>gotowa do jazdy SV650 to ok 185kg
169kg
>to w "robienie" Horneta juz nie - udowodnij, daj link do jakiegos testu
>lub inny dowod. Byc moze masz racje.
www.google.pl ja tak znalazlem, osiagi papierowe do 100 - kosmicznie lepsze, elastycznosci lepsze, raczej wystarczy
>Motocyklem rownie nowoczesnym o bardzo podobnym charakterze i
>praktycznie tej samej pojemnosci skokowej i ok 20KM mocniejszym jest
>Yamaha Fazer1000.
qrcze to ci sie udalo, wyjatek znalazles wlasciwie

Fazer1000 to jedno z moich marzen, a to wlasnie dlatego, ze jest to nr.1 motocykl 4ka rzedowa jesli chodzi o elastycznosc

jest super alestyczny prawie jak twin, dlatego te 2 motocykle maja podobna charakterystyke i przebieg wykresow, oczywiscie Fazer o 20KM mocniejszy bedzie robil SV1000, dlatego podalem przyklad typowego silnika, majacego moc bardzo wysoko dopiero jak gsxr, a nie super elastycznego fazerka
>w trakcie "robienia" ten dolny zakres nie ma znaczenia bo "robienie"
>odbywa sie przy wysokich obrotach
jesli chodzi o jakies profesjonalne sciganie to masz racje, non stop na wysokich obrotach, ja jednak we wszystkich postach w tej dyskusji pisze o testowaniu uzytkowym, tak jak ja bym jezdzil najpierw jednym potem drugim i tak jak ludzie zazwyczaj jezdza, w koncu mowa tu o motorach turystyczno-sportowych wyzej sv650 i cbr, sv1000 i fazer itp, dlatego testuje ze znajomymi wlasciwosci jezdne motocykli tak - 1bieg i gaz, 2 bieg z niskich obrotow, ze srednich, z wyzszych ze starty rolowanego czyli z jazdy , 3 bieg znow z niskich srednich wysokich
elastycznosc i zjadanie objawia sie w takich testach tak, ze np. na 4 biegu Hornet od 3500rpm do 12000rpm jedzie tak, ze sie lekko zdlawi lub nawet nie ale bedzie wolno najpierw przyspieszal, a potem coraz szybciej, by w koncu powyzej 8000rpm dostac nizlego kopa juz do konca obrotow
obok niego jade ja takze na 4 biegu takze od 3500rpm dotykam gazu i przy 7500rpm jestem juz 5 motocykli w przodzie, bo mi twin ciagnie z samego dolu wiekszym momentem i nawet jak juz hornet ma te swoje 12000rpm to ja juz mam tez je dawno i jestem nadal w przodzie, nie dogania mnie nijak
dla mnie to jest zjadanie, jesli by jednak je testowac na prawdziwym torze i przez kierowcow wyscigowych nie schodzac w ogole ponizej 9000rpm mogloby byc inaczej, chociaz nie wiem, skoro twiny rulezuja lekko teraz znow w topowych klasach wyscigow motocyklowych zarowno superbike jak i motogp