Hmmm.....widze ze kazdy ma swoj styl ladowania. Ja jeszcze inaczej podchodze.
Ceer - zrobimy tak. Z racji tego ze to był moj pierwszy lot FW190 nie wiedziałem jak tym ladowac wiec podchodziłem wybitnie asekuracyjnie Wytne ci ladowanie z tracka z tej misji DiDowej i bedziesz mial porownanie jak w tych samych warunkach posadziłem tę bestię
Widac amartoszczyzne ale siadłem mieciutko a liczy sie efekt
Pilnuj skrzynki mailowej około 18
Reklamy
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2003-06-10, 17:36 o co chodzi?
No masz ci los... a ja uparcie dotad probowalem podchodzic do ladowania w slizgu, trzymajac maszyne niemal idealnie poziomo a przy tym opadajac No i stad pewnie moje problemy z gubieniem osi, bo niewiele widac, ale i gubieniem speedu, bo takie manewrowanie zawsze konczylo sie przeciagnieciem albo za duzym speedem.
Inna sprawa, ze jak juz wyladuje to kangurze ,ale z tym jakos sobie chyba poradze, najwazniejsze to bezpiecznie wchodzic w pas.
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2003-06-12, 19:49 o co chodzi?
Probuje, probuje, probuje... chyba nie jestem stworzony do ladowania , choc i tak jest lepiej
Darkman, thx, ale tamto podejscie to w ogole byla inna historia, bylo ciemno i jak dla mnie to wcale prawie pasa nie bylo widac
Jedno pytanie z innej beczki jeszcze: jaki mamy ustawiony poziom Al w tej kampanii? I jak w ogole (nawet offline) jest on regulowany w FB? Losowo? Zmienia sie z uplywem czasu, tzn. rosnie, czy jak
Snake-
Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa
2003-06-12, 20:20 o co chodzi?
Poziom w kampanii mozna ustawiac w pliku ini. Domyslne ustawienia sa bazowane na rzeczywistosci - Niemcy od poczatku wojny sa dosc doswiadczeni, natomiast u Ruskich poziom weteranow wzrasta w miare trwania wojny.
Nie umiem powiedziec kiedy sie to zrownuje, a moze jeszcze odwraca, bo Starshoy (autor DGen'a) jakos nigdy tego chyba nie powiedzial. Ten sam koles stworzyl il2gena i, jesli za duzo nie pozmienial, to mozna sie spodziewac ze w przecietnym przypadku jakies 25% to rookie, 50% to przecietni, 25% to weterani i troche asow (w DGenie kazdy as jest znany z nazwiska i w debriefingu sie czasem info o nich pojawia)
O ile sie nie myle, podejrzewalbym takie proporcje u Niemcow kolo 41-42 roku. Ruscy maja duzo wiecej rookies na poczatku, ale z czasem im to przechodzi.
AI w jednostce gracza, w miare jak lataja kolejne misje, poprawiaja swoje umiejetnosci. Dla pozostalych pilotow w misji poziom jest losowany wg powyzszych regul.
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2003-06-12, 23:01 o co chodzi?
Niezla wiedza masz Snake Pytam, bo latajac kampanie Bfem 109G2 po 12 czy 13 misjach trafilem na taki kociol w jednej, ze... musialem uciekac kilkukrotna proba podjecia walki z Yakami (tzn. kilkukrotne refly) zawsze konczyly sie moja efektowna smiercia. Az zaczalem sie obawiac, ze Dgen zafundowal mi nagle same asy i weteranow u Ruskich
^kiler
Dołączył: 09 Maj 2003
Posty: 511
Miasto: Radom
2003-06-14, 17:27 o co chodzi?
ceer napisał:
Powoli zaczyna mi sie robic glupio z racji "perfekcyjnych" ladowan w moim wykonaniu (dla niewtajemniczonych: zawsze przezyje, ale maszyny sa kazdorazowo zlomowane )
Moj "przepis" na ladowanie:
Lece rownolegle do pasa lekko z lewej lub prawej strony,tak zeby go widziec.W polowie dlugosci pasa robie zakret 90 stopni-jestem teraz prostopadle do pasa.Za chwile sadze drugi o 90 stopni.Pas mam wtedy z lewej lub prawej i lece wzdluz niego.Na tej prostej wytracam predkosc do 300 km/h.Patrze w bok i jak pas zaczyna znikac to patrze na ukos do tylu.Jak widze juz tylko maly kawalek pasa robie trzeci zakret o jakies 110 stopni-tak zeby widziec pas przy widoku z boku.Jak widze ze po zrobieniu zakretu wyjde rownolegle do pasa to robie 4 zakret.Po wyprowadzeniu z zakretu wypuszczam w locie poziomym podwozie.Jak predkosc zaczyna spadac to opuszczam nos pod kat 20-30 stopni tak zeby widziec pas i zamykam gaz tak zeby mi nie narosla predkosc.Pozniej wychylam klapy i szybuje dalej tuz przed pas-i caly czas go widze bo jestem nosem do dolu.Predkosc-210-220 km/h.Jak wlatuje nad pas i jestem blisko ziemi to zamykam calkowicie gaz i wyrownuje do lotu poziomego-pozniej lekko podnosze nos.Przy 170-180 km/h powinien miekko przyziemic na dwa punkty.Aha jak zabraknie ci pasa to przestan gwaltownie hamowac bo najczesciej konczy sie to kapotazem !A jak sie odbijesz od pasa to nie ciagnij draga na siebie tylko wlasnie troche oddaj!!!Ok to wszystko-i zycze powodzenia
^kiler
Dołączył: 09 Maj 2003
Posty: 511
Miasto: Radom
2003-06-15, 22:25 o co chodzi?
Ceer specially for you-ladowanie praktycznie .Bedziesz mogl wszycho obejrzec z kabiny i dokladnie .Nagralem je zeby Ci wreszcie wyszlo .Rozmiar pliku tez jest chyba przystepny .Oczywiscie zasadzilem malego kangurka-to przez to ze za bardzo pociagnalem go na siebie .Takze troche wolniej bedziesz sciagal draga i ladowanie bedzie na 6+.
BTW powodzenia w treningach!!!!!!!!!
Snake-
Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa
2003-06-15, 23:15 o co chodzi?
no to ja tez sie pochwale trackiem
to jest zwykly track, wiec trzeba przewinac kawalek do ladowania, bo obejmuje jeszcze dolot - jakies 20 km, ale mniej zajmuje
ladowanie jest malo podrecznikowe - raczej wersja "bojowa" z nieprzygotowanego nalotu
podczas ladowania jest wytrzymanie i przyziemienie na zamknietym gazie - inaczej niz u kilera, ktory nie ma wytrzymania tuz nad pasem
^kiler
Dołączył: 09 Maj 2003
Posty: 511
Miasto: Radom
2003-06-15, 23:23 o co chodzi?
No wlasnie napisalem ze za mocno sciagnalem i przepadl skurczybyk .Nie musisz od razu tak wytykac .Spoko zaraz zobacze twoje
BTW jak ty to nagrywasz ze tak malo zajmuje????
Snake-
Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa
2003-06-15, 23:32 o co chodzi?
To jest zwykly track (.trk) - jaki mozna zapisac po misji offline, a nie online track (.ntrk)
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2003-06-15, 23:49 o co chodzi?
Dzieki wszystkim Pomogliscie mi wszyscy bez wyjatku, niemal kazdy podeslal mi tracki na forum lub priva
Dzis siadlem czysto 5 razy pod rzad, wiec mam nadzieje, ze cos tam peklo i zla passa zostala przerwana...
Snake-
Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa
2003-06-20, 13:46 o co chodzi?
Wlasnie znalazlem na simhq: (nie jest to jeszcze pacz, wiec chyba na osobny watek nie zasluguje - ale data jest obiecujaca, niedawno byla mowa, ze Oleg chce wypuscic to 22. czerwca - w dzien rozpoczecia wielkiej wojny ojczyznianej )
Patch is ready. If there will be endorsment from YBI – download starts tomorrow.
1. Game graphic had been speedup. In the normal mode of 1152x864x32, 2xAA + triliniar filtering online 35-55FPS (With lowered ground detales). On the average on GF4600 in comparison with v1.0 about 10 FPS been added.
2. Sound had been reworked. Sound "shading" works, looks like full support for EAX v3.0 been introdused (I don’t use hardware acceleration). I can hear hits in my aircraft, can hear (planes) flying hearby, tracers, enemy planes behind me.
3. Network.They promise the decrease in lags. Did not try mass multipleyer.
4. In the regime of “perfec graphic” - bonus – you can see up to 30 km on the ground. The “perfec graphic” is characterized now not only by beautiful water, but also the "correct geometry of the surfaces", "increased distance of surfaces".
The range of the visibility of the aircrafts did not change.
5. In the “Perfec graphic” regime FPS rate increased from 32 FPS to 38 FPS with Radeon9700.
6. They promised to "fix" small machine guns.
MG-13 no longer "adornment", but "lethal force"... So is ShVAK.
7. Caliber of 30mm and larger work according to the principle - "one patient - one pill".
Rarely when the second (pill) is required.
8. With 20mm not so clear. With MG151/20 and MG-FF 2-3 rounds are enough to tear out wings of the LaGG. However, Fokker can stably withstand 20 rounds from ShVAK.
9. FM is not indisputable... but good. Really good.
10. F-4 - Uber. Both on the vertical and on the horizontal plains.
11. Flaps work great.
12. 0% of throttle = 10% of real thrust. Like – in idle. All aircraft hold energy very well. To dump speed it is necessary to actively use flaps and propeller pitch.
13. Aircraft with the dead engine glide about 10 km for the loss of 1000m altitude.
14. Aircrafts without the automatic slats - spin. Spin often.
15. VVS before year 43 - suck.
16. Accuracy of onboard gunners is reduced. During the active maneuvers they cease shooting.
All the above – my IMHO - it can be entirely absent from the patch. Thus far no one knows that they will be inclided in the final release.
Now everything depends on Ubi.
-----------
info podobno pochodzi z suchoi.net, tam Oleg sie dosc czesto pojawia i dzialaja inni goscie z 1C
^kiler
Dołączył: 09 Maj 2003
Posty: 511
Miasto: Radom
2003-06-20, 22:20 o co chodzi?
ceer napisał:
Dzieki wszystkim Pomogliscie mi wszyscy bez wyjatku, niemal kazdy podeslal mi tracki na forum lub priva
Dzis siadlem czysto 5 razy pod rzad, wiec mam nadzieje, ze cos tam peklo i zla passa zostala przerwana...
No i sa efekty .Chcialem wszystkich poinformowac ze wczoraj Ceer caly i zdrowy wyladowal i nawet kolowal(nie w ta strone co wszyscy )ale to dla niego nowosc
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2003-06-21, 18:22 o co chodzi?
a dodam, ze i tak byo ciekawie bo pewien Al, ktory w czasie lotu poczul sie moim skrzydlowym szedl za mna na dolocie na pas i nagle po swojemu, jakby mnie przed nim nie bylo, obnizyl lot i wyprzedzil mnie nizej tuz przed pasem probujac siadac mi przed nosem , na szczescie w ostatniej chwili dal gaz i wyrwal przede mna w gore, ale mi sie i tak miekko zrobilo
Snake-
Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa
2003-06-21, 18:28 o co chodzi?
No AI tak ma, ze jak sie go nie pogoni to sie bedzie trzymal do konca.
A jak sie zacznie ladowac, to AI zazwyczaj daje dziob w dol, po garach i wyprzedza dolem. Nie wiem czemu akurat tak, wazne ze sie nie rozbija o prowadzacego