Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Halflife2 - screeny
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Halflife2 - screeny

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 29, 30, 31  Następny
Autor Wiadomość
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-05-20, 13:57      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
kto napisal ze widac?

widac inne dwie szczegolnie na tym filmie 580mb przez pierwsze 4 minuty wlasnie pokazywana jest z bliska tylko twarz i jej ruchy, jest wykonana i widoczna w grze dokladnie na tym poziomie co twarz gordona na tym screenie oczywiscie screen jest z 3dmaxa a nie z gry, ale w grze twarze wygladaja tak samo super - obejrzyj ten film najwiekszy
 
Reklamy
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-20, 14:05      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
nie bede sie klocil bo nie chce mi sie sciagac 500mb ale widze screeny w hi-resie i nie mow mi prosze ze twarz z 3dmaxa wyglada "tak samo super" jak z engine'u gry bo oczywiscie ze i to i to wyglada swietnie ale przeciez nie da sie tego porownac, bo jak?

[bo chyba watpie ze chcesz powiedziec ze w grze tez sa renderowane wlosy , zarost, rzesy , linie papilarne bumpmappowane itp]

PS. tu masz z gry twarze


jakbym rok temu pomyslal ze bedzie niewielki klopot z odroznieniem renderow i gry, to bym nie uwierzyl ze tak szybko to nastapi... jak ten czas leci do przodu..
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-05-20, 14:12      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
ODuck napisał:
nie bede sie klocil bo nie chce mi sie sciagac 500mb


to prosze cie nie zabieraj glosu jak ci sie nie chce ok?

dajesz jakies gowniane screeny murzyna i baby na poziomie quake2 a dyskutujesz o demontracji innej twarzy 4 minutowej z poczatku 500megowego filmu, ktora jest na poziomie tego screena Gordona, a nie na poziomie tych beznadzei ze screena, ktory podales tak sa tam renderowane brwi, zmarszki wszystko sie rusza, reaguje, robi miny az goscie ogladajacy wymiekaja

moze tak - twarz z filmu 500mb z prezentacji grafiki i animacji twarzy w HL2 jest na poziomie tej ze screena z renderu, jak obejrzysz i uznasz, ze nie, to wtedy na spokojnie pogadamy ..
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-05-20, 14:40      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
dajesz jakies gowniane screeny murzyna i baby na poziomie quake2



No i tym sposobem okazalo sie, ze grafika w HL2 jest na poziomie Quake2

Od razu mowilem ze nie warto sobie HL2 zawracac glowy
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-20, 14:50      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
starym, co za roznica czy na filmie czy na screenie? nie chce mi sie sciagac tego filmu bo ma 500mb a PiotreQ napisal ze to jest to samo tylko w hi-res, ale przeciez dalem dwa screeny do porownania i ty piszesz ze ewidentny render3d z 3dmaxa jest na tym samym poziomie szczegolowosci co postacie na engine hl2 (ktore nie zaprzeczam przeciez ze sa super) , wiec sie kloce bo jesli mialbys racje to kurcze kiepsko wroze rynkowi grafiki 3d bo chyba wszyscy powoli moga wyrzucic swoje stacje robocze i kupic edytor do halflife lol
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-05-20, 14:55      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Zas co do wymiany pogladow, bo ktos mnie do tablicy wywolal

Nie jestem specem od grafiki 3D, ale nie trzeba byc takim specem, zeby zauwazyc wyrazna roznice miedzy wczesniej zamieszczonym renderem a grafika w grze
To jest ZUPELNIE cos innego, mimo ze wyglada podobnie Przede wszystkim na renderze cala fryzura jest modelowana. To po pierwsze. Po drugie - zarost na twarzy zostal zrobiony przy pomocy pluginu Shag: Hair (o ile nazwy nie przekrecam), i dlatego wyraznie widac pojedyncze wlosy w brodzie. Dodatkowo wyraznie widac, ze render jest wykonany w dosc wysokiej rozdzielczosci przy uzyciu wysokiej jakosci textur.

Teraz tak...
Znajdz mi Richie taka gre, w ktorej:
1. fryzury postaci sa modelowane tak, jak na tym renderze,
2. engine graficzny gry wykorzystuje w real-time plugin do 3DSMax za kilkaset $ ,
3. obiekty sa pokrywane tak wysokiej jakosci i rozdzielczosci teksturami.
Obawiam sie, ze jeszcze przez pare ladnych lat bedziesz szukal i gowno znajdziesz

Na filmiku wszystko wyglada pieknie i bajecznie, bo jest to filmik nakrecony przy uzyciu KAMERY. Obraz jest przez to lekko rozmyty i dlatego nie widac dokladnie wszystkich szczegolow, a co sie z tym - wiaze wszystko wyglada super-naturalnie i pieknie. Ale moge sie zalozyc o duze pieniadze, ze te same sceny obejrzane bezposrednio na monitorze, wygladalyby o jakies 200% gorzej - zaraz pojawilaby sie tu i owdzie lekka pixeloza, i przede wszystkim wyszlyby na swiatlo dzienne wszystkie uproszczenia modelu 3D oraz teksturowania
Czyli wygladaloby to mniej wiecej tak, jak na tym "gownianym screenie na poziomie quake2"

I to wszystko na temat
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-05-20, 15:14      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
kavoo nawet nie musze pytac czy widziales glowe i rendering W GRZE postaci z poczatku filmu, bo wiem, ze nie, jak zobaczysz i ty to pogadamy, nie ma porownania z tymi na screenie Oducka, za to bardzo przypomina grafika screen-render, szokuje wlasnie dbalosc o tekstury skory, poruszajace sie brwi, usta, oczy, dokladnie jakby byl z jakiegos filmu 3d typu Animatrix, a to jest z gry wlasnie... obejrzyjcie sobie
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-05-20, 15:20      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
kavoo nawet nie musze pytac czy widziales glowe i rendering W GRZE postaci z poczatku filmu, bo wiem, ze nie, jak zobaczysz i ty to pogadamy



No wiec gadajmy, gadajmy
Filmik widzialem pare godzin temu, lezy u mnie na desktopie Windy, a jak ktos ma problemy ze sciagnieciem spod poprzednio podanego linka, to prosze bardzo:
http://www.psp.com.pl/images/hl2_demo.zip

Widzisz Richie? Jak ty zawsze wszystko wiesz?
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-05-20, 15:25      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
skoro widziales to tym bardziej kiepsko, ze nie widzisz o czym mowie, bo wszystkie wymogi niby niemozliwe, ktore postawiles ta postac z poczatku spelnia
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-05-20, 15:33      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Tak, jasne

Moze mi jeszcze powiesz, ze w rzeczywistosci grafika w HL2 jest holograficzna, przestrzenna... a na filmie tego nie widac tylko dlatego, ze jest kamera krecony

Moge sie z toba o twoj motor (przyszly, jesli Hayabuse uda ci sie kupic - SV mi sie nie podoba ) zalozyc, ze w finalnej wersji HL2 grafika bedzie blizsza temu "gownianemu screenowi" zamieszczonemu przez ODucka, niz temu renderowi okularnika

Ty sie tak lubisz o wszystko zakladac... moze zaryzykujesz?
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-20, 15:34      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
kavoo napisał:

http://www.psp.com.pl/images/hl2_demo.zip


dzizas... jaki z jednego grafik tak z drugiego webmaster link jest broken, 404


a co do TEKSTUR skory to nie kloce sie ze nie sa super przeciez bo sa, nowa era gier 3d, ale temu nigdy nie zaprzeczalem, tylko ze na tym renderze sa jak napisal kavoo wloski RENDEROWANE a nie polozona tekstura wiec to drobna roznica:)
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-05-20, 15:40      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
Ktory link jest broken? Chyba kliknales nie tak, jak trzeba
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-20, 15:42      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
hehe cwaniaczek
 
Czacha Fiat
Bravo

Dołączył: 14 Gru 2001
Posty: 1760
Miasto: Białystok

Post2003-05-20, 15:42      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
dziala dziala.. tamten mi na 200MB padl... ale od kavoo ciagnie ladnie
 
ODuck


Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634

Post2003-05-20, 15:46      Halflife2 - screeny Odpowiedz z cytatem
mi tez juz dziala bo na icku sie przyznal ze nazwe popier... lil a na forum udaje niewiniatko jak zwykle
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Halflife2 - screeny Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 29, 30, 31  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: