Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » F1 2010 (od Codemasters)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

F1 2010 (od Codemasters)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 25, 26, 27  Następny
Autor Wiadomość
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2010-10-12, 01:15      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
nie wspominajac o nieobcietym, nie bidnym Assasinie mi szkoda zycia na te poprawki recznie wgrywane zamiast z automatu, problemy z kierami, modyfikowaniem pliczkow, upgradowaniem kompa za tony niepotrzebnej kasy co chwile pod nowa gierke, a grafike lepsza mam jak sobie porownam i bez przycinania, ale dziekuje

wracajac wiec do tematu, kiedy orientacyjnie jest planowany patch do f1? bo razem z patchem sprobowalbym chetnie fulla

czy prawda jest tez jakas heca z onlinem, ze tylko przez microsoft mozna jezdzic multi, ale na razie nie z polski? bo cos mi sie o uszy takiego obilo?
 
Reklamy
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-10-12, 06:49      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Od liściopada ma być Windows Live już i u nas. Do tego czasu trzeba się rejestrować np. z Wielkiej Brytanii.

M. C. Viper
Kariera 7 lat. Mam obecnie 14 punktów doświadczenia. Aby dostać się do BMW trzeba mieć minimum 15, Toro Rosso 14. W laptopie agentki obok ich nazw i wspomnianych HRT oraz Virgin pokazały się jeszcze nie do końca zapełnione kółka. Po wejściu w dane tych zespołów wita mnie tekst, że jestem mocnym kandydatem na jazdę u nich.
Wydaje mi się, że nie można przenosić się w trakcie sezonu, ale to zobaczę za kilka GP.
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-10-12, 11:09      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Punkty reputacji potrzebne do kontraktu z poszczególnymi zespołami (znalezione na forum codemasters) dla kariery 7 letniej:

HRT - 4
Virgin - 6
Lotus - 8
Toro Rosso - 14
BMW Sauber - 15
Force India - 20
Williams - 25
Renault - 29
Mercedes - 31

Ferrari, Red Bull i McLaren od 35 w górę.
Przy krótszej karierze punkty są na niższym poziomie.

Nie zmienia to faktu, że jeśli w trakcie sezonu, chyba jego połowie, wskaże się konkurenta do pokonania, dowolnego z listy startujących, i pokona się go ostatecznie w generalce, wtedy można otrzymać kontrakt w zespole na miejsce przegranego.
 
M. C. Viper Audi
A4

Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 910
Miasto: Wrocław

Post2010-10-12, 14:09      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
czy prawda jest tez jakas heca z onlinem, ze tylko przez microsoft mozna jezdzic multi, ale na razie nie z polski? bo cos mi sie o uszy takiego obilo?

to dotyczy tylko wersji PC/X360, ktore wymagaja rejestracji konta Live, w ktoryms z krajow obslugujacych ta usluge. W Polsce od 10 listpada.

W przypadku PS3 nie powinno byc zadnych problemow.
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-10-12, 21:57      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Ja to się normalnie skończę nerwowo.

Walencja (29 okrążeń)
Na treningu udało się pomyślnie przetestować ulepszenie tylnego zawieszenia, poprawiające przyczepność o 5%.
Kwalifikacje to PP z przewagą 0,1 sek nad drugim Weberem.
Wyścig musiałem trzy razy restartować, bo łapałem kapcia na prostej po połowie okrążenia. Za każdym razem na innym kole. Wyłączyłem gierkę. Polecam alt+F4 bo nie zapisuje nic w save
Kiedy mi przeszło, pojechałem znowu. I na każdym kółku robiłem 3-5 sekund przewagi nad drugim Webberem. Na 9 okrążeniu insztalator oświadczył, że mam już 30 sekund przewagi. Zaczęło się masowe dublowanie więc z mapy fast wróciłem na standardową. Całość spowolniła mnie o ok 1 - 3 sek na okrążeniu. Kiedy już dublowałem Ferrari , przyszedł czas na mój zjazd do boksu. Weber miał wg wyliczeń gry 2000 metrów straty, czyli zero zagrożenia.
Fajnie się jechało do ostatniego okrążenia i mostka. W tym momencie, T10, silnik zaczął się dławić, przerywać. Zdublowani Szumacherowie, Kubice i inni Massajowie zaczęli odzyskiwać pozycje, a mi co chwile pokazywało się ostrzeżenie za nieprzepisowe blokowanie
Na prostej za T14 silnik przestał przerywać ... ale i stracił moc. Mogłem jechać max 100 km/h.
Kolejni maruderzy uciekali mi do przodu, a ja się modliłem o to aby nie zobaczyć Webbera w lusterku.
Na ostatnim zakręcie coś mi mignęło z tyłu, na szczęście BMW.
Doturlałem się do szachownicy cały w nerwach. Po oglądnięciu wyników okazało się, że Webber stracił do mnie raptem 6,6 sek. Trzeci na pudle 22 sek.
Rwał nać z tym tankowaniem! Powinna być możliwość zmiany ilości paliwa w górę. Jeśli ktoś lubi cysternę, ale nie chce przechodzić psychicznych tortur- starczy czy nie - to jego sprawa.
Generalnie hat-trick jak to powiedział przez radio ktp. Oczywisty: PP, wygrana i FL na poziomie 1:40,100 sek.

W generalce mam bodaj 160 pkt, drugi Webber 130.
Force India dołączyła do grona moich zwolenników.
 
M. C. Viper Audi
A4

Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 910
Miasto: Wrocław

Post2010-10-12, 22:11      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Kekacz napisał:
Ja to się normalnie skończę nerwowo.
Walencja (29 okrążeń)

Podziwiam determinacje!!
Ja po ochlonieciu nieco, juz sie przejade co najwyzej raz na 2 dni.

Kekacz napisał:
Wyścig musiałem trzy razy restartować, bo łapałem kapcia na prostej po połowie okrążenia. Za każdym razem na innym kole. Wyłączyłem gierkę. Polecam alt+F4 bo nie zapisuje nic w save


Wystarczy ESC > Restart sesji.
Tylko zauwazylem, ze w tym momencie ginie ustawienie mapowania silnika/gazu, pozostaly setup wyglada, ze jest bez zmian.
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-10-12, 22:17      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Mam wrażenie, że jak gra sobie zakoduje, że kapec ma być, to koniec i przy zwykłym restarcie dalej będzie hojnie nimi obdarowywać.
A po twardym restarcie gry problem zniknął. Już dwa razy sprawdził się ten sposób.
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-10-13, 07:06      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
F1 2010 wersja komentatorska, z naszymi ekspertami
http://www.youtube.com/watch?v=dZE6IuVmsWA
 
M. C. Viper Audi
A4

Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 910
Miasto: Wrocław

Post2010-10-13, 09:13      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Gra musi byc bardzo popularna bo wychodzi coraz wiecej modow.
Nowe tekstury oklejen bolidow, kaski, kamery, edytor tekstur, nowe grafiki HUD, itd.

Nie mialem jeszcze czasu nic sprawdzic, ale mozecie sobie przejrzec tutaj:
http://www.racedepartment.com/dlcat-f1-2010-game-89/

Mi szczegolnie spodobal sie mod zmieniajacy teksture opon w trakcie zuzycia:
http://www.racedepartment.com/downloads/screen_1_1024_DIx.jpg
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2010-10-13, 18:55      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:

lefty porownuje miedzy grami, ale do f1 mialem tylko trailer,

Wiesz co to kompresja obrazu? Na pewno wiesz. Poza tym w trailerze pokazuje się najczęściej najlepsze ujęcia z filmu, gry, etc. i jest to tak dynamiczne, że trudno naprawdę jakieś szczegóły zaobserwować. Żeby naprawdę coś porównywać na podstawie filmików, musiałbyś mieć materiał nieskompresowany zarówno z peceta jak i z ps3 i o ile z pc pewnie dałoby się to zgrać, choćby frapsem to z ps3 raczej w ogóle. To tyle w tym temacie.
Cytat:

ale za to ten sam i nie ma o czym gadac faktycznie, jak wolicie jezdzic w zdalnie sterowane modele RC f1 w pomniejszonej 5 razy skali to spox niz jak w realu wrazenia miec no i te bugi z kierami, zazdraszczam

No ale przecież to tylko dziecinne gierki nie mające nic wspólnego z realem jak sam mówiłeś więc to czy będziesz w nie grał na monitorku 20" czy tv 60" nie ma chyba znaczenia...?
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2010-10-16, 02:06      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
>Wiesz co to kompresja obrazu? Na pewno wiesz

oba trailery jak pisalem specjalnie sciagnalem i obejrzalem w HD

>Poza tym w trailerze pokazuje się najczęściej najlepsze ujęcia z filmu, gry, etc. i jest to >tak dynamiczne, że trudno naprawdę jakieś szczegóły zaobserwować

rozumiem wiec ze ty nie jezdzisz w f1 tylko wlaczasz gre, dajesz pauze i ogladasz kontur lotki i cyferke w kokpicie? serio? a moze jestes lepszy niz kierowcy F1 i w czasie jazdy nadazasz obserwowac grafike konturow tycich elementow na monitorze komputera, jednoczesnie prowadzac bolid i to w symulatorze przeciez?

>No ale przecież to tylko dziecinne gierki nie mające nic wspólnego z realem jak sam mówiłeś >więc to czy będziesz w nie grał na monitorku 20" czy tv 60" nie ma chyba znaczenia...?

dlatego w dziecinne gierki pod wzgledem fizyki przyjemniej grac na wielkim ekranie w HD, bo przynajmniej wielkosc bolidu jest przed toba czyms zblizonym do reala
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2010-10-16, 18:33      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Richie, nie pisz głupot bo tylko sam się ośmieszasz chłopie W HD ściągnąłeś? Może w divx hd jeszcze co? Nie wiem, może ty myślisz, że jak masz czytnik bluray w ps3 to wszystkie gry na pewno zajmują cały nośnik i wszystkie są w full hd i na dodatek mają tekstury full hd? Poczytaj sobie o kodekach i obróbce audio/video bo jak widać masz o tym mgliste pojęcie.
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-10-16, 19:08      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Silverstone odjechany.
W kwalifikacjach PP z czasem 1:30.4xx i przewagą ponad 1,1 sek nad drugim Massą.
W początku wyścigu jadąc cysterną już nie mogłem tak uciec, zwłaszcza w pierwszej partii czyli głównie T3, 4, 5, 6. Po przebudowie T16 jest trochę dziwny, mały błąd i wyjazd prawie pod trybuny.
Przed zjazdem do boksu przestawiłem mapę na szybką i odjechałem tak dwa kółka. Udało mi się zrobić większą przewagę. Ci którzy mnie wyprzedzili zjechali do pitów dwa kółka później i wystarczyło zapasu na powrót na czoło.
Wyścig skończył się z moją przewagą na poziomie 2,2 sek. Nowy czarny koń - Chandhok - przyjechał na 5 miejscu.
Lotus zaproponował mi nowy kontrakt, ale już na pozycji 1 kierowcy. Odrzuciłem, czekam na coś lepszego.
Mam już połowę sezonu za pasem, chyba za chwile będę musiał wskazać swojego głównego konkurenta. Pewnie będzie nim Petrov, pójdzie do lotusa jak z nim skończę
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2010-10-17, 21:23      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
również jestem po silverstone - P3 w qualu i wyścig w deszczu na intermediatach
4 na początlu wyścigu , czołówka dość wcześnie zjechała do boksu, było jeszcze mokro - prowadziłem pare lapów, tor zaczął przysychać - zjechałem po slicki - jak zwykle nie wiadomo od kiedy działa pit limiter, kara w boksie, 10 sek pitstop, wyjechałem 6sty i dogoniłem czołówkę na 5tym miejscu na ostatnim okrazeniu więc już nie było czasu na nic...
teraz chyba musze trenować tylko zjazd do boksów a nie czasy
również po silverstone gra z automatu zaoferowała kontrakt z lotusem, mam 12 punktów reputacji i same mierne teamy na widelcu...
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-10-18, 08:29      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Ja już jestem po suchym Hockenheimie. PP i zwycięstwo. Z tym że kwalifikacje wygrałem z przewagą 1,9 sek, a wyścig z przewagą 5 sek. Kobayashi wylądował na trzecim stopniu podium. Ani chybi nie był w boksach.
To już 5 wygrana pod rząd, inżynier wspomniał, że wyrównałem rekord Clarka.
Mimo odrzucenia oferty Lotusa pojawiła się ona znowu, 6,5 mln $ rocznie, pierwszy kierowca. Przy pierwszym odrzuceniu oferty miałem zaćmienie. Przecież zamiast przyjmować/odrzucać ofertę można użyć klawisza Esc i odłożyć sobie decyzję na koniec sezonu i wtedy ją rozpatrzyć. Może warto pozostać. Polubiłem tą zieleninę Tylko Trulli najwyraźniej nie przykłada się do jazdy w ulepszonym już sporo bolidzie, bo i tak ciągnie się w ogonie każdej klasyfikacji.

Na pitlimitera mam jeden, niezmienny sposób. Przed zielonym światłem przed boksami zwolnić poniżej 100 km/h i wciskać przycisk aż diody obrotomierza na kierownicy zaczną miarowo mrugać. W zdecydowanej większości przypadków raz wystarczy. W odróżnieniu od innych gier tutaj nie da się limitera włączyć na zapas przy wyższej niż wspomniana prędkości.
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » F1 2010 (od Codemasters) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 25, 26, 27  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: