Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » F1 2010 (od Codemasters)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

F1 2010 (od Codemasters)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27  Następny
Autor Wiadomość
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2010-11-02, 19:04      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
bo masz wersje PL z którą pewnie nie był testowany
 
Reklamy
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-11-02, 20:59      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Ja zainstalowałem. Mam wersje polską, jak dotychczas. Nic się nie wywaliło. Może 5turbo masz wersję edukacyjną i ręcznie spolszczaną?

Objechałem Yas Marina już na patchu. Ponieważ przynajmniej teoretycznie, udało im się poprawić najbardziej denerwujące rzeczy, wróciłem na tryb pełnego experta czyli włączyłem zużycie opon. Kwalifikacje 14. Wyścig ukończyłem na 4 miejscu. To zupełnie inna jazda Nie ma już kilku ton przyczepności a kierowanie to bardziej walka. Wykończony jestem. Nawiasem mówiąc już nie lubię tego toru
Sezon skończony. Nowy z Red Bullem będzie chyba ciekawy.

Ostatnio zmieniony przez Kekacz dnia 2010-11-03, 09:37, w całości zmieniany 1 raz
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2010-11-02, 21:43      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Ja jestem po pobieżnych testach

wersja edukacyjna, eng - nic się nie wywala, może turbo ma hardware nie tego

nie znalazłem zapisywania replayów, po time trialu zawsze było view replay a teraz zniknęło
w opcjach grafy jest benchmark - jeden lap, ale bez widoku kokpitu

W końcu ładnie pokazuje splitime w czasie wyścigu do sąsiednich kierowców i lidera!!!
w picie nadal czas 3 sektora widać tylko u tych co są na torze i właśnie 3 sektor zaliczyli, czyli naszego czasu się nigdy nie dowiemy

Urwałem kawałek przedniego spoilera, bolid jedzie bez zmian - urwałem go kompletnie - tu już się nie daje jechać - na zakrętach kompletnie podsterowny i wyjeżdża przodem z toru

pojechałem trochę obok AI specialnie - wydaje się tak bardziej realistycznie jechać w końcu a nie skakać po torze nerwowo zygzakami

dużo łątwiej chyba też koła zblokować teraz
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-11-03, 12:31      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Przeglądam forum miszczówknotu i ktoś napisał, że po patchu nie pojawia się nagumowana idealna linia. I chyba rzeczywiście, jakoś nie przypominam sobie jej we wczorajszym wyścigu.

Podobno nadal nie poprawiono spowolnienia AI przez zatankowane paliwo. Przy włączonej/wyłączonej symulacji paliwa AI robi takie same czasy.

Cytat:
Germany
AI Legend
FUEL SIM ON:

AI: Around 1m20s in a 100% race. (Schumacher?? on first place)
ME: Around 1m23s in a 100% race.

FUEL SIM OFF:
AI: Around 1m19s in a 100% race. (Vettel on first place)
ME: Around 1m20s in a 100% race. (I'm not very good...)


Cytat:
Just tested at interlagos with 100% race distance, brazil, legend AI

Tyre sim = on, fuel sim = off

First 10 laps
Leader Vettel doing 1.10s, me doing 1.11s late 1.10s in a Macca

Tyre sim = on, fuel sim on

Leader doing 1.11s, me doing late 1.14s and 1.15s !!
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-11-03, 15:50      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Ekspresowe wysychanie toru po patchu. Kałuże się dematerializują.
http://www.youtube.com/watch?v=76OxhMkpiys
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-11-03, 17:22      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Sprawdziłem. Benchmark można oczywiście ustawic pod siebie.
Edycja pliku example_benchmark.xml w katalogu z grą, a w nim kilka pól, zmiana dwóch z nich na np.

viewname="bonnet"
weather="4"

da pełny deszcz i widok z T-cama. Tuż przed startem kałuże zanikają ekspresowo.
 
M. C. Viper Audi
A4

Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 910
Miasto: Wrocław

Post2010-11-03, 17:34      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Ja na pierwszy rzut oka zauwazylem:

1. Zresetowane ustawienia kierownicy. Musialem na nowo wszystko ustawic.
2. AI zdecydowanie lepiej zjezdza na boki zeby nie przeszkadzac.
3. Nie pojawia mi sie racing line (slady opon).
4. Ewidentna poprawa FPS. Szczegolnie w garazu, gdzie mialem zawsze <30fps a teraz 50+.
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-11-03, 17:55      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Już chyba bardziej nie dało się skomplikować zapisywania i odtwarzania powtórek

http://community.codemasters.com/forum/f1-2010-game-1316/442334-saving-playing-replays-f1-2010-a.html
 
5turbo


Dołączył: 10 Sie 2004
Posty: 359
Miasto: Zabrze

Post2010-11-03, 18:29      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Naprawilo sie po resecie kompa
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-11-03, 19:05      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
A może ten problem z wysychającymi kałużami ma swoje podłoże w ostatnim panienkowaniu kierowców, kiedy nie chcieli jeździć w deszczu? To taki easter egg ze strony któregoś dowcipnego pracownika CM
 
M. C. Viper Audi
A4

Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 910
Miasto: Wrocław

Post2010-11-03, 19:15      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
a nie bedzie to po prostu ichniejszy "dynamic weather" przyspieszonony ze wzgledu na dlugosc wyscigu?
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-11-03, 19:23      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Zdarzają się nawet kwiatki, kiedy na monitorze w boksie szanse na deszcz wynoszą 0%, a widać, że pada. Po przeniesieniu na start wkoło są jeziora i oceany, a tuż przed startem tor wysycha. To chyba zbyt dynamiczna pogoda
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2010-11-03, 19:30      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
zaraz się okaże, że warto zrobić czystą instalkęi grać bez patcha - tym bardziej, że ja juz mam bardziej zmodowaną grę niż GPL po 10 latach modów

co do niestabilności to muszę odszczekać trochę, bo jechałem kółko na suzuce i nagle - pik - pulpit -" program wykonał dziwną operację bla bla bla"
 
5turbo


Dołączył: 10 Sie 2004
Posty: 359
Miasto: Zabrze

Post2010-11-03, 19:43      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Mi notorycznie po 2 kolku w trybie kariery w Melbourne. Na wejsciu w 1 zakret wyjscie do pulpitu. Co ciekawe w trybie time trial tego nie bylo. Na wszelki wypadek przeinstalowalem i mam bez Wlodzimierza Z. Gra stracila swoj klimat W patchu nr 2 ponoc bedzie Borowczyk z Maurudą Kochanskim.
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2010-11-03, 21:12      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
My się tu podniecamy super grafiką w grze F1 a tu proszę
Szacunek za to, że komuś jeszcze chce się robić auta i tory do GP2
http://www.grandprix2.de/video/valenc.html
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » F1 2010 (od Codemasters) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 25, 26, 27  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: