Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2003-06-17, 20:56 NR2003 czas zacząć
ta ale wczesniej przez 30 min mielismy pelne 2 wyscigi a jak Aro przyszedl to restartowalismy 5 razy bo ciagle YF
no to czyja to wina jak nie jego co ?
Mam jedno może głupie pytanie ale, jak macie ustawione opcje Driving Aids - wszystko wyłączone czy jakoś inaczej. Dopiero zaczynam i to jeszcze na demie i przy wyłączonych tych opcjach przyznam że utrzymanie auta na torze przez 20-30 okrążeń bez wpadki jest dla mnie wyczynem. A AI przy 75% zapominają o mnie po pierwszych 3-5 okrążeniach.
Pozdr.
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
Walsciwie kazdy ma swoje preferencje co do prowadzenia i co za tym idzie inny setup, pomoce oczywiscie wylaczone poza sprzeglem
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-06-18, 10:15 NR2003 czas zacząć
Jw. Dodam tylko że setupy dodane do N2003 sa całkiem niezłe (znaczy stabilne przy zachowaniu prędkości). Jakbyś był zainteresowany zawodowymi setami to www.sim-replays.de
To sa trudne setupy ale zmuszają do szybkiej nauki - ja właściwie od nich zaczynałem i na nich pozostałem.
Muszę zacząć od trudnych setupów bo są szybsze, a na tych orginalnych to chyba nie da się robić dobrych czasów, a przecież trzeba się ścigać a nie być dublowanym. Zręsztą jak nauczę się jeździć na trudnych to na łatwych nie powinno być tylu problemów co teraz.
Pozdr.
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2003-06-18, 10:34 NR2003 czas zacząć
Na Fastach mozna powalczyc. W NR2003 sa calkiem niezle firmowe setupy, choc kazdy ma inny styl jazdy i moga podejsc inne.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-06-18, 10:45 NR2003 czas zacząć
A jak już zaczniesz robić dobre czasy to będzie kolejny kubeł zimnej wody: "jak to możliwe że ja na oponach rpzejeżdżam 20lapów a inni 50"
A jak już zaczniesz robić dobre czasy to będzie kolejny kubeł zimnej wody: "jak to możliwe że ja na oponach rpzejeżdżam 20lapów a inni 50"
Wiem, już przetestowałem hamulce, dwa pełne hamowanka i miałem 2 wybuchy z przodu , chociaż udało też mi sie przejechać Michigan ok. 35 okrążeń i z opon ubyło gdzieś 25% (prawe, z lewych 10%mniej) ale na czasach ok. 41.5xx-42.2xx i nie mam na razie koncepcji jak je poprawić.
Ale spoko, teraz jestem dopiero na wyczuwaniu wozu.
Daję sobie na to gdzieś ze 2 miechy bo najprawdopodobniej wtedy będę miał dopiero net w domu (na modemie mi się nie chce męczyć).
Pozdr.
cwicz, cwicz i jeszcze raz cwicz przy takich wynikach o sety narazie sie nie martw bo przy malym doswiadczeniu to nie odgrywaja one znaczacej roli i standartowe z NR2003 jak fast w zupelnosci starcza na poczatek aby sie wczuc. Jak zaczniesz kombinowac z setem i bedziesz miec dobre wyczucie samochodu to sam zaczniesz sety robic pod siebie. Narazie skup sie na opanowaniu samochodu tz takiej jezdzie zeby jechac pewnie niekoniecznie bardzo szybko, w miare wzrostu doswiadczenia zaczniesz przyspieszac. Dodatkowo juz po nauce jazdy jeden kubel to beda opony a 2 to jazda online z ludzmi tam sie przekonasz czego sie nauczyles i na ile ciebie stac a tak naprawde jazda online jest najtrudniejsza ba jest wiele osob co kreci dobre czasy ale w towarzystwie zachowuje sie juz niezbyt dobrze
Jeszcze jedno, Jak ustawiacie FF w ustawieniach gierki, bo zabardzo się nie orientuję jak wykorzystać te suwaki.
Pozdr.
McLaren > przy jakich wynikach, jak zobaczyłem wasze czasy na NR2002 na Michigan to tam jest od 39.1xx do 40.3xx i powiem tak że nie wiem jak urwać 2s - przecież to jest 5% czasu? Acha, czy na twój serek mogą wchodzić też początkujący, oczywiście nie teraz bo bym wam tylko przeszkadzał ale tak za miesiąc - dwa, jak już sam stwierdzę że na tyle się pewnie czuję żeby wam nie przeszkadzać.
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2003-06-18, 13:44 NR2003 czas zacząć
Na serek moze wpadac kazdy kto chce i ma N2003 byle tylko nie robil rozroby (jak Aro w poniedzialek :lol ) wiec jezeli czujesz sie na silach tak zeby nie spowodowac jakiegos glupiego karambolu na prostej i trzymac linie w lukach to czemu nie wpadaj musi byc kiedys ten 1 raz
Nawet dzis mozesz wpasc i zobaczyc jak jezdzi sie online i z czym to sie je jak chcesz IP to sie zglos na priv. Co do czasow to czasy w n2002 sa zawsze gorsze niz w n2003 wiec nie porownasz 39.1 na n2002 do 41.xxx na n2003 bo na michigan w n2003 o ile wiem robi sie 37.xxx wiec 4s gorsze na torze szybkim wiec pomysl co by bylo na Sears Point lub Watkins Glen .
Odnosnie wczorajszego treningu na N2003 to byla super jazda na Papyrus tyle kolek gesiego z odstepami 0.2s to byla jazda