2001-12-14, 02:58 SPRAWY ORGANIZACYJNE PO DARLINGTON
Taka gorąca dyskusja tu się toczy, że aż szkoda się wtrącać
Uprzejmnie proszę wszystkich zainteresowanych o przeniesienie swoich wycinków do wątku o karach. A wtedy TU dyskutujcie do woli...
Reklamy
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2001-12-14, 18:06 SPRAWY ORGANIZACYJNE PO DARLINGTON
[quote]
On 2001-12-13 12:52, kavoo napisał:
Moze jeszcze tylko slowko nt. Ceera. Jechalem z tym panem na poczatku wyscigu jakies 5 czy 7 lapow, pomimo ze byl lap za mna. I zeby go wyprzedzic musialem WYWALCZYC sobie miejsce do miniecia. Cos chyba nie tak... klawisz F2 w klawiaturze sie zacial??
Widzisz Kavoo - ja to postrzegam nieco inaczej Twoja przewaga 1 Lapa wynikala jedynie z faktu, ze mi serwer nie policzyl tegoz 1 lapu. Czy to jest twoim zdaniem powod by uznac sie za wolniejszego od ciebie i grzecznie cie przepuscic? Przypominasz sobie moze jak wczesniej mnie wyprzedziles? No chyba jednak nie. Pozwole sobie przypomniec regulamin:
"Z powodu przekłamań na łączach i niestety błędów w samym Nascar 4 czasami zdarzają się "warpy", które mogą czasem zmienić pozycje kierowcy w wyścigu. Nikt nie jest w stanie karać za uzyskanie pozycji w ten sposób, jednak postawa fair będzie mile widziana a nawet wymagana "niepisanym prawem, dżentelmeńską umową" od wszystkich."
Zwracam szczegolna uwage na ostanie zdanie. Zauwaz ze gdy podszedles pode mnie na prostej od wewnetrznej zdjalem noge z gazu i puscilem cie w przod, bo RZECZYWISCIE BYLES ODE MNIE SZYBSZY. Nie wymagaj ode mnie bym ci ulatwial wyprzedzanie idac na lukach do bandy tylko dlatego ze nagle w "prezencie od serka" pod F2 wszyscy (w tym i ty) z "bialych" zmieinili sie na "czerwonych" ...
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: ceer dnia 2001-12-14 17:11 ]
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2001-12-14, 19:07 SPRAWY ORGANIZACYJNE PO DARLINGTON
Aha - Adik, skoro wspominasz o moim megawjezdzie w twoje dupsko to moze dwa slowka na temat okolicznosci zdarzenia - przede mna duzy crasch na wyjsciu z T2 (a moze T4??) z racji ze wozy ukladaja sie w poprzek na srodku toru a ja jestem w srodku dlugosci luku wiec ide tam, gdzie jest wyraznie miejsce - a wiec na zewnetrzna. widzialem ze na zewnetrznej przede mna jestes i ty Adik, ale byles paredziesiat metrow przed craschem, wyraznie na zewnetrznej na IMHO wlasciwym torze do wyjscia z luku bez kontaktu ze scraschowanymi wozami. Problem w tym ze jechales o polowe wolniej niz sie na tym luku jedzie. Moze przytarles ostro o bande uciekajac przed craschem na zewn., ale o tym ja wiedziec nie moglem. Na heble bylo za pozno, a uciekac nie moglem, bo slalomu pomiedzy toba a crascem na wyjsciu napewno nie daloby sie zrobic Tymniemniej sory za wjazd
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2001-12-15, 12:28 SPRAWY ORGANIZACYJNE PO DARLINGTON
moze bysmy rozpatrzyli mozliwosc zmiany terminu wyscigu z srody na wtorek lub czwartek ?
Piatek odpada bo wiadomo
Kieruje sie tym ze wczorajszy tj piatkowy trening rozgrywany byl bez takich lagow jak w srode, poza tym Aro stwierdzil ze w niedziele ma mniejsze lagi w GPL niz w srode w Nascar 4, wiec moze faktycznie z ta sroda jest cos nie tak ??
Moim zdaniem powinnismy sprobowac cos z tym zrobic, przejechalismy dopiero 4 trasy a zostalo okolo 20 pewnie i czemu mamy cierpiec...
Moze nawet daloby rade zmiescic sie z nascarem i GPL w niedziele ?
hm wtorek chyba odpada bo tvn nadaje tenbit o ile sie nie myle... wiec lagi jeszcze wieksze
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Dimax dnia 2001-12-15 11:31 ]
Adik
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3932
Miasto: /dev/dvb
2001-12-15, 12:33 SPRAWY ORGANIZACYJNE PO DARLINGTON
Popieram
Wczoraj poza nowym (nawet nie wiemy skad on sie laczyl ) praktycznie nikt nie mial warpow, jechalo sie miejscami zderzak w zderzak i bylo ok. Moglibysmy sprobowac rozegrac jeden wyscig w czwartek...
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2001-12-15, 15:17 SPRAWY ORGANIZACYJNE PO DARLINGTON
Tez popieram. Mozna sprobowac w ktorys z czwartkow, ta ostatnia sroda byla fatalna i to chyba tak jak mowicie wina Tenbitu.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-12-15, 16:48 SPRAWY ORGANIZACYJNE PO DARLINGTON
eh z wami jak z dziecmi
czy nie rozumiecie, ze kazdy dzien na trening w 8 osob jest super i w kazdy dzien ten sam wyscig w 20 + przypadkowy pech na laczach bedzie juz kiepski zalagowany ? nie da nic zmiana dnia bo wlasnie sroda wg Tenbitu jest najluzniejsza w tygodniu, lepiej na tym serku nie bedzie, trzeba miec szczescie i tyle
co do niedzieli wybaczam wam propozycje wyscigu GPL i Nascar 4 w jeden wieczor bo akurat dimax i adik nie maja pojecia co to jest wyscig GPL w porownaniu z jakimkolwiek, wyscig Nascar 4 to mila przyjemna luzacka zabawa nie trzeba trenowac miesiacami,tygodniami, a jedno dotkniecie bandy nie konczy wyscigu
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2001-12-15, 17:21 SPRAWY ORGANIZACYJNE PO DARLINGTON
ale mi nie chodzi o jazde jednego wieczoru w GPL i nascara bo przeciez wiadomo to jest nierealne
mozna sprobowac zrobic wymiennie przeciez - raz GPL za tydzien nascar i tyle
a zasugerowal mi to Aro ktory stwierdzil ze jezdzac w niedziele GPL a jest was przeciez tam 15 luda ma mniejsze lagi niz w srode w nascarze gdzie tez jest srednio 16-17 ludzi a ostatnio chyba 14...
poza tym przypomnij sobie czasy wakacji kiedy czasami zdarzylo sie jezdzic w ok 25 czy moze nawet 30 ludzi i nie bylo takich warpow-lagow jak teraz
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2001-12-15, 18:35 SPRAWY ORGANIZACYJNE PO DARLINGTON
Dim przesadzasz z tymi wakacjami:) Najwiecej to bylo moze <20, lub nawet 15 osob, a 30 to juz fantazja:)Ta sroda byla jakas trefna po prostu.Takich sztosow jeszcze nie bylo przeca..
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2001-12-15, 18:39 SPRAWY ORGANIZACYJNE PO DARLINGTON
Sew wierz mi lub nie ale raz napewno bylo ponad 20
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2001-12-15, 18:42 SPRAWY ORGANIZACYJNE PO DARLINGTON
Ja ci wierze Napewno raz lub dwa bylo nas >20. Ale 30???
_________________
SEWER
Nascar4 #81 METALLICA TEAM :smile:
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: sewer dnia 2001-12-15 17:44 ]
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2001-12-15, 19:19 SPRAWY ORGANIZACYJNE PO DARLINGTON
dążyło do 30
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-12-15, 22:09 SPRAWY ORGANIZACYJNE PO DARLINGTON
rozwiaze wasze spory - Dim ma racje, rekord w naszej lidze to 27 osob , z tego w wyscigu wystartowalo 26
co do terminow razm jeden weekend raz drugi to niemozliwe, poniewaz mnie nigdy nie ma wlasnie w co drugi weekend
co do trzeciej sprawy to warunki w GPL sa zawsze duzo gorsze niz w Nascar 4, niezaleznie od dnia w GPL nie ma wyscigu, zeby kilku ludzi nie rozlaczylo
Dimax
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin
2001-12-15, 22:33 SPRAWY ORGANIZACYJNE PO DARLINGTON
to moze w takim razie podlozyc mala bompke
sory ale pomijajac temat (nie moglem sie powstrzymac) kogo wam to przypomina ?