Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » F1 2010 (od Codemasters)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

F1 2010 (od Codemasters)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 25, 26, 27  Następny
Autor Wiadomość
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-09-25, 15:31      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Gdyby ktoś chciał zmienić sobie wersję językową na pl, a ma multilanguage to instrukcja poprawek jest w załączniku.

Działa, a przynajmniej napisy bo jeszcze nie miałem okazji pojechać i posłuchać Zientarskiego
Instrukcja_spolszczenie_F12010.zip
 Opis:  Spolszczenie F1 2010
Pobierz
 Nazwa:  Instrukcja_spolszczenie_F12010.zip
 Rozmiar:  1 KB
 Pobrano:  354 raz(y)
 
Reklamy
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-09-25, 19:00      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Zientarskiego nie ma

Czy też Wam się przydarza częste przebijanie opon? Jeden wyścig, co prawda 50% bo nie mam na więcej czasu, i dwa razy musiałem zjeżdżać do boksu na nieplanowaną wizytę z powodu kapcia
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2010-09-25, 20:10      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
ponoć jest jak wywiady są..?

też miałem jakiś weekend z kapciami...gra raz generuje dużo deszczu, raz dużo kapci, co ciekawe - dwa pierwsze wyścigi w lotusie jakoś w śreodku stawki zawsze a kolejne na szarym końcu
inżynier chrzani - skopiuj setup teammatea, ale speech jest ale możliwości skopiowania zapomnieli włączyć...
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-09-26, 17:53      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Drugi wyścig, GP Australii, 3 kapcie, jeden w treningu, dwa w wyścigu. I jak tu lotusem zrobić coś więcej niż zdobyć 18 miejsce w wyścigu?
Coś mi się wydaje, że jest to związane z nieprawidłowym, proporcjonalnym wyliczaniem zużycia opon w wyścigach krótszych niż 100%. Na forum codemasters powstał już odpowiedni temat, co prawda dla PS3 ale problem chyba maja wszystkie wersje.
http://community.codemasters.com/forum/f1-2010-game-1316/430700-need-tire-punctures-patch-now.html

Wnioski początkowe, przy dystansie 100% przebicia opon zdarzają się bardzo rzadko. Przy dystansie krótszym jest to częstsze.

A już szczytem wszystkiego jest np. przypadek, kiedy przednia opona strzela po kilkunastu metrach od startu
jak np. tutaj
http://www.youtube.com/watch?v=0pwHBi2EbZs&feature=player_embedded

DariuszM a rozwijasz bolid? Ja po dwóch GP mam już zaprojektowane zmiany map do pedału przepustnicy
 
M. C. Viper Audi
A4

Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 910
Miasto: Wrocław

Post2010-09-26, 18:18      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Ja jestem przed czwartym wyscigiem. Jezdze na 20% ale Full Race Weekend. 20% bo chce tylko poznac trasy, zeby w drugim sezonie z lepszym autem pojezdzic.

Kapci mialem 4, z czego tylko bodaj jeden w trakcie wyscigu i to w takich podobnych okolicznosciach jak na zalaczonym filmiku, wiec od razu restart wyscigu zrobilem.

W tej chwili jestem 4 w generalcie (Lotusem) z 24 punktami. Nie pamietam dokladnie miejsc ktore zajmowalem, ale wiem ze 2 razy w qualu przeszedlem do Q3 i w Malezji chyba bylem 3-ci. Swoja droga nie widzialem nigdzie, gdzie by mozna bylo sprawdzic wyniki poszczegolnych wyscigow w sezonie.
W Chinach juz mi chyba tak dobrze nie pojdzie, bo nie moge ustawic auta na srodkowy sektor i duzo tam trace.

Gram na najwyzszym poziomie i AI w deszczu jest bardzo kiepskie. Kilka razy mi sie zdarzyl deszcz w trakcie jednej z sesji kwalifikacyjnych i zlalem AI tam na 2-6sek (w zaleznosci od wilgotnosci). No i a propos deszczu w Qualu jest blad w grze, bo np. w Q1 moze lac, a w Q2 juz suchy tor i slonce, wiec troche przesadzili z ta pogoda.
To, ze przyczepnosc na deszczu jest duzo za duza, to wiadomo, ale jak sie jedzie na slikach i zacznie padac, to bardzo dlugo nie czuc roznicy.

Jesli chodzi o rozwoj bolidu u mnie przed tym wyscigiem mam 2 nowe mapowania pedalu (Cruise i Fast) i 10% szybsza reakcje pedalu hamulca. Ale dalej jestem jako drugi kierowca, wiec nie mam zadnych mozliwosci decyzyjnych o kierunku rozwoju bolidu. Teraz czesciej blokuje mam wrazenie, wiec nie wiem na ile to "ulepszenie". Jesli chodzi o te mapowania, to nie bardzo wiem jaka to robi roznice, ale zauwazylem, ze jak sie przeloczy na Cruise w trakcie jazdy (ze Standard) to obroty lekko podskakuja.

Wkurza mnie, ze w Qualu od razu mi opony Option zakladaja. Do tej pory (poza Chinami) wszystkie Q1 przeszedlem na Prime bez wiekszego problemu.

I jeszcze troche o bledach. Czasem nie ma mozliwosci wybrania jakichs opon w ktorejs z sesji. Np. w P2 raz nie moglem w ogole pojezdzic na Prime.


We wtorek, albo w srode powinienem pewnie dostac oryginal, to jesli ktos z Was jeszcze sie zdecyduje to moze sie umowimy na jakis wyscig? Bardzo chetnie poscigalbym sie z cywilizowanymi ludzmi, bo boje sie, ze moze byc duzo Colinowcow online
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2010-09-26, 18:29      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
ja mam wyścig na 20 czy 30% na razie, runda w katalonii i do tej pory miałem tylko jeden kapeć na P1 gdzieś - tak zero, miałem raz często ale podczas pojedynczego GP wybranego
co do rozwoju bolidu, to nie łapie tego, bo te kwadraciki się nie zakolorywują... można przesuwać coś tam ale nic się nie dzieje, na razie rozwinęły mi sie hamulce o 10% i mapa silnika na fast

też lotusem jadę i nie można za bardzo objechać nikogo... próbowałem różne poziomy AI, na najłatwiejszym można jeszcze jako tako powalczyć z końcówką, to chyba ma związek z karierą i słabymi teamami, że pewnie niemożliwe jest punktować na początku, takim zespołem, jak będziesz wypełniał założenia wyścigu - na któryś sezon dostaniesz kontrakt z dobrym zespołem i wtedy będzie AI do objechania

jestem ciekaw czy późniejsze sezony to też dominacja bulla, ferrari i maca czy też będzie losowo

brakuje mi trochę tej prostoty i esencji samej co była w serii GP, wkurzające jest, że w każdym wyścigu praktycznie 100% kierowców dojeżdża - nie wiem czy to ma związek z długością wyścigu czy nie
szkoda, że nie można sejwować w środku wyścigu, szkoda, że nie ma powtórek chociaż całych hot lapów
szkoda, że nie ma grafiki z transmisji TV, na tym co jest kompletnie nie widzę różnicy do bolidu za mną i przede mną..fajnie jakby jakiś mod zrobili

fajnie za to oddali, że dopiero od ok 15-20 lapu auto zaczyna dobrze jechać, ma lepszą przyczepność, wraz z utratą paliwa? temp opon? nagumowania toru? robi się coraz lepsze czasy aż do momentu zużycia opon
działa nawet ratowanie się od spinu kontrą, gazem i hamulcem - choć jakby ciut za bardzo, czasem można uratować się jak auto już chyba o pare stopni za bardzo bokiem się ustawiło
 
M. C. Viper Audi
A4

Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 910
Miasto: Wrocław

Post2010-09-26, 18:51      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Cytat:
co do rozwoju bolidu, to nie łapie tego, bo te kwadraciki się nie zakolorywują... można przesuwać coś tam ale nic się nie dzieje

Nic sie nie dzieje bo nie ma sie co dziac. Jak sie zakoloruje kwadracik to znaczy, ze odblokowane i jest dostepne. Najezdzajac na nie po prostu mozesz sie dowiedziec, co odblokowales.

Cytat:
też lotusem jadę i nie można za bardzo objechać nikogo... próbowałem różne poziomy AI, na najłatwiejszym można jeszcze jako tako powalczyć z końcówką, to chyba ma związek z karierą i słabymi teamami, że pewnie niemożliwe jest punktować na początku, takim zespołem, jak będziesz wypełniał założenia wyścigu - na któryś sezon dostaniesz kontrakt z dobrym zespołem i wtedy będzie AI do objechania

No to ja znowu przeciwne zdanie mam. Jak wspomnialem chwile wczesniej, nie mam najmniejszego problemu, zeby wypelnic zalozenia wyscigu. W kazdym wyscigu punktowalem. Jezdze generalnie szybciej od Renault/Mercedesa. Nie mam szans z McL/Ferrari/RBR bez wzgledu na to jak kombinuje. Po prostu sa o niebo lepsi i objezdzaja mnie. A fakt, ze w Malezji zdobylem 3cie miejsce to tylko fartowna taktyka zmiany opon
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2010-09-26, 19:00      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
A mnie wkurza to, że AI jest tak głupie, że potrafi spieprzyć nasze najlepsze okrążenie na qualu wpychając się nam pod łokieć na którymś z zakrętów. No ja rozumiem, że lotusowi daleko np. do red bulla ale bez przesady, jak jestem na liczonym okrążeniu to nie mam zamiaru przepuszczać tych którzy tylko turlają się po torze
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2010-09-26, 20:07      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
M. C. Viper napisał:

No to ja znowu przeciwne zdanie mam. Jak wspomnialem chwile wczesniej, nie mam najmniejszego problemu, zeby wypelnic zalozenia wyscigu. W kazdym wyscigu punktowalem. Jezdze generalnie szybciej od Renault/Mercedesa. Nie mam szans z McL/Ferrari/RBR bez wzgledu na to jak kombinuje. Po prostu sa o niebo lepsi i objezdzaja mnie. A fakt, ze w Malezji zdobylem 3cie miejsce to tylko fartowna taktyka zmiany opon


to jesteś mastah dla mnie, wpadnij i pokaż jak to robisz albo moja kiera coś nie tak,bo jak zwykle chodzi jak na siłowni, w grze nie można w ogóle ustawić siły FF i wheel weight, jest suwak, ale nie mozna go uaktywnić, to poziom trudność kariery determinuje?

bez sensu jest też, że na wgrywaniu jedzie napis - oszczedzaj silniki bo masz 8, a jak zaczeniesz weekend to zawsze nowy przydzielony jest, choćby poprzedni był na 99% zuzyty i całe P1 stracone na wymiane zawsze...



a takie kwiatki są w plikach z FF

Cytat:
"RD3 Style Test 4WD" scaleForce="1.0" scaleFriction="1.0" scaleEffects="1.0"/>
<FFBCar name="Subaru Impreza Spec C Tarmac A" scaleForce="1.0"
<FFBCar>
<FFBCar>
"Peugeot 205 T16"
"Citroen Xsara Rally X"
Audi TT"
Suzuki Swift Super 1600 Tarmac" scaleEffects="1.0"/>
Citroen C2 Super 1600" scaleForce="1.0" scaleFriction="1.0" scaleEffects="1.0"/>
"McMillin Racing Buggy" scaleForce="1.0
"Lancia Stratos" scaleForce="1.0"
"Fenomenon Stratos" scal


to z dirta2 prosto?

jest też plik z tekstami unlock DLC - DLC all vehicles, all liveries - to już pewnie F1 2011 jest zaimplementowane od razu

kurde - znalazłem w sieci coś takiego... moja kiera nie jest supported chyba i nic takiego nie mam...
F1_2010_game2010-09-2613-07-04-71.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  51.69 KB
 Odsłon:  312 raz(y)

F1_2010_game2010-09-2613-07-04-71.jpg

 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-09-26, 20:51      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Dla mojego racinga jest to wszystko i dzięki temu można to wszystko poustawiać aby sensowniej się grało.
Już wcześniej podawałem te ustawienia, ale powtórzę:
od góry idąc: 0%, 100%, 50%, 0%, 100%, 0%, 100%

Jeżdżę sobie aż na drugim poziome AI, bez żadnych wspomagaczy, do czasu całkowitego przystosowania na inną filozofię jazdy. A przy okazji mogę sobie powygrywać, udzielić wywiadu na konferencji prasowej, to budujące
Jak na razie w karierze Lotkiem po dwóch GP - 2 razy PP, zwycięstwo w GB Bahrajnu mimo dwóch kapci, 12 miejsce w Australii z dwoma kapciami i karą przejazdu przez boksy.

W pierwszym GP miałem problem z dublowaniem przeciwnika, za cholerę nie chciał współpracować. Tak jakby reguła niebieskiej flagi nie działała tutaj wcale. Czyli kolejna wtopa?

Ostatnio zmieniony przez Kekacz dnia 2010-09-26, 21:05, w całości zmieniany 1 raz
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2010-09-26, 21:00      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
już mam, okazało się, że musi być najnowszy profiler zainstalowany, potestuje teraz inne ustawienia
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2010-09-26, 21:13      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
z twoimi ustawieniami trochę lepiej, ostrzejsza reakcja, ale na czasy mi to nie wpływa, nadal w barcelonie na łuku flatout wylatuje, a jak jade wolniej i jestem w linii to AI jest szybsza i jedzie jak po sznurku

setup zawsze testujesz na praktykach i kombinujesz czy jakieś standardowe szybkie ustawnienia?
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-09-26, 21:27      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Nigdy nie lubiłem zabawy z setupami Sprawdzam dwa, góra trzy sąsiadujące ustawienia predefiniowane, korespondujące z ogólną charakterystyką toru. Raczej staram się wypracować płynność przejazdu. Grzebanie w setupie i tak jest psu na budę jeśli każde okrążenie przejadę innym stylem.
 
M. C. Viper Audi
A4

Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 910
Miasto: Wrocław

Post2010-09-26, 21:51      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Ja tez nie grzebie bardzo w setupie, ale co robie to wlaczam Lotusem triala na danej trasie. Robie pare kolek, zeby mniej wiecej rytm zalapac i dostrajam tylko u inzyniera +-1 balans grip/vmax.

Zapisuje i laduje juz w trakcie P1. Czasem musze ciut jeszcze doszlifowac hamulec/aero bo auto w trialu ma wszystkie upgrady i ma lepsza przyczepnosc.

Najwazniejsze jednak, ze poswiecam co najmniej 2h na nauke toru i zlapanie rytmu. Szukam miejsc, w ktorych akurat AI kuleje, itp. A zeby ich objechac w wyscigu to wystarczy miec podobne tempo do nich i wykorzystywac te problemy AI. Np. w Austalii na szybkiej szykanie po dlugim luku, bodaj Waite sie ta szykana nazywa. Tak samo wiekszosc nawrotow AI wolniej przejezdza, albo wczesniej niz to konieczne hamuje.

Swoja droga osobiscie uwazam, ze o ile AI potrafi spaprac wazne kolko kwalifikacyjne, albo np. wyjechac z PitLane prosto na tor nietrzymajac sie pasa wyjazdu, to jest calkiem niezle. Na okrazeniach wyjazdowych zjezdzaja mi z Racing Line na prostych. No i super walke mozna miec z AI jezdzac kolo w kolo przez kilka zakretow.

Strasznie duzo frajdy mi ta gra sprawia. Co jest zaskakujace, jesli chodzi o gre z AI, ktorej w zasadzie jesli chodzi o wyscigi nie uznaje.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2010-09-26, 22:02      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
ponoć MP też daje frajdę
jednak setupy dużo dają, zmodyfikowałem tylko tylnie skrzydło tego predef najszybszego i od razu 2,5s szybciej na kółku

i z jakiego powodu na live timingu jak auto jest w pitstopie nei ma czasu 3 sektora?
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » F1 2010 (od Codemasters) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 25, 26, 27  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: