Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-05-14, 14:33 Czy ktoś ma moto???
KrzysztofM napisał:
nagle ten moment spada, tak więc np graniczna sensowna prędkość obrotowa dla Ducati 999S wynosi wg mnie 8000 z kawałkiem.
zapomnij o tym ducatti, to ma dokladnie taka charakterystyke jak 4ka na wykresie
u mnie moment nie spada wlasnie znacznie az do konca i to jest piekne, mozna krecic i do 12k rpm na kazdym biegu jak szlifierka, a mozna i jezdzic momentem w dolnym zakresie i tez pieknie ciagnie, mnie strasznie cieszy wlasnie ten wybor, jadac Banditem mam tylko jedna opcje - albo krecic wysoko co chwila albo jechac wooolno
KrzysztofM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1119
Miasto: EPWA
2003-05-14, 14:35 Czy ktoś ma moto???
KrzysztofM napisał:
I teraz pytanie, może ktoś się zna, dlaczego właśnie tak się dzieje, że rozsunięcie cylindrów od siebie o np 90 st. powoduje aż takie zmiany w charakterystyce silnika?
No dobra dobra, ale może ktoś mnie uświadomi?
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2003-05-14, 14:43 Czy ktoś ma moto???
w zduńskiej przy piffku będziemy snuć teorie
a zajecia praktyczne będą po większej ilości piffek jak zdecydujemy sie rozebrać suzi sv650
Richie ty masz płaski moment bo masz niewysilony silnik poprostu. Mogliby pewnie z niego zrobić 90KM ale wtedy miałbyś właśnie charakterystyke podobną to rzedówki ...
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2003-05-14, 14:44 Czy ktoś ma moto???
to mialem napisac wczoraj ale padl mi net wiec wklejam dzis
Ale Richie zamotales...
Zakladajac ze mamy 2 identyczne motory , na ktorych przejazdu dokonuje ten sam zajebisty driver , roznica polega na tym ze jeden motor ma turbo 2gi go nie ma. ktory szybciej pokona tor??
WG mnie bedzie to motor z turbo , dlatego ze w zakrecie bedzie mogl jechac z tym samym speedem co ten bez a przyspiszal bedzie lepiej. Czy jestem w bledzie ??
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-05-14, 14:47 Czy ktoś ma moto???
on nie jest niewysilony!!! 4ka jakby miala 71KM to by byla niewysilona, ale w twinie tak MUSI BYC! i niema to nic wspolnego z nie wysileniem qrde no nie wiem ile mam tlumaczyc i jak juz
68Nm to sporo jak na 600tke na to patrz i przebieg tego momentu to jest wysilenie akuratne, a 75KM i tak do ZW bede mial juz bo te pare koni tu sie robi bardzo latwo akurat
SV1000 ma tylko!!! 122KM i robi 150konne GSXRy, jakbys dal wiecej koni do twina a mniej momentu to wyszlo by wlasnie takie ducatti niby twin ale z charakterystyka 4ki i bylby suma sumarum slabszy niz typowa 4ka, to jest po prostu TDI i benzyna, bardzo dobre porownanie
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2003-05-14, 14:49 Czy ktoś ma moto???
sv1000 122KM robi 150Km suzi ?
poprosze o testy bo nie wierze
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-05-14, 14:50 Czy ktoś ma moto???
SEWER napisał:
Ale Richie zamotales...
Zakladajac ze mamy 2 identyczne motory , na ktorych przejazdu dokonuje ten sam zajebisty driver , roznica polega na tym ze jeden motor ma turbo 2gi go nie ma. ktory szybciej pokona tor??
WG mnie bedzie to motor z turbo , dlatego ze w zakrecie bedzie mogl jechac z tym samym speedem co ten bez a przyspiszal bedzie lepiej. Czy jestem w bledzie ??
masz 100% racje zgadzam sie z tym wszystkim wyzej
poczytaj teraz co napisalem w paru postach do ciebie wczesniej w zakretach to turbo nic nie da, co sam wlasnie przyznales i o to mi chodzilo, a czas ogolnie lepszy bedzie dzieki przyspieszeniom na prostych, co napisalem od razu ze MNIE OSOBISCIE nie bawi, dlatego napisalem "phi 400KM po co to komu jak to na prostej tylko sie przyda i tak" i jak widac mialem racje i wg ciebie w koncu
nadal pozostana problemy z trakcja gorsza, panowaniem w zakretach, ale dobrze przyjmijmy czysto teoretycznie, ze w obu przypadkach driver sobie poradzi rownie dobrze, choc to w praktyce nie do konca mozliwe
Nester
2003-05-14, 14:51 Czy ktoś ma moto???
Richie CB nie da rady na gume ? za ciezka ?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-05-14, 14:52 Czy ktoś ma moto???
IceMan napisał:
sv1000 122KM robi 150Km suzi ?
poprosze o testy bo nie wierze
wszystko dzieki momentowi wiekszemu w wiekszym zakresie obrotow
sv1000 122KM dlaczego nie mialoby robic motocykla o 20KM mocniejszego, skoro ma duzo wiecej znow momentu i znow w duzo wiekszym zakresie obrotow? na kazdym biegu bedzie elastyczniejsze i szybsze z dolu i bedzie odchodzic dopoki 4ka nie wkreci sie na obroty gdzie bedzie miala juz swoja duza moc
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-05-14, 15:00 Czy ktoś ma moto???
Nester napisał:
Richie CB nie da rady na gume ? za ciezka ?
Dzisas Nester... ales sie z ta guma zapetlil
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2003-05-14, 15:04 Czy ktoś ma moto???
Ja wam do ZW przywioze kilka grubych knig o budowie podwozi i nadwozi oraz o konstrucji silnikow, to se moze znajdziecie czemu rzedowka ma inna charakterystyke
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2003-05-14, 15:07 Czy ktoś ma moto???
Wiec mowic krotko Richie: da sie jezdzic po zakretach motorem z turbo a nie tylko na wprost ?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-05-14, 15:41 Czy ktoś ma moto???
SEWER napisał:
Wiec mowic krotko Richie: da sie jezdzic po zakretach motorem z turbo a nie tylko na wprost ?
no pewnie, ale taki przyrost 200KM do 200KM to sie nadaje na prosta, bo w zakretach nic nie da
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2003-05-14, 16:00 Czy ktoś ma moto???
a ten nadal sciemnia )
ehh
Pytanie jasne-- ten sam tor , ten sam driver , 2 motory turbo i bez. Ktory bedzie szybszy ?>?>>?>