Podstawowa sprawa - kazdy inaczej jezdzi, i kazdy w zwiazku z tym wymaga setupu zestawionego pod katem wlasnego stylu jazdy. To jest podstawowe kryterium, nie Vmax na prostej czy stabilnosc wozu w zakrecie.
Nie ma czegos takiego jak stabilny setup! Stabilny moze byc setup dla DANEGO DRIVERA, co nie znaczy, ze INNY DRIVER bedzie na tym setupie umiec szybko jezdzic, bo bedzie spinowac lub bedzie go wynosic w zakretach.
Do tego dochodzi taka blahostka jak sprzet. Inne setupy sie robi pod MOMO, a inne pod starego WingMana. Wiadomo - roznica w zakresie pracy pedalow czy max. skretu kiery jest oczywista, a to sprawia ze potrzebne sa korekty setupu.
Jestem w stanie sie o duza kase zalozyc, ze gdybym odkrecil MOMO i przykrecil swojego starego czerwonego Logi, bo nie ujechalbym na swoim obecnym setupie jednego lapu bez spina
Tak wiec to nie jest takie proste - uruchomic IE, wejsc na NASCAR.pl i zassac 500 setupow Zeby naprawde pojezdzic trzeba sie zdrowo srubkami nakrecic, believe me
BTW Aro moze nie badz taki skromny
Na razie to z toba nie ma szans powalczyc za bardzo
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-12-05, 13:52 California - treningi
kavoo dla poczatkujacego wystarcza te setupy bo wtedy na kazdy tor ma 10 przykaldowych roznych setupow
wystarczy jak ka na kazdym przejechac 5-15 lapow potem wybrac ten, na ktorym najlepiej sie komus jezdzi i w nim teraz mozna zaczac lekko grzebac chyba ze pasuje idealnie, to w zupelnosci wystarczy na Top10, o walke o wygrywanie wyscigow mozna sie potem pomartwic juz w miare nabierania praktyki
Thom@s
2002-12-05, 20:01 California - treningi
jezdzicie dzis ??
PIGI
2002-12-05, 22:36 California - treningi
Ja tam bym se pojeździła jak by któś kciał i Tato pozwolą.
PiotreQ
2002-12-06, 09:45 California - treningi
Niech tylko spróbuje nie pozwolić
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2002-12-06, 15:34 California - treningi
Wlasnie naprawilem kierownice
dzis ok 22.00 bede na serku nascar...