Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Następny
Autor Wiadomość
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2003-10-20, 20:13      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Naprawde nie rozumiem w czym do cholery przeszkadza niektorym to ze team ma 2 , 3 ,4 czy nawet 10 osob ?? Zaczynacie stwarzac jakies glupie konflikty , atmosfera robi sie chujowa , jakies glupie gadki .. ehhh. Powoli ta liga przestaje byc "kolezenska" wg mnie co moze sklonic czesc osob do rezygnnacjii ze startow..
 
Reklamy
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2003-10-20, 20:13      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
BTW2 tez uwazam ze teamy 3 lub 4 osobowe sa najlepszym rozwiazaniem ale wprowadzanie takiego zapisu w srodku sezonu zamiast pomyslec o tym problemie w lipcu jest zalosne kompletnie bez smaku i wyczucia, takich rzeczy sie nie robi po prostu a moze widzieliscie cos kiedys takiego w zyciu ?
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-10-20, 20:17      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
SEWER napisał:
Naprawde nie rozumiem w czym do cholery przeszkadza niektorym to ze team ma 2 , 3 ,4 czy nawet 10 osob ?? (


to musisz sie naprawde w koncu nauczyc czytac i spojrzec do generalki teamowej Div2, gdzie na liscie jest 7 driverow z jednego teamu, a w ogole jezdzi 10-12 powtorze drugi raz 2 lub 3 osoby zwracaly sie do mnie z tym problemem nie bedace w THM ani AT, jezdzace w Div2 wlasnie, a jak jest na to pomysl to nagle okazuje sie, ze to THM ma w tym interes to jest zalosne dla mnie wlasnie

p.s. osobiscie jest mi to ryba, czy inny team bedzie mial nawet 10 driverow, ale nie znosze monopolistow i wydawalo mi sie, ze w lidze trzeba umozliwic fajna walke miedzy ludzi, ale i teamami, a nie wygrywanie przewaga liczebna, na co SAMI marudziliscie mi na GG, rece opadaja, prosze wiecej zadnych pretensji do mnie NIE PISAC pod grozba ignora na GG, iCQ, Mailu, bo szkoda mojego czasu kolejny czas na rozmowy dyskusje z kv i piotreqiem, skoro i tak marudzicie i tak bedziecie marudzic jak sie powod marudzenia wyprostuje. to wszystko co w tej sprawie mam do powiedzenia, od tego momemtnu mozecie sobie z tym robic co chcecie leje na to i wszelkie inne pretensje jakie ktokolwiek do mnie w sprawie ligi nascar jeszcze tylko sprobuje napisac.

Ostatnio zmieniony przez Richie dnia 2003-10-20, 20:21, w całości zmieniany 1 raz
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2003-10-20, 20:20      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Richie daj spokoj czy ja cos mowie o ukladaniu ligi pod siebie ? powiedzialem ze to jak najbardziej pasuje THM i AT a innym nie - tak rozmawialem z Darkmanem i wiem to co wiem
A tyyyle juz bylo smieszych decyzji komisji m.in. z PROVowiczami i potem z powtarzaniem wyscigu w 2002 roku ze nie wiadomo o co chodzi wtedy nikt nie wiedzial co jest grane i tak samo byl zdziwiony decyzja PiotreQ jak ja i wieeeelu innych
 
McLaren


Dołączył: 07 Sty 2003
Posty: 736
Miasto: Białystok GG:1156269

Post2003-10-20, 20:22      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
lefty napisał:
PiotreQ napisał:
(ciach)
Kiedy więc będzie "uzasadniona okliczność" ?
Odpowiedź:
"Uzasadniona okoliczność" będzie wtedy, gdy któryś z kierowników teamów lub ktoś z kierownictwa ligi wysunie pomysł godny zastanowienia, a kierownictwo ligi nie będzie potrafiło uzgodnić wspólnego stanowiska w sprawie. Wtedy albo projekt zostanie odrzucony albo kierownictwo podejmie decyzje o konsultacji z kierownikami teamów.
(ciach)

Poddawalem pomysl kierownictwu. Pisalem, ze zamiast wprowadzac ograniczenie max 4 zawodnikow w teamie, mozna wprowadzic ograniczenie maksymalnej ilosci zawodnikow (4) jaka moze wystawic dany team do wyscigu w kazdej dywizji.


a ja widze ze tak naprawde to Maxym napracowal sie na darmo przy serwisie bo duzo czasu mu zajelo wprowadzenie automatycznego liczenia do zespolowej klasyfikacji 3 najlepszych kierowcow. Lepiej zeby tyle nie pracowal i powiedzial ze nie chce mu sie tyle siedziec nad tym i wprowadzamy zespoly 3 osobowe bo latwiej liczyc gdyz wszyscy punktuja.

Inna alternatywa jest w zespolach wiekszych niz 3 osoby wybieranie przed wyscigiem ktore osoby beda liczone do klasyfikacji zespolowej i sadze ze byloby to kilka razy prostrze niz to co dotychczas dziala. Pozatym nie chce sie wypowiadac za niego ale sadze ze gdyby taka opcja przeszla to zapewne by to napisal, bez mrugniecia okiem
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-10-20, 20:24      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Dimax napisał:
Richie daj spokoj czy ja cos mowie o ukladaniu ligi pod siebie ?
--------------------------
powiedzialem ze to jak najbardziej pasuje THM i AT a innym nie


nie zachowuj sie po gowniarsku ok? jedno zdanie zaprzecza drugiemu, jesli w jednym zarzucac wyraznie dla srednio inteligentnego czlowieka cos - ze zmiany DZIWNIE zbiegiem okolicznosci PASUJA THM i AT, to nie zaprzeczaj w drugim sam sobie i sie nie wycofuj ok? po prostu pisz zamiast o dziwnym zbiegu okolicznosci otwarcie po polsku jak dorosly czlowiek za jakiego cie mialem - "uwazam, ze zmiany sa zrobione nieuczciwie z korzyscia dla wlasnych teamow przez THM i AT i na niekorzysc innych teamow we wlasnych celach" a nie pieprzenie kotka za pomoca mlotka, ja zawsze pisze to co mysle, za co wielu mnie nie lubi, ale przynajmniej wiadomo co komu zarzucam, kiedy juz zarzucam faktycznie, a nie zeby ktos sie z podtekstow domyslal co ci sie nie podoba
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2003-10-20, 20:28      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
No i ja napisalem co mysle tez tak zawsze robie zmiany wam pasuja a nam nie - czy mowie ze ukladacie lige pod siebie ? nie - mowie ze zrobiliscie takie zmiany bez zastanowienia i bez konsultacji z inymi czyli jak to PiotreQ napisal mam spakowac zabawki i isc do innej piaskownicy bo nie mamy nic do gadania wlasnie ci ktorzy na tej zmianie traca
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-10-20, 20:45      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
powiedz mi wiec laskawie co traci team SOL, ktorego 3 driverow jezdzi w Div1 a 2 w Div2 po zmianie nazwy na SOL i GOL dla przykladu, slucham powiedz wiec co zrobic z teamem URT, ktorego 7 kierowcow jest na liscie Div2 i nie ma sensu tam zadna walka teamowa dzieki temu, slucham
 
McLaren


Dołączył: 07 Sty 2003
Posty: 736
Miasto: Białystok GG:1156269

Post2003-10-20, 20:50      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Przepraszam bardzo jakich 7 kierowcow chyba juz to dawno tlumaczylem ze 5 moze mi zaliczycie jeszcze kilka osob ktore nie maja licencji a sobie w treningach startuja
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2003-10-20, 21:10      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
powiedz mi wiec laskawie co traci team SOL, ktorego 3 driverow jezdzi w Div1 a 2 w Div2 po zmianie nazwy na SOL i GOL dla przykladu, slucham

Jesli nastapi podzial teamu to czesc z nas nie bedzie mogla jezdzic dla SoL a tego nikt z nas nie chce. Jesli ja i Jack zostaniemy w div2 jako drugi team to po ewentualnym awansie do div1 nie bedziemy mogli zasilic SoL i zdobywac dla nich punkty. Jesli zas ustalimy jakie 4 osoby pozostana w SoL to zostanie juz tylko jedna osoba (Gyca nie licze ale to juz temat na inna rozmowe) i zakladanie teamu jednoosobowego jest raczej malo sensowne. Gdyby bylo nas 7 osob to wtedy moznaby rozwazac podzial na dwa teamy, przynajmniej w drugim byloby 3 osoby a nie 1.
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-10-20, 21:21      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
PiotreQ napisał:
fragmenty wywiadu przeprowadzonego z przedstawicielem kierownictwa ligi
Pytanie:
Dlaczego kierownictwo nie konsultowało decyzji o ograniczeniach w teamach z kierownikami teamów ?
Odpowiedź:
Bo zgodnie z regulaminem może to robić w "uzasadnionych okolicznościach".
Pytanie:
Czy to nie była "uzasadniona okoliczność" ?
Odpowiedź:
Nie, ponieważ kierownictwo podjęło decyzję 100% zgodnością głosów. Całkowita jednomyślność w tej kwestii.
Pytanie:
Kiedy więc będzie "uzasadniona okliczność" ?
Odpowiedź:
"Uzasadniona okoliczność" będzie wtedy, gdy któryś z kierowników teamów lub ktoś z kierownictwa ligi wysunie pomysł godny zastanowienia, a kierownictwo ligi nie będzie potrafiło uzgodnić wspólnego stanowiska w sprawie. Wtedy albo projekt zostanie odrzucony albo kierownictwo podejmie decyzje o konsultacji z kierownikami teamów.
Pytanie:
Czy nie jest tak, że kierownictwo ligi chce rządzić twardą ręką ?
Odpowiedź:
Pewnie tak, bo władza podnieca, a kierownictwo to banda skurczybyków
Pytanie:
Czy w takim razie pozostali kierowcy mają coś do powiedzenia w lidze ?
Odpowiedź:
Oczywiście, że tak. Od tego jest forum.
Pytanie:
Ale czy mają jakiś wpływ na funkcjonowanie ligi, wpływ na podejmowane decyzje ?
Odpowiedź:
Powiem tak, jak przychodzę się pobawić do piaskownicy to nie przenoszę jej w inne miejsce, nie przemalowuję, nie zmieniam kształtu. Bawię się grzecznie z innymi dziećmi. A jak mi się nie podoba, to biorę zabawki i idę do innej piaskownicy.
Dziękuję za rozmowę.
Dziękuję również i życzę miłego wieczoru.



Ja moze pokusze sie o maly ligowy remanent teamowy
1. AT - 3 szt.
2. MBT - 4 szt.
3. SBT - 3 szt.
4. THM - 4 szt.

5. SoL - 6 szt.
6. URT - 5 szt.

Jest jeszcze cos takiego jak 2-osobowy Ultra Rookies Team (domyslam sie ze jest to zbiornik retencyjny na nadwyzki w Ultra Racing Team ), ale ze polowa z tego teamu to niejaki de tiges, to (pamietajac jego frekwencje w zeszlym sezonie) mozna ten team pominac

I co sie okazuje? Ano to, ze po wprowadzeniu tej zmiany problem ma jedna trzecia teamow. Jeszcze nie slyszalem, zeby decydujace zdanie w demokracji miala mniejszosc A Lidze z zalozenia daleko od demokracji i nie przypuszczam, aby dobrym pomyslem byla zmiana tego stanu rzeczy
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-10-20, 21:27      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
lefty napisał:
Gdyby bylo nas 7 osob to wtedy moznaby rozwazac podzial na dwa teamy, przynajmniej w drugim byloby 3 osoby a nie 1.

Stworzcie team najsilniejszy na jaki was stac. I nawet jesli po zlozeniu teamu zostanie jeden driver to co? Jest paru obiecujacych driverow w kolejce do licencji, nie widze problemu w uzupelnieniu skladu drugiego teamu. Bo i taka jest prawda - tylko wy w tej sytuacji widzicie problemy... i to same

Zreszta co mnie to - ja tu nie jestem do doradzania Ja jestem od tego, zeby do Regulaminu dopisac to, co Kierownictwo wspolnie ustalilo. I z tego sie wywiazalem. Reszta nalezy do was
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2003-10-20, 21:32      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Po pierwsze primo. Nie SoL - 6 szt. a 5 bo Gyc nie ma licencji nawet na div2, poza tym pomimo, ze ma juz stale lacze to nie ma nawet mozliwosci przetestowania lacza jesli chodzi o nr2003 (nie bede mowil dlaczego, chyba latwo sie domyslic).
Po drugie primo, te 2/3 teamow maja juz po 4 lub 3 osoby wiec sie nie dziwie, ze nie maja nic przeciwko decyzji kierownictwa, tez bym nie mial bedac na ich miejscu.
Po trzecie primo, o jakiej demokracji mowisz? W demokracji o waznych decyzjach decyduje spoleczenstwo np. poprzez referendum. W sprawie o ktorej rozmawiamy nie bylo zadnego referendum (czy ankiety), decyzje podjela "demokratycznie Góra".
 
McLaren


Dołączył: 07 Sty 2003
Posty: 736
Miasto: Białystok GG:1156269

Post2003-10-20, 21:33      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
Cytat:
I co sie okazuje? Ano to, ze po wprowadzeniu tej zmiany problem ma jedna trzecia teamow. Jeszcze nie slyszalem, zeby decydujace zdanie w demokracji miala mniejszosc


edit - prosze nie zapominac ze MTB chcialo wprowadzic 5 osobe ale sie wycofalo z powodu nagonki :/

Cytat:
Ja jestem od tego, zeby do Regulaminu dopisac to, co Kierownictwo wspolnie ustalilo. I z tego sie wywiazalem. Reszta nalezy do was


czesc tej reszty nalezy tez do kierownictwa przypomne o tej czesci jutro
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-10-20, 21:48      cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Odpowiedz z cytatem
McLaren napisał:
edit - prosze nie zapominac ze MTB chcialo wprowadzic 5 osobe ale sie wycofalo z powodu nagonki :/

Z tego, co pamietam, to MBT nie wycofalo sie ze swego pomyslu, tylko zmodyfikowalo swoj plan ze wzgledu na nowy przepis. I nie z powodu jakiejs nagonki, tylko po przyjeciu ze zrozumieniem argumentow Kierownictwa.

Taka przynajmniej byla rozmowa miedzy mna a Darkmanem na privie. Wiec moze niech postronni obserwatorzy z SoL czy URT nie wypowiadaja sie w kwestii, o ktorej pojecie maja mniej niz mgliste.
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » cyt "Rozwiazanie problemu ligowego" :) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: