Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2001-10-26, 12:23 fizyka moje watpliwosci
troche sie spoznilem ze swoim postem.
W BMW tez powinno dzialac. Kazdy sposob kontrowania jest dobry. Jeden zaklada zerwanie przyczepnosci przodu a drugi zatrzymanie ruchu obrotowego przez opor na przednich kolach.
Zalezy co sie chce uzyskac i ile ma sie wprawy i doswiadczenia. Tu caly problem, nie mozna dzialac schematycznie a jednoczesnie czasu do dzialania malo wiec trzeba dzialac odruchowo.
Polecam cwiczenia na sniegu. Potwierdzam jednak ze w normalnych autach manwer ten ma oraniczone zastosowanie
Reklamy
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2001-10-26, 12:29 fizyka moje watpliwosci
i ja takze zalecam treningi na sniegu i lodzie. Zabawa fajna a i kilka razy mi sie juz przydaly
_________________
Tiges/WIZZ.arts
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tiges dnia 2001-10-26 12:29 ]
Pawel
2001-10-26, 12:33 fizyka moje watpliwosci
Piotreq ja caly czas pisze o tylnym napedzie i mje przyklady tez sa o tylnym napedzie i prosil bym cie zebys mi nie dawal przykladow z gry tylko z zycia np. film
I do ciebie Ozone jak piszesz ze w normylnym samochodzie ma to ograniczone zastosowanie to czemu kierowcy sportowi tego nie uzywaja
Jak widze ruznimy sie bardzo i chyba nie dojdziemy do porozumienia mnie moglo by tylko przekonac jak zobacze to na wlasne oczy i niniejszym oswiadczam tutaj ze niebede tego w GPL stosowal bo uwazam to za nierealne
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2001-10-26, 12:40 fizyka moje watpliwosci
Ech trza bedzie wziac fiaciora na snieg, kamere i film pogladowy zrobic ...
Sportowcy tego nie uzywaja, bo unikaja jak ognia poslizgow w czasie wyscigow, a w rajdach auta maja naped 4x4.
PiotreQ
2001-10-26, 12:47 fizyka moje watpliwosci
A jak ja ci dam przykład z życia
Znajdź mi samochód, który ma:
- napęd na tył
- tak nieproporcjonalny rozkład masy
- taką moc
i dodaj do tego jeszcze lotnisko do dyspozycji a będziesz miał przykład z życia
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2001-10-26, 12:49 fizyka moje watpliwosci
Jaki fiacior .... wiem .. Skodzina 105 na lodzie ... Tam jest SZANSA ze sie uda . Ma ktos skodzine i umie szybko krecic kierownica?
_________________
Tiges/WIZZ.arts
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tiges dnia 2001-10-26 12:55 ]
Pawel
2001-10-26, 12:58 fizyka moje watpliwosci
Piotreq i znowu mi dajesz dziwna odpwiedz
a jak do mnie przyjedziesz to postaram sie wszystko zrobic zeby ci to umozliwic
Tiges dobra w rajdach bo 4x4 a w wyscigach bo nie trzeba a ja widzialem duzo sytuacji w wyscigach ze kierowcy musza sie ratowac i jakos tak nie robia
PiotreQ
2001-10-26, 13:02 fizyka moje watpliwosci
Czemu dziwną. Napisałem co jest potrzebne, że by to pokazać na żywo.
Filmu raczej żadnego ci nie pokaże bo nie jestem Polska Kronika Filmowa
Pawel
2001-10-26, 13:07 fizyka moje watpliwosci
to bodaj przyklad z pamieci gzie to widziales na jakims wyscigu jaki kierowca to moze ktos jakis film znajdzie ale takie argumenty jak daj mi to albo tamto nic nie wnosza jak mi kto da wrc to wygram mistrzostwo swiata
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2001-10-26, 13:15 fizyka moje watpliwosci
Cytat:
On 2001-10-26 12:07, Ozone napisał:
Dokladnie Tiges! Nie wazne jak byle zerwac przyczepnosc przodu. W konwencjonalnych autach mozna panicznie do deski wcisnac hamulec.
Dlatego wlasnie nikt nie uzywa w realu twojej kontry Ozone. To paniczne wcisniecie hamulca do deski jak to nazwales to jest wlasnie jedno z zastosowan "left foot brakingu". Kiedy tyl ucieka i klasyczna kontra nie pomaga wtedy naciska sie gwaltownie hamulec lewa noga, prawa trzymajac na gazie. Dziala to o wiele skuteczniej i samochod nie wyrtraca tak bardzo predkosci. Takze w GPL swietnie sie to sprawdza, zwlaszcza na trawie duzo sprawniej mozna sie wyratowac przed spinem wiec nie dotyczy to tylko konwencjonalnych samochodow.
Pawel
2001-10-26, 13:20 fizyka moje watpliwosci
Aro Ozone ma namysli zablokowanie kompletne kol wtedy samochod sie wyprostoje czesto stosuje to M Hakinen przynajmniej jak on to robi utkwilo mi w pamieci ale nie pamietam w jakim wyscigu to bylo a hamowanie lewa pomaga raczej przy podsterownosci bo "dociskamy" przednie kola
PiotreQ
2001-10-26, 13:24 fizyka moje watpliwosci
Cytat:
On 2001-10-26 13:07, Pawel napisał:
jak mi kto da wrc to wygram mistrzostwo swiata
No to powodzenia
Nierozumiem ciebie zupełnie teraz. Zadałeś pytanie. Ja staram się odpowiedzieć ci jak potrafię a ty mnie atakujesz. Nie che mi się z tobą gadać.
A jeśli to próba prowokacji w stylu jak wczoraj R vs T vs V to ci się nie uda. Jestem niespotykanie spokojny człowiek
Pawel
2001-10-26, 13:38 fizyka moje watpliwosci
to nie jest zadna pruba prowokacji ja nie chcialem o tym dyskutowac bo wiedzialem jak to sie skonczy ale Richie mnie do tego zachecil a twoja odpowiedz byla poprostu dziwna i smieszna daj mi to to ci pokaze to napisalem ze jak mi ktos cos da to mu tez pokaze i predzej zaproponowalem ci przyjazd do mnie i ze bym zrobil co moge zeby ci to umozliwic ale napewno nie na lotnisku a wiec o co ci chodzi ?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-10-26, 13:44 fizyka moje watpliwosci
Pawle sprobuje moze ja chociaz mam tylko chwilke bo naprawa servera dzis trwa i nie mam czasu na dluzsze dyskusje
otoz okolo 40 ludzi przez okolo 4 lata mierzylo, ogladalo i badalo kazda srubke, kazdy kadr filmu bolidow jezdzacych teraz u nas w GPL potem 4 inzynierow z tonami dokumentacji przekladalo to na engine GPL, nie dla kasy, bo GPL jako produkt osiagnal totalna kleske, tylko dla marzenia stworzenia realistycznego symulatora.
zapominasz jednak ze jest to wiernie napisany symulator bolidow z 67 roku a nie wspolczesnych BWM i do konca porownywac zachowania samochodu nie mozna
i to chyba wszystko ode mnie na ten temat, wierze po prostu maniakowi ktory zaprzegl ludzi i przez 4 lata katowal, ojcu jedynych symulatorow na PC a nie gierek dla mas ze nie zaszczepil w GPL totalne bzduryi odwrotnej kontry tylko tak widocznie te samochody powinny sie zachowywac, testerami GPL takze byli ludzie, ktorzy dla wyscigow poswiecili swoje cale zycie...
a tak juz BTW - GPL dzieki tym i innym kontrom uratowalo mi nie raz karoserie a moze i zycie w zimie, ale teoretycznie nie umiem tego uzasadnic bo zarowno w GPL jak i w realu robie takie rzeczy odruchowo
Ozone
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2001-10-26, 13:47 fizyka moje watpliwosci
Aro - nie dyskutuje z ludzmi ktorzy maja lepsze niz ja czasy Masz chyba racje
Pawel - mozesz sobie nie stosowac ale dlaczego? Co masz na mysli piszac ze to jest nie realne? Czy nie bedziesz tego robic bo to nie zadziala w BMW i nie chcesz miec zlych nawykow? Czy wg Ciebie auto w GPL powinno sie zachowac inaczej niz teraz ? A jesli tak to jak?
Odpowiadajac na Twoje pytanie: Napisalem ze ma "ograniczone " zastosowanie. Moglem uzyc slowa znikome i to jest powod dla ktorego nie widac zeby ktos to robil. Sam efekt istnieje jednak realnie ale czesto go nie widac.