Do zadań Kierownictwa Ligi należy organizacja i zarządzanie wyścigami ligowymi, ocena wypadków oraz rozwiązywanie sporów. W uzasadnionych okolicznościach Kierownictwo Ligi ma również prawo (po wcześniejszej konsultacji z Kapitanami teamów) modyfikować niniejszy Regulamin.
I jak mniemam, jesli zgodzilbym sie na dolaczenie do kierownictwa i sprzeciwie sie zapisowi w regulaminie o max 4osobowych teamach to wy (Kavoo i Richie) wywalilibyscie ten zapis z regulaminu? Watpie
Drogi Lefty Czasy liberum veto minely daaaawno temu i bezpowrotnie
Poza tym odnosze dziwne wrazenie, ze ciagnie cie do Kierownictwa tylko po to, zeby drazyc temat wprowadzonej zmiany. Jakos wczesniej sie do Kierownictwa nie wyrywales, jak istniala koniecznosc oceny kandydatow pod katem przyznania licencji czy wystepowaly zaleglosci w ocenie wypadkow i trzeba bylo je nadrobic.
Chyle czola przed McLarenem za opracowanie regulaminu kar dla Challenge Series, chyle czola przed bezinteresownym wysilkiem MaXyMa podczas automatyzowania serwisu ligowego. Ale tak sie sklada, ze obaj jezdza w tym samym teamie, i jest to team jezdzacy w Challenge. Wiec na sedziow sie - z racji braku obiektywnosci - nie nadaja, i ich kandydatur do Komisji Sedziowskiej nie sposob brac pod uwage.
Reszta tylko jezdzi i gada - a to IMHO troche za malo. Niech sie ktos wykaze checiami pomocy przy trzymaniu tego kabaretu w ryzach, pogadamy powaznie. Ale jesli ktos sie wykazuje jedynie checiami bronienia swoich partykularnych interesow - o powaznej rozmowie nie moze byc mowy.
Do zadań Kierownictwa Ligi należy organizacja i zarządzanie wyścigami ligowymi, ocena wypadków oraz rozwiązywanie sporów. W uzasadnionych okolicznościach Kierownictwo Ligi ma również prawo (po wcześniejszej konsultacji z Kapitanami teamów) modyfikować niniejszy Regulamin.
Otoz to.
A znasz to?
Cytat:
Przy zgłoszeniu teamu należy zaznaczyć, który kierowca będzie pełnił funkcję Kierownika Teamu.
Otoz to
Zaden team (oprocz MBT z tego co pamietam) nie zglosil kto jest Kierownikiem. Z Darkmanem rozmawialem na privie na temat tej zmiany, i zgodzil sie z argumentami Kierownictwa. Pozostalych Kierownikow teamow nie znam, bo sie nie "przedstawili". Nie ma Kierownikow - nie ma z kim konsultowac.
Czy my zawodnicy mamy jeszcze jakies prawa oprocz prawa do jezdzenia?
Ten fragment pewnie wywoła burzę protestów, górnicy wyjdą na ulicę a policjanci rozpoczną strajk włoski
Lefty - a kto ci powiedział, że zawodnicy mają jakieś prawa ? Jeżdżenie w Polskiej Lidze Nascar to nie jest żadne prawo ale przywilej (przynajmniej ja to tak odbieram)
kavoo napisał:
A PiotreQ - z racji malej ilosci wolnego czasu - chetnie, jak mniemam, ograniczy sie do roli Kierownika Komisji Sedziowskiej zatwierdzajacego kary
Matko, wybawco mój !!!
To byłoby cudnie. Dwóch sędziów (np. MBT i URT) ocenia i przygotowuje kary, wysyła do mnie. Ja zatwierdzam a w przypadkach patowych, kontrowersyjnych mam głos decydujący. Podpisuję protokół i wysyłam do Szefa (lub osoby przez niego wyznaczonej). Sam miodek
lefty napisał:
jesli zgodzilbym sie na dolaczenie do kierownictwa i sprzeciwie sie zapisowi w regulaminie o max 4osobowych teamach to wy (Kavoo i Richie) wywalilibyscie ten zapis z regulaminu? Watpie
I dobrze że wątpisz. Myślisz że wszystkie zapisy w regulaminie są wprowadzane przy naszej całkowitej zgodności ? Nie raz i nie dwa było tak, że ktoś z nas nie zgadzał się na dany zapis ale nie funkcjonuje u nas prawo do veta.
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
Chyle czola przed McLarenem za opracowanie regulaminu kar dla Challenge Series, chyle czola przed bezinteresownym wysilkiem MaXyMa podczas automatyzowania serwisu ligowego. Ale tak sie sklada, ze obaj jezdza w tym samym teamie, i jest to team jezdzacy w Challenge. Wiec na sedziow sie - z racji braku obiektywnosci - nie nadaja, i ich kandydatur do Komisji Sedziowskiej nie sposob brac pod uwage.
nie zebym byl upierdliwy czy cos takiego ale jak dobrze mniemam to w zeszlym sezonie komisja sedziowska byla nieobiektywna bo tez brala udzial w rozgrywce i oceniala zarazem
No skoro piszesz, ze tylko MBT zglosil kapitana zespolu to znaczy, ze THM rowniez go nie zglosil Poza tym powiedz mi gdzie sie zglasza kapitana zespolu bo jakos nie widze takiej opcji na stronie ligowej?
kavoo napisał:
Poza tym odnosze dziwne wrazenie, ze ciagnie cie do Kierownictwa tylko po to, zeby drazyc temat wprowadzonej zmiany.
Nie, ja tylko jestem ciekaw czy w ogole bedac w kierownictwie moje zdanie by sie liczylo stad moje poprzednie pytanie.
Cytat:
Jakos wczesniej sie do Kierownictwa nie wyrywales, jak istniala koniecznosc oceny kandydatow pod katem przyznania licencji czy wystepowaly zaleglosci w ocenie wypadkow i trzeba bylo je nadrobic.
Heh, a czy ktos z was (kierownictwa) napisal na forum "chlopaki, my nie mamy czasu, niech sie ktos zglosi zeby pomoc nam nadrobic zaleglosci"? Za to jak przypomnialem niedawno o regulaminie i braku czesci z karami div2 i o tym, ze jak nie macie czasu to my mozemy wspolnie ruszyc ta sprawe do przodu to nie chcieliscie wtedy pomocy
Ostatnio zmieniony przez lefty dnia 2003-10-20, 18:25, w całości zmieniany 1 raz
Czy my zawodnicy mamy jeszcze jakies prawa oprocz prawa do jezdzenia?
Ten fragment pewnie wywoła burzę protestów, górnicy wyjdą na ulicę a policjanci rozpoczną strajk włoski
Lefty - a kto ci powiedział, że zawodnicy mają jakieś prawa ? Jeżdżenie w Polskiej Lidze Nascar to nie jest żadne prawo ale przywilej (przynajmniej ja to tak odbieram)
Oczywiscie, ze jezdzenie w lidze to przywilej, rowniez dla mnie, w koncu nie scigam sie z przymusu a dlatego, ze to lubie. Moze zamiast pisac o prawie do jazdy powiniemem byl przytoczyc ten fragment regulaminu, ktory wkleiles wczesniej.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
Wiecie co? robi się w tym momencie przepychanka jak np. w wątku o Kościele. Myślę że nie potrzebujemy tu Fidelów Kastro w ilości > 0.
Dlatego oczekuję (oczekujemy) aby:
1. Członkowie obecnego Kierownictwa wypowiedzieli się każdy z osobna: czy chce nadal być w Kierownictwie i czy jest w stanie temu podołać - jeśli nie to sorry. Ale należy odejść na zasłużona emeryturę
2. Chętni do uzupełnienia składu Kierownictwa, zespołu sędziowskiego sa proszeni o wystąpienie z szeregu i zaproponowaniu swej roli.
Myślę że to wyklaruje nam sytuację i da pogląd czego mozemy się spodziewać.
Na koniec pragnę wyrazić swe zdanie. Nie umniejszając zaslug Kavoo tenże otrzymał propozycję kar autorstwa McLarena w sierpniu. Mamy praździernik - 2 miesiące to troche dużo na podjęcie decyzji (???).
Wprowadzenie ograniczenia do wielkości zespołów w trakcie sezonu jest zachowaniem nie fair w stosunku do innych zespołów i zawodników. Dotychczasowy układ nie przeszkadzał w niczym biorąc pod uwagę że do klasyfikacji zespołowej nie liczą sie punkty wszystkich startujących a jedynie 3 najlepszych.
Dodatkowo całkowity brak konsultacji z innymi kierowcami jest tylko działaniem w stylu "a ja im pokażę" i nie ma nic wspólnego z koleżeńskością na forum.
Coś się leftiemu bardzo spodobał mój cytat. Ktoś jeszcze pytał o moje zdanie w kwestii teamów...
kavoo napisał:
O teamach zapomnialem, zaraz dopisze - no worries. Sprawe omawialem zarowno z Richiem jak i z PiotrQiem i zgodnosc byla, ze max. 4-osobowe teamy to wyjscie najrozsadniejsze
fragmenty wywiadu przeprowadzonego z przedstawicielem kierownictwa ligi
Pytanie:
Dlaczego kierownictwo nie konsultowało decyzji o ograniczeniach w teamach z kierownikami teamów ?
Odpowiedź:
Bo zgodnie z regulaminem może to robić w "uzasadnionych okolicznościach".
Pytanie:
Czy to nie była "uzasadniona okoliczność" ?
Odpowiedź:
Nie, ponieważ kierownictwo podjęło decyzję 100% zgodnością głosów. Całkowita jednomyślność w tej kwestii.
Pytanie:
Kiedy więc będzie "uzasadniona okliczność" ?
Odpowiedź:
"Uzasadniona okoliczność" będzie wtedy, gdy któryś z kierowników teamów lub ktoś z kierownictwa ligi wysunie pomysł godny zastanowienia, a kierownictwo ligi nie będzie potrafiło uzgodnić wspólnego stanowiska w sprawie. Wtedy albo projekt zostanie odrzucony albo kierownictwo podejmie decyzje o konsultacji z kierownikami teamów.
Pytanie:
Czy nie jest tak, że kierownictwo ligi chce rządzić twardą ręką ?
Odpowiedź:
Pewnie tak, bo władza podnieca, a kierownictwo to banda skurczybyków
Pytanie:
Czy w takim razie pozostali kierowcy mają coś do powiedzenia w lidze ?
Odpowiedź:
Oczywiście, że tak. Od tego jest forum.
Pytanie:
Ale czy mają jakiś wpływ na funkcjonowanie ligi, wpływ na podejmowane decyzje ?
Odpowiedź:
Powiem tak, jak przychodzę się pobawić do piaskownicy to nie przenoszę jej w inne miejsce, nie przemalowuję, nie zmieniam kształtu. Bawię się grzecznie z innymi dziećmi. A jak mi się nie podoba, to biorę zabawki i idę do innej piaskownicy.
Dziękuję za rozmowę.
Dziękuję również i życzę miłego wieczoru.
(ciach)
Kiedy więc będzie "uzasadniona okliczność" ?
Odpowiedź:
"Uzasadniona okoliczność" będzie wtedy, gdy któryś z kierowników teamów lub ktoś z kierownictwa ligi wysunie pomysł godny zastanowienia, a kierownictwo ligi nie będzie potrafiło uzgodnić wspólnego stanowiska w sprawie. Wtedy albo projekt zostanie odrzucony albo kierownictwo podejmie decyzje o konsultacji z kierownikami teamów.
(ciach)
Poddawalem pomysl kierownictwu. Pisalem, ze zamiast wprowadzac ograniczenie max 4 zawodnikow w teamie, mozna wprowadzic ograniczenie maksymalnej ilosci zawodnikow (4) jaka moze wystawic dany team do wyscigu w kazdej dywizji.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
dodatkowo musialbys od razu skazac niektorych na brak mozliwosci awansowania do dywizji wyzej, zeby zachowac stala liczbe w calym sezonie i dojdziesz tym sposobem do tego samego, czemu sie sprzeciwiasz - beda 2 rozne teamy w 2 roznych dywizjach, ale tak samo sie nazywajace nonsens
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
czyli znow oskarzanie o prywatny interes? dlaczego Dimax nie powiesz wprost, strasznie nie lubie takich podchodow, odpowiem, ale po raz ostatni na takie "nie wprost" gowniarskie oskarzenia w podtekscie i bardzo sie zdziwisz tym co powiem:
2 osoby: Maxym, a przed nim jeszcze ktos, ani z THM, ani z AT uderzyly do mnie wlasnie w tej sprawie URT i to od URT w Div2 w ogole zaczal sie ten pomysl! kto byl ta pierwsza osoba na GG znajde jutro w swojej historii GG w pracy jak sie sam tutaj nie przypomni, wiec prosze przestan PIEPRZYC glupoty, ze THM jak zwykle ustawia lige pod siebie, skoro to INNI nie czlonkowie AT i THM wyszli z pretensjami , dlaczego jest az 7 ludzi na liscie z jednego treamu, przeciez to bez sensu itd bla bla bla
poza tym nie bardzo rozumiem problem - jezdzi sobie 3 z SOL w div1 i 2-3 w div2, a teraz zeby sie nie nazywac tak samo wszyscy tylko inaczej w obu dywizjach oraz w razie wypadku wejscia do jednej dywizji wszystkich naraz, zeby nie bylo bezsensu jaki jest teraz z URT w div2 (na tepse wszyscy marudzicie ale jak 7 jest w jednej dywizji i zadna rywalizacja nie ma miejsca przez to to juz nie) beda sie nazywac inaczej i wszyscy jezdzic tak jak jezdzili, w czym problem?
Ostatnio zmieniony przez Richie dnia 2003-10-20, 20:14, w całości zmieniany 1 raz