Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-12-02, 02:43 California - treningi
1. nie wszedlem bo dzis latalem z chlopakami w srode bede 100%
2.po co mam byc skoro Darkman ma juz licencje? no dobra bede w srode ale to kavoo bardziej lubi podgladac
3. padek po co redukujesz z 4 na 3 bieg? tego sie nie robi w Nascarze na takich torach, chyba, ze ja zapomnialem jak wyglada California
Reklamy
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2002-12-02, 08:29 California - treningi
Warlock napisał:
Darkman to juz wchodzil w T1 jak nikt z nas zaczyna praktycznie od wewnterznej i ani na metr nie odkleja sie od optymalnego toru s z o k
Warlock - nie rób mi reklamy
Ale fakt - było extra. Szkoda, że Warlock nie pociągnąłeś za mną po tym jak goniłem wszystkich z ostatniego miejsca gdy Stiepek mnie klupnął i spadłem z pierwszego miejsca.
Gul razem z Dimaxem nie bardzo chcieli mnie znów wypuścić na pozycję lidera no ale w końcu się udało.
Stiepek - walka na koniec w stylu "My dwa czołgi" z Pace Carem była w dechę
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2002-12-02, 08:34 California - treningi
Richie napisał:
3. padek po co redukujesz z 4 na 3 bieg? tego sie nie robi w Nascarze na takich torach, chyba, ze ja zapomnialem jak wyglada California
Padek chyba zredukował podczas gdy wywieszono YF bo podczas race taki numer to trochę "niefachowo"
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2002-12-02, 09:06 California - treningi
jak wywieszono YF to też redukcja na 3 jest raczej "niefachowa"
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2002-12-02, 15:31 California - treningi
"Tys prowda"
Jeszcze mała ciekawostka. Ja to tam jeszcze on-line za wiele nie jeździłem i niewiele widziałem ale..........
Mam exporta z wczoraj i przy PIGI (pozdrawiam serdecznie ) w kolumnie status jest wyraz "Camshaft".
To, że to jest rozrząd to ja wiem ale, że Nascar takie szczegółowe rzeczy rozróżnia to się zdziwiłem. Na torze za PIGI była chmura czarnego dymu i myslałem, że spaliła silnik bo mieliśmy prawie 90F na torze a tu się okazuje, ze PIGI "zarżneła" rozrząd?!
Za niedługo pewnie się trafi info, że komuś korek się odkręcił z miski olejowej przez co zgubił cały olej i się ktoś poślizgnie i będzie crash i będzie ankieta bo w regulaminie takiego przypadku nikt nie uwzględni.
To już tylko taka moja mała fantazja
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2002-12-02, 22:41 California - treningi
Słuchajcie wiem, że tak się nie robi (redukcja z 4 na 3) ale zrobiłem to bez naciśnięcia gazu i koła się zblokowały z tyłu. Gdybym w tym momencie przytrzymał gaz a potem już na trójce delikatnie spuszczał z tonu to nic by się nie stało. Ale tak byłem zaaferowany wyprzedzeniem jednego kolesia, w wyścigu do linii start meta, by mieć 4 miejsce na YF, że po prostu zapomniałem że jadę maszyną, która ma 750 ogierów a nie 50 źrebaczków jak w przypadku mojego pugona 106. Cóż sporo nauki przede mną!
Poza tym w końcu lepiej jechać spokojnie na 4 na YF a nie piłować na 1 no nie Mniej się spala gazoliny!
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-12-03, 17:56 California - treningi
Wracajac do wlasciwego tematu czyli scigania zapraszam na 22.00 przekrece serek tak, zeby o 22 sie zaczal praktice akurat
i niech ktos do cholery mi podesle jakis setup co nie wyrzuca auta po 5 lapach na bande na maxa tylko trzyma sie wewnetrznej Darkman licze na Ciebie
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2002-12-03, 18:17 California - treningi
Ja odpadam. Przed chwila pierdykla mi znow sprezyna w pedale gazu Wiec na te 3 dni jestem offline w nascara.. lipa
Jesli chodzi o niedzielne moje problemy z polaczeniem czy to mogla byc spowodowane (cd-keyem uzywanym prze kogos innego) A moze ktos wie czym, wiec bardzo prosze o podpowiedz.
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2002-12-03, 21:12 California - treningi
zgodnie z regulaminem, ścigając sie w lidze, powinieneś miec legalną kopię Nascar2002, więc problem z cd-keyem raczej odpada