Na razie mam tylko demko tak że online odpada, po weekendzie będę miał jakąś lewą kasę to zamawiam oryginała i może wtedy się skuszę żeby wpaść na serek McLarena, chociaż na razię niekiedy jeszcze robię "bączki" na prostej zawsze po wyjściu z zakrętu i muszę się z tym uporać, w zakręcie jakoś sobie radzę. Czy jadąc online można mieć włączone best line, bo jeszcze przez kilka dni by mi się to przydało.
Pozdr.
Reklamy
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-06-18, 14:38 NR2003 czas zacząć
Można. Ale powiem Ci tylko jako świezy kierowca że best line utrudnia jazdę. szczególnie w tłumie. Bo większą uwagę zwracasz na best line niż na innych kierowców. A jesli akurat nie będziesz miał możliwości jechania po BestLine to będziesz jak biegacz bez nogi albo snajper bez oka - bezradny.
Poza tym czasami BL nie jest najlepiej wyznaczona. Nie wiem jak to w N2003 ale w N2002 były tory gdzie szybciej jechało sie inną linią.
BL soie włącz na pierwsze w kółka (szczególnie jesli trasa wa więcej zakrętów niż cztery w lewo ). Ale potem kombinuj sam jaka trajektoria jest najlepsza. Nabedziesz wtedy też umiejętności oceniania zakrętów i wybierania automatycznie najlepszego toru jazdy.
Można. Ale powiem Ci tylko jako świezy kierowca że best line utrudnia jazdę. szczególnie w tłumie. Bo większą uwagę zwracasz na best line niż na innych kierowców. A jesli akurat nie będziesz miał możliwości jechania po BestLine to będziesz jak biegacz bez nogi albo snajper bez oka - bezradny.
Mam już trochę doświadczenia jeżeli chodzi o jeżdźenie zwykłym samochodem po drogach i pasy mi nie przeszkadzają, absolutnie nie przywiązuję do BL tak wielkiego znaczenia, poprostu lepiej się czuję jak na razie jest, ale mam dość dużą podzielność uwagi i jest ona gdzieś tam na 3-5 miejscu. Zresztą, to tak jak na drogach z pasami, niby są ale kto na nie patrzy
Pozdr.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-06-18, 15:04 NR2003 czas zacząć
OK mówię jak ja miałem. Ja tez mam dużą podzielność uwagi. Ale chcąc jeździć równie szybko jak inni robiłem wszystko aby jechać po BL. przy okazji nie miałem czasu uważać co się dzieje w lusterku. Ale oczywiście to osobiste preferencje.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-06-18, 15:05 NR2003 czas zacząć
Maxym ma 100% racji, zaufaj nam witek, ideal line pare lapow dla nauki toru i OFF obowiazkowo, w wyscigach jest ona wrecz zabroniona, wiele wypadkow bylo przez to ze pan x chcial koniecznie jechac w zakrecie po ideal line nie patrzac na innych
Nie no OK. Jeżdzicie już dłużej i znacie każdy tor prawie (a raczej na pewno) na pamięć, ja muszę jeszcze "trochę" pojeżdzić. Na pewno po jakimś czasie i poznaniu przynajmniej podstaw toru będę ją wyłanczał. A z tym FF coś pomożecie? Napiszcie jak macie ustawione żebym nie musiał od początku kombinować.
Pozdr.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-06-18, 15:20 NR2003 czas zacząć
NO ja jestem na tyle nowy że tor widze po po raz pierwszy jak jest w lidze. I teraz nawet do tych nowych torów BestLine nie włączam. Po prostu wolę sam wyczuć trasę.
A co co do FF to ja mam 50% strength a resztę na 0. Te dwie pozostałe wartości dotycza sam nie wiem czego - pewnie jak jakaś kiera nienajlepiej gada to trzeba ją tam podkalibrowac.
Moge CI powiedzieć, że jeżdżąc sam sobie ustaw taki FF zeby Ci nie przeszkadzał. Za mocny powoduje wyrywanie kierownicy co prowadzi to wzmożonego bujania samochodem. Co ciekawe siła tego efektu zalezy też od setupów (sic).
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2003-06-18, 15:25 NR2003 czas zacząć
witek_p napisał:
Nie no OK. Jeżdzicie już dłużej i znacie każdy tor prawie (a raczej na pewno) na pamięć, ja muszę jeszcze "trochę" pojeżdzić. Na pewno po jakimś czasie i poznaniu przynajmniej podstaw toru będę ją wyłanczał. A z tym FF coś pomożecie? Napiszcie jak macie ustawione żebym nie musiał od początku kombinować.
Pozdr.
E no .. za zwyczaj to sa dwa zakrety do nauczenia i do tego profilowane ... FF ustaw sobie jak chcesz .. ja dalem na 25%, aby bylo go czuc i aby ff nie skrecal sam kierownica w lewo i w prawo
Za mocny powoduje wyrywanie kierownicy co prowadzi to wzmożonego bujania samochodem.
No u mnie tam jest 100 od początku i chyba wywala mnie dlatego po wyjściu z zakrętu, właśnie mam takie cholerne bujanie którego nie umiem opanować. Pomaga jedynie minimalne otarcie o bandę przy wychodzeniu, wtedy jest stabilnie.
Pozdr.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-06-18, 15:30 NR2003 czas zacząć
no to na pewno to. Zmniejsz. Poprostu balans wozu Ci sie przenosi na kólko a Ty nie utrzymując go nieruchomo pozwalasz się mu rozbujać jeszcze bardziej.
Ale i tak efekt ten jest bardziej naturalny w N2002 niż w N2003.
Inna sprawa że ucz sie tez jeździć jak najmniej bujając wozem. Wtedy bedziesz jechał szybciej. TIP: płynnie kręć kierownicą - nie gwałtownie.
jak na wyjsciu z zakretu ciebie kreci to napewno zmniejsz FF jak przez to buja a po 2 to pomimo plynnego krecenia kiera staraj sie ja szybciej prostowac bo byc moze za dlugo trzymasz skrecona i na wyjsciu tyl ucieka. Najlepiej jak mozesz to zapodaj jakis replay to sie obada co i jak