Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Dziura w regulaminie
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Dziura w regulaminie

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
Autor Wiadomość
Mlod


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź

Post2002-01-07, 03:51      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Sorki ale ja znam zasady FIA i dla mnie one sa podstawa...a jak liga uzywa jakies inne to niech je zapisze a nie trzeba sie domyslac.
 
Reklamy
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2002-01-07, 03:59      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Znasz zasady FIA ????? I one sa dla ciebie podstawa ???

To pokaz mi na przyklad taka zasady FIA :

Cytat:

Podczas wyścigu Division2 każdy z kierowców może zresetować uszkodzony samochód dowolną ilość razy bez konsekwencji. Kierowcy Div1 z powodu trybu rozgrywania wyścigów nie mają możliwości resetowania samochodu ))


dalej jestes pewny ze my stosujemy przepisy FIA ?

Mlod zejdz na ziemie

I jeszcze raz Ci tlumacze. regulamin bardzo precyzyjnie opisuje ta sytuacje.

Aby byc klasyfikowanym wyscig trzeba ukonczyc.
proste prawda ?

Ale jest od tej ogolnej reguly wyjatek :
Jeśli podczas trwania wyścigu kierowca straci połączenie z serwerem, a w momencie rozłączenia miał ukończone 80% dystansu całego wyścigu, będzie uwzględniony w klasyfikacji końcowej wyścigu i otrzyma punkty przysługujące za zajęcie ostatniego miejsca. Jeśli rozłączenie nastąpi przed ukończeniem 80% dystansu, kierowca nie będzie uwzględniony w klasyfikacji końcowej wyścigu.

Czy ty straciles polaczenie w wyniku DISCO ??? Nie Mlod. Ty miales wypadek i SAM sie rozlaczyles

Wiec nie rozumiem jak mozesz miec watpliwosci.


[ Ta wiadomość została zmieniona przez: vette dnia 2002-01-07 03:09 ]
 
Mlod


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź

Post2002-01-07, 04:46      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Wiesz o co mi chodzi z tym FIA... Po prostu we wszystkich wyscigach jakie znam i wszystkich ligach punkty sa za miejsca wedlug klasyfikacji takiej jak z RA dal Richie.

"Aby byc klasyfikowanym wyscig trzeba ukonczyc."
Pokaz mi ten zapis w regulaminie a dyskusja bedzie skonczona i przyznam ci racje i nie bede chcial zadnych punktow, bo to bedzie wbrew regulaminowi.
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2002-01-07, 05:24      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Mlod to sie robi powoli smieszne


Szkoda czasu na jalowe dyskusje skoro posuwasz sie do takich twierdzen ze wyscigu nie trzeba ukonczyc bo nie ma takiego punktu w regulaminie.

W regulaminie nie ma wielu innych oczywistych rzeczy. pewnei dlatego ze ci ktorzy ukladali ten regulamin nie dostali za jego ulozenie kasy i nie beda siedziec 7 dni i 7 nocy nad regulaminem zeby Mlod nie mial watpliwosci ze celem wyscigu jest jego ukonczenie. Znasz takie pojecia jak START i META ?????

Znasz Mlod jakis regulamin i zasady jego konstruowania ?

Zaden z nich nie zawiera definicji pewnych oczywistych pojec bo rozroslby sie do niebotycznych rozmiarow.

Tak ciebie omamila wizja tych straconych punktow ze zaczynasz sie posuwac do takich herezji ze wyscigu nie trzeba ukonczyc bo nie ma takiego punktu w regulaminie ? w takim razie ile okrazen trzeba przejchac zeby uwazac ze wyscig jest juz zakonczony ? przeicez regulamin nic na ten temat nie pisze 2 okrazenia , 5 okrazen ? 80% obowiazuje gdy mamy DISCO....a gdy mam widzimisie zeby juz nie jechac to ile ? 10 okrazen ???



A dlaczego na starcie czekamy az gosciu opusci zielona flage ? Przeciez to bezsensu !!!! to jest jakies 15 sekund straty. regulamin nic o tym nie mowi ze musimy czekac... olejmy flagmana !!!!!

jezu !!!! Dzieki Mlod !! teraz widze ze GPL jest niesamowite...ma tyle jeszcze zagadek .

W sumie to regulamin takze jakos nie wspominaze musze ukonczyc chociaz jedno okrazenie zeby byc punktowany

DOMAGAM SIE NALEZNYCH MI PUNKTOW ZA MONACO !!!! MOGE BYC OSTATNIM KLASYFIKOWANYM KIEROWCA !!!!!


No koncze juz pisac....ide popatrzec w regulamin czego tam nie ma..... w sumie to chyba takze nigdzie nie pisze ze zwyciezca w danym sezonie zostaje kierowca ktory zgromadzi najwiecej punktow w czasie jego trwania :0
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-01-07, 08:09      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Cytat:

On 2002-01-07 02:05, Richie napisał:
Richie - na 3 minuty przed koncem wyscigu zaczyna przerywac silnik, postanawiam CALKOWICIE BEDAC ZDOLNYM DO JAZDY jechac bardzo wolno zeby dojechac oszczedzajac paliwo tak jak czary, slysze silniki z tylu wiec zwalniam tak, ze staje wmiejscu i nie mam jak wyjechac w zakret, bo spowoduje karambol, zostaje wywalony z wyscigu do menu (podobnie do disco prawda ? ale niepodobnie to urwania dwoch kol i wyjscia samemu prawda ?)


Sorry ze sie zapytam Richie ale czy to GPL samo ci ustalilo ilosc paliwa na wyscig?
Wydaje mi sie, ze to ty sam sobie tyle zupy nalales.
Skoro zatankowales za malo to nie miej pretensji do GPL, tylko do siebie. Tor F1 to nie jest parking na ktorym sie mozna zatrzymac i "przeczekac" (qrwa a nuz ktos na trybunie ma kanister benzyny i pomoze).

I niby dlaczego ty mialbys dostac punkty? To nie bylo disco spowodowane utrata polaczenia z serkiem - to bylo wywalenie z wyscigu spowodowane dyskwalifikacja otrzymana od GPL.

Tym bardziej, ze nie powiesz mi chyba ze nie wiedziales o tym, iz w przypadku zatrzymania sie na torze GPL cie wywali z wyscigu - przeciez rok temu miales dokladnie taka sama sytuacje.
 
Roddy





Post2002-01-07, 08:44      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
powiem wam tak, jezeli przyznacie punkty Mloda kierowcy ktory przejechal mniejszy dystans niz Mlod to was wysmieje...
to tak jakbyscie powiedzieli ze 1>2 0

Vette i Richie gadacie glupoty, podpieranie sie jedynie przepisem o 80% i disco to jest dopiero naginanie. Jak mozna mowic ze ten co w rzeczywistosci przejechal wiecej przejechal mniej tylko dlatego ze nie oposcil wyscigu w okreslony sposob 0

W F1 jest regola ze kierowcy ktorym zostanie do przejechania 10% dystansu i z jakis powodow nie ukoncza wyscgu sa sklasyfikowni w przypadku Monaco 10% to 5 okrazen. Jezeli chcecie dodatkowo stosowac nasza zasade 80% dyst.przed disco to OK, ale nie negujcie tego czego trzymali sie nawet twórcy GPL...

dystans powiadam, przejechany dystans sie liczy w ustalaniu koncowej kolejnosic.
 
Roddy





Post2002-01-07, 09:05      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
dodatkowo zgadzam sie z kavoo

jezeli Richie nie zatankowal na caly dystan i do konca zostalo mu 6 lapsow to nie powinien dostac punktow



tylko dopiero teraz zaczynaja sie schody...
co zrobic z MF ktory przejechal 43 okrazenia i wyglada na to ze dojechal do mety ??????
czy ktos zna przypadek z zycia kiedy kierowca mial tak duza strate i ukoczyl wyscig

powiem szczerze nie wiem czy mozna przyznac punkty za taka jazde(strate), ale z drugiej strony nie mam sumienia nie dac punktow za ukonczenie Monaco


przypadek MF sprawil ze zaraz zaprzecze sam sobie i podwaze jednoczesnie wasze wypowiedzi Vette, Richie,
jezeli MF dostanie punkty to wszyscy ktorzy przejechali wiecej okrazen niz on MUSZA dostac punkty bo inaczej wyniki beda wyssane z placa.


[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Roddy dnia 2002-01-07 08:11 ]
 
PiotreQ





Post2002-01-07, 09:46      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Zgadzam się z Roddym i kavoo. Jest bug w regulaminie, który trzeba jak najprędzej poprawić.
A Richie jest sam sobie winny, że mu sie paliwo skończyło.

Cytat:

On 2002-01-07 08:05, Roddy napisał:
czy ktos zna przypadek z zycia kiedy kierowca mial tak duza strate i ukoczyl wyscig

Ja znam, nawet kilka
 
Roddy





Post2002-01-07, 09:59      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
np ?
sklasyfikowani czy nie ?
 
PiotreQ





Post2002-01-07, 10:32      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Dokładnie nie pamiętam co i jak, ale były takie przypadki. Dopóki kierowca jest w stanie jechać o własnych siłach i dopóki sędziowie go z toru nie zdejmą to ma pełne prawo do kontynuowania jazdy i bycia sklasyfikowanym. Oczywiście w zależności od typu wyścigu czasami istnieją limity czasowe, w których kierowca musi się zmieścić.
Z drugiej strony w wyścigach długich (np. LeMans 24H) nikt się nie dziwi stracie np. 140 okrążeń do zwycięzcy Ale to trochę inna bajka.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-01-07, 10:40      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
qrde kavoo i roddy oprzeczytajcie najpierw moj post nim zaczniecie plesc ok ? BRAK BEZNYNY NIE BYL POWODEM ZAKONCZENIA MOJEGO WYSCIGu, wystarczylo by mi jej do przejechania wolno jeszcze tych 2-3minut gdyby GPL mnie nie wywalilo, a nie stanalem z braku benzyny tylko jechalem bardzo wolno i jak uslyszalem tuz przed zakretem po hamowaniu za szykana to stanalem, bo inaczej roddy i ktos jadacy z nim wpakowalby sie we mnie i nikt by nie ukonczyl wyscigu, bylo by lepiej ? a o wywalaniu GPL za staniecie zapomnialem

z drugiej strony nie sposob nie przyznac punktow Marfiemu ! przeciez jechal i dojechal, tylko wtedy mlod i ja teoretycznie tez powinnismy dostac punkty bo przeciez przejechalismy nawet wiecej lapow od niego 6

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Richie dnia 2002-01-07 09:41 ]
 
Roddy





Post2002-01-07, 11:00      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
wlasnie tak napisalem Richie
przypadek Marfiego rozwiazuje problemy Twoj i Mloda.
Marfi dostanie punkty to wy tez i po sprawie.


coprawda nie rozwiazuje to problemu do konca bo w przypadku innych torow raczej nie bedzie tak asekuracyjnej jazdy i spory na temat komu punkty sie naleza a komu nie moze znowu powrocic


[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Roddy dnia 2002-01-07 10:03 ]
 
Czary


Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 952
Miasto: Zduńska Wola

Post2002-01-07, 11:03      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Tu się nie ma nad czym rozwodzic - Mlod mial wypadek a nie disco - sprawa prosta . (Przykro mi Mlod bo zdecydowanie zasłużyłeś na zwycięstwo, ale nawet w realu się zdarzają wypadki, że dublowani rozwalaja liderów (np. jak Verstappen rozjebał Montoyę w Brazyli).

Rich - zasada usuwania stojących a torze samochodów jest w GPL znana już od początku istnienia tego sima - pytanie tylko czy uznajemy tylko swoje zasady czy te z GPL też ? (i tu jeśli zajdą jakiekolwiek zmiany powinny one obowiązywać najwcześniej od Monzy).

Ciekaw jestem tylko co by było gdyby podobne sytuacje zdarzyłyby się jakimś słabszym zawodnikom - podejrzewam, że nie byo by nawet wzmianki o tym a co dopiero dyskusja na forum.

Tak więc mamy początek sezonu a regulamin już zaczyna byc dziurawy - ciekawe co będzie dalej ?
 
Roddy





Post2002-01-07, 11:14      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Czary uwazasz ze nie ma o czym mowic

jedyna podpora Twojego rozumowania jest regulamin, jednak zaistniala sytuacja i ocena jaka proponujesz jest wbrew zdrowemu rozsadkowi

przeciez sprawa dotyczy przestrzegania podstawowej zasady w wyscigach,
kto przejedzie wiecej kolek jest przeciez lepszy od tego ktory zaliczy mniejszy dystans...
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-01-07, 11:22      Dziura w regulaminie Odpowiedz z cytatem
Czary zes sie obudzil jest polowa sezonu, ale rozumiem, ze Ty teraz dopiero zaczniesz porzadnie jezdzic ?
 
Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Dziura w regulaminie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: