Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa
2003-06-18, 18:21 LOMAC...
a jak sie nie podziela, to i tak tydzien po premierze bedzie juz na kilku forach jak ustawic te suwaki
Reklamy
Iceman 87th
Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291
2003-06-19, 10:50 LOMAC...
tylko jak oni nie beda znali to raczej nie bedzie sie dalo znalezc takiego ustawienia, ktore byloby ok, bo jezeli czegos nie robi sie w skali (mam ndzieje, ze jednak robia to w skali ) to przesuniecie jednej rzeczy do przodu na wartosc realistyczna powoduje, ze drugi parametr staje sie nierealistyczny - ale zobaczymy jak juz wyjdzie.
Swoja droga jestem bardzo ciekawy, czy poczynili jakies postepy od czasu F2.5 w kwestii modelowania parametrow uzbrojenia, a w szczegolnosci skutecznosci oraz wplywu manewrow defensywnych i srodkow przeciwdzialania na Pk.
Iceman 87th
Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291
2003-06-20, 12:58 LOMAC...
pojawila sie historyjka z A10 w tle i pare nowych, niestety malutkich screenkow, na ktorych jednak nie widac, zeby cos zamierzali zrobic z wygladem MFD i symbolika Mav-ow. Pozostaje miec nadzieje, ze w becie juz wszystko bedzie na Multi Function Display
A tak poza tym to cos jest zrabana w LO: MACu bo radar MiG 23, wg posiadanych przeze mnie danych, jest look down/ shot down capable wiec dlaczego te MiGi nie zmasakrowaly naszych wspanialych chlopcow w A10? Nawet jezeli nie za pomoca pociskow naprowadzanych wiazka radaru to R60 przy zastosowaniu odpowiendiej taktyki (wysoko wejsc i po prostu spasc na nisko lecace A10 - tu jest head on, przez co MiGi traca swoj podstawowy atut ) ma wieksze szanse niz niskolecacy A10 z Aim-9M.
Dajcie mi dzialko i MiG-a 23, a A10 pojdzie gryzc piach
Kusch
2003-06-23, 20:54 LOMAC...
Wie ktos czy jest juz polski squadron który lata na 29tych??Na oficjalnym forum lock on jest cala masa ale kurcze jakos nie widze naszych.
Iceman 87th
Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291
2003-06-23, 22:23 LOMAC...
Kusch --
dobrze ci radze - nie czekaj, zapisz sie do dobrego, zachodniego squadu, bo w polskim nigdy nie osiagniesz perfekcji i raczej nigdy nie poczujesz klimatu, jaki mozna w dowolnym simie osiagnac grajac z najlepszymi.
Widze to doskonale po sobie. Bedac pare miesiecy w straydogsach (najlepsza chyba, na opewo najwieksza, eskadra f4.0 w sieci) nauczylem sie wiecej, niz latajac 3 lata w snakes-ach (nie obrazajac ludzi, z ktorymi tam latam - to nie ten poziom) i watpie, abym kiedykolwiek osiagnal forme, jaka milem w 87th. Probuje duzo przeniesc ze straysow do snakes, ale na pewno nie wszystkio mi sie uda i klimat wiazacy sie z lataniem w 1st VFS nigdy nie bedzie taki jak w 87th.
Jezeli tylko problemem nie jest jezyk to naprawde nie masz na co czekac!
Yatzek
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin
2003-06-24, 00:13 LOMAC...
Ice - dawaj tu, punktuj szybko, co Ci się tak podoba w zachodnim stylu latania? (fachowa komunikacja?)
Iceman 87th
Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291
2003-06-24, 10:37 LOMAC...
Oczywiscie bazuje na wlasnych doswiadczeniach i oczywiscie mowie o misjach co-op, a nie DF-ach, przy ktorych tak naprawde nie wazne jest z kim latasz ale jak latasz.
Co mi sie tak podoba?? Wszystko. Od organizacji, czestotliwosci lotow, trudnosci misji, komunikacji (tak, to wg mnie jeden z najwazniejszych czynnikow budujacych klimat), a skonczywszy na tym, ze tam lataja najlepsi na swiecie. Ja przy takim Hansie (to prawdziwa ksywa wiec sie nie smiac - jakis czas temu zreszta ja zmienil), jestem cienki bolek, moze nie w sensie latania i walki stricte, ale w sensie potrafienia znalezienia sie w powietrzu. naprawde to sa dwa rozne swiaty i kazdy kto kiedykolwiek nalezal do dobrego, powtarzam dobrego zachodniego squad-u wie o czym mowie.
ps. nie ma czegos takiego jak zachodni czy nasz styl latania. Jest tylko organizacja i umiejetnosci, a te sa zdecydowanie, na nasze nieszczescie, po stronie zachodu
Iceman 87th
Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291
2003-06-24, 11:04 LOMAC...
http://www.simhq.com/_technology/technology_012a.html
oczywiscie testowano na jakies becie albo alphie, ale po wynikach jestem pelen obaw. Chyba bede musial rozejrzec sie za troszke szybszym kompem, aby pociagnac LO: MAC-a
apropo wątku o zachodnich graczach....
czujesz się pewnie, gdy twój wingman wygląda tak?
Iceman 87th
Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291
2003-06-24, 13:31 LOMAC...
hehehe
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2003-06-24, 16:19 LOMAC...
Wiedzialem, ze system penitencjarny na zachodzie jest na wyzszym poziomie niz u nas, ale zeby w pierdlu az TAK DOBRZE MIELI? W FB se lataja
Ostatnio zmieniony przez ceer dnia 2003-06-24, 21:04, w całości zmieniany 1 raz
^kiler
Dołączył: 09 Maj 2003
Posty: 511
Miasto: Radom
2003-06-24, 18:31 LOMAC...
Kto smial obrazic Polskich PILOTOW?????
Moim zdaniem to Amerykancy gowno umieja- i gdyby nie ta cala ich technika to by byli ostatnimi na swiecie .Wsadz takiego na wirowke bez tych jego portek przeciazeniowych to nawet 4 g nie wytrzyma
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2003-06-24, 18:45 LOMAC...
Mu chodzilo chyba o wirtualnych pilotow
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2003-06-24, 19:08 LOMAC...
Kiler spokojnie brachu. Wiadomo ze nasi sa najlepsi w realu
Lepiej napisz jak to jest przy tych 4G bez tych kombinezonow
Iceman 87th
Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291
2003-06-24, 19:33 LOMAC...
Nie bede sie wypowiadac na temat polskich pilotow. Mam swoje zdanie (przynajmniej o starej gwardii), ale zatrzymam je dla siebie.
Co do Amerykanow. Aby zakwaifikowac sie na pilota F16 czlowiek musi wytrzymac 15 sek przeciazenie 9G 9musialbym poszukac, gdzie te testy sie odbywaja dokladnie ale prowadzone sa po szkoleniu wstepnym). Na A10 bodajze 6, albo 7,5 - juz nie pamietam. Nie sa to proby z kombinezonem - tylko ty i 9G (+ oczywiscie manewry antyprzeciazeniowe) - sa dwa podejscia.
ps. 4G to nawet ja wytrzymam - a uwazam sie za przecietnego faceta. Tyle mniej wiecej wynosza przeciazenia na niektorych karuzelach. Jechalem pare razu pod rzad i jakos mnie nie ruszylo, nie zemdlalem i jakos wytrzymalem, chociaz fakt, zmeczony troszke bylem.