No taa....
Nie trzeba być fizykiem jądrowym żeby wiedziec jak działa bomba atomowa. Nie trzeba być astronautą żeby wiedzieć jak działa prom kosmiczny. Nie trzeba być kierowcą rajdowym żeby wiedziec jak powinien się zachowywać samochód na trasie.
Reklamy
Ralf
Dołączył: 30 Maj 2003
Posty: 126
Miasto: Kraków
2003-12-05, 13:37 ujeee,colin4 na pc
Ralf napisał:
no normalnie jak w realu
chodziło mi o ten supermarket
Ralf
Dołączył: 30 Maj 2003
Posty: 126
Miasto: Kraków
2003-12-05, 13:41 ujeee,colin4 na pc
PiotreQ napisał:
No taa....
Nie trzeba być fizykiem jądrowym żeby wiedziec jak działa bomba atomowa. Nie trzeba być astronautą żeby wiedzieć jak działa prom kosmiczny. Nie trzeba być kierowcą rajdowym żeby wiedziec jak powinien się zachowywać samochód na trasie.
taa...
wystarczy byc jak Leonardo diCaprio w "Złap mnie jesli potrafisz"
Premiera Colin McRea Rally 04 odbędzie się już na początku kwietnia, tymczasem mamy dla Was świeżutkie wrażenia anonimowego beta-testera, który miał przyjemność obcować z wczesną wersją Colina 04 i zdał nam krótką relację z testów...
„Grałem w te alfę cały łikend. Giera wymiata. Jeśli ktoś zrobi lepsza rajdowe, będę w naprawdę ciężkim szoku. fizyka jazdy - wpływ ogumienia, sztywności resorów, prześwitu i wielu innych czynników na jazdę jest ZA*****TY!!!! Jak założyłem gumy na asfalt i zjeżdżałem z asfaltu na szuter fura zarzucała za*****cie tyłem tak ze trzeba było b. ostrożnie. Man po prostu mózg staje! No i można kręcić wyk*****te bączki, palić tarcze hamulcowe i robić inne niezłe bajery. To co widzisz na obrazku (słońce w oblodzonej jezdni) oddaje 1/3 efektu w grze bo tam nonstop zmieniają się lodzie refleksy świetlne. Orgazm stary, orgazm...”
Hehe , resory w WRC
kamkor
2004-01-13, 16:35 ujeee,colin4 na pc
Jasne, anonimowy beta tester z koziej dupy;]... Pewnie pracownik codemasters, ktory chcial tylko zrobic reklame cmr4 ..
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-01-13, 17:20 ujeee,colin4 na pc
To wyzej (z GOL) to oczywiscie belkot, ale np. w 'Magazynie WRC' napisali cyt. "CMR4 to jest to". Napisali, ze jest swietny w porownaniu z wersja 3, ktora byla slaba, i ze wyrzucono wspomagacze jazdy i teraz model jazdy jest nieskazony. I cos tam, ze jest tak swietny, bo jazda jest zblizona do CMR2 , a 3 byl be. To wszystko oczywiscie dotyczylo wersji konsolowej. Przy okazji, to cale podniecanie sie z wyprzedzeniem wersja PC jest bez sensu, bo wiadomo, ze bedzie dokladnie to samo co na konsolach, tylko tekstury moze troche bardziej szczegolowe.
I to dopiero chyba moze byc bulwersujace na tym forum: wiedziec co to sa resory i wychwalac CMR.
P.S. Z tym wychwalaniem mialem na mysli 'Magazyn WRC' a nie siebie, zeby bylo jasne.
Ostatnio zmieniony przez w126 dnia 2004-01-13, 18:46, w całości zmieniany 1 raz
Ralf
Dołączył: 30 Maj 2003
Posty: 126
Miasto: Kraków
2004-01-13, 18:38 ujeee,colin4 na pc
ujeeeeeee
ps. a moze poscigalby sie ktos w dwojke???
moj gg 1098270
Demo wyjdzie 24 lutego.. W sumie to spodziewam sie tylko potestowania grafy bo reszta jak znam zycie to..
M. C. Viper
2004-02-20, 18:53 ujeee,colin4 na pc
coniektorzy moga sie zdziwic...
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2004-02-20, 19:53 ujeee,colin4 na pc
M. C. Viper napisał:
coniektorzy moga sie zdziwic...
Rozumiem, ze masz na mysli tych, ktorzy sie spodziewaja super fizy i realizmu
M. C. Viper
2004-02-20, 20:56 ujeee,colin4 na pc
khehe... a sa tacy? ;D
moje odczucia po becie sa takie, ze Codies w koncu jesli chodzi o fize zrobili jakis tam krok do przodu, ktory da sie odczuc.
nie bedzie to rewolucja, na pewno.
ta gra nigdy nie bedzie nominowala do miana simu, bo autorzy nigdy nie mieli i nie beda mieli takich aspiracji ani zamierzen.
Yatzek
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 799
Miasto: Szczecin
2004-02-24, 11:05 ujeee,colin4 na pc
Ten cytat z testów CMR4 poprawił mi dziś humor
"With its legendary handling and brilliantly visualised real-life courses and cars, Colin McRae has been high on untouchable in its field for over five years. "
NC
kamkor
2004-02-24, 11:19 ujeee,colin4 na pc
Moze teraz napisze troche nie na temat, bo o race driverze 2.. Ale ten cytat to dopiero przebija wszystko :
Cytat:
GI: What kind of feedback did you get after the last game?
MW: From the last game, people have always wanted more damage. People have said that they want to completely destroy the car. Also the last game was realistic like this game is realistic, but it was quite unforgiving so if you made a mistake, that was it and you’d be off the track. So we’ve made a handling system that is a bit more forgiving for the player – but still feels realistic. This is not arcady racing like Burnout.