Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » F1 2010 (od Codemasters)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

F1 2010 (od Codemasters)

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 25, 26, 27  Następny
Autor Wiadomość
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-11-07, 17:20      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
No to ciekawostka. Tez mam 64 bity, nvidię, 4 rdzenie.
A sprawdzałeś czy dobrze identyfikuje Ci ilość rdzeni?
W pliku hardware_settings_info.xml jest info, np. "<cpu name="AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor" speed="3214" cores="4" "

Co za tym idzie gra dobiera odpowiedni plik do ilości rdzeni, info w
hardware_settings_config.xml w polu (u mnie)

workerMapFile="system/workerMap4Core.xml"
 
Reklamy
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2010-11-07, 17:42      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
co do pliku
hardware_settings_config.xml

w folderze z grą /system
miałem
<cpu>
<threadStrategy parallelUpdateRender="false" workerMapFile="system/workerMap.xml" forceFeedbackProcessor="0" dvdStorageProcessor="0" dataSetMonitorProcessor="0" renderProcessor="0" updateProcessor="0" fileStreamProcessor="0"/>
</cpu>

czyli raczej nie tak jak tzreba

w folderze
\My Games\FormulaOne\hardwaresettings\

<cpu>
<threadStrategy parallelUpdateRender="true" workerMapFile="system/workerMap4Core.xml" forceFeedbackProcessor="3" dvdStorageProcessor="3" dataSetMonitorProcessor="1" renderProcessor="0" updateProcessor="2" fileStreamProcessor="3" />
</cpu>

usuwanie tego pliku w ktorejs lokalizacji nic nie daje (gdzies czytalem ze powinny sie stworzyc nowe, ale sie nie tworzą), usuwanie fragmentu o cpu nic niedaje, probowalem przeniesc info o cpu z jednego do drugiego i nic

co ciekawe u ciebie rozpoznał procek u mnie nie (tag: name="...")

czyli co ? cos z rozpoznawniaem sprzetu jest nie tak ? shit
jedyna taka gra ktora marudzi, ot code masters
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-11-07, 17:47      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Ale wykrywa 4 rdzenie bo stosuje odpowiedni plik.
Info o procesorze jest w pliku
hardware_settings_info.xml
w \My Games\FormulaOne\hardwaresettings\
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2010-11-07, 17:50      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
a no, ale jak wywale ten plik to nowy sie nie tworzy niestety a powinien chyba
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2010-11-08, 02:15      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
DZIAŁA

zrobilem sobie loga ze startu (parametr -logging )
na jednym z for znalazlem ze niby poprawny, zakonczony proces przygotowania gry do startu wygląda tak:
(skróciłem wywalając środek)

Kod:
[APP] Entered constructor.
[APP] Loading global config...
[APP] Setting PSSG error callback...
[APP] Setting PSSG printf callback...
[APP] Configuring global logs...
.....
[APP] Starting the render task...
[SYSTEM] Window activated
[APP] Registering all the updatables...
[APP] Finished constructor.



mój jest praaawie kompletny


Kod:
[APP] Entered constructor.
[APP] Loading global config...
[APP] Setting PSSG error callback...
[APP] Setting PSSG printf callback...
[APP] Configuring global logs...
......
[APP] Starting the update task...
[APP] Starting the render task...
[SYSTEM] Window activated
[APP] Registering all the updatables...


jak widac wywala się na
[APP] Registering all the updatables...

i teraz co autor miał na myśli pod tym hasłem
nie miałem pojęcia
dalej czytając jedno z for gośc rzucił że gra mu ruszyła jak odinstalował jakiś soft, "...media boost" czy cos tam, dla mnei nic to nie wniosło, ale ktoś inny podrzucił info. ze bywa że soft od codemasters nie lubi sie z Freetrack
jako ze testowałem freetrack pod kątem ARMA (btw bez szczęścia) to miałem to zainstalowane i po deinstalacji gra RUSZYŁA !
uff

może komuś kiedyś się przyda ten tip
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-11-08, 15:10      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Chyba pierwszy tutaj zacząłem kolejny sezon w karierze?
Wyjaśniając kilka spraw:
- w grze nie ma czegoś takiego jak transfery zawodników AI pomiędzy zespołami. W nowym sezonie składy są identyczne. Do stawki wrócił tylko Kovalainen, na miejsce w Lotusie, które ja wcześniej zająłem. Za to wyleciał całkowicie Webber,
- wszystkie ulepszenia bolidu znikają, co zrozumiałe bo i bolid jest nowy. Nie jestem tylko pewien czy sprzęt na nowy sezon jest automatycznie lepszy. Lotus trzyma się raczej w ogonie, ale 2 pkt udało im się zdobyć w jednym z trzech wyścigów,
- jako, że jestem drugim kierowcą w zespole, nie mam wpływu na szybkość opracowywania ulepszeń. A te w RBR już na starcie były ustawione na agresywny rozwój. W Lotusie był cały czas zrównoważony. Agresywny rozwój zaowocował tym, że ulepszenia, które w Lotku miałem dopiero po 5 wyścigach, w RBR są zdatne do użycia już po trzecim.
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2010-11-08, 17:31      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
oo, to ja też poproszę, bo faktycznie pixeloza sie zrobila
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-11-08, 17:34      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Usunąłem, ale napisze jeszcze raz

Po patchu krople deszczu na "szybie" zrobiły sie pixelowate.
Podobno trzeba wrzucić plik postrprocess.pssg sprzed patcha do katalogu
f1 2010\dx9\shaderpack\

Załączam plik, wersja dla dx9 -> f1 2010\dx9\shaderpack\

i dx11 --> f1 2010\dx11\shaderpack\
postprocess_dx11.zip
 Opis:  postprocess.pssg dx11 f1 2010
Pobierz
 Nazwa:  postprocess_dx11.zip
 Rozmiar:  97.63 KB
 Pobrano:  303 raz(y)
postprocess.zip
 Opis:  postprocess.pssg dx9 f1 2010
Pobierz
 Nazwa:  postprocess.zip
 Rozmiar:  27.54 KB
 Pobrano:  311 raz(y)


Ostatnio zmieniony przez Kekacz dnia 2010-11-08, 18:16, w całości zmieniany 1 raz
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-11-08, 17:47      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Ok, wygląda, że działa.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2010-11-08, 20:43      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
ja już też zacząłem drugi sezon - w sauberze
śmiechu warte, że po zakończeniu sezonu... nie ma nic... ani filmiku w nagrodę, ani statystyk do przejrzenia, tylko ta sama ciągle konferencja i spadówa do paddocku
jak się jest weltmajsterem to jest tak samo?

bolid nie ma ulepszeń ale zauważyłem, że sauber jedzie lepiej od lotusa, mimo, że nie zespół nic nie "wynalazł" to mogę hamować później niż w lotku itp...
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-11-08, 20:53      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Przy mistrzostwie też nic nie ma.
Cholera, drugi wyścig pod rząd, gdzie zaczyna się deszczem a kończy na sucho. Ta woda mnie wykończy.
Chiny. Mimo, ze w qualu dopiero 3 miejsce, to już na pierwszym łuku byłem pierwszy. I historia się powtórzyła. Trochę mniej padało, AI zjechało po przejściówki a ja dalej na wetach. Na 8 okrążeń przed końcem zjechałem po miękkie i dojechałem z 33 sek przewagi nad Nikiem Goldbaumem. Mattel z pierwszego na starcie spadł na 16 miejsce i go zdublowałem.
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2010-11-08, 21:01      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
co do interów to u mnie działały prawidłowo właśnie - świetnie na małej wodzie a przestawały dawać radę jak tor zmienił się w jezioro, być może wety na małej wodzie też by się spisywały...

Kekacz - tobie nie opłaca się tak dobrze jeździć nie masz frajdy chyba, jak szumacher co zostawał miszczem w połowie sezonu
ja tylko na najniższym AI objeżdżam wszystkich, a na jednym wyżej już jadę wg możliwości bolidu - lotkiem 20-15 miejsca, w sauberze trochę wyżej, a frajda i walka o miejsca w środku stawki jest nieziemska...
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2010-11-08, 21:38      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
ten mod RDDev_Trueligth super zmienia oświetlenie, cud miód
ale kurde torów już nie pamiętam i uczę się jeżdząc quickrace-y online , nabijam sobie rangę ale cos mi jednego zwycięstwa nie doliczyło, ehh
BTW od dzisiaj moj ulubiony tor, to Hungaroring co wyscig to zwycięstwo
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2010-11-08, 21:54      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
ja po sezonie też już mogę powiedzieć, że są zajebiste tory po których się płynie i tory męczarnie, gdzie nie mogę się doczekać końca lapu i końca wyścigu

zajebiście się jedzie w monaco, brazylii (pewnie dużo daje, że są krótkie), abu zabu dabu (zajebisty projekt i budynki jednak), potem jest fajnie też w melbern, kanadzie i SPA

nie cierpię katalonii, singapuru, suzuki, walencji... reszta taka bezpłciowa, jedzie się bo jedzie
 
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2010-11-08, 22:07      F1 2010 (od Codemasters) Odpowiedz z cytatem
Będę miał katalonię teraz. AI na tym torze jest ciężkie do objechania. Pewnie sporo się napocę, żeby jakieś punkty zdobyć.
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » F1 2010 (od Codemasters) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 25, 26, 27  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: