Maxym, daj sobie wreszcie na wstrzymanie. Po kazdym wyscigu masz jakies pretensje, jak o nie swoje wypadki to o cyt. "sytuacje tu na forum po wyscigach" a jak widac, sam te sytuacje tylko podsycasz Piszesz, ze Ty odpierasz tylko zarzuty ale skoro ktos Ci cos zarzuca to chyba nie bez powodu. Zastanow sie nad tym. Naprawde nie ma sensu zrazac do siebie kogokolwiek bo potem przyjedziesz do ZW i nikt nawet nie bedzie chcial z Toba rozmawiac
Reklamy
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2003-07-10, 14:24 Homestead - wrażenia
e tam ja z checia porozmawiam, przynajmniej na tematy nie-nascarowe, a sewer to na kazdy temat tez
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-07-10, 14:52 Homestead - wrażenia
ODuck napisał:
e tam ja z checia porozmawiam, przynajmniej na tematy nie-nascarowe, a sewer to na kazdy temat tez
no nie wiem
okaze sie, ze chmury na domem czarego sa nierealistyczne i o nieodpowiednim kolorze, piwo ktore pojesz ma podane bledne ilosci skladnikow, nogi od krzesla na ktorym siedzisz sa zlozone pod katem o 2 stopnie odbiegajacym od prawidlowego, ze kurz na ekranie monitora ulozyl sie wbrew prawom fizyki, ze... o qrfa ja nie jade!
p.s. chociaz Sewera krotki komentarz:"pier****sz" jednak przyjade uslyszec
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2003-07-10, 16:04 Homestead - wrażenia
A wiecie ze wczoraj była jeszcze jedna YF?
Ano była.....nie wiem jak sie to stało ale zaraz po restarcie 2 YF zapaliła mi się zółta lampka ale spottera nie slyszalem. Dla pewnosci gnałem do linii mety i wszedłem szeroko w łuk i wtedy zobaczyłem ze na bocznych lampkach dalej swieci sie zielona lampka a wszyscy gnajaku przodowi. W koncu zolta byla i tak za x lapow Cosik sie nascarowi na koniec sezonu popierniczyło
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2003-07-10, 16:10 Homestead - wrażenia
MIałem to samo. ale bylem przekonany ze to błąd występujący tylko u mnie (jakiś bug) a nie u wszystkich.
Stiepek
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1044
Miasto: Boguchwała/Futoma (gg 524824)
2003-07-10, 16:25 Homestead - wrażenia
wyscig byl super wyczes zajawkowy
moje przygotowanie do wyscigu ograniczylo sie wylacznie do treningu online w poniedzialek, poza tym nie nastawialem sie na dobra pozycje chcialem tylko dojechac blisko Nogala
od wtorku nie mialem netu wiec musialem sie meczyc z modemem bo jakies dziwne lagi mialem (dzieki Aro za pomoc!)
sam sie zdziwilem ze nawet nie szlo mi tak zle, wiec zaczalem atakowac. ogolnie nie nastawialem sie na zadne emocje ale to przeszlo moje najsmielsze oczekiwania i po wyscigu bylem lekko zlany potem
walka byla niesamowita, duza dawka emocji na zakonczenie sezonu
dzieki wszystkim
niewatpliwie najszybszymi driverami byli Gul, Dark no i Nogal co mnie troche niepokoilo ale dzieki ich pechowi udawalo mi sie wiekszosc wyscigu jechac na prowadzeniu i gdy wydawalo sie ze juz wygram Kavoo rozegral koncowke po profesorsku i mnie lyknal na ostatnim zakrecie wyscigu nie moglem sie pogodzic z tym ze tak zlamerzylem T4 bo gdybym sie trzymal wewnetrznej to kto wie (widzialem ze Kv zjechal do pitu ale nie spodziewalem sie ze tak szybko przesunie sie do przodu)
bylo blisko wymarzonego zakonczenia sezonu, ale coz that's racing
Dokladnie przejrzalem zapis mojej jazdy gdy bylem dublowany od 75lapa. Z tego co wiem to ostatnie pitowanie bylo ok 45 lapa wiec gumy mialy ok 40 lapow za soba i nie wszyscy byli na to przygotowani. Stiepek, Gul i Aro bez wiekszeto trudu mnie wyprzedzili inaczej bylo z Darkmanem ktoremu zrobilem nawet mniejsce po wewnetrznej ale po wyprzedzeniu mnie cos mu nie wyszlo wyjscie zakretu wiec znowu wyszedlem przed niego, gdy na nastepnym kolku zrobulem znowu miejsce dla Darkmana to omaly wlos nie zostalbym przez niego wypchniety, poniewaz nie utrzymal toru jazdy (to te pierwsze blokowanie zgloszone przez Nogala ). Druga osoba ktora nie mogla mnie wyprzedzic byl Nogal ktory jechal rozbitym samochodem na ciaglych kontrach i bardzo dobry przyklad blokowania tez wkleil ja wchodze w zakret po best line a on za mna o dlugosc samochodu oddalony . Gratuluje Nogal poczucia humoru ale poczytaj sobie
Cytat:
Jeśli kierowca jedzie z prędkością nie mniejszą niż lider może walczyć o miejsce, ale utrzymując swój tor jazdy, nie można blokować jadąc zygzakiem od góry do dołu po całym torze.
jesli zglaszasz blokowanie to podaj przyklad blokowania bo jak narazie to podales przyklad bledu Darkmana i swego bledu opoznionego hamowania.
Apropo jeszcze rownego traktowania, byla taka sporna sytuacja na Kansas gdzie Lefty jako dublowany zmienil tor jazdy gdy mialem go wyprzedzac najlepsze byly opinie oto garsc:
Darkman napisał:
McLaren --> dokładnie identyczny manewr zrobił mi Lefty gdy wyprzedzilismy Sewera i wchodzilismy w T3. Ja tam byłem szybszy i doskakujac w T4 Lefty'iego zaciesnil on zakret przez co musialem lekko przyhamowac. I wiesz co.........to było jak najbardziej prawidłowe zachowanie z jego strony
replay warto zobaczyc dublowany blokuje przez zmiane toru jazdy osobe z lead lap pakujac sie prawie na kontakt okreslone jako "to było jak najbardziej prawidłowe zachowanie z jego strony" przez Darkmana ktory teraz mial pretensje o blokowanie (dziwne ze wtedy mu to nie przeszkadzalo)
Nogal napisał:
MaXyM napisał:
Kurde, musicie się jednak zdecydować co nazywamy nagłą zmianą toru jazdy..
Nie sadze, zeby Lefty jakos niespodziewanie zamknal McLarenowi drzwi - jesli szerzej wchodzi w ten zakret no qfa chyba idzie przewidziec , ze w pewnym momencie i tak zejdzie jak najblizej apron'u ?? Tak sam jezdzil Aro i wchodzac blizej wewnetrznej i tak zjedzie mi przed nosem do apron. Mi sie wydaje, ze Mc poprostu myslal, ze Lefty go puszcza po wewnetrznej - stary - napewno przez 2-3 okrazenia miales okazje popatrzec jaka linia Lafty jezdzi, wiec wcale nie powinienes byc tym zaskoczony
Wiec Nogal jechales za mna kilka lapow i wiedziales ze jade po best line wiec nie powinienes byc zaskoczony
Lefty napisał:
W regulaminie nie ma zapisu, ze dublowany musi zawsze puszczac dublujacego. Moze bronic swojej pozycji. Jeszcze nigdy specjalnie kogokolwiek nie blokowalem, zwlaszcza majac strate 1 lub wiecej okrazenia. Zawsze staram sie jechac najbezpieczniej jak potrafie. Piszesz, ze byles wyraznie szybszy. Moze i tak ale nie zrownales sie zderzakiem z moimi tylnymi kolami wiec nie ma o czym rozmawiac.
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-07-10, 21:44 Homestead - wrażenia
McLaren napisał:
Gratuluje Nogal poczucia humoru ale poczytaj sobie
Cytat:
Jeśli kierowca jedzie z prędkością nie mniejszą niż lider może walczyć o miejsce, ale utrzymując swój tor jazdy, nie można blokować jadąc zygzakiem od góry do dołu po całym torze.
jesli zglaszasz blokowanie to podaj przyklad blokowania bo jak narazie to podales przyklad bledu Darkmana i swego bledu opoznionego hamowania.
Mysle, ze w troche niewlasciwym miejscu zastosowales wyboldowanie w tym cytacie z regulaminu.
Gdybys zacytowal w ten sposob:
Cytat:
Jeśli kierowca jedzie z prędkością nie mniejszą niż lider może walczyć o miejsce, ale utrzymując swój tor jazdy, nie można blokować jadąc zygzakiem od góry do dołu po całym torze.
wiedzialbys, o co kilku kierowcow ma do ciebie pretensje
Jesli chodzi o predkosc to mniejsza nie byla bo inaczej wyprzedziliby mnie spokojnie na prostej
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-07-10, 21:55 Homestead - wrażenia
Nie wiem o czym ty do mnie w tej chwili rozmawiasz?
Moze pora zebys zapomnial o swojej F1, gdzie sa Ferrari i Minardi, i zaczal myslec po NASCAR-owemu... gdzie kazdy woz ma takie same parametry
Co kogo obchodzi, ze na prostej mozesz jechac z taka sama Vmax jak ten, ktory cie dubluje? Liczy sie roznica w czasach, z jakimi obaj pokonujecie cale okrazenie - to decyduje o tym, czy jestes tak samo szybki czy nie
To, ze ktos buja sie za toba nie mogac sie wyprzedzic na prostej nie oznacza, ze jedziesz w takim samym tempie jak on, bo jadac za toba musi wyjsc z zakretu tak samo powoli jak ty, a nie dysponuje zadna przewaga mocy zeby na prostej cie lyknac. Moze mi jeszcze powiedz, ze przykladowo Darkman dochodzac cie na dystansie w tempie ok. sekundy na lapie nie jest od ciebie duzo szybszy... bo jak cie juz doszedl to nie byl w stanie cie wyprzedzic?
Trzeba sie rozgladac i orientowac w sytuacji na torze, a nie patrzec bezmyslnie tylko na siebie.
No akurat nie byl w stanie mnie wyprzedzic jak masz watpliwosci to najpierw zobacz replay puscilem go wyszedl przedemnie ale na wyjsciu cos mu nie wyszlo i strasznie zwolnil wiec go wyprzedzilem za 2 razem puscilem go a on popelnil kolejny blad gdyz wynioslo go na mnie.
Co do F1 to chyba nie musze mowic kto ostatnio w to tak czesto smiga
a jak juz rozmawiamy o Darkmanie to on osobiscie uwaza za normalne zajezdzanie drogi przez dublowanego na zakretach wiec do mnie nie moze miec pretensji bo ja mu nawet drogi nie zajechalem ani razu, a nawet 2 razy robilem miejsce
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-07-10, 22:55 Homestead - wrażenia
Powiedz... ty naprawde nie trybisz tego, co wszyscy do ciebie mowia, czy celowo glupa rzniesz?
W regulaminie jest WYRAZNIE napisane, ze jesli dublowany nie jest w stanie jechac w takim samym tempie co liderzy, ma obowiazek go/ich PRZEPUSCIC
Przepuscic - to znaczy zwolnic na prostej badz pojechac w zakrecie wolniej po zewnetrznej, zeby lider/zy bez zbednej gimnastyki mogli go minac. A nie jechac - dalej swoim tempem, zmuszajac lidera/ow do ATAKOWANIA dublowanego tak, jakby to byla walka o pozycje
Potrzeba ci niebieskich flag rodem z F1, zebys zrozumial o co chodzi, czy ruszysz wreszcie samodzielnie glowa i dojdziesz do tego sam?
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2003-07-11, 00:00 Homestead - wrażenia
Mc - ty sie poprostu nie znasz na sciaganiu... Dla mnie EOT i mam nadzieje, ze w DIV1 nie pojezdzisz...
Wszystko byloby dobrze ale ja bezgranicznie wierze w slowo pisane w postaci regulaminow, dlatego potem nie docieraja do mnie inne argumenty. Jesli mialbym obowiazek przepuscic liderow to napewno bym ich przepuscil ale obowiazku takiego z regulaminie nie ma jest jedynie napisane ze nie moge zmieniac sobie dowolnie toru jazdy
Cytat:
Dublowanie i dublerzy
Kierowca zdublowany w momencie, kiedy zbliżył się do niego lider lub każdy inny będący przynajmniej 1 lap w przodzie, ma obowiązek wybrać wewnętrzny lub zewnętrzny tor jazdy i trzymać się go. Jeśli ktoś danego dnia wie, że warpuje lub nie do końca panuje nad np. częściowo rozbitym wozem, powinien obrać stały tor jazdy i bezpiecznie dać minąć się liderowi lub kierowcy będącemu o jeden lub więcej lapów w przodzie. Nie oznacza to, że widząc w lusterkach lidera naciskamy nagle na hamulec! Jeśli kierowca jedzie z prędkością nie mniejszą niż lider może walczyć o miejsce, ale utrzymując swój tor jazdy, nie można blokować jadąc zygzakiem od góry do dołu po całym torze.
jak widac ani slowa o puszczaniu, dlatego nie rozumiem zarzutow.
Dodatkowo chcecie mnie oskarzyc o nieprzepuszczenie liderow, ale nie przewidziano nawet za to jakiejkolwiek kary bo jest jedynie
Cytat:
5.Blokowanie wyraźnie szybszego kierowcy (w przypadku zgłoszenia przez blokowanego) - 5 pkt.
a z tego co wiem nie blokowalem nikogo, nie zajezdzalem drogi ani nie wymuszalem pierszenstwa, poprostu jechalem tak jak wszystkie poprzednie okrazenia, notabene widzac ze ktos nie moze mnie wyprzedzic robilem miejsce po wewnerznej (dla Darkmana 2x). Jesli to chcecie podciagnac pod blokowanie to trzeba dac kary wszystkim za ktorymi ktos jechal. Gdyby w regulaminie byla kara za nieprzepuszczenie lidera to napewno tak bym sie nie upieral przy swoim, ale nie moze byc tak ze takie zdazenia sa osadzane poza regulaminem.
Przytoczylem wam tez sporna kwestie jak wolniejszy dublowany zawodnik zajechal mi droge swego czasu, wszyscy zgodnie sie opowiedzieli ze wszysto bylo jak trzeba, wiec ja jedynie prosze o rowne stosowanie regulaminu do wszystkich kierowcow, a nie dzielenie ich na rownych i rowniejszych. Jesli sadzicie ze zle postapilem to ok moze zle postapilem ale to w takim razie tylko sygnal ze regulamin jest w tej kwestji dziurawy i nalezy go poprawic (jak i w wielu innych kwestiach).
Mam nadzieje zalatwienie sprawy regulaminowo gdyz
Cytat:
Każdy uczestniczący w Lidze kierowca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z niniejszym regulaminem oraz do stosowania się do niego podczas trwania sezonu.
z regulaminem jestem zapoznany i stosuje sie do niego, oraz mam nadzieje ze Sedziowie i Kierownictwo takze musi sie do niego stosowac bez wzgledu jakie sa w nim zapisy
Jeszcze na marginesie chcialem przypomniec o wyjasnieniu sprawy przez Kierownictwo odnosnie mojego odwolania z wypadku Nogala w Lowes
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2003-07-11, 09:55 Homestead - wrażenia
Cytaty o zajezdzaniu itp to jest inna sprawa wiec ja przemilcze.
McLaren napisał:
widzac ze ktos nie moze mnie wyprzedzic robilem miejsce po wewnerznej (dla Darkmana 2x).
Nie moge zaprzeczyć bo bym skłamał.......ale McLaren...jadąc Twoim tempem wyjście z zakretu ciasno po wewnetrznej nie jest problemem ale jadac tak szybko jak jechałem aby moc cie wyprzedzić musiałem wychodzić na zewnatrz z zakretu czyli po optymalnym torze jazdy. Niestety ty tam zawsze byłeś i musiałem ściagac noge z gazu aby cie nie klepnac i przez to nie mogłem cie wyprzedzić na prostej. Dwa razy wszedłem cholernie szybko i szeroko paląc gumy abyś się domyslił ze masz zwolnic na inside i na prosta wyszedl bym po swojemu i byłoby po sprawie.
Naprawde McLaren nie trzymaj się sztywno regulaminu jak slepy słupa tylko pomyśl czasem co się dzieje na torze. W świetle regulaminu miałem mozliwość zajechać kavoo czy Dimaxowi drogę gdy mnie wyprzedzali na sam koniec ale czy to jest fair? Ja mam większego doła teraz, że wywaliłem Nogala z trasy a nie ze nie utrzymałem 3 miejsca. A Ty się swobodnie podpierasz regulaminem i zlewasz na klimat wyscigu i zdrowej rywalizacji w tak zajebistych wyścigach jakim jest seria Nascar.