Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Dziura w regulaminie
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Dziura w regulaminie

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny
Autor Wiadomość
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2002-01-07, 14:35      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
wspolczesne regulaminy stosuja zasade ze po przejechaniu dystansu 90% jest sie klasyfikowanym z prostej przyczyny.

Jest roznica pomiedzy tym ze ktos jest klasyfikowany a tym ze zdobywa punkty. W takiej F1 punktuje 6 kierowcow i tkaka zasada ze 90% dystansu wystarcza do bycia klasyfikowanym praktycznie nie zmienia sytuacji punktowej ale za to jest kolejnym stopniem gradacji pozwalajacym na uporzadkowanie klasyfikacji kierowcow pozostalych. Popatrzcie ilu z nich nie ma ani jednego punktu do konca sezonu a mimo to sa klasyfikowani w pewnej kolejnosci.

U nas takak zasada sie nie sprawdzi poniewaz my przyznajemy realne punkty z amiejsce od 1 do 16 a nie jak w F1 od 1 do 6
 
Reklamy
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2002-01-07, 14:40      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
A swoja droga..pamietacie poprzedni sezon na Monaco ??? Ten tor musi miec cos w sobie dziwnego bo wtedy tez rozgorzala namietna dyskusja.... ale poziom dyskusji wyraznie sie podniosl, bo wtedy lecialy fucki i inne tego typu
 
Pawel





Post2002-01-07, 14:59      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
A Alesi jak by w ostanim wyscigu nie wylecial zreszta nie ze swojej winy to bylby sklasyfikowany we wszystkich wyscigach jakich jechal
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2002-01-07, 15:03      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
a nie widzisz roznicy pomiedzy :
"byc klasyfikowanym"
"zdobyc punkty"

tlumacze to post wyzej przeciez.
 
Roddy





Post2002-01-07, 15:11      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Greg:
Z tego co pamietam ja bylem raczej pozytywnie nastawiony do utrzymania pozycji z przed DISCO, zachowujac oczywiscie dorobek Pitka, chociaz powtorka wyscigu byla najbardziej sprawiedliwa


Vette:
sprawa 10% wyplynela rok temu przy okazji wyscigu na Snetterton, kiedy to Madey bodajze rozbil sie na ostatnim lapie i zostal sklasyfikowany jako ostatni niezdublowany poniewaz nikt inny nie byl juz go w stanie wyprzedzic chociaz fizycznie jego zwloki byly wyprzedzane to jednak, biorac pod uwage przejechany dystans, zdublowani nie mieli mozliwosci przejechac wiecej niz on (czyli nie mogli go dogonic i wyprzedzic). Sprawa zostala rozpatrzona pozytywnie, GPL zreszta rowniez sklasyfikowal Madeya prawidlowo, najwyrazniej tworcy programu znali sie na rzeczy (mysle ze dokopali sie rowniez do regulaminu FIA '67).
Dlaczego 10% nie znalazlo sie w regulaminie ? Nie ja o tym decyduje najwyrazniej uznano to za nieistotne badz oczywiste jednak biorac pod uwage ostatnie wydarzenie druga przyczyna raczej odpada.

 
Roddy





Post2002-01-07, 15:16      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Vette,
rok temu na Monaco lecialy fucki bo żeźnia byla na starcie

w naszej lidze "byc klasyfikownym"="zdobyc punkty"
we wspolczesnej F1 wiadomo tylko 6 miejsc dostaje punkty

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Roddy dnia 2002-01-07 14:21 ]
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2002-01-07, 15:28      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Chcecie powiedziec ze Marfi zostal 7 razy zdublowany podczas wyscigu ?


A co do liczenia miejsc przez GPL to ja bym sie nie opieral na nim. Wszystko zalezy od sposobu w jaki probram oblicza pozycje. Moim zdaniem robi to tylko na podstawie jednej danej czyli ilosci przejechanych okrazen i nastepnie sortuje kierowcow na tej podstawie. Nikomu nie musze tlumaczyc ze jest to za malo do uzyskiwania wiarygodnych wynikow.

Ale mozna zrobic eksperyment czy GPL stosuje jakies zasady obowiazujace w prawdziwej F1.

jedzie 3 kolesi

wyscig ustalamy na 10 okrazen.

90 % dystansu czyli dystans uznawany do kwalifikowania kierowcy to 9 lap.

jeden kierowca jedzie bardzo powoli i zostaje zdublowany przez dwoch pozostalych powiedzmy 7 razy.

jeden z pozostalych dwoch kierowcow (tych co dublowali tego 3) rozbija swoj samochod na 8 okrazeniu. A wiec dystansu 90% nie osiaga.

drugi kierowca (ten z tej dwojki co dublowala) spokojnie mija linie mety.


a wiec na mecie jest sytuacja :
1 kierowca przejechal 10 lap

2 kierowca przejechal 8 lap , wypadl i nie przejechal 90% dystansu (zasada z f1)

3 kierowca przejechal 4 lapy bo wiecej nie zdolal.


Zaloze sie ze GPL poda wlasnie taka klasyfikacje bo mam przeczucie ze podaje wyniki na postawie liczby przjechanych tylko okrazen bez uwzgledniania dystansu. A wiec jezeli okaze sie to prawda to na GPL nie mozna polegac w kwestii wynikow.

Ktos jest chetny do ekseprymentu ? Bo on wyjasni czy mozemy polegac na klasyfikacjach podawanych prze GPL/
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2002-01-07, 15:34      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Cytat:

On 2002-01-07 14:16, Roddy napisał:
Vette,
rok temu na Monaco lecialy fucki bo żeźnia byla na starcie

w naszej lidze "byc klasyfikownym"="zdobyc punkty"
we wspolczesnej F1 wiadomo tylko 6 miejsc dostaje punkty



dlatego ze jest punktowanych 6 kierowcow w F1stosuje sie taka kontrowersyjna (bo przeciez taka jest) zasade jakby dodatkowego sita. U nas nei ma takiej postrzeby poniewaz koazdy kto dojedziej do mety bez wzgeldu na pozycje otrzymuje punkty.
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2002-01-07, 15:40      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Roddy: wiem, ze byles za ale jak widac inni nie byli, jeszcze inni sie w ogole nie odezwali bo ich to nie interesowalo (?) no i tak zostalo. zreszta tak jest prawie (niestety ) w wiekszosci wypadkow. niektorzy staja sie zainteresowani dopiero wtedy kiedy ich dana sprawa dotyka, a tak to leja na to

no i nie ma co sie opierac na regulaminie fia bo on nie reguluje takich rzeczy jak warpy, zbiorowe porwania samochodow przez ufo (div 2 race ) itd.
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2002-01-07, 15:58      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Ja jestem zainteresowany choc mnie nie dotyczy.
Nie mam teraz czasu sie rozpisywac ale wyraze chociaz swoje zdanie popierajac Roddiego. Mlod powinien dostac punkty i powinnismy stosowac taka zasade jak w F1 i innych wyscigach i tak jak liczy GPL i RA.
Richiego przypadek uznaje tak samo jak disconnect i tez powinien miec zaliczone.
 
robson





Post2002-01-07, 16:05      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Cytat:

On 2002-01-07 14:28, vette napisał:



a wiec na mecie jest sytuacja :
1 kierowca przejechal 10 lap

2 kierowca przejechal 8 lap , wypadl i nie przejechal 90% dystansu (zasada z f1)

3 kierowca przejechal 4 lapy bo wiecej nie zdolal.

Zaloze sie ze GPL poda wlasnie taka klasyfikacje bo mam przeczucie ze podaje wyniki na postawie liczby przjechanych tylko okrazen bez uwzgledniania dystansu.


Oczywiscie, ze bedzie taka kolejnosc

1. driver 1 - 10 laps
2. driver 2 - -2
3. driver 3 - -6

bo jaka inna moglby podac... i nie beardzo widze tu roznice pomiedzy iloscia przejechanych okrazen a przejechanego dystansu
5
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2002-01-07, 16:12      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
nie widzisz roznicy ?????

przeciez od kilkudziesieciu postow pisza tutaj o zasadzie z F1 ze jak jest przejechane 90% dystansu do to upowaznia do klasyfikowania kierowcy .
 
KrzysztofM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1119
Miasto: EPWA

Post2002-01-07, 16:18      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Słuchajta, właśnie takie cuś zmusza nas do spokojniejszej i uważnej jazdy. Lepiej wolniej i ukończyć niż szaleć i skończyć na 79% wyścigu.
 
robson





Post2002-01-07, 16:18      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
no to przedtaw prosze klasyfikacje wyscigu z twojego przykladu na podstawie przejechanych okrazen, i osobno klasyfikacje na podstawie przejechanego dystansu, moze wtedy zobacze roznice
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2002-01-07, 16:24      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
A tak ogolnie to robicie tutaj jakies kpiny. Na jakiej podstawie staujecie wybiorczo przepisy z F1 ????? Jezeli chcecie klasyfikowac kierowcow po przejechaniu 90% dystansu to prosze bardzo !!!!! Ale stasujcie tez inne rpzepisy a mianowicie ze tylko 6 kierowcow zdobywa punkty !!!


Czy wy naprawde nie widzicie ze takie slepe stosowanie niektorych przepisow z F1 w polaczeniu z naszymi ligowymi przynosi wiecej szkody niz pozytku.

Co to za wyscigi skoro mozna regulanie punktowac nie dojezdzajac nawet do mety ?????


Ci co ukladali przepisy F1 to nie byli jacys debile i wszystko tam ma sens. Wszystkie punkty regulaminu to jest jak naczynia polaczone.

Stosujac niektore zasady z F1 i nasze przepisy robicie jakiegos potworka wypaczajacego sens i cel wyscigu !!!! Celem wyscigu jest dojechanie do mety. A przy waszym podejsciu zeby byc wysoko w klasyfikacji wcale nie trzeba dojechac do mety.



I jak to sie ma do zachowania rownowagi i sprawiedliwosci pomiedzu DIV1 i DIV2 . Ktos kto wygrywa div2 ma wielokrotnie mniej punktow od kogos kto nie rpzejechal nawet calego wyscigu w div1 ????? to jest normalna kpina !!!!!!
jezeli podejmuje sie ryzyko jazdy w div1 to chyab kazdy zdaje sobie sprawe w co sie pakuje. A wy robicie jakies szopki tutaj. Ktos kto nie konczy wyscigu i rozpierdala samochod w div1 otrzymuje wiecej punktow niz zwyciezca div2 ktory przejechal i ukonczyl caly wyscig ????


KPINA !!!! Nie mozna tak bezsensu laczyc niektorych punktow z realnej F1 ze specyfika naszej ligi i zasadami punktacji. W f1 zasada ze 90% dystansu wystarcza do bycia klasyfikowanym nie ma takiego znaczenia jakby miala u nas poniewaz tam punktuje tylko 6 kierowcow a unas KAZDY klasyfikowany.

Robicie tutaj jakiegos potworka regulaminowego,. Zlepek przepisow ktore nie sa spojne i polaczone razem zabijaja sens rywalizacji i sam sens wyscigu.

 
Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Dziura w regulaminie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: