Bez komentarza, to po prostu trzeba zobaczyć!
Zastanawiające jest tylko, na jakiej maszynie to było wyświetlane...
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2002-12-03, 20:56 LOMAC...
znamy znamy...czekamy czekamy...ale premiera coś się opóźnia...grafa jak we flankerze ale mocno porawiona - oby awionika była na miarę Falcona albo F15...
Misio-Jedi
2002-12-06, 12:36 LOMAC...
Niestety, "klikalnego" kokpitu (jak w Falconie czy F-18) nie będzie ...
Czary
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola
jeśli do tej gry trzeba będzie zmienić kartę graf na jakiś topowy model, to zrobię to bez wahania...
screeny - terrain hills i dowolny model samolotu po prostu powalają!!!!! Mam nadzieje że awionika będzie na tym samym poziomie co grafika - szkoda tylko, że flyable NATO są troche nieciekawie dobrane...MiG 29 się powtarza a reszta to stricte myśliwce....brakuje ulubionego F-15E czy choćby F16...
strona russian to też praktycznie jedno i to samo, ale może dzięki temu będzie większy realizm dla każdego z samolotów...
Yatzek
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin
2003-01-05, 01:14 LOMAC...
DeeeM .. bój sie boga
przeca F-15 aka mud hen jest flyable.. fakt ze nie pamietam czy akurat E .. ale do tego A-10 !!! .. czy to nie wystarczy.. ?
czołowy fighter i czołowy mud mover .. żadnych multirole nie sądze żeby NATO czuło się poszkodowane....
co do avioniki.. wiadomo, że hardcore nie będzie...
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2003-01-05, 01:22 LOMAC...
flyable jest tylko wersja C,a tym za bardzo bombek nie nazrzucam...
a A10...? sie zobaczy... może sie przyzwyczaje...
Czary
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola
2003-01-05, 11:32 LOMAC...
Cytat:
co do avioniki.. wiadomo, że hardcore nie będzie...
- nie ???? A myślałeh, że będzie hardcore od A do Z.
Yatzek
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin
2003-01-05, 13:51 LOMAC...
faktycznie .. F15C.. (też wolę mieszanie błota niż AA)
avionika - może troche źle się wyraziłem ...
Wszystko ma być realistycznie i OK, parametry zachowane, tylko wiele rzeczy będzie "automatycznych" - niby wporzo, choć ja kocham te wszystkie pokrętełka i guziczki
"The fact is that LOMAC won't model the depth of the avionics like F4. The systems have authentic parameters and models, and the major systems are modelled for the player, but they won't let you flip every button and twittle every lever to do it. For me the best example is the firing of a maverick. In F4SP3 you first select the missile, power it up, uncage, switch to weapon view, lock target and fire. That's around 8 steps. Now I don't see a huge drop in 'realism' if step such as power up, etc are 'automated' in LOMAC. The missile constraints and parameters are still realistic and the proper flight path and attack pattern has to employed. Swithology doesn't equal realism."
nie do konca sie zgadzam, ale jest jak jest.. też czekam na LOMACA.
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2003-01-05, 14:41 LOMAC...
Kurde, przez tego Ił'a wciągnął mnie znów klimat symulacji lotniczych
Obadałem screeny z Lomac'a
Ale czad. Jednak upgrade kompa konieczny będzie, jak dla mnie
Chyba zacznę na to czekać jednak mimo wszystko
Iceman 87th
Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291
2003-01-05, 15:41 LOMAC...
LOMAC bedzie niewatpliwie bardzo dobry niemniej daje sie zauwazyc cos takiego i wg mnie jest to niepokojace zjawisko
sa dwie grupy samolotow: mysliwce i szturmowce. Zawsze kiedy symulator nowoczesnego samolotu (w propelerach nie jest to az tak istotne bo awionika jest duzo ubozsza i bez elektroniki) zawiera wiecej niz 1 flyable obawiam sie jednego - ze samoloty nalezace do tej samej grupy beda mialy te sama awionike a roznic sie beda co najwyzej napisami przy przelacznikach, a przeciez rosyjskie i amerykanskie samoloty roznia sie bardzo zastosowanymi technologiami, szczegolnie w sferze awioniki. Jezeli tworcy LOMAC-a pojda na takie ustepstwa, tzn. ze np Su25 i A-10 beda mialy takie same systemy kierowania ogniem, to OMAC troszke straci w moich oczach.
Niestety, grafika to nie wszystko.