Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-06-13, 16:54 LOMAC...
wiem, ze w ogole taki manewr jest wykonalny, chodzilo mi o to, czy ktos w realu cos takiego zrobil 1m nad ziemia a nie w powietrzu czy to praktycznie mozliwe zeby tak ktos ryzykowal?
wyjscie w Lomac jest za szybkie po prostu na filmiku z reala troche trwa, no ale na filmiku gosc leci wolniej..?
Reklamy
Yatzek
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin
2003-06-13, 17:46 LOMAC...
Ciekawe czy bolidem Formuły 1 da się przeskoczyć 20 autobusów?
czy to praktycznie możliwe ?
Czy ktoś próbował?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-06-13, 19:18 LOMAC...
dziekuje czyli teoretycznie sie da, ale praktycznie nie, tylko na komputerze bo to jednak zbyt ryzykowne
Yatzek
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin
2003-06-13, 19:23 LOMAC...
egzaktly
raczej nikt nie ryzykuje maszyny wartej circa about 50mln$, aby przekonać się "czy da się zrobić kobrę na wysokości 0"
nie mówiąc o pilocie..
choć znając historię pokazów lotniczych i popisów rosyjskich pilotów... to czasem mam wątpliwości
Fox
Dołączył: 16 Paź 2002
Posty: 166
Miasto: Lublin / Warszawa
2003-06-13, 23:55 LOMAC...
W realu jak w realu, ale ciekawe ile razy ten gosc sam sie rozbil zanim mu wyszlo
O ile wejscie w ta figure wyglada jeszcze dobrze, to potem maszyna zachowuje sie jakby byla na szynach, nic nie rzuca, w pewnym momencie wydaje sie jakby cos ja podtrzymalo (moze wlasnie zlapala sile nosna ), a przeciez na tym filmiku prawdziwej kobry widac ile samolot opada zanim zlapie wystarczajaca sile nosna, zeby wyrownac po wykonaniu figury.
Poza tym na filmikach z LOMAC'a samoloty dosyc dziwnie laduja. Zwroccie uwage, w ogole nie widac, zeby pracowaly resory w zawieszeniu, tak jakby samolot wykonany byl z papieru. W starym Falconie cos takiego jest dopuszczalne, ale IMO nie w produkcji, ktora lada co wyjdzie na polki.
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2003-06-14, 02:20 LOMAC...
We Flankerze sie da, tak przynajmniej pisza w manualu
Cytat:
Pugachev’s Cobra or dynamic braking is a manoeuvre in which within 3-4 seconds the nose of the
aircraft is pulled up to high angles of attack (80-110°) and then returned to normal horizontal
flight. This causes intensive loss of airspeed. You can execute this manoeuvre from level flight at
various altitudes and at indicated airspeeds of 350-450 km/h. The figure below illustrates a typical
Cobra manoeuvre:
(tu obrazek z zalacznika)
In level flight at the appropriate entry speed of 350 to 450 km/h, disable the AOA limiter by pressing
the K key. Execute the cobra by pulling the stick fully aft. As the nose reaches the vertical
(pointed straight up) allow the stick to go to neutral and let the nose fall back down to level flight.
Smoothly increase thrust towards the end of the manoeuvre. The AOA limiter will automatically reengage
after executing the cobra.
beryl
Dołączył: 10 Lis 2001
Posty: 1832
Miasto: Łask
2003-06-14, 13:36 LOMAC...
w realu to to dopiero wygląda niesamowicie, wiem bo widziałem
Snake-
Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa
2003-06-17, 18:51 LOMAC...
Na Gamespot pojawil sie review Lomaca. Sam tekst moze byc, jest kilka ciekawych rzeczy, ale do tego jest ... 129 screenow
Iceman 87th
Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291
2003-06-17, 22:26 LOMAC...
review czy preview??
Iceman 87th
Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291
2003-06-17, 22:39 LOMAC...
znalazlem, to jest preview oparty na podobno wersji prerelease- podobno bo apsolutnie nic nowego poza to, co mozna sie dowiedziec z faq i forum lomaca, w tekscie nie ma. Osobiscie nie sadze, aby Gamespot dostal wersje do testow. Gdyby chlopaki napisaly cos o awionice moglbym w to uwierzyc ale tak....
poza tym juz bylby taki tekst na simhq albo innym liczacym sie serwisie o symulatorach, bo przecietny odbiorca tej gry tam wlasnie szuka informacji, a nie na zerze jakim jest pod wzgledem symulacji Gamespot
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2003-06-17, 22:49 LOMAC...
sram na te screeny....pewnie jeszcze wypuszcza 5 filmow zeby posluchac ochow i achow, potem przeloza premiere na 1 kwietnia 2004 a w ten dzien powiedza - "sorry folks, to byly tylko prerenderowane sceny...grywalna wersja lomaca w 2006...tak zakładamy..."
zwraca uwagę suwaczek podpisany jako uwaga !!!!!! MISSILE EFFECTIVNES - jeżeli okazałoby się to prawdą, to chyba o hardcore sim można zapomnieć
Fox
Dołączył: 16 Paź 2002
Posty: 166
Miasto: Lublin / Warszawa
2003-06-18, 16:36 LOMAC...
Troche nie rozumiem Twoich obaw Ice, przeciez nawet Falcon mial opcje, ktore robily z niego bardziej strzelanke niz to, do czego byl stworzony. Jezeli ilestam dzieciakow kupi te gre "bo fajna grafika i fajnie sie strzela samolotami", czyli producent bedzie mial wieksze wplywy, ale pozostawi opcje hardcorowe w symulatorze, to taka sytuacja jest dla mnie jak najbardziej w porzadku.
Snake-
Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa
2003-06-18, 16:52 LOMAC...
Dla porownania podam pewne cyfry z FB
Ilosc Amerykanow zarejestrowanych w jednej z wojen online, gdzie lata sie na ustawieniach "full real" - 218, ilosc Europejczykow - 2175.
Nie znam ilosci kopii sprzedanych, ale o ile wiem, w Europie i w Ameryce zeszly podobne ilosci.
Latwo z tego wywnioskowac jakim graczem jest Amerykanin (dla ktorego z reszta jest przeznaczona wiekszosc wychodzacych gier ) i robienie gry dla hardcorowcow to ograniczenie sprzedazy do jakichs 5%... tak optymistycznie liczac
Jeszcze jakies pytania ?
Wazne, zeby te suwaki dalo sie tak poustawiac, zeby gra byla zblizona do rzeczywistosci - Iceman, chyba nie powinny Cie interesowac ULATWIENIA, ktorych mozna NIE WLACZAC
Iceman 87th
Dołączył: 02 Sty 2002
Posty: 291
2003-06-18, 17:49 LOMAC...
Fox_15--> oczywiscie f4.0 ma i mial te opcje. Nazywa sie ona weapons effects i mozna ja ustawic nastepujaco: accurate, Enhanced oraz Exaggregated, a nie w blizej nieokreslonych pozycjach suwaka. Zeby otrzymac prawidlowa z punktu widzenia realizmu skutecznosc ustawiasz accurate czyli po polsku dokladny, wierny. Teraz pytanie: Jak taka funkcje ustawic w LOMACu kiedy tam nie jest napisane co jest realistyczne, a co nie?? Zauwaz ze to sa suwaki ktore moga oznaczac wszystko. Ustawisz w pozycje skrajnie prawa?? A jezeli potem okaze sie, ze glupi sa7 tak jak we Flankerze 2.5 ma skuteczniosc na poziomie 70-90 % co jest oczywista bzdura? Realizm tzn wierne oddanie rzeczywistosci a nie jak najwieksze utrudnienia. Gdyby faktyucznie skrajnie w prawo oznaczac bedzie maks realizm to nie widze obiekcji. Jak bedzie zobaczymy.
Snake- oczywiscie ze nie interesuja, bo w kazdym simie od razu wszystko zalaczam na RL, ale tutaj nie wiem co jest realistyczne, a co nie. Mam nadzieje, ze autorzy gry takowa wiedze posiadaja i racza sie ja z nami podzielic