jednej dywizji. przeciez klasyfikacje sa niezalezne w dywizjach.
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2003-10-22, 11:07      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
O toz dokladnie to co napisal MaXyM.

Wy chyba nie rozumiecie jednego ze ta decyzja nic w zasadzie w tej chwili nie naprawia a nam (SoL) jako jedynem teamowi przynosi straty bo w polowie sezonu sobie zakladacie z teamow 5-6 zespolowych ktore byly spoko przez 40 wyscigow ligowych nagle robicie teamy max 4 osobowe a 3 wyscigi sie odbyly i nie odzyskamy straconych w nich punktow jadac w nich w oslabionym skladzie ! chyba nie musze mowic ze gdyby decyzja padla przed sezonem mielibysmy 4 driverow w div2 i 3-4 w div1 ? niewazne jakby te teamy sie nazywaly tak by wlasnie bylo - a w srodku sezonu to czego chcecie to zebysmy zostali jeszcze na kilka wyscigow w proporcjach 2/2 gdzie inne teamy jezdza srednio 3.5/4 i co w sie dziwicie ze sie burzymy ! co z tego ze nie jestesmy jakims wielce znaczacym zespolem ktory malo ma do gadania na torze ale jakis szacunek wypadaloby miec do kazdego...

I powtarzam kolejny raz jestem ZA zmiana ilosci zawodnikow w teamie najlepiej do 3 lub 4 ale napewno nie w tym momencie rozgrywek
A to ze za 2-5 wyscigow Jack i Lefty moze awansuja gdy przejada pod rzad wszystkie wyscigi perfekcyjnie to zacznie to byc nasz problem nie wasz kto nie bedzie punktowal do teamu.
Wy chcecie aby 1 osoba odeszla i co zalozyla nowy team ? 1 osobowy w div1 ? w srodku sezonu kiedy inny maja 1500pkt do przodu ? nie rozsmieszajcie mnie
 
witek_p


Dołączył: 24 Sty 2003
Posty: 1251
Miasto: Katowice GG 2425547

Post2003-10-22, 11:12      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Myślę że płynne przejście jest ok. i powinno trochę złagodzić sytuację (1-2 wyścigi max).
Co do zapisu który proponujesz, on oczywiście załatwia sytuację ale tylko w samym regulaminie (kolejne ograniczenie nic nie wnoszące), a nie jeżeli chodzi o sam zespół, bo osoba która mogła by wejść do Div1 będzie "przyblokowana" przez osoby które już tam są i jedynym wyjściem dla niej będzie i tak stworzenie nowego Teamu, myślę że lepiej to zacząć już w Div2 i po przejściu do Div1 mieć już wszystko poukładane i nie zajmować się pierdołami tylko walką.
To jest oczywiście tylko moje prywatne zdanie.
Pozdr.
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2003-10-22, 11:15      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
witek_p poczytaj dokladnie na czym to polega nikt nie ma zabronione nigdy jazdy, chyba ze ma DQ 5 osoba w teamie jedzie ale nie punktuje dla teamu i caly problem
Richie to zaakceptowal, PiotreQ wydaje sie tez tylko kavoo tradycyjnie ma jakies zale
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2003-10-22, 11:33      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Ja bym był nawet za tym że jesli bedzie te 4 osoby w teamie to 5ta osoba NIE MOŻĘ reprezentowac barw zespołu.
Jak to zespół rozwiąrze jest zalezne od wewn polityki zespołu. Po prostu jak ktos z div2 chce przejsc do div1 i byłby 5tym to niestety musi zrezygnować z barw klubowych. Dlatego teamy od razu powinny prowadzic taką polityke by do takiej sytuacji nie dopuścic. A przeciez nie ma przymusu przechodzenia z div2 do div1.

Oczywiscie to ciągle propozycje poddane pod dyskusję.
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: