Mod który pozwala grafike oświetlenia w czasie gry
masakryczne screeny :O
sa talenty...
M. C. Viper
Audi
A4
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 910
Miasto: Wrocław
2010-10-31, 04:45 F1 2010 (od Codemasters)
PS3 dostalo patcha juz.
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2010-10-31, 10:00 F1 2010 (od Codemasters)
O złodzieje.
M. C. Viper
Audi
A4
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 910
Miasto: Wrocław
2010-10-31, 10:24 F1 2010 (od Codemasters)
Sony sie widac nie pierdzieli.
Swoja droga nie kumam dlaczego patcha na PC wydaja przez GFW, pewnie wymog licencyjny Live'a, niemniej jednak lipa.
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2010-10-31, 11:50 F1 2010 (od Codemasters)
Pewnie po to, żeby piraci musieli grać na zabugowanej wersji.
Z drugiej strony patch to tylko zbiór plików, które można zidentyfikować po zainstalowaniu i opublikować nieoficjalnym torem dla reszty.
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2010-10-31, 13:31 F1 2010 (od Codemasters)
i tak wyjdzie spiracona łatka...
ale wyścig na SPA!!! start z PP, niebo zachmurzone ale potem wyszło słońce. na 1 lapie opony jeszcze tak nie trzymają, więc wyprzedził mnie Button, jechaliśmy tak do jego pitstopu, ja pitowałem 2 okrażenia później - jak zwykle kłopoty w boksie - wyjechałem 4ty - za Vettelem, Buttonem i Alosno
Pogoń za Vettelem kilka lapów, jak już go doszedłem - zawsze jakieś błedy więc mi odchodził - w końcu g wprzedziłem, w tym samym momencie Alonso zjechał do pitu więc powrót do sytuacji z Buttonem na przedzie
Dramatyczny pościg za Buttonem - na przedostatnim okrążeniu walka koło w koło chyba z 5-7 sekund - moja wygrana - wyprzedziłem go na długość auta ale w tym momencie za szeroko wyjechałem na zakręcie i mnie znowu łyknął
znowu pościg i na ostatnim lapie dorwałem go na najwolniejszej szykanie przed metą - jechał ją wyraźnie wolniej, ale znowu zamiast trzymać się mu na ogonie, chciałem bokiem objechać i wyjechałem szerzej na tarke - skutkiem Button finiszował 0,4s przede mną.. uff
chyba za dobrze o teamie mówie, bo tylko lotus chce mi dać kontrakt znowu...
i nie wiem czemu - replay był tylko do piątego okrażenia... w poprzednich mogłem zobaczyć cały wyścig
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2010-11-01, 16:04 F1 2010 (od Codemasters)
kiepskie wieści na temat patcha...
kiedy AI cie walnie - nie dostajesz kary... i to tyle zmian... ciągle nie ma czasu sektora 3, pitstopowanie zwalone... konsolowcy kanapowcy chipsowcy płaczą, że nie mogą gry modować
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2010-11-01, 19:41 F1 2010 (od Codemasters)
I czasami twarde opony mają zielony paseczek No i w końcu poprawili przebicia opon i spowolnienie AI obciążonego paliwem.
Za to patch dla PC ma być w normalnym pliku do ściągnięcia i zainstalowania.
Koreę odjechałem. Ciekawy tor gokardowy. Wygrany.
Za to Sao Paulo to jak zwykle miód i malina. Kwalifikacje wygrane. Ale wyścig zaczął się od deszczu i przejściówek. Kiedy mialem juz spora przewagę zrobiła się ścieżka. W tym momencie inżynier powiedział, że ktoś tam zjechał po miękkie opny, mimo, ze jeszcze kropiło. Zamarudziłem i zjechałem dopiero po 3 okrążeniach, skutkiem czego był spadek na 7 miejsce. Zaczęła się walka i wspinaczka. Fajna karuzela. Jednak prowadzącego Petrowa nie dogoniłem. Zbliżyłem się tylko na 1,5 sekundy i okrążenia się skończyły.
Patch juz wisi na podanej wyżej przeze mnie stronie
M. C. Viper
Audi
A4
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 910
Miasto: Wrocław
2010-11-02, 16:20 F1 2010 (od Codemasters)
Ponad 50 usprawnien/bugfixow. Wow.
M. C. Viper
Audi
A4
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 910
Miasto: Wrocław
2010-11-02, 16:31 F1 2010 (od Codemasters)
Wybrane ciekawsze:
Cytat:
- Amended the time trial penalty system so that only players cutting the final corner on certain tracks will have their subsequent lap times invalidated
- Balanced the effects of the drying line created by cars when in a wet race
- Balancing improvements have been made to AI drivers to prevent unexpected race results
- Corrected an issue AI cars would not attempt to move out of the player's way when under a blue flag on an in / out lap during practice and qualifying session
- Improvements have been made to the pitting process to prevent the player getting stuck.
- Corrected an issue where some AI cars using a single-stop strategy would not pit during a mandatory pit stop race
- Corrected an issue where the player is told to copy their team mate's car setup // "corrected" chyba "removed"
- Made penalties less likely to be awarded after spinning out on the track
- OSD now displays time gap between cars on the sector and lap split times
- Reduced the frequency of penalty warnings given for minor collisions
- Reduced the frequency of punctures received from standard tyre wear
- Sector times for the car on pole position is now shown in the split times on the OSD
- Tuned the grip properties of the tyre compounds in different weather conditions
- AI cars now correctly reduce speed when damaged
- Changed default laps of fuel in practice and qualifying sessions to 10 and 5 respectively
- Added benchmark mode from graphics menu*
- The replay file can now be saved as an external file and played back within the game*
*) PC only
5turbo
Dołączył: 10 Sie 2004
Posty: 359
Miasto: Zabrze
2010-11-02, 17:32 F1 2010 (od Codemasters)
To kto czeka na patcha do patcha? Zniknely polskie napisy i sie wiesza