2003-08-21, 07:13 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Ciekawi mnie w jaki sposób oni będą identyfikować te darmowe konta działające w naszym pięknym kraju. Przecież tego jest od zasrania i jeszcze więcej. Będą sprawdzać każdą skrzynkę ?
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-08-21, 10:05 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
PiotreQ napisał:
Ciekawi mnie w jaki sposób oni będą identyfikować te darmowe konta działające w naszym pięknym kraju. Przecież tego jest od zasrania i jeszcze więcej. Będą sprawdzać każdą skrzynkę ?
albo maja taki spis w skrypcie wpisany serverow, albo nie bedzie problemow z polskimi kontami tylko z yahoo, aol i takimi wlasnie najpopularniejszymi
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2004-07-06, 19:39 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Posciagalem troche setupow z netu i zauwazylem, ze niemal wszystkie sa asymetryczne. Czy rzeczywiscie warto Waszym zdaniem meczyc sie na asymetrycznych, czy to jest raczej wyzsza szkola jazdy, bo mi za cholere "przeciwne" do setupu zakrety nie wychodza... Kazdego te asymetryczne predzej lub pozniej czekaja??
Mowie na razie o jezdzeniu na poziomie np. 1.24xx na Kyal
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-07-06, 19:47 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
jak na BRM to niezly czas tak musza byc asymetryczne, musi byc max linear i musza byc ostre dyfry, ale spokojnie przechodz na w/w kwestie kiedy TY poczujesz ze juz panujesz nad autem i potrzebujesz jakos poprawic swoje czasy przechodzac na wyzsza polke techniki na ostrzejszych ustawieniach
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2004-07-06, 19:49 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Eagle Richi, nie BRM, choc na razie nie wiem jaka to roznica
Ale rozumiem, ze BRMka jest najwolniejsza...
szumi
Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań
2004-07-06, 23:34 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Jesli zaczynasz przygode z GPL'em, to ucz sie najpierw Cooper'kiem Jest najlepszy na poczatek i najlatwiejszy w prowadzeniu. Mimo ze jest 2-gim najwolniejszym po BRM'ku, to swietnie sie nim jezdzi. Latwiutko
BRM'a zostaw. Juz lepiej wez sie Ferrarka karnij. Ale mowie ucz sie Cooprem - on jest THE BEST na poczatek. Btw. - bardzo lubie nim jezdzic .
vanion
2004-07-07, 21:03 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
A ja zaczynałem Hondą i Ferrari dla mnie Honda na początek była najprostsza w prowadzeniu i najmniej właśnie nią łapałem spiny tylko te setupy alienów są kosmiczne ale można sie przyzwyczaić
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2004-07-07, 21:11 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Przed dwoma laty przez miesiac jezdzilem w GPL, z braku czasu jedynie co kilka dni, po 1-2 godzinki. Zaczynalem tez od ferrarki, potem ze zdziwieniem dostrzeglem, ze po przejsciu na Eagla niemal od reki poprawilem czasy na Moznie i Kyalami. Dlatego teraz raczej nie bede zaczynal od zera, czyli Coopera, tylko wlasnie od Eagla. Zreszta moje dawne 1.22.xx na Kyal juz jest w zasiegu reki, bo mam teraz 1.23.xx - wiec w miare szybko wracam do tego co bylo (czyli do marniutkiego poczatku i malych kroczkow do przodu).
Szkoda wielka, ze teraz znow moge jedynie 1 godz dziennie jezdzic
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-07-07, 21:25 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Poprawiles czasy bo eagle jest szybszy od ferrari. Jak myslisz dlaczego najlepsze czasy na takim Indy kreci sie wlasnie na eaglu? Dlaczego mowie o Indy tego nie musze ci chyba tlumaczyc
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2004-07-07, 22:31 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Nie na lotusie? Hmm...
Tak mnie nazlo, ze jazda w GPL jakos kojarzy mi sie z ukladaniem domku z kart. Ma on tyle pieter, ile jest zakrestow na torze. I jak to zwykle bywa, po ladnym postawieniu 3-4 pierwszych czlowiekowi reka zadrzy i wszystko sie wali
szumi
Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań
2004-07-07, 22:36 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
vanion napisal:
Cytat:
dla mnie Honda na początek była najprostsza w prowadzeniu i najmniej właśnie nią łapałem spiny
Po czesci masz racje ze honda na poczatku jest najprostsza w prowadzeniu, a to dlatego ze jest najmniej zrywna ze wszystkich bolidow. Ale po dluzszym uzytkowaniu z GPLem to Cooprem sie o wiele lepiej jezdzi, bo jest bardziej lekki i lepiej jest nim np. wyhamowac. A Honda to nie dosc ze ciezsza to jeszcze mniej skretna. W sumie najmniej skretna ze wszystkich bolidow. Acha no i jeszcze bardziej sie pala -> grzeja oponki w hoondzie .
szumi
Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań
2004-07-07, 22:54 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Lefty napisal:
Cytat:
Poprawiles czasy bo eagle jest szybszy od ferrari
To prawda "Orzelek" jest szybszy niz Ferrari, ale niekoniecznie tak szybki na wszystkich torach. Na takich torach jak Spa, Monza, Indy - zgadzam sie. Ale na innych torach tych bardziej kretych to te 2 bolidy sa mniej wiecej rowne. Moj czas np. w Monaco Eagle - 1:26.64 a Ferrari - 1:26.30.
I nie powiedzialbym ze na tym torze Eagle jest szybszy od Ferrari.
Na Kyalami mam bardzo zblizone czasy Eagle vs Ferrari - 1:19.31 vs 1:19.28 Choc wierze ze Eagle jest minimalnie szybszy na tym torze i moglbym zrobic minimalnie lepszy czas nim, to ciezej mi sie jezdzi "Orzelkiem".
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-07-07, 22:55 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
na Kyalami Eagle jest duzo szybszy, tylko Mlod potrafi Ferrarka czynic tam cuda, ale dla 99% ludzi jest duzo szybszy, nie minimalnie
szumi
Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań
2004-07-07, 23:03 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Nie no , na Kyalami jest na pewno szybszy Eagle ale czy az tak duzo i czy kazdy umialby wykorzystac wszystkie zasoby Orzelka, np na Kyalami Porownaj swoje czasy Richie na Kayalami Fer vs Eag
szumi
Dołączył: 09 Lis 2003
Posty: 385
Miasto: Żagań
2004-07-07, 23:05 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Tak na 100% opykanego Eagle'a to ma chyba tylko Stiepek