Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Halflife2 - screeny
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Halflife2 - screeny

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 29, 30, 31  Następny
Autor Wiadomość
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-07-30, 18:21      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
napewno to cos nowego? nie chce mi sie tyle ciagnac zeby sie potem okazalo ze to fragment tego duzego
 
Reklamy
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2003-07-30, 20:55      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
jednak jest to co bylo wczesniej ale w jakosci takiej jak by bylo w czasie rzeczywistym pokazywane
 
Algrab E3X


Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin

Post2003-07-31, 13:10      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
i kolejny filmik
ftp://3dgamers.in-span.net/pub/3dgamers3/games/halflife2/hl2-tunnels.exe

Size: 97.8 MB (102 505 984 bajtów)
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-08-05, 02:54      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
obejrzalem dzis dopiero ten tunnels ten rzut granatem zaplonowym zapalenie sie goscia, fizyka upadania, spadania przez barierke postaci, mechaniczne muchy , emocjonuje sie przy ogladaniu filmiku co bedzie w samej grze oby tak samo dobrze, filmik robi wrazenie
 
Algrab E3X


Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin

Post2003-08-06, 22:53      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
no i nastepny filmik
http://xlonhcld.xlontech.net/100083/games/halflife2/hl2-bugbait.exe

Size : 173,958,144 bytes
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2003-10-02, 23:57      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Właśnie przeczytałem, że ***podobno*** uciekł kod źródłowy HL2 i co niektórzy testują czy da sie kompilować, no i daje się tyle że nie ma resource-ów, więc i tak nic nie zobaczymy.
ALE JEŚLI to nie jest fake, to KURDE czy będzie jeszcze w tym roku wydany HL2 !!??
Mam nadzieję że są to jakieś śmieci, choć ludziska po przejrzeniu potwierdzjaą autentyczność.
Ehh... jak można do takiego czegoś dopuszczać
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2003-10-03, 07:58      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Wypowiedz glownego programisty Gabe Newell'a zaczerpnieta z serwisu
http://www.shacknews.com/

Ever have one of those weeks? This has just not been the best couple of days
for me or for Valve.
Yes, the source code that has been posted is the HL-2 source code.
Here is what we know:
1) Starting around 9/11 of this year, someone other than me was accessing my
email account. This has been determined by looking at traffic on our email
server versus my travel schedule.
2) Shortly afterwards my machine started acting weird (right-clicking on
executables would crash explorer). I was unable to find a virus or trojan on
my machine, I reformatted my hard drive, and reinstalled.
3) For the next week, there appears to have been suspicious activity on my
webmail account.
4) Around 9/19 someone made a copy of the HL-2 source tree.
5) At some point, keystroke recorders got installed on several machines at
Valve. Our speculation is that these were done via a buffer overflow in
Outlook's preview pane. This recorder is apparently a customized version of
RemoteAnywhere created to infect Valve (at least it hasn't been seen
anywhere else, and isn't detected by normal virus scanning tools).
6) Periodically for the last year we've been the subject of a variety of
denial of service attacks targetted at our webservers and at Steam. We don't
know if these are related or independent.

Well, this sucks.
What I'd appreciate is the assistance of the community in tracking this
down. I have a special email address for people to send information to,
helpvalve@valvesoftware.com. If you have information about the denial of
service attacks or the infiltration of our network, please send the details.
There are some pretty obvious places to start with the posts and records in
IRC, so if you can point us in the right direction, that would be great.
We at Valve have always thought of ourselves as being part of a community,
and I can't imagine a better group of people to help us take care of these
problems than this community.

A wiec jst to kod zrodlowy HL2
Ciekawe, czy szybko wydadza HL2 czy przeciwnie, zacznie sie przebudowa kodu zeby na przyszlosc uniknac powstawania hackow.
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2003-10-10, 11:44      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
przerypane maja. raczej na pewno sie opozni. przeciez to raj dla hackerow, cheaterow czy wszystkich innych piszacych rozne hacki do gier. multiplayer lezy.

druga sprawa to taki silnik to chyba fura pieniedzy. przeciez na pewno udzieliliby licencji innym firmom na korzystanie z tego silnika z odpowiednio wysoka oplata. a tak to kto zechce silnik, ktory ktos wykradl i spolecznosc porobila setki programikow oszukujacych.

ps. no i wg mnie autorzy popisali sie brakiem rozsadku. przeciez takie dane to powinno sie trzymac na kompach bez dostepu z zewnatrz (jakas wewnetrzna siec bez wyjscia na internetowy swiat or something)
 
Duke 4D





Post2003-10-10, 12:30      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Opóźni się to pewne, ale czy na pewno z tego powodu...? Facet który to wykradł twierdzi coś innego, zresztą wklejam cytat z planethalflife.com:

Cytat:
I'm not sure if it's really a great idea to post this, but "Anonymous Leaker" -- the guy who is apparently responsible for releasing the slightly playable pre-Alphaish version of HL2 which is unfortunately in circulation -- has released a statement of sorts. Here's a snip:

To all those saying HL2 was delayed because of the hacking action, ill just remind you that what was leaked is what Valve has, nothing more and nothing less, so its pretty good to understand it wasnt finished yet.

Also I'd like to point out the E3 [demo] was one big fake by Valve. Ever tried to kill that soldier in physicstown ? Notice the door will still get kicked ? No scripted sequences ?

To everyone saying this is no Beta: I'd like to point out that THIS is what you wanted Valve to release on 9/30/03, theres no such thing as a much better release in Valves network!

To Valve: I suggest you stop lying to your customers about how much was stolen/compromised, or I'll have to release everything just to prove my point. And you know what you got, as I do.
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2003-10-10, 13:53      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Tak naprawdę, to teraz nie wiele już jest pewnego w tej sprawie, oprócz przesunięcia daty wydania na kwiecień.
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2003-10-16, 23:48      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Wlasnie dzis mi sie zassala ta wersja beta czy alfa HL2 (ok 1.4Gb ) + patch ok 100Mb
Coz moge powiedziec po tej wersji, bedzie to najlepsza gierka fpp jaka wyjdzie Jak na taka wersje wczesna to jest wszystko prawie to co na filmikach bylo + wiele wiecej lokacji w miescie , lunelach metra, wiezieniach, plazach... normalnie miod!!! ja po kolei wgrywalem sobie plansze i co dalej tym lepiej Sama fiza zabija swa dokladnoscia, grafa oczywiscie tez Woda zabija szczegolnie jak sie jest pod tafla i patrzy do gory!!!

Najlepsze jest to jak mozna sobie pojezdzic tym jeepem z karabinem co byl pokazany na jednym filmiku Moge powiedzic ze jeszcze nie widzialem takiej fizy zachowania samochodu w grze fpp Normalnie wymiata!!! np jak sie jadzi pod bardzo stroma gorke to w pewnym momacie zaczynaja kola tylnie buksowac w miejscu i powoli samochod zjezdza, nawet jak kola sie zablokuje a pozniej gazy doda to nawet kola nie chce ciagnac do przodu i silnik zdycha - noramlnie jak w realu Juz nie mowie jak fajnie z kontrami wchodzi sie w zakret... normalnie cool Naprawde trzeba sie przejechac by na wlasnej skorze przekonac jak to wszystko chodzi...

Co do wymagan to na moim radku 9500pro + PIV 2,6Ghz chodzi SUPERRR PLYNNIE bez zadnych zaciec!!!
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2003-10-16, 23:58      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Tytus napisał:

Najlepsze jest to jak mozna sobie pojezdzic tym jeepem z karabinem co byl pokazany na jednym filmiku Moge powiedzic ze jeszcze nie widzialem takiej fizy zachowania samochodu w grze fpp Normalnie wymiata!!! np jak sie jadzi pod bardzo stroma gorke to w pewnym momacie zaczynaja kola tylnie buksowac w miejscu i powoli samochod zjezdza, nawet jak kola sie zablokuje a pozniej gazy doda to nawet kola nie chce ciagnac do przodu i silnik zdycha - noramlnie jak w realu Juz nie mowie jak fajnie z kontrami wchodzi sie w zakret... normalnie cool Naprawde trzeba sie przejechac by na wlasnej skorze przekonac jak to wszystko chodzi...

Tytus, a dziala split-axis?
Cytat:

Co do wymagan to na moim radku 9500pro + PIV 2,6Ghz chodzi SUPERRR PLYNNIE bez zadnych zaciec!!!

Nie drzaznij
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2003-10-24, 20:26      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
tytus mozesz coś polecić? jaką mape? jeepa nie znalazłem...wszystko niedokońcozne idziesz pare sekund nagle dziury, koniec tekstur- to troche jakby mieć pare GB screenow
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2003-10-24, 21:16      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
lec po kolei od tych najwiekszych...
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2003-10-24, 21:26      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
A moze patcha zassij bo ja go od razu dalem i textury prawie sa wszystkie...
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Halflife2 - screeny Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 29, 30, 31  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: