2004-07-08, 00:50 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Richie napisał:
po paru latach to juz tylko 30/85 clutches 1 ratio 10:1 i tak zostaje nawet do online
nie gadaj Richie ze jezdzisz online 30/85 przy pelnym baku A z tym ratio 10:1 to tez troche za malo do starego logi (ja w momo force mam 11 )
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-07-08, 01:04 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Tytus napisał:
nie gadaj Richie ze jezdzisz online 30/85 przy pelnym baku
a co znasz sposob na zmiane dyfrow w czasie wyscigu online? zapomniales, ze ja takich rzeczy jak pelny bak, grzejace sie niby opony itp nie czuje, zreszta.. a nie powiem kto, ale znam co najmniej jednego co dokladnie na takich samych setach jezdzi takze online u nas
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2004-07-08, 01:36 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
poprostu takie dryfy to dla mnie sa za ostre na wyscig online z pelnym bakiem Ale jak z ciebie taki Alien to ok
30/85 to jedynie uzywam na dobrze opanowanych trasach - doslowie kilku, gdzie juz wiecej ze "zwyklych" nie wycisne - jazda na nich to masakra
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2004-07-10, 09:50 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Dla poczatkujacych, ktorzy maja problem z dzwiekiem (mogacy skutecznie zniechecic do jazdy), a ktorzy nie planuja zakupu nowej karty, bardzo dobrym rozwiazaniem bedzie system dzwieku GPLSO o ktorym było juz na forum. Jedyna wada tego systemu jast brak dzwieku innych samochodow w wyscigach online i w replayach, ale w hotlapowaniu sprawdza sie w 120%. Od czasu pokazania sie tego programu pojawilo sie kilka nowych dzwiekow, uzywam wersji 3.0a i sprawuje sie znakomicie
Czyli podsumowujac, jak ktos ma dosc restartowania gry po kilkanascie razy, aby dzwiek wrocil do normalnosci, albo celowe przypieprzanie w bande z tego samego powodu, niech instaluje i sie cieszy backfire'ami
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-07-10, 13:11 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Na restartowanie auta kilkanascie razy jest prosty sposob Trzeba wrzucic na luz, ustawic odpowiednio obroty silnika i wcisnac shift+r Kwestia tylko obczajenia jak duze to musza byc obroty. Sposob sprawdzony i opisywany na RSC.
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2004-07-10, 13:19 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
tylko ze u mnie ten sposob dziala roznie na rozne samochody, np. z cooperem dziala za pierwszym razem, ale juz z lotusem wogole! na lotusa pomaga ocieranie o bande i tego typu magia. dlatego sobie odpuscilem na rzecz gplso. a na szczegolne okazje i tak mam przygotowany katalog z orginalnymi dzwiekami, wiec przejscie do nich zabiera mi 5 sek.
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-07-10, 13:43 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
No przeciez mowilem, ze trzeba to shift+r wcisnac przy odpowiednich obrotach. W lotusie jest to jakies 3/4, w ferrari tez, w cooperze mniej, po prostu trzeba samemu sprawdzic
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2004-07-12, 14:09 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
A ja na chwile wroce do tematu dyfrow. Juz rozumiem z grubsza jak dzialaja Sprawdzilem co mam w tym zmodyfikowanym przeze mnie setupie z netu, okazalo sie ze 60/45 (o ile pamietam...). Z ciekawosci sprawdzilem jak bedzie na tych ponoc najbardziej popularnych 60/60 i miod tzn. slisko przy wychodzeniu z lukow, ale po kilku lapach i ostrozniejszym obchodzeniu sie z gazem korzysci sa wieksze niz ryzyko
Efekt byl taki, ze ostatecznie przesiadlem sie na 85/45 i poszedlem spac o 2 w nocy bijac wreszcie moj rekord sprzed 2 lat na Kyalami - czyli plan na pierwszy tydzien z GPL zostal wypelniony . Co prawda przejazd z "rekordem" jest baaardzo nieczysty i spokojnie da sie urwac na dzien dobry jeszcze 0.5-1 s, ale Kyal idzie chwilowo w odstawke - zaczynam sie uczyc jakiegos innego toru, a katowac bede do niedzieli Monze - marzy mi sie 1.29.xx
EDIT: Potwierdza sie zasada, ze nalezy sluchac rad bardziej doswiadczonych. Dalem sie namowic na max linear w kierze, zmienilem za namowa Lefty'ego steering ratio z 11:1 na 15:1 i masz ci - 1.29.7xx na Monzie samo sie zrobilo
Tylko cos mnie nawiedzilo, zeby wycinac replay doslownie tuz przed i tuz za meta - GPL Analyzer 7.51 widzi go w PB, ale nie lape go do analizy telemetrii
DrDEATH
Dołączył: 30 Wrz 2004
Posty: 100
Miasto: Rzeszów
2005-01-18, 00:37 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
2005-01-18, 21:39 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Pierwszy raz ogladalem twoja jazde i niewiem co ci mowili wczesniej, ale przede wszystkim musisz szybciej dodawac gazu w zakretach. Jedziesz na "bezgaziu" wlasciwie do wyjscia z zakretu, a powinienes od jego polowy przyspieszac. Zauwaz, ze po dodaniu gazu w zakrecie zaciesniasz go, a nie wypadasz na zewn. Jet to zasluga odpowiednich ustawien dyferencjalow. Hamuj tez troszke pozniej, za to delikatniej. Obie te zeczy trzeba w sobie przelamac bo logika mowi nie przyspieszaj bo wypadniesz, albo hamuj mocno bo tak jest skuteczniej. Powodzenia
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2005-05-25, 00:06 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
To moze ja tez sie przylacze do tego watku. Ogolnie na GPL-a jako przezycie pokoleniowe sie spoznilem, ale od 2 lat od czasu do czasu troche probuje sobie jezdzic. I dzisiaj wlasnie zdarzylo mi sie przejechac pierwszy raz (w GPL 67) okrazenie Ringa, a nawet od razu dwa, bo najpierw Cooperem, a potem Lotusem. Przejazdy byly 'wyczynowe', bo tylko tak ma to sens, oczywiscie wyczynowo na moja skromna miare, ale trase wykulem sumiennie prawie cala na pamiec i kawalki toru cwiczylem spod Ringtrainera.
Moje pytanie do Mistrzow: Co robic, zeby na Ringu rece tak sie nie trzesly i flaki nie podchodzily do gardla, zwlaszcza pod koniec okrazenia? Nawet skurczu w nodze dostalem. Czuje, ze przez to duzo trace.
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2005-05-25, 00:10 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Dobre pytanie.
Niestety sam nadal szukam odpowiedzi
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2005-05-25, 00:52 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
chyba kazdy ma ten problem na ringu a do tego o wiele wiecej skurczy konczyn jest jak sie pod koniec wie ze czas bedzie twoim PB lub WRem Najlepiej nie myslec o czasie i koncu okrazenia...
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2005-05-25, 01:30 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
Tytus napisał:
Najlepiej nie myslec o czasie i koncu okrazenia...
sprawdzone, nie da sie
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2005-05-25, 10:00 Potrzebne trochę rad dla początkującego...
taaa, najgorsze jest to czekanie na dłuuuggiiieejjjj prostej, wtedy jest dość czasu żeby myśleć co będzie dalej, a tylko kilka zakrętów do końca
ale nic, trzeba być twardym dobrze że już nie muszę robić PB itp